• Terug naar Foto-Diaclub Kunst Ligt v.z.w.
  • Welkom op de pagina van Peter Ingels
    Mijn favorieten
  • Foto - Diaclub Kunst Ligt v.z.w.
    Lid: Peter Ingels
    28-10-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.The Zoute Rally 2015
    The Zoute Rally 2015




         





         





         





         





         





         

    28-10-2015 om 00:00 geschreven door Peter Ingels  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het Bos
    Het Bos



























    28-10-2015 om 00:00 geschreven door Peter Ingels  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zoontje Tim in studio
    Tim

        





    28-10-2015 om 00:00 geschreven door Peter Ingels  


    >> Reageer (0)


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Over mijzelf
    Ik ben Peter Ingels
    Ik ben een man en woon in Wachtebeke (Belgiƫ) en mijn beroep is onderhoudsmechanieker.
    Ik ben geboren op 28/03/1966 en ben nu dus 58 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    Fotografie is beleven. Ergens naar toe gaan, kijken en vastleggen. Ik heb geen leidraad. Ik volg gewoon het gebeuren.

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs