Maria-verering te Tienen
Fotos van en uitleg over kerken en Mariabeelden te Tienen.
Er zijn geen (recente) berichten meer...

Klik op de pijl naar links voor het archief...
een kind van Maria zal nooit verloren gaan!!! (H. Alfonsius 1696 - 1787)
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Ik ben Michel Vanwinckel en ben woonachtig te Tienen (Vlaams Brabant).
Ik ben 59 jaar jong en ongehuwd.
Mijn hobby's zijn: zingen in twee koren, wandelen, fietsen en natuurlijk zoveel mogelijk over Maria, onze hemelse Moeder verzamelen
.


Mijn gastenboek
  • link op mijn blog
  • Onze-lieve-vrouw met kind in de tuin van Jan van Winde
  • OLV met kind in de tuin
  • Onze-lieve-vrouw met kind in de tuin van Jan van Winde
  • Jan van Winde

    Laat mij uw op- of aanmerkingen weten. Of voeg gewoon een bericht toe in mijn dagboek.


    Photobucket



    Wees gegroet Maria,
    vol van genade.
    De Heer is met U.
    Gezegend zijt Gij boven alle vrouwen
    en gezegend is de Vrucht van uw lichaam, Jezus.

    Heilige Maria, moeder Gods,
    bid voor ons, arme zondaars.
    Nu en in het uur
    van onze dood.
    Amen.


    Foto

    Mijn favorieten
  • zangkoor Jubilate Kumtich (bij Tienen)
  • virtuele Rozenkrans
  • Mijn verzameling Mariabeelden
  • Vrouwe van Alle Volkeren
  • Onze Lieve Vrouw ten Poelparochie Tienen
  • Heilig Hartparochie Tienen
  • Maria door Vlaanderen.
  • De blog van mijn zus.
  • RADIO MARIA
  • Sint-Germanusparochie Tienen

    nog meer links
  • lourdesgrotten
  • Marypages

  • Foto

    Heer Jezus Christus,
    Zoon van de Vader,
    zend nu Uw Geest over de aarde.
    Laat de Heilige Geest wonen in de harten van alle volkeren,
    opdat zij bewaard mogen blijven voor verwording, rampen en oorlog.
    Moge de Vrouwe van alle Volkeren,
    de heilige Maagd Maria,
    onze Voorspreekster zijn.
    Amen.


    Foto

    Inhoud blog
  • Onze Lieve Vrouw te Tienen (Vlaams Brabant)
  • Wees gegroet Maria (Jedidja)
  • O. L. Vr. ten Poelkerk
  • Onze Lieve Vrouw ten Poel (Tienen)
  • lied van O.L.Vrouw ten Poel
  • gestolen PiĆ«ta
  • Beelden uit de 17de eeuw.
  • andere beelden in de kerk.
  • Grotteke
  • KAARSENPROCESSIE
  • Mariajaar 1987-1988
  • H. Familie
  • Sint-Germanuskerk
  • Mariabeelden in de Sint-Germanuskerk
  • Heilig Hartkerk
  • U.Z.H. Hart
  • Kapel U.Z. H. Hart
  • Sint-Pieterskerk te Grimde
  • Onze Lieve Vrouw ten Steenkapel
  • Werkmanssteeg
  • Madonna met Kind
  • hoek Oude Leuvensestraat - Ketelmakerstraat
  • Veldbornstraat
  • Grijpenwegstraat-Tramstraat
  • Zusters Passionisten
  • Cinex
  • Rozenhof
  • Gevelkapelletjes

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs