Inhoud blog
  • Na 2410 km aangekomen in Santiago
  • Zon of regen, ook hier kan het in korte tijd veranderen
  • Foto's bij afzien met de glimlach (dag 19)
  • Afzien met de glimlach op het gezicht
  • Vandaag Cruz Del Ferro
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Handige links
  • Compostelagenootschap
  • Oikoten
  • Mijn favorieten
  • Johan's Camino

    16-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De te volgen route
    Voor de te volgen route heb ik gekozen om de Sint-Jacobsroute te volgen met uitzondering van de eerste 2 dagen, waarin ik van Kaulille naar Huizingen en van Huizingen naar Doornik zal fietsen, om daar aan te sluiten op de route zoals beschreven door Clemens Sweerman .




    16-04-2012 om 00:00 geschreven door Johan  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    15-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moderne techniek is altijd handig
    Vandaag de moderne techniek even uitgetest tijdens de trainingstocht van +/-90km. De moderne techniek heeft tegenwoordig voor bijna alles een oplossing (bij deze dank aan Guy voor de technische installatie). Er werd deze week een extra aansluiting aan de naaf,dynamo bevestigd die er tijdens mijn tocht voor moet zorgen dat zowel de GPS, de I-POD en de GSM in de mate van behoefte van stroom kunnen worden voorzien en dat moest dus vandaag even worden uitgetest. De resultaten zijn zeer positief, dus al weer een aandachtspunt minder op de to-do lijst alvorens ik met een gerust gemoed kan vertrekken. Verdere planning voor deze week zal ik buiten 2 oefenritten een bezoek brengen aan de Decathlon om de nog ontbrekende fietsattributen aan te schaffen. 

    Johan

    15-04-2012 om 00:00 geschreven door Johan  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eindelijk beslist om toch een blog aan te maken
    Na lang wikken en wegen toch beslist om mijn ervaringen te delen met ieder die het wil.
    Eerst mij even voorstellen :
    Ik ben Johan Nouters, 50 jaar jong, gehuwd met Ria en papa van 3 jong volwassen kinderen.
    In 2010 ben ik door toedoen van Arnout (man bijt hond) gepassioneerd geraakt door de geschiedenis (ook mijn christelijke opvoeding zal hier wel iets mee te maken hebben) en de pelgrimstochten naar Santiago de Compostela. In eerste instantie was het de bedoeling om mijn tocht al in 2011 (mijn 50ste geboortejaar) te ondernemen, maar een arbeidsongeval eind 2010 besliste hier anders over en zodoende werden de plannen bijgesteld en werd er beslist om op 17 mei 2012 te vertrekken .
    Eens de vertrekdag vast stond, kon de uiteindelijke voorbereiding beginnen : Welke route? Alleen of met wie? Welke fiets? Waar slapen? En zo waren er nog wel een reeks vragen. Maar omdat de vertrekdag vaststond kon er wel al doelgericht aan de fysieke voorbereiding begonnen worden tijdens de winter (2 x per week spinnen en in het weekend mountainbiken). Antwoorden op al de andere vragen zullen gedurende de winteravonden wel ingevuld worden.
    Vanaf nu is het de bedoeling om op geregelde tijdstippen een nieuw bericht op de blog te posten en dit ook te doen gedurende de +/-24 dagen durende tocht.

    Groeten,
    Johan

    15-04-2012 om 00:00 geschreven door Johan  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (5 Stemmen)



    Johans-camino
    Foto

    Archief per week
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Laatste commentaren
  • Proficiat (Jos en Carina)
        op Na 2410 km aangekomen in Santiago
  • respect (leon)
        op Na 2410 km aangekomen in Santiago
  • Gefeliciteerd (Mia)
        op Na 2410 km aangekomen in Santiago
  • Proficiat (Leo Voermans)
        op Na 2410 km aangekomen in Santiago
  • doel bereikt (liliane)
        op Na 2410 km aangekomen in Santiago
  • Categorieën

    Blog als favoriet !

    Een interessant adres?


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs