Over mijzelf
Ik ben hilde
Ik ben een vrouw en woon in in een hele leuke streek in (belgie ) en mijn beroep is zo leuk dat ik het eerder als een hobby zie.
Ik ben geboren op 08/06/1963 en ben nu dus 60 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: quilten, lezen, ardennen, wandelen, lachen , zoveel .
Ik zou het leuk vinden als jullie een leuk berichtje nalaten.En als je in de buurt bent kom gerust langs om een frietje
english translation ? use this button




Image and video hosting by TinyPic
mijn andere blogs-site
  • gite b 12 personen Bouillon
  • gite richard 3 pers
  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Hilde 's eden

    QUILTS, DROMEN EN LEUKE DINGEN IN MY LIFE
    25-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lekker in de zon
    Eindelijk heeft de zon haar weg terug gevonden.
    Het werd tijd want straks zijn we al bijna de zomer door en hebben we madame soleil nog niet veel mogen begroeten

    In mijn klein tuintje, ( ja ik moet hem nog helemaal aanleggen) heb ik al 2 ligzetels gezet om toch te kunnen genieten.

    Deze 2 ligzetel, met oranje bekleding, de ene al wat feller en meer afgeschenen dan de andere, kocht ik onlangs op een rommelmarkt voor nog geen 5 euro het stuk.
    .
    Misschien dat ik ze ooit nog eens in een andere kleur verf en de stof vervang door een leuke streepjesstof, maar nu passen ze perfect in mijn rommelig tuintje.

    Ik ben altijd al weg geweest van dit model van stoel,
    Ze doen me altijd denken aan een tante waar ik , toen ik kind was ,heel veel ging logeren.
    Ze was een melkboerin, ze gingen van deur tot deur melk vekopen en ik ging soms weken niet naar huis toe in het verlof, mijn nicht en ik zijn van hetzelfde geboortejaar en ze was kind alleen, dus trokken we veel met elkaar op.
    Ik heb dit altijd heel leuk gevonden om te doen en misschien heb ik daar wel de ondernemerszin opgeraapt, wie weet.
    Terwijl ik dit schrijf ruik ik opnieuw de geur van verse en verschraalde melk die uit de lege flessen steeg in de bestelwagen.
    Nostalgie is toch iets leuk. 
    Ik denk dat ik haar eens een bezoekje moet brengen , ze zal ondertussen al wel de 70 gepasseerd zijn en het was een vrouw met zo veel energie , denk dat ik een deel van haar karakter heb meegekregen via mijn moeder, want het was immers haar oudste zus.




    Image and video hosting by TinyPic

    Dus heb ik me maar bezig gehouden met het verder appliqueren van het florabunda blok.
    De 2 laatste bloemblaadjes heb ik niet helemaal afgekregen, omdat ik al om 1 uur naar een hilde moest voor een heelijke shiatsumassage.
    De foto hieronder is dus niet helemaal up to date, ik moet dus nog alleen de groenen kelkblaadjes en de stamper erop naaien.

    Image and video hosting by TinyPic 

    Misschien vandaag of morgenvoormiddag, al moet ik morgen wel nog naar de tweedehands boekenbeurs.
    Ik ga samen met 2 andere leuke vrouwen die ook graag lezen.  Je kan daar een grote bananendoos vullen met 2de hands boeken voor amper 5 euro.  De andere boeken zijn echt aan spotprijzen te koop.  Vanaf 1 tem 5 euro max. kan je er nog exemplaren vinden die zelfs nog in plastic zijn verpakt.
    Dus wordt weer leuk. Veel kopen voor weinig geld dus.  Ja , ik krijg precies al hollandse trekjes :wink:

    Tegen de middag moet ik dan nog even naar het stadhuis hier in het dorp om naar de trouw te gaan kijken van hèléne.
    Ze kwam me gisteren nog even langs om me er aan te herinneren dat ik het niet mocht vergeten.

    Ze is gek op lolly's en ik heb 2 grote pakken gekocht met meer dan 100 stuks in.
    Dus in plaats van met rijst te gooien zal ik deze dan maar gebruiken.:lol:

    En Zondag rond de middag komen Anica, Lintine en Murielle naar mij ,vanuit Nederland naar hier.
    We verjaarden allemaal in de maand juni, zijn dus allemaal sterrebeeld tweelingen en gaan dat dus samen vieren.
    Ik zie er echt naar uit.
    Zijn leuke vrouwen, we hebben de zon mee en ik ga straks een lekkere chocolademousse taart bestellen bij de bakken.

    Daar gaat ons dieet .................


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)




    Moda Bake Shop
    links nederlands
  • hilde haar startpagina patchwork
  • jossie
  • yvon
  • heleen
  • ingrid
  • mirjam
  • yvonne
  • artquilt christina

    Links engelstalig
  • one piece at a time
  • sentimental stitches
  • material obsession
  • the last piece
  • pat sloan
  • glorious applique
  • the dedicated appliquist
  • piecenquilt
  • ivoryspring

  • gewoon leuke blogs
  • my romantic home
  • antique brocante
  • that looks like craft
  • u create crafts
  • style at home
  • desing sponge
  • how stuff works
  • furniture
  • cottagehome decorating

  • Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs