Foto
Inhoud blog
  • Nieuwe blog.
  • Sinterklaas
  • Sorriee (alweer)
  • Catrice concealer.
  • Rituals lipgloss
  • Extra veel tomorrow
  • Ben weer terug;)
  • Vakantieeee
  • Lip art
  • Nieuwe rubriek: My nails
  • Sorrieeeee
  • Try before I die
  • Secret - The pierces.
  • My style
  • make-up look
  • My style
  • Pretty little liars.
  • Nieuwe Rubriek, My style.
  • Amigurumi
  • Bourjois douchegel
  • lip art
  • vaseline
  • beauty sites, tijdschriften en tv programma's
  • oogjesnagels;)
  • ...
  • Essence Quattre eyeshadow vernieuwd.
  • Miss sporty studio lash mascara.
  • kruitvat, fruity botanicals.
  • Vogue girl
  • I'll tell you tomorow
  • olijfolie bad
  • Boozyshop
  • Verlanglijstje
  • Filmpje(L)
  • Michelle Phan
  • youtube kanaal
  • nagellak van catrice.
  • Essence Quattre eyeshadow
  • Filmpje up-loaen
  • Tea tree scrubcrème van kruitvat
  • mijn youtube kanaal
  • kruitvat body scrub
  • Face mask, normal/combination skin, Hema.
  • essence click & colour
  • Miss sporty oogpotlood
  • Voetmasker
  • Lippenstift
  • Gosh mascara, Flirty Curl
  • bestel site
  • Catrice nagellak
  • Ik ben weer terug;).
  • Ideetjes voor je nagels;)
  • Nagels:)
  • A-dam
  • Nieuwe schooljaar :D
  • Armbandjes
  • klompschoenen
    Rondvraag / Poll
    Wat vind je van klompschoenen?
    Hot
    Not
    Het kan mar het is niet echt super
    klompschoenen? wat zijn dat?
    Bekijk resultaat

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Mijn favorite bloggs(L)
  • Blogg van een vriendin<3
  • Blog van nog iemand(L)
  • my fashion blog
    voor iedereen die van mode houd.
    09-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ideetjes voor je nagels;)

    Heej,

    Ik zal jullie een paar foto's laten zien van hoe je je nagels kan doen. Zodat jullie ook een paar ideeën hebben.
    I hope you like(L).

    XXXXXXxxxxxxxxxxx, Anisa.
















    09-08-2010 om 12:36 geschreven door Anisa..  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    29-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nagels:)

    Heej<3,
    Hier is een how to do-filmpje  over hoe je deze mooie nail-art kan maken.
    Het is niet een filmpje van mezelf hoor;).
    Meer ik heb deze nail-art al wel een paar keer gemaakt.
    Ik vind hem heel erg mooi.
    Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden.
    En succes met het maken. Trouwens, als je geen voundation-spons hebt kun je het ook met keukenrol proberen.
    dit is trouwens een hele leuke stempel techniek. Er bestaan ook speciale sponsjes van Konad die hier voor bedoeld zijn. Ik zoek wel even een foto voor jullie;). In zo'n setje zitten 3 Flesjes speciale nagellakken (5ml), 5 Sponsjes, 1 Pincet, 1 Rainbow glitter van 2 gram en 1 Palette. Je kan zo'n setje kopen bij de DA of je kan het bestellen op de website
    http://www.konadnail.nl/c-258422/konad-nailart/. Zo'n setje is rond de 15 euro.
    Ik hoop dat jullie het leuk vinden.


    Hele dikke kus, Anisa<3.





    Bijlagen:
    http://www.youtube.com/watch?v=zIbxitcHgtg   

    29-07-2010 om 00:00 geschreven door Anisa..  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A-dam

    Heeeeej<3,

    Ik was afgelopen 2 dagen in Amsterdam:D.
    Dar logeerde ik bij mijn tante. Sorry dat ik dus geen nieuwe dingen erop heb gezet.. Maar het was echt heel leuk.
    We hebben gevaren over het ij, in de jacuzzi gezeten:D, geshopt in Amsterdam, in het turkse stoombad geweest. Nouja, echt heel leuk. Ik heb zo'n nerdbril gekocht, niet dat ik een bril moet hoor. Maar gewoon eentje zonder sterkte:D. Ik heb ook een armbandje gekocht, en 3 potjes nagellak bij de h&m. Amsterdam is echt een hele leuke stad. Er lopen heel veel mensen en je kan dus lekker kijken naar wat ze aanhebben enzo. Dat heb ik gedaan. Ik zag vooral veel van die cowboy-laarsjes. Ook waren er veel meisjes met zo'n losse vlecht. Helaas heb ik geen foto's gemaakt van mensen, maarja.. Eigenlijk moet je zelf maar een keer naar Amsterdam gaan om lekker te kijken naar mensen. Oja, vrijdag ga ik een week naar Tsjechië op vakantie, dus ik kan dan niets schrijven. Maar als ik terug kom vertel ik jullie hoe het was. Ik neem dan wel een dagboek mee waarin ik alles opschrijf zodat ik het later weer hierop kan zetten. Oja, sorry dat ik nog geen filmpjes op mijn blog heb saan maar ik wil morgen filmpjes gaan maken ( ik was mijn camera kwijt.)
    Ik hoop dat jullie een heele fijne vakantie hebben;)


    XXXXXXXxxxxxxxxxxx, Anisa.

    27-07-2010 om 00:00 geschreven door Anisa..  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (4 Stemmen)
    23-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe schooljaar :D

    Heej<3,

    Nu is het lekker vakentie, maar over een paar weken begind het nieuwe schooljaar weer;(.
    Dan denk je natuurlijk 'saaaaaai, school:(.'
    maar nieuwe spulletjes kopen is wel leuk. En het is de manier om school een beetje leuker te maken.
    Zo kan je bijvoorbeeld met een mooie pen schrijven of je leest leuke verhaaltjes die in je agenda staan, of je zwijmelt weg bij de foto van Affelay in je agenda of je tekend op je kaftpapier..... Maarja, eerst moet je dan natuurlijk wel inkopen doen :D. ik heb voor jullie een lijstje gemaakt met alles wat je nodig hebt voor volgend jaar.

    Agenda
    etui
    kaftpapier
    schriften
    pennen
    potlood
    gum
    passer 
    geo-driehoek
    rekenmachine
    tas (of je gebruikt die van vorg jaar gewoon weer)


    Natuurlijk hoef je niet al die dingen van en merk te kopen, want dat is echt veeeeel duurder. Ik doe altijd mijn agenda van een leuk merk ofzo (dit aar heb ik die van elle girl) en de rest gewoon in leuke kleurjes. Kaftpapier dat gewoon egaal in een leuk kleurtje is vind ik persoonlijk eigenlijk veel leuker dan kaftpapier met allemaal dingetjes erop. Want als het gewoon egaal is kan je er zelf op tekenen en je vriendinnen er op laten schrijven. het is trouwens handig om een paar rollen kaftpapier te kopen in verschillende kleuren. bijvoorbeeld:

    blauw voor  geschiedenis en muziek
    groen voor aardrijkskunde en biologie
    paars voor wiskunde
    roze voor Nederlands, Engels en Frans
     
    En het is dan handig om kje aantekeningen-schriften in dezelfde kleuren als je beken te kopen. Zo is het overzichtelijk en heb je niet/minder vaak dat je de verkeerde boeken meeneemt.
    Oja, vergeet natuurlijk niet om alvast leuke foto's met vriendinnen en van lekkere celebs in je agenda te plakken.
    ik koop trouwens meestal schoolspullen bij v&d.

    Ik hoop dat jullie er iets aan hebben en succes met inkopen doen;).

    Hele dikke kus, Anisa<3.

    23-07-2010 om 00:00 geschreven door Anisa..  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    22-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Armbandjes

    De accesoire van nu. Armbandjes. Het liefst kleine armvandjes die gevlochten zijn, of van die armbandjes met jezus er op. ik doe er wel even een plaatje bij;). ik ben echt helemaal weg van deze armbandjes, en dan het liefst zo veel mogelijk. Laat mij ook even weten wat jij van deze armbandjes vind. Het is ook heel leuk om als cadeautje te geven aan bijvoorbeeld je vriendinnen. Oja, je kan ze kopen bij minous (ik weet niet of je deze winkel kent.) Maar je kan ze ook wel kopen op de markt of gewoon bij een sieraden winkel. Je kan ze natuurlijk ook gewoon zelf maken, van touwtjes of veters. wees creatief!

    Xx, Anisa.







    22-07-2010 om 00:00 geschreven door Anisa..  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (27 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.klompschoenen

    Haai<3

    Klompschoenen gaan deze zomer weer helemaal hot worden. Ik vind het niet echt geweldig, maar als je er iets leuks bij draagt is het ook niet verkeerd. Het moet ook wel een beetje bij je passen. Ik wil graag weten wat jullie van deze soort schoenen vinden. Als je niet weet wat klompschoenen zijn, ik doe er wel even een plaatje bij;). Oja, als je het leuk vind, bij de sacha kan je ze kopen.

    Kus, Anisa




    22-07-2010 om 00:00 geschreven door Anisa..  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (7 Stemmen)


    Heej,
    Ik ben Anisa, en dit is mijn blog.
    Hier vind je alles over fashion en alles wat ermee te maken heeft. Ik zal er voor jullie tips, how to do-filmpjes, polls en nog veer meer op zetten. dus, i hope you enjoy<3.

    Foto

    Gastenboek

    Heej<3, Miss vind je het leuk om een berichtje achter te laten met een vraag of een mening. Als je je e-mail adres geeft kan ik je persoonlijk mailen, anders zal ik bij een vraag een stukje er over schrijven. Kus, Anisa.


    Blog als favoriet !

    Stuur mij een mailtje;)

    Heej, Misschien heb je een vraag of wil je wat zeggen. Je kan het in het gastenboek plaatsen, maar je mag mij ook altijd persoonlijk mailen. Dus.. :D XXx, Anisa


    Archief
  • Alle berichten

    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.


    Laatste commentaren
  • . (Merel)
        op Sorriee (alweer)
  • . (Merel)
        op Catrice concealer.

  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs