DROOM ALSOF JE EEUWIG ZOU LEVEN.
LEEF ALSOF JE MORGEN ZOU STERVEN.

"Elke ademhaling is een nieuw begin van de rest van ons leven." Jon Kabat-Zinn

MEDICATIE


Ochtend
OxyContin 10 mg (pijnstiller diff.)
Cymbalta 60 mg
Redomex 25 mg diff.
B-Magnum 450 mg

Middag


Avond
OxyContin 10 mg (pijnstiller diff.)
Redomex 25 mg diff.

Voor 't slapen
Stilnoct of Zolpmidem EG


Tussendoor
Gaviscon
Motilium
Immodium

aangepast 14/02/2010

Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
DAGBOEK VAN EEN JONGE VROUW MET FIBROMYALGIE EN HET SYNDROOM VAN BRUGADA
mijn weg door Fibromyalgie
April 2008, de diagnose is eindelijk gevallen na 1,5 jaar afzien en behelpen: FIBROMYALGIE, ook wel genoemd reuma van de spieren & weke delen. Februari 2010, bijkomend probleem aan het hart ontdekt : SYNDROOM VAN BRUGADA, met een ICD tot gevolg (soort pacemaker met ingebouwde defribilator)
29-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.**PIEP **
Hela,

De adviserend geneesheer was positief vandaag. Ze vond dat ik goed bezig was, met kleine stapjes vooruit, dat is vooruit dus meer dan ok. Goed dus.
Wat me wel geen goed gedaan heeft, is het vallen van hét woord : invaliditeit ... . We wisten wel dat ze dat bij de cm na een jaar ongeveer aanvragen maar het jaar is nog niet om en ik heb in mijn hoofd toch nog altijd het 'terug werken' gebrand staan. Dit komt voor mij dus eigenlijk wel hard aan. Het is precies zo'n stempel dat je krijgt ... ZIEK. Er zijn al wel wat dingen aangevraagd zoals premie van de zorgkas enzovoort. Gewoon om rond te komen en de medicatie te kunnen blijven betalen. Daarstraks in de apotheker was het "119 € aub" en zo'n groot zakje had ik niet bij ... .
Ik kruip in menne nest om alles te laten bezinken.

Tot morgen!
Joke

29-04-2009 om 21:50 geschreven door fibrojo  


28-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.stijf
Hoi hoi,

Vandaag heb ik veel gerust want ik moest een uur naar de kiné vanavond. Annelies heeft me afgebeuld hoor !! We hebben een test gedaan ivm de hartslag, er moest dus gebeuld worden, ... . Ik voel het nu al. Ben benieuwd voor de nacht, we zullen de pittekussentjes maar meenemen. We hebben er wel over gelachen, ... . Ze zei dat ik binnenkort misschien niet graag meer ging komen als er stevigere oefeningen zouden komen. Maar eigenlijk vind ik dat een goei teken dat er straffere oefeningen aan komen, dat wil zeggen dat het beter begint te gaan hé. Dat is heel positief gedacht maar daar ga ik nog groen om lachen vrees ik.

Morgenvroeg moet ik naar de controle van de ziekenkas. Frans (broer van mijn ventje) gaat met mij naar ginder rollen. Ik ben benieuwd wat ze morgen gaat vertellen. Morgen breng ik verslag uit !

Slaapwel !!
Joke

28-04-2009 om 22:22 geschreven door fibrojo  


27-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.stoefen
Ik ben blijkbaar vergeten te stoefen met de trui van Seppe. Ik heb blijkbaar enkel de foto's op Facebook gezet.
Dus hier zijn ze dan, de langverwachte foto's van mijn eerste trui ooit gebreeën ...
Hij is nog een beetje te groot, maar dat was te denken, het is maatje 134/140 en Seppe heeft nog maar 122/128 en die stond er niet tussen.
Beter te groot dan te klein hé !!

 

27-04-2009 om 00:00 geschreven door fibrojo  


26-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nog altijd moe
Ik ben nog altijd zo moe ... da's ongelooflijk '*piep*'. Het weekend is anders redelijk rustig verlopen. Heb mijn rustpauzes goed kunnen nemen en we hebben echt op de hartslag gelet dus op dat vlak zijn we zeker niet in de fout gegaan. Zullen we het op lente-moeheid steken?

Zaterdagvoormiddag hebben Dré en zijn broer Mil nog aan de kamers van de jongens gewerkt. Het is nu helemaal geisoleerd en de gyproc zit ertegen. Nu de afwerking nog aan de kanten, aansmeren en schilderen. Tamara is hier in de voormiddag ook gebleven dus kon ik het wat rustiger aan doen. Rond 13u zijn we richting Merksplas vertrokken want Seppe mocht met de Chiro op Sloeberweekend. Ze sliepen op echte veldbedden in een grote tent achter de Chiro. Ze vonden het al geweldig bij aankomst dus dat zat wel goed. Daarna zijn we terug naar huis gereden want het was dutjes-tijd voor mij en Warre. We hebben samen geslapen tot 16u en dan naar Leo (nog een broer van Dré) en Ingrid gereden waar Warre mocht gaan slapen. Jaja, we hadden een kinderloze zaterdagavond !! We zijn rond 17u in Merksplas gaan eten in 'de Mart', nog even frisdrank gaat tappen in de Carrefour als we naar huis reden, een filmke gekeken en om 21u lagen we al in bed. We waren allebei zo moe dat we niet veel meer tv konden kijken. Het deed deugd !!

Zondag (vandaag dus) zijn we om 8u opgestaan, gedouched en naar Merksplas waar Warre vrolijk Plop aan het kijken was. Samen met Patrick ,Cindy en Liesje zijn we gaan ontbijten in het gemeenschapscentrum waar de Chiro vandaag het ontbijt serveerde in kader van 'Olé Pistolé'. De jongens zaten er al aan tafel, slijk tot achter hun oren maar ze hadden zich reuzegoed geamuseerd. Dat was van de gezichtjes af te lezen. Echt leuk om te zien. Nog even mee naar Patrick en Cindy want Jonas was jarig en daar hadden we een nog een cadeautje voor bij. Om 11u kreeg ik wel mijn klopje en zijn we huiswaarts gereden. Weer dutjes-tijd voor Warre en mij. De rest van de namiddag samen met het ventje Formule 1 gekeken, wat gebreeën en geslapen. Rustig dus, de jongens samen gespeeld, gezellig ... .
Nu liggen ze in bed en zijn ze stil alhoewel Warre toch probeerde zijn bedje uit te geraken. En het lukt hem verdorie toch af en toe zeker ... Als het bedje tegen dat van ons staat zoals nu. Dan geeft hij zijn - voor sommigen al- 'bekende' blik en hop, dat beentje over de rand en dan volgt er een zware kreun en hopsakee ... Dat wil dus zeggen dat het oppassen geblazen is voortaan. De kapoen !!!

We gaan nog effe wat tv kijken, wat breien ... en slapen.

Slukes en tot morgen !!
Joke

26-04-2009 om 20:37 geschreven door fibrojo  


23-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.pijn !!!!!
Hela,

De party van Victoria gisteren was goed maar voor mij veel te druk en de hele tijd rondwandelen en passen, ... . Ik heb het weer geweten vandaag.
Na de accupressuur slaap ik ook altijd wel veel de dagen nadien en heb ik meer pijn om nadien weer goed voort te kunnen. Het is dus voor een goed doel zullen we maar denken hé !! Alhoewel, het was vandaag weer serieus de moeite. Ik heb gejankt van de pijn deze namiddag. Als er nog eens enen doktoor tegen mij zegt "dat ik moet leren leven met de pijn" dan slaag ik rond zijn oren !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dorie toch !!!!!!!  

Joke

23-04-2009 om 22:17 geschreven door fibrojo  


21-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.blub blub
Ik weet het niet meer. Altijd die ups en downs, niet leuk !!! Precies of je aan het verzuipen bent. Pffffffffffffffffffffffft!

Vandaag dus een down en veel gerust, een beetje op mijn laptop getokkeld en een massaal hoge hartslag. Vanavond accrupessuur laten doen, voetreflexologie. Deed weer mega veel pijn maar het is voor een goed doel hé!! Alles om beter te worden!! Morgen ga ik weer veel slapen peins ik maar dat wil zeggen dat het goed is geweest.

Morgenavond is er hier een demonstratie van Victoria. Ik hoop dat ik een beetje ok ben maar de schoonzusjes zullen wel bijspringen om drinken uit te schenken. Ik ben benieuwd.
Iedereen is welkom.

Flauwe groetjes
Joke

21-04-2009 om 23:17 geschreven door fibrojo  


20-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.meurg

Heeeeeeeeeeey,

Ik ben meurg !! De hele dag geslapen. Ben eigenlijk blij dat het terug school is.

Slaapwel !!

20-04-2009 om 22:44 geschreven door fibrojo  


18-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Luie zaterdag
Hai hai,

Het was een luie zaterdag. Ik ben niet zo lekker opgestaan en heb de hele voormiddag op de zetel gelegen. Warre en papa zijn ondertussen naar de markt geweest. Seppe was vandaag de hele dag bij oma. Deze middag was ik een beetje bekomen en heb ik op de pc een strijkpareltekening van Pokémon gemaakt. Het is Bulbasaur geworden. Seppe was er super gelukkig mee toen hij thuis kwam.
Vanavond lekker stoofvlees gegeten met turks brood. Dat heeft ons allemaal goed gesmaakt.
Samen met de kindjes hebben we nog Finding Nemo gekeken terwijl ik aan de rits van Seppe's trui begonnen ben. 1 kant is nu genaaid, nu de andere kant nog. Wish me luck !!

Slaapwel
Joke

18-04-2009 om 22:13 geschreven door fibrojo  


17-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weer moe
Klik op de afbeelding om de link te volgen Helaba,

Vandaag heb ik niet veel gedaan. Niet zo lekker opgestaan en deze voormiddag goed gerust. Deze namiddag waren de buurkindjes hier. Ik heb samen met hen met de Hama strijkkralen Pokémon-figuurtjes gemaakt op mijn gemakske en nog nen goeien tetter gedaan met de buurvrouw deze namiddag. Vandaag was enkel Seppe thuis want Warre mocht vandaag een dagje uit met oma en opa, samen met Hannes (het 2de kindje van onze Koen, Hannes is 2 maandan ouder als Warre). Ze zijn naar de Beekse Bergen geweest en vonden het super. In de auto heeft hij nog ronduit vertelt over de ojiant, jijaf, zebapaa, ... . Echt leuk om aan te horen. Vanavond zijn we hem gaan halen en mocht Seppe bij oma & opa blijven voor een dagje fun morgen. We zijn benieuwd.
Wij kruipen nu in ons bedje, Warre ligt er al een hele tijd in en is zijn dag aan het herbeleven. Als dat maar goed komt vanacht ... maar dat zal wel meevallen denk ik.

Slaapwel en tot morgen !!
Joke

P.S. Hier nog een foto van de trui die ik maakte voor Seppe. Enkel de rits moet er nog in.

17-04-2009 om 22:18 geschreven door fibrojo  


16-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.terug
Hoi, hoi,

Ja, ik weet het, ... ik heb een paar dagen niet meer geschreven. We hadden vanalles op het programma staan en dat allemaal gedaan was het meer dan tijd om te rusten. Een paar dagen de pc dus niet op gehad. 
Vorige zondag den 12de was het Pasen dus paaseikes rapen bij oma en na een dutje naar het feestje van moemoe die 80 werd. Daar ben ik meer dan over mijn grens gegaan door alleen al maar aan tafel aan te schuiven. Het was heel lekker en leuk om de nichten, neven, tantes en nonkels nog eens terug te zien.
Op maandag heb ik de hele voormiddag gerust en geslapen en zijn we in de namiddag met Patrick, Cindy, Jonas en Liesje naar Hidrodoe geweest in Herentals. Dat was echt leuk om te doen. De kindjes hebben zich daar reuze geamuseerd. Het is echt wel voor een halve dag maar de moeite om eens naartoe te gaan. Zelfs Warre en Liesje waren niet meer te stoppen. Een hapje bij de McDonalds nadien maakte de dag compleet voor de kids. We hebben daarna nog een bezoekje gedaan aan speeltuin De Kloek in Grobbendonk. Daar hebben we de kinds niet meer terug aan tafel gezien. Hun appelsapjes bleven zelfs leeg staan op de tafel. Ze hadden geen tijd!!
Dinsdag heeft Dré de hele dag in de kamer van ons jongens gewerkt met broer Mil, de jongens hebben wat Plop gekeken en buiten gespeeld. Ik heb dus heel goed kunnen rusten.
Woensdag zijn we langs de Gordijnschuur geweest, was zeker een half jaar geleden. Deed deugd en raar tegelijk. Wat zou ik graag terug daar zitten !! We gaan er gewoon kei hard aan werken. Ik mis jullie allemaal!!!! In de namiddag zijn we nog cadeaubonnen van de Fnac gaan inruilen in het shoppingcenter in Wijnegem. Deed deugd om nog eens met zijn vieren weg te zijn. Seppe heeft kei flink de buggy geduwd, Dré de rolstoel. Onze super-Seppe mocht in de speelgoedwinkel nog 1 ding kiezen, 3 keer raden, ... Pokémon. Het was een setje voor strijkparels dat hij gekozen heeft van Pokémon. Hij is er direct ingevlogen toen we thuis kwamen.
Vandaag moest mijn ventje terug gaan werken en is Ylen een dagje komen helpen. Ze zijn wat charcuterie gaan halen bij de kleine GB en deze namiddag terwijl Warre sliep hebben ze 2 films gekeken.

De trui van Seppe heb ik tussendoor 's avonds kunnen afwerken, enkel de rits moet er nog in. Foto gaat zeker wel volgen. Ben er super fier op.

Stijve, stroeve en pijnlijke groetjes (er is slechter weer op komst)
Jo

16-04-2009 om 21:07 geschreven door fibrojo  


11-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.te drukke dag
Hoi hoi,

Vandaag was teveel van het goede. Mijn ventje was bezig aan de kamer van ons jongens dus ben ik ook een paar keer naar boven gemoeten om te kijken hoe of wat. Ik heb beneden ook de speelgoedkast wat opgeruimd want ik begin toch een beetje gek te worden van alle rommeltjes die in huis liggen. Ik heb me er nooit iets van aangetrokken omdat ik altijd veel te moe was maar des te langer ik hier lig des te moeilijker het toch wordt. Misschien is het ook gewoon het lentegevoel in mij dat aan de grote schoonmaak zou willen beginnen. Als ik er aan denk gaat mijnen tikker al weeral omhoog. Het zal dus zo nog even moeten blijven liggen.
Ik ben vandaag ook nog terug in mijn brei gevlogen want ik zou dolgraag Seppe morgen zijn nieuwe trui aangeven. Nog 10 cm ongeveer en dan nog in elkaar zetten.
Dus ... baai baai zwaai zwaai ... en tot morgen !!

Joke

11-04-2009 om 20:51 geschreven door fibrojo  


10-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gisteren

Om nog even terug te komen op gisteren.
Ik heb gisteren gekookt, allée ja, ik heb wel mijn machines wel het werk laten doen. Ik heb gehakt aangemaakt en daar twee gehaktbroodjes van gemaakt. Eentje met bruchetta-kruiden eronder en de andere met lekker veel gemalen kaas en peterselie. Het viel weer goed in de smaak. Het was eigenlijk de bedoeling om er eentje van in de vriezer te steken maar er werd unaniem beslist om het vandaag op te eten. Dan zal het wel lekker geweest zijn zeker? Ik had er twee van een halve kilo gemaakt en dat gaat wel op zijn straks.

Nog even over het bed gisterennacht ... .
De kindjes hadden boven verstoppertje gespeeld en hadden een nieuw kamp gevonden! Ze waren op ons vals plafond van de slaapkamer gekropen en hadden daar in de isolatie gelegen. Al een geluk geen stukken aan ons vals plafond maar ze hadden daarna ook nog op ons bed gezeten met die isolatiekleren... je snapt het wel zeker, ... . Wij kruipen 's avonds in bed en na een half uur zeg ik tegen Dré dat ik jeuk heb, hij lacht ermee maar na weer een half uur zegt hij toch ook dat hij jeuk heeft. Toen dachten we aan die isolatie ... met als gevolg nieuwe lakens moeten leggen en kunnen gaan douchen, het was tegen dan al wel 0.30u. Iets minder leuk voor ons.

Vandaag staat er een rustige dag op de planning. Seppe kijkt tv en de kindjes van de buren zijn niet thuis. Ik kan vandaag dus wel wat rusten.
Slaapwel en tot straks waarschijnlijk.
Joke

10-04-2009 om 10:04 geschreven door fibrojo  


09-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kindjes
Gisteren en vandaag is het hier een heen en weer geloop geweest tussen hier en een paar huizen verder. De kindjes van de buren waren ook allemaal thuis en ze hebben zich geweldig geamuseerd. Gisterenavond zijn Laura en Siebe hier blijven slapen, de nacht ervoor Seppe naar ginder. Het is dat ze elkaar anders niet genoeg kunnen zien hé. Als ik overdag moest slapen dan gingen ze naar de buren en dan terug naar hier. Het is super druk voor mij maar met momenten kan ik ook een dutje doen. Het is maar dat ze zich amuseren zeker? Ik ga toch weer blij zijn dat de paasvakantie voorbij is.

Ben nu doodop en trek naar boven. Daar nog even genieten van mijn boek en relaxatiemuziek en dan hopelijk een goeie nachtrust zonder isolatiemateriaal in ons bed. (Dat verhaal doe ik morgen wel.)
Slaapwel !!
Joke

09-04-2009 om 21:43 geschreven door fibrojo  


07-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hartslag
Hoi, hoi,

Daarstraks naar de kine geweest en we hebben het gehad over de hartslag. Omdat ik toch al redelijk goed aan het oefenen ben (jullie zullen met de oefeningen moeten lachen waarschijnlijk) moet ik vanaf nu ook rekening houden met mijn hartslag. Ik mag liefst niet boven de 112 slagen per minuut gaan, boven de 120 is helemaal uit den boze. Bij 112 slagen per minuut zou ik (als ik normaal gezond was) staan oefenen op een fitness-toestel. Mijn hartslag is nu op de moment 110, al zittend en bloggend, ... . Dat is dus voor jullie al sportend. Niet voor niks dat ik altijd moe ben, ... ik ben de hele dag door aan het fitnessen. Voortaan ben ik dus gewapend met een hartslagmeter de ganse dag en moet ik gaan zitten, best liggen als ik boven de 112 kom. Wordt leuk hoor!! Weer een stapje terug precies omdat ik dan weer minder mag doen dan voorheen maar het is wel een betere controle om niet meer te hard over mijn grens te gaan. En blijven oefenen hé, ik doe nu minstens 2 of 3 keer per dag mijn kine-oefeningen dus moet het terug vooruit beginnen gaan.
Het wordt wel weer slechter weer, het gaat regenen dus dat voel ik weer wel.
We blijven eraan werken met een smile (de ene dag weer wat groener dan de andere ...).

Gulle groetjes
Joke aan tegen 126 per uur (ben net in mijn stoofvlees gaan roeren)

07-04-2009 om 21:55 geschreven door fibrojo  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.paasvakantie
Goeiemorgen !!

Het is paasvakantie dus Seppe is thuis. Gisteren in de voormiddag Pokémon gekeken. Wat anders? En in de namiddag heeft hij met een buurjongetje buiten gespeeld. Deed deugd om hen bezig te horen. Vandaag zal het wel ongeveer hetzelfde scenario zijn peins ik als het ook zo'n mooi weer is als gisteren.
Ik ga ondertussen goed rusten om nog te bekomen van het weekend. Straks weer kinesist.

Joke

07-04-2009 om 09:29 geschreven door fibrojo  


05-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zondag rustdag

Gisteren leuk feestje gehad voor Warre. Hij heeft er super hard van genoten. Ze hebben geravot en heel veel deugd gehad. Je had hem moeten horen schateren !! Hij heeft vandaag ook al heel goed gespeeld met zijn nieuwe speelgoed. De hele ochtend met de rugzak van tante Tine en de pet van Patrick en Cindy op pad en dan kwam hij altijd "Doei" zeggen! Geweldig !! Hij heeft ook ferm gezeuld met zijn nieuwe boeken en auto's en gedanst op alle nieuwe muziekjes en gezeurd om met de nieuwe fiets te gaan rijden. Het was een zicht.

De dessertjes vielen ook heel goed in de smaak maar wel een beetje zwaar. Voor een deel had ik enkel room en mascarpone gebruikt met dan het fruit en/of de chocolade. Volgende keer misschien proberen met room, half mascarpone en half platte kaas proberen. Dat zal het minder zwaar maken denk ik.
Er waren nog wel heel wat dessertjes over en daar hebben we de buren mee blij gemaakt (hoop ik) en zelf ook nog lekker van gesnoeperd ... .

Vandaag zijn we nog even naar Ikea Breda geweest. Gezellig met zijn vieren. Nog een paar dingen gekocht om het voor mij wat gemakkelijker te maken zoals een laptop-tafeltje voor aan de zetel, enzovoort, enzoverder. Met andere woorden, weer veel te veel gekocht. Maar dat weet je eigenlijk op voorhand al als je naar Ikea rijdt hé. Daar heb je toch altijd meer van bij dan dat je voorziet.
Lang zijn we wel niet weg geweest, 3 uurtjes in totaal. Bij thuiskomst ben ik direct op de zetel in slaap gevallen. Het was toch weer net iets te veel.

We gaan nu nog een beetje voor de tv hangen en uitrusten van gisteren.
Tot de volgend, slaapwel, slukes, doei !!
Joke

05-04-2009 om 20:19 geschreven door fibrojo  


03-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eerste deel

Vandaag was het voor mij alle hens aan dek want ik heb de dessertjes voor Warre's feestje gemaakt. Ik vind koken reuze-leuk maar als je zo elk kwartier even moet pauzeren omdat je niet meer verder kan doen is de grootste fun er wel af. Ik heb er wel van genoten hoor om zo nog eens in de keuken bezig te zijn maar het was weer ver over de grenzen vandaag. Ik heb er bijvoorbeeld een uur over gedaan om 4 appelsienen in partjes te snijden, ... .
Al bij al de resultaten mogen er wezen en de dessertjes die ze geproefd hebben was een groot succes. Voor diegene die morgen komen, begin al maar te kwijlen ... hahahahaha.
Er is keuze uit :
Vruchtenmousse met abrikozen,
Vruchtenmousse met appelsien,
Witte chocolademousse met krieken en mascarpone,
Bruine chocolademousse met peertjes en mascarpone,
Bananenmousse met limoen op een koekjesbedje ...
Beginnen jullie al te druppelen? Ik zou misschien wel mee kunnen doen aan mijn restaurant of zo als ik niet zo gebrekkig was, hihihihihi

Nu doodop op de zetel met pittenzakjes, uitrusten voor morgen.
Groetjes Joke

03-04-2009 om 21:04 geschreven door fibrojo  


02-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.snoepauto's
Helaba,

Deze middag naar Tjandra Maga geweest, dat was meer dan in orde.
De rest van de dag heb ik me goed aan mijn schema kunnen houden en al wat voorbereidingen gedaan voor het feestje van zaterdag, vooral voor de dessertjes. De chocolade gemalen en het fruit klaargemaakt (dat moet een nacht marineren), de boter al afgewogen en alles klaargezet zodat ik morgen direct met alles kan beginnen. Morgenavond krijgen we ook al volk dus moet er toch al iets klaar zijn van lekkere dingen hé.
Van de auto's heb ik een foto getrokken, ik had wel den bibber van te lang recht te zitten vanavond ... maar het is beter dan niks.
Nu weer lekker onder de wol en goed uitrusten voor morgen.

Slukes!!
Joke






02-04-2009 om 21:55 geschreven door fibrojo  


01-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.drukke kindjes
Helaba,

Deze voormiddag heb ik me redelijk goed aan mijn schema kunnen houden. Mijn rustperiode had iets langer gemogen maar ja, ... we proberen het zo maar hé.
Deze namiddag was ik thuis met Seppe ... Pokémon-tijd dus. We hadden bij de buren ook zo eens laten vallen dat we op woensdagnamiddag Pokémon kijken, ineens de bel vanmiddag en er stonden 3 kindjes voor de deur die mee kwamen kijken. Was super voor Seppe!
Na 2 afleveringen zijn we begonnen aan de verrassingen voor de kindjes bij Warre in de chrêche. Zoals je misschien wel weet is Warre zaterdag jarig en hij gaat vrijdag trakteren met een snoepauto. We zijn nog niet klaar, als ik er morgen mee bezig ben zal ik er eens een foto van trekken. Ik heb een boudoirkoekje met 4 wielen van neusjes voorzien, een zitplaats uitgehaald en een stuurtje van een klein suikerboontje. Geweldig !! Voor Jenthe en Sofie, de begeleidsters van Warre's groepje hebben we voor elk een snoeptaart gemaakt.
De kindjes vonden de auto's zo geweldig dat we voor ieder ook eentje gemaakt hebben. Ze hebben ervan gesmuld !! Dat zal wel een schot in de roos zijn dan.
Toen de kindjes weg waren heb ik wel mijn klop gekregen. Ik heb wel altijd in de zetel gezeten maar zo 4 joelende kindjes rondom mij was wel te veel. Ik ben dan na het eten ook direct in slaap gevallen op de zetel. Alles deed pijn en ik had ineens doorkou. Pittenzakken over en tussen mijn benen, mijn pittenvoetjes aan en ronken maar.
Vanavond wat tv gekeken en sebiet weer lekker tegen mijn ventje aan in bed. Lekker genieten .........

Joke

01-04-2009 om 22:04 geschreven door fibrojo  


31-03-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dinsdag

Hoi hoi,

Weer lang in bed gelegen vanochtend maar ik kon er beter uit als gisteren (of toch zo'n beetje).
In de namiddag ben ik met nonkel Jacques naar de apotheker gerold en de bank. Hij wilde nog wat eten bij de Hema want dat had hij nog niet gedaan. Ik heel flink geweest en gewoon een spuitwater gedronken. Geen snoeperijen voor mij !! Nog even langs de cd-winkel en dan was er weeral 1,5 uur voorbij. Het heeft me wel deugd gedaan zo even buiten ... .
Bij de kinesist was er weer een nieuwe oefening die me toch wat tegen viel maar dat zal wel weer goed komen als ik ze een week elke dag een paar keer gedaan heb.
Als ik morgen redelijk ben dan zullen we wel naar buiten trekken, alhoewel, er staan veel afleveringen van Pokémon op de digicorder. Die zal Seppe wel willen kijken. We zullen wel zien. Er ligt al een kussen voor een tuinstoel klaar dus als hij naar buiten wil dan kan ik mee.

Tot morgen !!
Joke

31-03-2009 om 22:04 geschreven door fibrojo  




Archief per maand
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Mijn favoriete Muziek
  • Clouseau
  • Norah Jones
  • Bruce Springsteen

  • Mijn favorieten
  • Het Seppe Dagboek
  • Jole en Robert
  • Breien met plezier
  • Breien

  • Blog als favoriet !

    Mijn recentste gelezen boeken
    met mijn quotatie in sterren erachter

    Homo Energeticus ***
    Dr. Peter Aelbrecht

    Altijd moe, een werkboek bij chronische vermoeidheid *****
    Monique Hamerslag

    Moe en onbegrepen ****
    Stefan Lievens & Ethel Schaut

    Mama is moe *****
    Virginie Gijselinck

    Mediteren voor beginners ***
    Jack Kornfield

    Waar je ook gaat daar ben je ****
    Jon Kabat-Zinn

    Te moe om te sterven **
    Luk Saffloer

    Neen, ik ben niet lui ****
    Elke Van Hoof & Mieke Maertens

    Meer dan moe ****
    Monique Schonckert

    Pijntherapie **
    Cora Besser-Siegmund


    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs