Inhoud blog
  • Verslag van de ‘Rotary Kerstcorrida’ te Tielt maandag 26 december 2016.
  • Verslag van de 16de Kerstcorrida te Langemark op zondag 11 december 2016!
  • Verslag van de 12e Kerstloop in Waregem op zondag 4 december 2016
  • Verslag van de Milcobelrun te Langemark op zaterdag 26 november 2016.
  • Verslag van de 22ste editie van ‘ROUTE 62’ te Gistel op zaterdag 19 november 2016.
    Foto
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Blog Natalie Tijtgat
  • Belevenissen van een loper
    Verslagen van stratenlopen en joggings waar ik aan deelneem!
    Geert Frickelo geboortedatum 24-08-1964 woonplaats: Oostkamp Beroep: onderhoudsmekanieker bij Bekaert Aalter
    08-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag “Dwars door Brugge 2011”

    Verslag  “Dwars door Brugge 2011”

     

    Vandaag 8 mei kon er terug gelopen worden in tropische omstandigheden. De afstand was 14,7km en de locatie Brugge.

    Vandaag stond dus de 31ste editie van “Dwars door Brugge” op het programma. In tegenstelling tot vorig jaar heb ik deze keer wel een laag startnummer te pakken kunnen krijgen zodat ik vlot kon starten. In een vorig leven heb ik nog competitie-volleybal gespeeld en net gisteren werd er een wedstrijdje georganiseerd tussen oud spelers en de huidige jeugd. Ik heb daar enthousiast aan deelgenomen met als gevolg dat de beenspieren toch wat stijf aanvoelden en ook de pintjes na de wedstrijd zorgden ervoor dat ik me s ’morgens niet al te fris voelde. Om 15.00u werd dan eindelijk het startschot gegeven van de 14,7km. Ik voelde direct dat het goed zat, ik kon een stevig constant tempo aanhouden. Mijn doel om minder dan een uur te lopen zou zeker geen probleem zijn. Door het prachtige weer stond er zeer veel volk langs het parcours. Tijdens de wedstrijd zelf liep ik steeds in de buurt van Gwendoline Dedeyne enkel de laatste 4km moest ik ze laten gaan, ze eindigde toch nog een 200m voor mij. Helaas doet mijn garmin de laatste tijd wat raar en heb ik zelf mijn tijd niet kunnen opnemen. Gelukkig staat de uitslag reeds online.Ik eindigde op een  91ste plaats in een tijd van iets meer dan 56 min en 4sec. Goed voor een ongeloofelijke 16km/h als de afstand juist was tenminste! Ik was hierbij de 8ste man 45+.


    FRICKELO Geert 47 BEL 56:04 3:45 16.06 8 M45 OOSTKAMP


    Ik ben uiteraard heel tevreden met deze wedstrijd, vrijdag 13 mei loop ik normaal gezien een 10 mijl in Aalter. Hierbij nog een foto van de inschrijvingen en een sfeerbeeld van het randgebeuren.

    Groeten

    Geert

     

    Wedstrijdkilometers in 2011: 142,6km + 14,7km = 157,3km

    Trainingskilometers in 2011: 394km + 10km = 404km





    08-05-2011 om 19:39 geschreven door Geert Frickelo  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag 10km van Gistel

    Verslag 10km van Gistel

     

    Dit is de 4de wedstrijd van het houtlandcriterium, pas op woensdag 1 juni 2011 staat de 5de wedstijd in Jabbeke op het programma. In mei kan ik dus terug loopwedstrijden uitkiezen en nieuwe ervaringen opdoen.

    Na mijn knalprestatie van maandag wist ik dat het vandaag moeilijk zou zijn om even goed te doen. Er stond heel wat meer wind en die was goed te voelen in de vlakke polders nabij Gistel. Om 14u30 gingen, onder een stralende hemel, gingen de verschillende jeugdreeksen van start. Om 15u30 was het dan aan ons om de 10km aan te vatten, samen met de jogging over 5km. Voor de 10km hadden zich 226 lopers ingeschreven. Ik nestelde mij op de derde startrij en kon dus van in het begin mijn eigen tempo lopen. Maandag kon ik Charline Vanneste nog bijbenen maar vandaag bleef ik op een goeie honderd meter steken. Ik eindigde terug op een 36ste plaats in 39min en 6sec. Terug een degelijke prestatie gezien de omstandigheden. Volgende week loop ik Dwars door Brugge hopelijk terug met goede weersomstandigheden en binnen het uur. Als naturaprijs kreeg iedereen een witte handdoek. Hierbij een foto van de prijzentafel (helaas niets voor mij), een foto van de dames waar Charline Vanneste terug de beste was en een foto van de winnaars bij de heren waar Stijn Fincioen de beste was.
     

    Groeten

    Geert

     

    Wedstrijdkilometers in 2011: 132,6km + 10km = 142,6km

    Trainingskilometers in 2011: 384km + 10km = 394km







    30-04-2011 om 00:00 geschreven door Geert Frickelo  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag Presto-loop te Ichtegem

    Verslag Presto-loop te Ichtegem

     

    Op deze zonnige paasmaandag 25-04-2011 stond, voor mij, de derde wedstrijd van het houtlandcriterium op het programma. De presto-loop word gelopen over 4 ronden, goed voor 10,5 km. Na wat omrijden wegens wegwerkzaamheden kon ik toch vrij dicht bij de startplaats parkeren. De inschrijving ging vlot en ik kon nog snel een foto (zie hieronder) maken van de weelderige prijzentafel. Ik voelde mij goed, ik had de voorbije week goed kunnen trainen dus waren de verwachtingen hooggespannen. De weersomstandigheden waren voor mij ideaal, niet te veel wind en een goeie 20 graden. Ik wist op voorhand dat ik een goede wedstrijd zou lopen. Om 16.00u werd het startschot gegeven voor ongeveer 300 wedstrijdlopers. Ik nestelde mij op de derde startrij zodat ik vlot mee was in het begin. Het voelde direct goed aan en na de eerste ronde begon ik systematisch mensen in te halen. Eerst passeerde ik Lies Deruddere die altijd snel start, even later naderde ik het groepje met de eerste dame Charline Vaneste en de eerste veteraan3 Johan Rogge. Ook op hen bleef ik niet wachten en ik bleef maar concurrenten inhalen die ik anders nooit voorbij kon lopen. Ik had duidelijk een topdag en wie weet kon ik mijn droom vandaag waarmaken om ooit eens 16km/h te lopen. Na het overschrijden van de finish en het indrukken van mijn Garmin wist ik al dat ik er heel dicht bij ging zijn. Volgens de officiële uitslag liep ik de 10,5km in 39min en 1sec goed voor 16,147km/h. Dit is het strafste wat ik ooit gelopen heb, het zal moeilijk zijn om dat ooit te verbeteren.

    De wedstrijd werd gewonnen door Nico Serroen bij de heren voor Davy Stieperaere  (zie foto)en door Charline Vaneste bij de dames voor Lies Deruddere ( zie foto).

     

    Groeten

    Geert

     

    Wedstrijdkilometers in 2011: 122,1km + 10,5km = 132,6km

    Trainingskilometers in 2011: 350km + 34km = 384km







    25-04-2011 om 00:00 geschreven door Geert Frickelo  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag Sparregalmse volkslopen in Hertsberge (Oostkamp)

    Verslag Sparregalmse volkslopen in Hertsberge (Oostkamp)

     

    Dit was dus voor mij een thuiswedstrijd. Ik heb even getwijfeld of ik toch niet de halve marathon zou meelopen i.p.v. de 9km. Uiteindelijk toch besloten om de 9km te lopen aangezien deze wedstrijd ook meetelt voor het Beerelcriterium. Dit criterium is enkel voor inwoners van groot Beernem en Oostkamp. Terug schitterend weer om te lopen. Rond de middag heb ik de marathon van Londen gevolgd op de BBC, ik was dus super gemotiveerd om te starten i n Hertsberge. Deze wedstrijd wordt ingericht door de plaatselijke chiro en Beverhout atletiekclub.

    Om 14u30 stonden we aan de start met zo’n 80 lopers klaar om de 9km af te haspelen. Tel ook de +/- 40 lopers van de 6 km er bij en in totaal bestond de groep dus uit 120 mannen en vrouwen. Over het weer hadden we niet te klagen, niet te warm, niet te koud en ook niet te veel wind dus ideaal om een snelle wedstrijd te lopen. Ik was vlot mee in de start, op ongeveer een 15de plaats. Er liepen nog mensen voor mij van de 6 km dus mijn doel om in de eerste 10 te lopen was zeker haalbaar. Een tijdje liep ik als eerste master maar die plaats heb ik moeten afstaan en ik eindigde op een 7de plaats als 2de master. Ik liep de 9km in een tijd van 34min en 46sec goed voor 15,53km/h. Ik was hier uiteraard zeer tevreden mee. Op de eerste foto de prijzentafel van de halve marathon, wij moesten tevreden zijn met een fles schuimwijn. Op de 2de foto de winnaar, Hannes Van Der Moere, van de halve marathon. Bij de vrouwen was Nancy De Baene de snelste. Mijn volgende wedstrijd wordt de prestoloop in Ichtegem op paasmaandag. De derde wedstrijd van het houtlandcriterium.

     

    Groeten

    Geert

     

    Wedstrijdkilometers in 2011: 113,1km + 9km = 122,1km

    Trainingskilometers in 2011: 330km + 20km = 350km





    17-04-2011 om 19:18 geschreven door Geert Frickelo  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag Sint-Jansloop Oostende

    Verslag Sint-Jansloop Oostende

     

    Vandaag stond de 3de wedstrijd van het Oostends loopcriterium op mijn programma. Terug kon er gelopen worden onder schitterende weersomstandigheden. Het is de eerste keer dat ik deze wedstrijd loop, dus was ik nieuwsgierig naar het parcours.

    Je zou verwachten dat het een vlak parcours zou zijn zo dicht bij de zee maar niets is minder waar. Er dienden 3 rondes afgelegd te worden met telkens een pittige beklimming die 2 maal per ronde genomen diende te worden. De dames waren er van af na 2 ronden. Ik kwam goed uit de startblokken en ook de helling gaf geen extra problemen. Na een stukje door een mooi park was het terug omhoog voor de 2de beklimming. Op het einde van de 2de ronde kwam ik door in 25 min en moest ik nipt Lies Deruddere laten voorgaan, voor haar was de wedstrijd gedaan. Het laatste rondje liep ik uit zonder problemen en ik eindigde 29ste in een tijd van 37min 50sec goed voor 15,4 km/h volgens de Garmin. We zijn dus nog altijd “goe bezig”. Bij de tombola achteraf had ik helaas geen prijs, de enige naturaprijs die we kregen was een heel klein handoekje en een flesje water, het had iets meer mogen zijn.

    Hierbij nog een foto van de prijzentafel en van het podium bij de heren waar Davy Stieperare won voor Thomas Dewulf. Van het podium bij de dames heb ik helaas geen foto kunnen nemen. Als ik mij niet vergis won Veerle d’Haeze.

    Volgende week zondag neem ik deel aan de wedstrijd (9km) te Hertsberge (Oostkamp). Er is daar ook een halve marathon maar die laat ik links liggen.

     

    Groeten

    Geert

     

    Wedstrijdkilometers in 2011:   103,6km + 9,7km = 113,1km

    Trainingskilometers in 2011: 310km + 20km = 330km





    10-04-2011 om 19:48 geschreven door Geert Frickelo  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag van de 7de lenteloop te Oudenburg

    Verslag van de 7de lenteloop te Oudenburg

     

    Deze wedstrijd was tevens de tweede wedstrijd van het loopcriterium van het Houtland.

    Het was reeds lang op voorhand aangekondigd, het zou een zomerse zaterdag worden. We worden de laatste tijd erg verwend door de weergoden. Toch stond er een stevige bries waardoor het moeilijk werd om een scherpe tijd neer te zetten. Een scherpe tijd is voor mij van minder belang, het is de plaats die telt voor de rangschikking in het houtlandcriterium (voor mij veteranen1). De huidige rangschikking kan altijd bekeken worden via de website: www.houtlandcriterium.be

    Met zo’n 274 stonden we om 16.00 aan de start van de 10,7km over 2 rondes. Om 16u10 gingen dan nog eens 126 lopers en loopsters van start voor 1 ronde van 5,3km. Samen goed voor 400 deelnemers, heel wat meer dan de organisatie verwacht had. Er waren zelfs heel wat naturaprijzen te kort maar dat werd snel rechtgezet door de organisatie.

    Deze keer stond ik wel echt vooraan in de start, dus ik was goed mee. Ik liet mij echter niet verleiden om te snel te starten, daardoor werd ik vlot voorbij gelopen door o.a. Lies Deruddere en de latere winnares bij de dames Heidi Hertveldt.

    Op het einde van de 2de ronde zat ik al in het groepje van Heidi Hertveldt en was ik Lies Deruddere reeds eerder voorbijgesneld. Een eindje verder zag ik Johan Rogge, ik besloot om een tijdje samen met hem te lopen. In de laatste kilometers met de wind op kop heb ik geprobeerd om hem wat uit de wind te zetten. Op het einde had ik nog wat over om een stevige langgerekte eindsprint in te zetten. Ik werd zo 42ste op 274 deelnemers in een tijd van 41min 13sec (15,5km/h) en 14de in mijn categorie veteranen 1. Van de 13 die voor mij eindigden waren er heel wat die niet meedoen aan het criterium dus waren er voor mij heel wat punten te rapen.

    Bij inschrijving kregen we een tombolabiljet en konden we na de aankomst zien of we prijs hadden (zie foto prijzentafel).

    Bij de heren won Davy Stieperare (zie foto) en bij de dames Heidi Hertveldt (zie foto).

    Na de prijsuitreiking voor de winnaars werden nog 20 extra prijzen weggegeven onder de deelnemers. Ikzelf won een rugzak met een loopshirt er in.

    Ook was er deze morgen de doortocht van de ‘ronde van Vlaanderen’ in Oostkamp (zie foto)

    Volgende week zondag loop ik waarschijnlijk de st-Jansloop in Oostende.

     

    Groeten

    Geert

     

    Wedstrijdkilometers in 2011:  92,9km + 10,7 = 103,6km

    Trainingskilometers in 2011: 290km + 20 = 310km









    03-04-2011 om 13:06 geschreven door Geert Frickelo  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag Brigandsloop Ingelmunster

    Verslag Brigandsloop Ingelmunster

     

    Net als vorige week was het terug prachtig weer om te lopen. Vol goede moed trok ik richting Ingelmunster om er deel te nemen aan de 25 ste jubileumeditie van de Brigandsloop. Een Brigand is een lekker biertje dus niet verwonderlijk dat dit, samen met kaas en brood, in de prijzenzak na de wedstrijd terug te vinden was. Voor de prijs van €10 (daginschrijving) maakten we kans op een extra prijs met ons laatste cijfer van ons borstnummer.

    Om 14.00 werd het startschot gegeven van de jogging over 3 of 6 km. Om 15.00 stonden er 263 deelnemers klaar om 4 ronden van iets meer dan 3km, samen goed voor 12,5km, af te haspelen. Het was mijn bedoeling om rond de 50min te finishen. Het parcours was zeer afwisselend, deels verhard deels onverhard. Na een aanloopstrook liepen we via een stuk grasland, dwars door een prachtig kasteelpark (zie foto) om dan langs de vaart terug te keren naar de start. Ik had een goed gevoel tijdens het lopen en bij het ingaan van de 2de ronde kon ik de dame die dan op de 2de plaats bij de dames liep remonteren. Ik naderde ook stilletjes aan Charline Vanneste die op de eerste plaats liep bij de dames. Bij het ingaan van de laatste ronde zat ik reeds in het groepje rond Charline. Ik slaagde er nog in om dat groepje achter mij te laten om te eindigen in een tijd van 49min 28sec goed voor 15,14km/h. Hiermee werd ik 48ste op 263 deelnemers. Bij aankomst kregen we nog een enveloppe met een tombolanummer. Deze keer viel ik in de prijzen, ik won 2 grote flessen kasteelbier met bijbehorend glas. Voor deze jubileumeditie had men een extra grote prijzentafel voorzien met als hoofdprijs een fiets (zie foto).

    De wedstrijd werd gewonnen door Nico Serroen bij de heren in een tijd van 41min 1sec. en  door Charline Vanneste bij de dames in een tijd van 50min 1sec. Hieronder ook de foto’s van het podium waar de winnaars en winnaressen van alle leeftijdscategorieën te zien zijn.
    Volgende week staat de 2de wedstrijd van het houtlandcriterium op het programma in Oudenburg.

    Groeten

    Geert

     

    Wedstrijdkilometers in 2011 80,4km + 12,5 = 92,9km

    Trainingskilometers in 2011: 270km + 20 = 290km









    27-03-2011 om 10:49 geschreven door Geert Frickelo  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag Eernegemse kasseiloop

    De kop is er af!

     

    Onder een stralende zon is de 20ste editie van het houtlandcriterium van start gegaan in Eernegem. Voor de hoofdwedstrijd van 9km kwamen zo’n 300 deelnemers aan de start. Het parcours was ongewijzigd t.o.v. de vorige editie’s. We liepen zoals gewoonlijk dwars door het erf van een boer om dan, met de wind in de rug, terug te keren richting aankomst.

    1 aanloopronde en 2 grote rondes.

    Ik hoop om ooit eens 16km/h te halen, misschien was dat hier wel mogelijk. Het was niet te warm en niet te koud, er stond ook niet te veel wind. Alle ingrediënten waren aanwezig om er een snelle race van te maken. Ik kwam goed uit de startblokken en na de aanloopronde kon ik beginnen aan een inhaalrace. Ik eindigde uiteindelijk op een 61ste plaats in een tijd van 34min. 13sec. Dit was goed voor een snelheid van 15,782km/h. Dus geen 16km/h maar toch al aardig in de buurt.

    De wedstrijd werd gewonnen door Levi Hoste bij de heren en De Clercq Nathalie bij de dames (zie foto’s). Helaas viel ik niet in de prijzen bij de uitgebreide tombola (zie foto), maar toch kan ik zeer tevreden terugkijken naar de eerste wedstrijd van het houtlandcriterium 2011.

    Volgend weekend loop ik normaal gezien de Brigandsloop in Ingelmunster, dit is een wedstrijd over 12,5 km.

     

      

    Groeten

    Geert

     

    Wedstrijdkilometers in 2011: 71,4km + 9 = 80,4km

    Trainingskilometers in 2011: 250km + 20 = 270km







    19-03-2011 om 20:59 geschreven door Geert Frickelo  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag van de voorbije week

    De voorbije week heb ik 2 keer goed kunnen trainen in de fitness op de loopband. Telkens een uur lang loop ik verschillende snelheden met verschillende helling om zo meer op weerstand te trainen. Vandaag zaterdag was ik van plan om terug een lange duurloop te doen in het bos in Bulskampveld. Daar aangekomen zag ik pijltjes die er op wezen dat er een wandeltocht aan de gang was. Ik was er direct voor gevonden om i.p.v. mijn traditionele toertjes in het bos te lopen de pijltjes te volgen. Na een half uurtje lopen kwam ik aan de feitelijke start van de wandeltocht aan de kerk in Hertsberge.

    Ik koos voor de lange afstand zijnde 22km. Het schitterende parcours grotendeels dwars door de bossen en langs pittoreske landwegen was echt om van te genieten. Het lentegevoel was zeker aanwezig en de trainingskilometers zijn terug serieus aangevuld. Ik liep in totaal 26km in een tijd van 2u06min29sec.

    Goed voor een gemiddelde snelheid van 12,36km/h. Dit is de langste afstand die ik ooit gelopen heb.

    Nu nog deze week 2 maal trainen in de fitness en zaterdag ben ik klaar voor de eerste wedstrijd van het houtlandcriterium in Eernegem. Een verslag met foto’s kunt u, volgende zaterdag, lezen in deze blog!

     

    Groeten

    Geert

     

    Wedstrijdkilometers in 2011: 51,4km + 20 = 71,4km

    Trainingskilometers in 2011: 204km + 46 = 250km

    12-03-2011 om 21:18 geschreven door Geert Frickelo  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.We trekken ons terug in gang!

    De voorbije week heb ik wat gas terug genomen na de slopende 20km in Kortemark. Ik nam enkele dagen rust, donderdag ben ik dan terug met volle goesting naar de fitness en de loopband gegaan. Daar heb ik mijn vaste training vlotjes afgewerkt. Met het weekend in het vooruitzicht moest ik ook een beslissing nemen aan welke wedstrijd ik zou deelnemen.

    Er was op zondag de “ten miles” Oostende –Brugge maar ik was niet op voorhand ingeschreven. Dit is trouwens een wedstrijd waar ik nog nooit aan deelgenomen heb. Ik schrijf mij niet graag op voorhand in want je weet nooit welk weer het zal zijn op de dag van de wedstrijd. Ook het wachten in de kou tot iedereen naar Oostende gebracht is met bussen schrikt mij af.

    Zaterdag had ik de kans om een 5km, 10km of halve marathon in Axel (Nederland) mee te doen. De halve marathon was na Kortemark toch een beetje van het goede te veel. Op internet stond er ook niet al te veel info over deze wedstrijd. Aangezien het van Oostkamp naar Axel toch een heel eind rijden is heb ik maar besloten om een lange duurloop te doen in het Bulskampveldbos in Beernem. Ik liep een kleine 2uur aan een snelheid van 12,6km/h goed voor 24,5km. Volgend weekend vind ik nergens een wedstrijd om aan mee te doen, dus zal het hoogstwaarschijnlijk terug een lange duurloop worden in het bos. Als iemand mij een tip kan geven voor een wedstrijd in West of Oost-Vlaanderen volgend weekend mag hij of zij gerust reageren via deze blog.

    Ik hoop om tegen de start van het houtlandcriterium op 19 maart goed in vorm te zijn, het is ook mijn doel om tegen dan nog enkele kilootjes af te vallen. Ik ben 1m90 en ik zou graag tegen dan 80kg wegen i.p.v. 85kg nu. Er is dus nog wat werk aan de winkel!

    Groeten

    Geert

     

    Wedstrijdkilometers in 2011: 51,4km + 20 = 71,4km

    Trainingskilometers in 2011: 169,5km + 34,5 = 204km

    06-03-2011 om 20:25 geschreven door Geert Frickelo  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    27-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag "Kortemark loopt"

    Verslag van de wedstrijd “Kortemark loopt”

     

    Het was de eerste keer dat deze wedstrijd werd georganiseerd. Er werd voordien veel reclame voor gemaakt en er was een mooie prijzenpot dus kwamen de lopers en loopsters massaal af naar dit nieuwe loopevenement. In totaal kwamen er 1450 deelnemers opdagen. Het ophalen van het borstnummer verliep vlot. Kleedkamers en startplaats lagen op een boogscheut van elkaar. Om 12.00u werd, onder een stralende zon, het startschot van de 5km gegeven. Ook hier was er op de organisatie niets aan te merken.

    Om 13u15 was het tijd voor de grote jongens om de 20 km aan te vatten. Eerst een aanloopronde met veel bochten en borduren en dan de wijde wereld in om één grote ronde af te haspelen via enkele deelgemeenten van Kortemark. Hier speelde de wind, zeker in het begin, een belangrijke rol. Het parcours was zeer gevarieerd. Deels langs kronkelende landwegen en deels via lange rechte wegen. Het doorkruisten van een deelgemeente gaf telkens wat nieuwe energie. Er waren langs de weg 2 bevoorradingen met water dus daar hadden we ook al niet over te klagen. De kilometeraanduiding was ook in orde. Het was een prachtig loopweertje, enkel de wind maakte de uitdaging nog wat groter. Er kwamen, voor de 20km, een kleine 700 atleten aan de start. Voordeel aan één grote ronde is dat het parcours altijd nieuw is, nadeel is als je halverwege wil stoppen dat je met een probleem zit. Ik liep mijn eigen wedstrijd aan een tempo van 14,6km/h goed voor 1u22min en 5sec over 20km. Ondanks deze goede prestatie werd ik pas 101ste op deze wel zeer sterk bezette wedstrijd. 20km is voor mij momenteel nog wat te lang, tijdens het voorjaar en de zomer kan ik wat langere duurlopen doen om in het najaar enkele halve marathons te kunnen lopen.

    Bij aankomst kregen we een zak met wat koekjes, een fles water en een appel. Bij afgifte van ons borstnummer kregen we een goed gevulde doos met pralines(zie foto). De zaal, waar de prijsuitreiking plaats vond was ruim en er waren veel zitplaatsen. Ook de bediening verliep vlot. Een bandje (zie foto)zorgde voor wat afleiding tijdens het wachten.

    Stijn Fincioen (zie foto) won bij de heren, voor de volledige uitslag verwijs ik jullie naar de webside van “Kortemark loopt”

    Ik heb enorm genoten van deze wedstrijd, het is zo’n beetje de bekroning van een fantastisch winterseizoen. Waar ik volgend weekend zal lopen weet ik nog niet maar vanaf nu staat alles een beetje in het teken van mijn hoofddoel dit jaar namelijk het houtlandcriterium.

        

    Groeten

    Geert

     

    Wedstrijdkilometers in 2011: 51,4km + 20 = 71,4km

    Trainingskilometers in 2011: 149,5km + 20 = 169,5km

     







    27-02-2011 om 19:32 geschreven door Geert Frickelo  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    20-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag van de laatste wedstrijd van het wintercriterium van de landelijke gilde te Ursel.

    Verslag van de laatste wedstrijd van het wintercriterium van de landelijke gilde te Ursel.

     

    Nadat ik vorig weekend forfait moest geven wegens ziekte waren mijn verwachtingen voor deze wedstrijd niet hoog gespannen. De topvorm van de voorbije weken leek onhaalbaar. De weersomstandigheden waren niet echt slecht, het was droog met niet al te veel wind. Ik had pech want veel goede lopers hadden zich voor de 10 km ingeschreven. Daardoor eindigde ik slechts op de 10de plaats op 75 deelnemers. Mijn eindtijd viel al bij al nog goed mee, ik liep de 10km (9,8km volgens GPS) in 38min en 33sec goed voor 15,56 km/h volgens de officiële uitslag. Aangezien dit de laatste wedstrijd was van het criterium konden de deelnemers van de 4 wedstrijden kiezen uit een prijzentafel (zie foto). Ikzelf werd als laatste deelnemer afgeroepen en tegen dan waren de leukste prijzen reeds verdwenen. Gelukkig voor mij kon ik nog een fles champagne op de kop tikken. Ik kijk er al naar uit om volgende week in Kortemark te lopen. Dit is een nieuwe wedstrijd over 20 km met een grote prijzenpot. Nu nog deze week goed trainen in de fitness en dan proberen om een mooie prestatie neer te zetten in Kortemark.

        

    Groeten

    Geert

     

    Wedstrijdkilometers in 2011: 41,4km + 10 = 51,4km

    Trainingskilometers in 2011: 134,5 + 15 = 149,5km





    20-02-2011 om 00:00 geschreven door Geert Frickelo  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geen wedstrijd dit weekend!

    Geen wedstrijd dit weekend!!

     

    Dinsdag heb ik nog eens goed kunnen trainen in de fitness, maar woensdag had ik al het gevoel dat ik ging ziek worden. Donderdag heb ik de training overgeslagen en vandaag, vrijdag, heb ik wijselijk en met pijn in het hart besloten om geen wedstrijd te lopen in het weekend. Ik hoop en verwacht dat ik tegen volgende week dinsdag terug voldoende hersteld zal zijn om de trainingen te hervatten.

    Volgende week zondag loop ik de laatste wedstrijd van het wintercriterium te Ursel en de week daarop wil ik deelnemen aan “Kortemark loopt” over een afstand van 20km.

    Al bij al is het beter om nu ziek te zijn dan midden in het seizoen. Ik heb nog heel wat tijd om in topvorm te raken voor de eerste wedstrijd van het houtlandcriterium.

    Dus eerst wat uitzieken en dan er terug tegenaan.

     

    Groeten

    Geert

     

    Wedstrijdkilometers in 2011: 33,9km + 7,5 = 41,4km

    Trainingskilometers in 2011: 124,5km + 10 = 134,5

    11-02-2011 om 20:04 geschreven door Geert Frickelo  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag 49ste Corrida van Sas.

    Verslag 49ste Corrida van Sas.

     

    Deze keer geen wintertoestanden maar wel zeer veel wind. Zeker aan zee voelt die nog extra hard aan. De inschrijvingen vonden plaats in een klein lokaaltje niet ver van de start. De prijzentafel zag er veelbelovend uit (zie foto’s). Er melden zich meer dan 400 deelnemers aan, het was dan ook onmogelijk dat die grote groep achteraf in het lokaaltje zou passen. Nu de wedstrijd zelf, er dienden 2 rondes afgelegd te worden van +/- 3,750km. Het parcours was zeer goed, je kon goed volgen waar de concurrentie zich bevond. De eerste helft van de ronde was supersnel met de wind in de rug, de tweede helft was beuken tegen de harde wind zonder enige beschutting. Doordat er slechts 7,5km diende gelopen te worden waren de verschillen op het einde echt niet groot. Als ik 20 sec sneller gelopen had dan had ik nog 7 plaatsen gewonnen. Ik liep de 7,5km in een tijd van 29min 16sec goed voor 15,4km/h ondanks de harde wind. Dan de prijsuitreiking, als je last had van claustrofobie dan had je zeker een probleem. Slechts een 20tal zitplaatsen en meer mensen in de gang dan in de zaal. Deze goede organisatie zou toch maar beter een grotere locatie zoeken voor de prijsuitreiking. Met de tombola won ik een fleece sjaal en een uitslag kon ik ook bemachtigen. Een paar leffe’s om af te sluiten en dan huiswaarts om naar het veldrijden te kijken.

    Volgende week zal ik normaal gezien eens deelnemen aan de parkcros in Dadizele. De volkscros loop ik als opwarming om dan alles te geven bij de veteranen.

     

     

    Groeten

    Geert

     

    Wedstrijdkilometers in 2011: 33,9km + 7,5 = 41,4km

    Trainingskilometers in 2011: 114,5km + 10 = 124,5km





    06-02-2011 om 16:45 geschreven door Geert Frickelo  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag 3de wedstrijd van het wintercriterium te Ursel

    Verslag 3de wedstrijd van het wintercriterium te Ursel.

     

    In de voetbalkantine, waar de inschrijvingen plaatsvinden, hangen een 4tal televisieschermen waar we de wereldkampioenschappen veldrijden konden volgen. Het startuur van deze wedstrijd werd 15 min verlaat zodat we met z’n allen Stybar zagen winnen voor Nijs. Dan vlug naar de start voor onze wedstrijd. Het was koud met een fris briesje uit het noord-oosten. Het parcours lag er bevroren bij en voor de 10 km kwamen er 80 deelnemers opdagen. Ik ging goed van start en kon in eerste instantie aanpikken bij een elitegroepje. De snelheid van dat groepje bleek na enkele kilometers toch wat te hoog en ik moest ze laten gaan. Ondertussen viel dit groepje ook uiteen en kon ik nog verschillende concurrenten voorbij lopen. Ik liep het grootste deel van de wedstrijd alleen, maar ja dit is grotendeels mijn eigen schuld want ik loop mijn eigen tempo. Wie volgen kan volgt, wie sneller kan moet maar voorbij steken. De vorige wedstrijd van het criterium had ik al een zeer scherpe tijd gelopen (38min 44sec) maar nu heb ik daar nog een stuk van af gedaan. Ik liep de 10 km (9,8 km volgens de GPS) in 38min 01sec. Terug belandde ik net buiten de medailles op een 4de plaats. Ik ben natuurlijk zeer tevreden over dit resultaat, hopelijk kan ik de goede lijn doortrekken tot het begin van het loopseizoen in maart. Mijn volgende wedstrijd wordt de 48e CORRIDA van 't Sas-Slijkens in Bredene. Dit is de eerste wedstrijd van het Oostends loopcriterium.

     

    Groeten

    Geert

     

    Wedstrijdkilometers in 2011: 23,9km + 10 = 33,9km

    Trainingskilometers in 2011: 94,5km + 20 = 114,5km

    30-01-2011 om 19:58 geschreven door Geert Frickelo  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag “Leffe loop” te Markegem

     

    Het was vandaag de bedoeling om eens zonder prestatiedruk een uurtje te lopen. Rond 13.00u was het al gezellig druk in en rond de sporthal van Markegem. De eerste lopers waren reeds vertrokken. Na inschrijving en betaling van €8 ging ik zelf (zie foto), zo rond 13u30, van start om mijn 10 rondjes af te werken. Het bleef droog en het werd steeds drukker op het parcours. Er waren heel wat wandelaars en groepjes joggers waar je soms moeilijk langs kwam. Ook werd ik soms wat opgehouden bij de verdeling van de bonnetjes die we per ronde kregen. Al bij al haalde ik toch een gemiddelde snelheid van 14km/h. Door de spreiding van het startuur (tussen 13.00u en 15.00u)was het niet al te druk in de kleedkamers. Om 15.00u zat ik reeds, frisgewassen,  in de sporthal met 10 Leffe’s in een zak en één voor mijn neus. Dan begon het lange wachten want pas om 17u30 begon de tombola (zie foto) en mijn wachten werd niet beloond want ik had geen prijs. Er waren iets meer dan 1000 lopers, daarmee was deze editie een zeer groot succes. Volgende week zondag om 15.00u staat de derde wedstrijd van het loopcriterium in Ursel op het programma.

     

    Groeten

    Geert

     

    Wedstrijdkilometers in 2011: 23,9km

    Trainingskilometers in 2011: 79,5 + 15 = 94,5km





    23-01-2011 om 19:50 geschreven door Geert Frickelo  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leffeloop Markegem

    Leffeloop Markegem

    Het hoeft niet altijd op het scherp van de snee te zijn, zondag ga ik naar Markegem om deel te nemen aan de leffeloop. Ik zal er een rustige duurloop van maken. Ik ben toch van plan om er het maximum uit te halen d.w.z. 10 rondjes van 1,5 km lopen = 10 leffe’s = 15km.

    Ik lees dat er ook nog een tombola is die na 17.00u van start gaat. Het word zeker een gezellige boel zonder prestatiedruk.

     

    •Inschrijving - Kleedkamers - Douches - Prijsuitreiking - Start en aankomst: SPORTHAL Markegem, Brouwerijstraat 21, Markegem

    •ORGANISATIE: JOGGINGCLUB MANDELDAL

    •START: tussen 13 uur en 15 uur

    •EINDE: laatste aankomsten tot 17 uur

     

    •LEFFE-LOOP

    ◦Verkeersvrij parcours, ronden van 1,5 km

    ◦Na elke ronde ontvangt de deelnemer 1 waardebon "goed voor 1 fles leffe"

    ◦Maximaal 10 flesjes per persoon

    ◦Minimumleeftijd 18 jaar

    ◦Waardebons worden na aankomst ingeruild voor flesjes leffe

     

    Groeten

    Geert

     

    Wedstrijdkilometers in 2011: 23,9km

    Trainingskilometers in 2011: 57,5km + 22 = 79,5

    21-01-2011 om 20:08 geschreven door Geert Frickelo  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag winterjogging AC Deinze

    Verslag winterjogging A.C.DEINZE

     

    Deze wedstrijd ging door in het Recreatiedomein "De Brielmeersen" te Deinze. De naam “winterjogging” was hier niet echt op zijn plaats want het deed eerder aan vroege lente denken. Enkel de voorbereiding van de kerstboomverbranding (zie foto) op de parking herinnerde ons aan de voorbije winterse feestdagen. Voor €4 inschrijvingsgeld had ik mijn nummer (300) snel te pakken. Men kon kiezen tussen 1,2 of 3 ronden van elk een goede 4km. Ik koos voor de langste afstand zijnde 13,8km volgens de organisatie en 13,37 volgens de Garmin. Om 10.00u gingen zo’n 390 lopers van start om via de atletiekpiste het domein in te duiken. Het parcours was zeer gevarieerd gaande van onverharde weg naar asfaltweg naar bospad naar jogging pad met houtsnippers en atletiekpiste. Veel draaien en keren kortom voor elk wat wils. Ik liep, zoals de laatste tijd het geval is, een zeer degelijke wedstrijd. Ik werd 25ste in een tijd van 57min op 98 deelnemers (zie uitslag) voor de langste afstand. Als naturaprijs kregen we 8 cakejes en hadden we nog kans op een tombolaprijs. Een zeer goede organisatie, een prachtig parcours en veel volk meer moet dat niet zijn op een zondagmorgen wat mij betreft.

     

    Groeten

    Geert

     

    Wedstrijdkilometers in 2011: 10,5+13,4=23,9km

    Trainingskilometers in 2011: 35,5 +22= 57,5km





    16-01-2011 om 19:23 geschreven door Geert Frickelo  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    08-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag corrida Lombardsijde

    Verslag corrida Lombardsijde

     

    Het weerbericht voorspelde niet veel goeds, harde wind en regen. Niet direct ideale omstandigheden om te lopen. Ondanks deze ondankbare vooruitzichten ben ik, samen met mijn familielid Jorik, toch vertrokken richting Lombardsijde om er deel te nemen aan de corrida. Deze wedstrijd heb ik nog nooit gelopen dus was ik heel benieuwd naar het parcours dat we voorgeschoteld kregen. De prijzentafel (zie foto) zag er alvast veelbelovend uit en ook het bandje (zie foto) zorgde voor een gezellige sfeer. Om 13u45 ging de 5,8km van start en die werd gemakkelijk gewonnen door Davy Stieperare. De eerste dame in de wedstrijd over 5 km werd Lies De Ruddere.

    Het bleef gelukkig droog en om 14u30 stonden zo’n 283 lopers klaar om er tegen aan te gaan. De start verliep vlot en het eerste deel met de wind in de rug ging pijlsnel. Jorik (18j) nestelde zich in mijn wiel zoals dat heet, vastbesloten om zijn nonkel (ikzelf dus 46j) deze keer eens te kloppen. De strook langs het strand, in het mulle zand tegen de wind in was echt moordend. Rapper dan 12 km/h konden we niet lopen. Na een eeuwigheid kwam het einde van de zandstrook in zicht. Dan was het via een kronkelend en heuvelachtig duinpad terug richting finish. Ik probeerde wat versnellingen om Jorik van me af te schudden maar het mocht niet baten. Op 500m van de aankomst zei hij laconiek “tot straks” en weg was hij. Hij eindigde 3 seconden voor mij in een tijd van 45min 37sec goed voor 13,85km/h. Gezien de weersomstandigheden en de aard van het parcours een zeer goede prestatie. We eindigden hiermee respectievelijk op de 48ste en 49ste  plaats. Over de prijsuitreiking hoor je ons zeker ook niet klagen want voor het inschrijvingsgeld van €7,5 kregen we een T-shirt, een wasmand en een kleine handdoek. Stijn Fincioen won bij de heren en Ria Tienpont bij de dames.

     

    Groeten

    Geert

    Wedstrijdkilometers in 2011: 10,5

    Trainingskilometers in 2011: 35,5





    08-01-2011 om 21:22 geschreven door Geert Frickelo  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De eerste kilometers van het nieuwe jaar

    De eerste kilometers van 2011 zitten er reeds op. Dit weekend vond ik geen wedstrijd om aan deel te nemen. Dan maar op deze eerste dag van het jaar de loopschoenen aangetrokken om een lange trage duurloop te doen. Ik begaf mij gewoontegetrouw naar Bulskampveld in Beernem. Het was er zeer rustig, om 13.00u ging ik van start om 4 rondjes te lopen van een kleine 7 km. Er viel wat motregen maar de wandelpaden waren goed beloopbaar. Enkele armzalige ineengezakte sneeuwmannen en toch nog enkele ijsplekken herinnerden aan het extreme winterweer van de voorbije weken. Het was mij niet om de snelheid te doen, ik wilde enkel wat calorieën verbranden om de eetfestijnen van de voorbije en van de komende dagen te compenseren. Ik liep ruim 2uur met een gemiddelde snelheid van 11,88km/h en ik legde hierbij een afstand  van 24,5km af. Niet slecht om het jaar te beginnen hé? Ik zal op deze blog proberen om mijn wedstrijdkilometers en trainingskilometers bij te houden.

    2010 was voor mij een zeer goed jaar en ik hoop om in 2011 minstens even goed te doen. Ik wens hierbij alle lopers een blessurevrij, gezond en aangenaam loopjaar toe.

    Mijn volgende wedstrijd wordt de corrida in Lombartsijde op zaterdag 08 januari 2011.

    Groeten

    Geert

    Wedstrijdkilometers 2011: 0

    Trainingskilometers: 24,5

    01-01-2011 om 18:15 geschreven door Geert Frickelo  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    vanvlouis
    www.bloggen.be/vanvlou
    Foto

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog als favoriet !

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per week
  • 26/12-01/01 2017
  • 12/12-18/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 21/12-27/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 09/12-15/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs