Over mijzelf
Ik ben hilde
Ik ben een vrouw en woon in in een hele leuke streek in (belgie ) en mijn beroep is zo leuk dat ik het eerder als een hobby zie.
Ik ben geboren op 08/06/1963 en ben nu dus 60 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: quilten, lezen, ardennen, wandelen, lachen , zoveel .
Ik zou het leuk vinden als jullie een leuk berichtje nalaten.En als je in de buurt bent kom gerust langs om een frietje
english translation ? use this button




Image and video hosting by TinyPic
mijn andere blogs-site
  • gite b 12 personen Bouillon
  • gite richard 3 pers
  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Hilde 's eden

    QUILTS, DROMEN EN LEUKE DINGEN IN MY LIFE
    17-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een stuk verder

    Ik ben meer en meer onder de indruk aan het komen van deze mooie "he loves me - he loves me not quilt."

    Ondertussen toch al 4 rijen afgewerkt. 

    Enkel nog
     
     - 3 rijen aan elkaar stikken
     -  nog ongeveer een 400 bloemblaadjes met steam a seam voorbereiden
     -  dan de eerste keer strijken op de stof
     - alle blaadjes er op leggen , goed leggen en vast strijken
     - alles vastnaaien met een mooi steek
     - alle rijen aan elkaar vastzetten
     - verder afwerken en er eventueel nog iets aan toevoegen, want soms krijg ik toch nog een leuk ingeving die de quilt helmaal afmaakt.
     - mooi opvouwen en hem in de kast leggen tot ik Yvonne weer zie die hem dan weer met veel liefde voor mij 
       gaat doorquilten.  
    God wat ben ik toch altijd blij dat ik dat niet hoef te doen. :-D


     
                        Photobucket

    Op deze foto zie je hoe mijn bureau / werktafel er bij ligt als ik creatief bezig ben.
    Deze week kwam er iemand even mee kijken en ik kreeg de opmerking dat ik niet zo slordig moest zijn.
    Natuurlijk geen quilster, want anders had ze geweten dat we dit totaal niet opzettelijk doen.


    Een detail van de bloemen, nog niet doorgestikt met de machine.


                         Photobucket

                         Photobucket

    De kleuren komen niet echt tot hun recht op de foto's.
    Het zijn eigenlijk nogal felle en een deel gedempte kleuren.

    Maar ik weet dat deze kleuren prachtig gaan staan in mijn slaapkamer met de grijze natuurstenen muren.

    Het zal nog wel een tijdje duren voor deze quilt helemaal is doorgestikt, want die bloemblaadjes doorstikken is voor mij niet zo gemakkelijk.

    En daar ik binnen een 2 tal weken in Houston zit zal er dus niet veel verder gewekt worden.

    Ik kan toch heel moeilijk mijn janome schat meenemen op het vliegtuig.
    Misschien zou ik hem dan ook op dieet moeten zetten want ik denk dat hij te zwaar is om mee te nemen als
    handbagage :lol:



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (2)

    17-10-2010
    prachtige quilt
    Hilde, je gaat als een trein! Meisje wat gaat dit een pronkstuk worden. Je hebt mooie stoffen gebruikt. Nu nog een project voor op het vliegtuig zoeken (lol) groetjes conny

    17-10-2010 om 23:18 geschreven door verkouille conny


    arme Jano
    Jano meenemen? Echt niet. IK GA MEE...... En we maken er zo'n super week van dat je Jano echt niet zult missen hoor. En hij is vast blij dat hij ook een weekje verlof heeft. Je kunt hem natuurlijk meenemen naar mij toe dan kan hij mijn Jano gezelschap houden.. hihihihi

    17-10-2010 om 17:31 geschreven door yvon





    Moda Bake Shop
    links nederlands
  • hilde haar startpagina patchwork
  • jossie
  • yvon
  • heleen
  • ingrid
  • mirjam
  • yvonne
  • artquilt christina

    Links engelstalig
  • one piece at a time
  • sentimental stitches
  • material obsession
  • the last piece
  • pat sloan
  • glorious applique
  • the dedicated appliquist
  • piecenquilt
  • ivoryspring

  • gewoon leuke blogs
  • my romantic home
  • antique brocante
  • that looks like craft
  • u create crafts
  • style at home
  • desing sponge
  • how stuff works
  • furniture
  • cottagehome decorating

  • Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs