Inhoud blog
  • Ik verhuis naar een andere blogsite!!!
  • De mystiek achter de tweede komst van Jezus
  • Luz de Maria 24/4
  • Zalig de armen van geest
  • Aanbidden in geest en waarheid
  • 3.33 uur 's ochtends
  • De kracht van 1 Weesgegroet
  • Ze komen eraan
  • Vreemde en grote donkere wezens zullen spoedig overal binnendringen
  • Een volgende lockdown
  • Boodschap aan Anna Shelley 24/4
  • De devotie van de 7 smarten van OLVrouw
  • Toewijdingsgebeden aan God de Vader, het H. Hart van Jezus en het Onbevlekt Hart van Maria
  • Gebeden van toewijding van ziekte, lijden en levenslasten
  • De betekenis van Pinksteren - 4
  • Om een baby uit een miskraam en geaborteerde baby's te dopen
  • Exorcismegebed over je woning en grond en toewijdingsgebed
  • Gebeden van zegening en bescherming
  • Het is eindelijk aangebroken
  • Wat God me toonde over aanstootgevende kledij...
  • Wat God me toonde over feminisme
  • De betekenis van Pinksteren - 3
  • Einde van Satans invloed in zicht
  • Red de planeet, ga CO2 uitstoten
  • Over de verliezen aan Westerse kant wordt gezwegen
  • Boodschappen aan Eduardo Ferreira
  • Boodschappen aan Pedro Regis
  • Boodschappen van OLVrouw di Zaro 8/4
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • Boodschappen aan Valeria Copponi (tot 19/4)
  • Instorting van economie, en munteenheden
  • De uitval
  • Over Poetin
  • Zal dit het einde veroorzaken?
  • Een miraculeuze foto van de Gekruisigde Jezus
  • Boodschap aan Anna Shelley 20/4
  • Luz de Maria 20/4
  • Rusland wordt verder uitgedaagd
  • De 3 daagse duisternis
  • De 9 cirkels van de Hel
  • In de Hel wegens echtscheiding
  • Meteoor op California
  • 23 april
  • De komst van de asteroide
  • Massale afname van bevolking in Europa komt eraan
  • Repost: Genezingsgebed van God de Vader
  • Opwarming van het klimaat? Niet dus.
  • Let op voor cosmetica en dergelijke producten
  • De uitleg van het merkteken van het beest door de Heer
  • De volgende pandemie
  • Over Obama: hij kan de Antichrist worden, door bezetenheid
  • Luz de Maria 16/4
  • Boodschap aan Anna Shelley 19/4
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • Een zombievirus
  • Nano chip
  • VK zal getroffen worden
  • Dit zal gebeuren door Hem
  • Het is reeds begonnen
  • Hoe de Antichrist zal werken door AI en Biotechnologie
  • Ze komen voor onze kinderen
  • Vernietiging van 3 landen
  • Bloedmanen als waarschuwend teken
  • 5 tekenen dat je een Uitverkorene bent
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • OLVrouw van Smarten
  • Adviezen om de duivel te bevechten
  • Het sociaal kredietsysteem
  • NEEM GEEN VACCINS!!! GEEN ENKELE!!!
  • BID TEGEN ABORTUS!!!
  • De betekenis van Pinksteren - 2
  • De betekenis van Pinksteren - 1
  • Goede raad: wees niet afhankelijk van de staat
  • De plannen van de wereldelites
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • Bijhorende afbeelding bij de boodschap van Lorena
  • Nog eens nieuws van de Antichrist/Maitreya
  • Boodschap aan Pedro Regis 11/4
  • Luz de Maria 12/4
  • Boodschap aan Lorena 8/4
  • Chaga
  • Dit is de waarheid
  • Boodschap aan Anna Shelley 14/4
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 9
  • Janet Klasson - 9/2 Licht van de wereld in de Goddelijke Wil
  • Geheim van gedrevenheid
  • Kom, H. Geest, kom!
  • 3 middelen die Satan gebruikt om je ziek te maken
  • Gezegend zij
  • Gods Barmhartigheid is grenzeloos
  • Boodschap aan Anna Shelley 13/4
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 7 en 8
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • De Emmaüsgangers
  • Mummie
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 6
  • Op weg naar de microchip
  • Nog steeds kunnen we het tij keren - Niburu
  • Boodschap aan John Mariani
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 5
  • Boodschappen aan Jennifer
  • 28/3 Plaats dit in je huis en land (The Unsealed Message)
  • Maria Simma openbaart 7 geheimen
  • Het Gezicht van Jezus
  • Opruimen van de wereldbevolking was altijd het doel - Niburu
  • 11 april
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 4
  • Boodschappen aan John Leary - rest van maart
  • Boodschap aan Mary of Divine Mercy
  • Grote schudding 8/4
  • Luz de Maria: Paaszondag 9/4
  • Afbraak van immuunsysteem door vaccins
  • Luz de Maria: Stille Zaterdag 8/4
  • Luz de Maria: Goede Vrijdag 7/4
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 2 en 3
  • Boodschap aan Anna Shelley 6/4
  • Zalig Pasen!!!
  • Boodschap aan Anna Shelley 8/4 DRINGEND!!!
  • Gebed op vrijdag voor de Arme Zielen
  • Boodschap aan Eduardo Ferreira 24/3
  • Droom van J. Frances 3/4
  • Boodschap aan Manuela te Sievernich (25/3)
  • Het echte gevaar van het einde van de dollar
  • Schildklier en jodium
  • Boodschap aan Manuela te Sievernich (21/3)
  • Boodschappen aan Valentina Papagna
  • Noveen van de Goddelijke Barmhartigheid - 1
  • Boodschap aan Marco Ferrari 26/3
  • Boodschap aan Gisella Cardia 3/4
  • De Kruisweg
  • 15 doodzonden in het Katholieke Geloof
  • Luz de Maria: Witte Donderdag 6/4
  • Het bankroet van Europa
  • Boodschap aan Anna Marie - Houston 11/2
  • Plaats terug brood op je huisaltaar
  • Boodschappen aan Pedro Regis
  • Palmzondag-rede van Vigano
  • Luz de Maria: Heilige Woensdag 5/4
  • Boodschap aan Luisa Piccarreta
  • Het Communisme zal opgelegd worden door de elite
  • Boodschap aan Ned Dougherty 26/3
  • Boodschap aan Anna Shelley (3/4)
  • Het verraad van Judas Iscariot (2)
  • Het verraad van Judas Iscariot (1)
  • Luz de Maria: Heilige Dinsdag 4/4
  • Luz de Maria: Palmzondag 2/4
  • Luz de Maria: Heilige Maandag 3/4
  • Interview met Luz Maria de Bonilla
  • Grafeenoxide in vaccins
  • Boodschap aan Lorena 14/3
    Zoeken in blog

    ALLES GAAT VOORBIJ, BEHALVE GOD !
    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda

    Mijn favorieten
  • Mijn bibliotheek
  • Nieuwe blogsite
  • Archief per maand
  • 05-2023
  • 04-2023
  • 03-2023
  • 02-2023
  • 01-2023
  • 12-2022
  • 11-2022
  • 10-2022
  • 09-2022
  • 08-2022
  • 07-2022
  • 06-2022
  • 05-2022
  • 04-2022
  • 03-2022
  • 02-2022
  • 01-2022
  • 12-2021
  • 11-2021
  • 10-2021
  • 09-2021
  • 08-2021
  • 07-2021
  • 06-2021
  • 05-2021
  • 04-2021
  • 03-2021
  • 02-2021
  • 01-2021
  • 12-2020
  • 11-2020
  • 10-2020
  • 09-2020
  • 08-2020
  • 07-2020
  • 06-2020
  • 05-2020
  • 04-2020
  • 03-2020
  • 02-2020
  • 01-2020
  • 12-2019
  • 11-2019
  • 10-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 02-2019
  • 01-2019
  • 12-2018
  • 11-2018
  • 10-2018
  • 09-2018
  • 08-2018
  • 07-2018
  • 06-2018
  • 05-2018
  • 04-2018
  • 03-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 11--0001
    Levend geloof 9

    07-04-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boodschappen aan Valentina Papagna

    21/3 De Engel van de Heer kondigt het Goede Nieuws aan

    Vandaag, tijdens de H. Mis in Parramatta, verscheen de engel plotseling. Hij zag er heel gelukkig uit. Hij zei: "Ik ben de Engel des Heren. Hij heeft me gestuurd om je het goede nieuws te vertellen. De komst van onze Heer is zo nabij. Verkondig het goede nieuws aan de mensen en zeg hen zich te bekeren, te bidden, gelukkig te zijn en niet te wanhopen.”

    Ik voelde me opgewekt na het horen van dit goede nieuws.

    Dank u, Heer Jezus, en dank u, H. Engelen.

    24/3 De Heer Jezus toont me hoe de aarde er zal uitzien na de Transformatie

    Thuis, om half twee 's nachts, terwijl ik de Heer dankte en Hem prees voor Zijn goedheid en vriendelijkheid, sprak onze Heer op dat moment.

    Met een sterke en vaste stem zei de Heer Jezus: Valentina, Mijn kind, breng Mij een zondaar!

    Ik dacht: "Waar zal ik een zondaar vandaan halen om half twee 's nachts?"

    Hij zei: Kijk om je heen! Er zijn er veel overal, over de hele wereld. Je zult Mij troosten, en Ik zal je daarvoor zegenen.

    Ik zei tegen onze Heer: "Ik kan U net zo goed iedereen in de wereld aanbieden, want we zijn allemaal zondaars."

    Onze Heer had een zeer droevige uitdrukking op Zijn gezicht. Hij zei met diepe waardering: Dank je, Mijn kind.

    Onze Heer Jezus vertrok toen.

    * * *

    Na een tijdje kwam onze Heer plotseling weer, vergezeld van twee engelen. Hij zag er veel gelukkiger uit dan iets eerder.

    Hij zei: Kom met Mij mee, want Ik wil je het Goede Nieuws van Mijn Komst openbaren.

    Plotseling bevond ik me in de Hemel met onze Heer en de twee engelen, in Zijn Heilige Aanwezigheid.

    Onze Heer zei: De engel heeft je het Goede Nieuws van Mijn Komst reeds geopenbaard. Dit was drie dagen geleden. Maar vandaag zul je echt ervaren hoe het op aarde zal zijn wanneer heel deze transformatie plaatsvindt.

    Glimlachend zei Hij: Nooit eerder heb Ik dit aan iemand getoond of geopenbaard, om te ervaren wat Ik in dit Nieuwe Tijdperk zal teweeg brengen. Je zult ervaren wat er gaat gebeuren.

    Onze Heer was erg opgewonden. Hij kwam dicht naar me toe, streek zachtjes met Zijn baard over mijn wang en zei: Weet je dat je erg bevoorrecht bent? En ik hou zoveel van jou.

    Ik zei: "En ik hou ook van U, Heer. Maar mensen zullen jaloers worden.”

    Onze Heer antwoordde: Valentina, wanneer mensen dicht bij Mij komen, houd Ik zoveel van ze en ben Ik intiem met ze. Ik heb graag een intieme relatie met Mijn kinderen. Ik zou graag willen dat iedereen naar Mij toe komt en intiem met Mij groeit.

    Vervolgens liet Hij me een heel bleke, hemelsblauw gekleurde dunne stof zien met een delicaat ontwerp dat op het weelderige, groene gras lag. De stof strekte zich uit over een groot gebied en onze Heer nodigde me uit om bij Hem in het midden van de stof te komen. Onze Heer zat er praktisch op en ik knielde naast Hem neer. De twee engelen stonden aan de kant van dit materiaal te kijken. Het materiaal was plat en gevormd, vergelijkbaar met de wereld, en ik kon sommige randen zien die de vorm en contouren van sommige landen van de wereld weerspiegelden. De stof stelt de aarde voor.

    Toen zei onze Heer tegen mij: Kom dichter bij Mij. Nu zal Ik het je laten zien. Wij stappen in de transformatie.

    Ik kwam dichter bij onze Heer en was voor mijn ogen getuige van de transformatie die op aarde zal plaatsvinden.

    Plotseling stroomden genaden van goud uit de Hemel over onze Heer en mijzelf. Het was adembenemend mooi. We maakten deel uit van deze transformatie die naar de wereld kwam.

    Onze Heer liet me zien hoe Hij de wereld al aan het voorbereiden was op Zijn komst.

    Hij zei: Ik ben er reeds mee bezig.

    Hij liet me wat zaden zien die Hij in Zijn Hand hield. Ze hadden verschillende kleuren, sommige wit, sommige rood als peperkorrels. Toen zei Hij: Ik zuiver de aarde door deze zaden te planten.

    Onze Heer ging naar de rand van de stof en op Zijn knieën neerdalend, de stof optillend, plaatste Hij Zijn prachtige zaden onder de randen van de stof. Hij vouwde het materiaal dan netjes naar binnen, als een enkele zoom, zodat de zaden voor de wereld verborgen zijn. Hij ging door met dit te doen, zachtjes langs de randen van de stof gaand, beetje bij beetje, Zijn prachtige zaden plaatsend, zijnde de goedheid die op de aarde zal neerdalen. Hij zal dit blijven doen totdat Hij de wereld overneemt. Natuurlijk met behulp van onze gebeden.

    Hij zei: Dit zijn de zaden die Ik plant om de aarde te zuiveren, die zo giftig is en naar zonden ruikt. Zo zondig is de wereld nu.

    Terwijl Hij deze zaden aan het planten was, liet Hij ze aan mij zien en zei: Het zijn goede en zuivere zaden, en je kunt ze eten. Hij nam er een paar en stopte ze in Zijn mond.

    Ik kon zien dat sommige van deze zaden reeds waren ontkiemd en aan het groeien waren.

    Tegelijkertijd heeft onze Heer Jezus deze transformatie mogelijk gemaakt. Ik was sprakeloos; ik kan je niet vertellen hoe mooi het gevoel was, het was dat je nooit meer weg wilt - alle vreugde en gunsten die uit de atmosfeer om ons heen stroomden, uit alle richtingen stroomden en neerdaalden op aarde. Ik was zo overweldigd door wat ik ervoer, en ik zag onze Heer glimlachen met enorme vreugde en verrukking.

    Het zal een complete transformatie van de wereld zijn – een nieuwe aarde.

    Hij zei: Valentina, niet alleen dit zal gebeuren, maar een ander mooi ding dat Ik je wil vertellen, is dat Ik onder Mijn volk zal wandelen en persoonlijk met hen op aarde zal praten. Ik zal weer echt persoonlijk op aarde aanwezig zijn.

    Toen liet Hij me groepjes mensen zien die op straat stonden. Hier en daar waren mannen, vrouwen en kinderen. Hij liep van de ene groep naar de andere, praatte met ze, converseerde met ze. En ze riepen Hem overal vandaan om zich bij Hem aan te sluiten. Ze wilden allen in Zijn aanwezigheid zijn. Onze Heer wilde iedereen gelukkig maken. Het was prachtig en onze Heer was zo blij.

    Hij liet me zien hoe vrede en liefde onder de mensheid zullen stromen. Er zal geen haat meer zijn. Het wordt een eenvoudig leven. Iedereen helpt elkaar en is aardig voor elkaar.

    Hij zei: Valentina, je hebt geen idee hoe het zal zijn. Het zal een Paradijs op aarde zijn; geen egoïsme of hebzucht meer. Alle kwaad zal worden verslagen.

    Onze Heer Jezus glimlachte terwijl Hij me vertelde over de transformatie van de aarde.

    Ik voelde zo'n intieme eenheid met onze Heer Jezus. Ik wilde in deze buitengewone genade blijven die Hij me toonde, maar Hij zei: Ik wil dat je de mensen vertelt dat Ik steeds dichter bij een terugkeer naar de aarde sta en dat Ik me voorbereid op Mijn Komst.

    Onze Heer wil dat we in staat van genade blijven en Hem aanroepen:

    'Jezus kom, Jezus kom naar Uw Koninkrijk.'

    Hij wil dat we dit elke dag herhalen. Onze Heer heeft de leiding over de aarde, want het is tenslotte allemaal Zijn schepping.

    Uiteindelijk, toen onze Heer me alle transformatie liet zien, bracht de engel een grote vierkante geheel witte kist. Onze Heer plaatste de kist in het midden van de stof, die het middelpunt van de aarde voorstelt. Prachtig in deze kist geplaatst waren witte Hosties, zijnde de Heilige Eucharistie.

    Toen nam onze Heer een prachtig boeket witte bloemen dat de engel vasthield. Met hier en daar wat groen en een wit lint om de stelen gebonden, waren dit Hemelse bloemen die hier op aarde niet te zien waren. Onze Heer plaatste de witte bloemen rechtop in het midden van de witte houten kist.

    De dankbaarheid van de mensen zal zo groot zijn, en het zal worden omgetoverd tot een Hemels boeket bloemen. In het Nieuwe Tijdperk zullen mensen de Heilige Eucharistie werkelijk waarderen en eren.

    Heer Jezus, dank U dat U dit aan mij hebt geopenbaard en mensen hoop hebt gegeven omdat ze wachten op Uw komst. Ik hou heel veel van U.

    * * * * *

    Vóór de transformatie liet onze Heer me zien hoeveel gevaar er in de wereld is en hoe Hij ons niet in de steek laat. Hij liet me zien hoe vaak we ernstig gevaar liepen door rellen, door gecontroleerd te worden en door slechte mensen die een oorlog wilden beginnen. Maar elke keer stopte Hij dit kwaad.

    Toen liet onze Heer me zien hoe dicht we bij het gevaar van het uitbreken van oorlog zijn. Toen ik onze Heer aankeek, verscheen er een afbeelding achter Hem, allemaal krabbellijnen op papier, allemaal in verschillende richtingen. Dit gekrabbel vertegenwoordigt al het kwaad dat in de wereld wordt gepland. Toen ik dit beeld over elkaar legde, zag ik veel afbeeldingen van onze Heer, zoals Heilige afbeeldingen. Dit betekent dat elke keer dat ze van plan waren om iets kwaads te beginnen, onze Heer tussenbeide kwam en hun plannen stopte omdat Hij weet hoe gevaarlijk het is voor de wereld.

    Hij zei: Je weet niet hoe dicht je bij de Derde Wereldoorlog bent gekomen, en elke keer heb Ik die gestopt. Maar hoe lang kan Ik dat blijven doen? Zeg mensen dat ze zich moeten bekeren en bidden.

    Ik zei: "Heer Jezus, dank U voor het elke keer stoppen van deze oorlog, maar de mensen zijn U niet dankbaar genoeg."

    Onze Heer had het over bidden. Hij zei: Ik heb Gebed nodig. Ik heb hulp van jullie nodig.

    Onze Heer is werkelijk een prachtige God. Je moet van Hem houden. We moeten bidden voor mensen die Hem niet kennen en die Hem afwijzen. In Zijn Heilige Aanwezigheid zijn, geeft je een zo goed gevoel dat je niets beters kunt wensen. Je voelt je veilig bij onze Heer. Je voelt je compleet.

    Heer Jezus, wij danken U voor deze prachtige boodschap van hoop voor de mensheid.

    2/4 Het overwegen van de 7 Smarten van OLVrouw

    Gisteren baden we tijdens mijn gebedsgroep de Zeven Smarten van de Heilige Moeder.

    De Gezegende Moeder verscheen, zo bedroefd kijkend.

    Ze zei: Mijn kinderen, elke belediging die mijn Zoon tijdens Zijn leven ontving, was precies de reden dat Hij voor jullie op aarde leed, voor jullie redding en om jullie de Weg van het Leven te leren. Jullie zouden allen heel vaak moeten mediteren over Zijn Lijden, omdat jullie je redding hebben ontvangen door Zijn Lijden - de redding van je ziel. Bijvoorbeeld toen ze de doornenkroon op mijn Zoon Jezus plaatsten en ze Hem zo bespotten door te zeggen: 'Gegroet Koning der Joden', maar in werkelijkheid is Hij een Koning. Hij is de Koning der Koningen.

    Maar Hij bleef zo nederig, en daarom reageerde Hij niet op hun slechte daden, maar bad Hij eerder voor hen.

    Tegenwoordig dragen mensen op aarde kronen en zijn ze er erg trots op. Ze staan graag boven anderen. Niet alleen royalty's en belangrijke mensen in de wereld, maar zelfs gewone mensen staan graag boven anderen; vol ijdelheid prijzen ze zichzelf door middel van materiële goederen, opleiding en intelligentie. Ze geloven dat dit allemaal uit zichzelf komt. Maar in werkelijkheid mogen ze niet vergeten dat dit allemaal van God komt. Niets komt uit zichzelf.

    Daarom aanvaardde mijn Zoon de doornenkroon, die zo pijnlijk was, en Hij droeg hem voor de trots van de mensheid. Hij droeg het met Liefde; anders zou niemand verlost worden.

    Daarom, mijn kinderen, stap in het Lijden van mijn Zoon en troost Hem omdat Hij zo beledigd en afgewezen wordt door de mensheid.

    Heer Jezus, wij danken U voor Uw Lijden en voor het lijden voor ons, en moge U genade hebben met de hele mensheid en de wereld omdat ze het niet begrijpen.

    Commentaar: Moge je een zeer gezegend en Heilig Pasen hebben. Moge de verrezen Heer Jezus jullie allen rijkelijk zegenen en vrede schenken.



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs