Foto
Inhoud blog
  • en we zijn weer vertrokken...
  • dju toch
  • onze groepsfoto
  • evaluatie 2008!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    ontstoppingsdienstlimburg
    www.bloggen.be/ontstop
    Rondvraag / Poll
    Wie gaat in onze categorie winnen? :o)
    De potters
    Dweis en oaverecht
    de schellekes
    Slekketisjen
    andere
    d'engelen
    Bekijk resultaat

    Gastenboek
  • Fakkeltocht
  • Helau!
  • Eetfestoin akv De Zwisjelmoizen
  • EETFESTIJN A.K.V. TISJ AALST
  • eetfestijn

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    dweis en oaverecht
    onze carnaval groep uit lede
    12-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.laatste loodjes? die moeten nog komen...
    Men zegge vaak: " de laatste loodjes wegen het zwaarst"... awel eh, ik ben da daar nie mee eens, de voorlaatste wegen ook al behoorlijk zwaar. 
    Dit weekend terug gewerkt, en hoe! vrijdag zijn we met de uitwerking begonnen van ons "geheime iets" dak nie ga uitleggen hoe het eruit ziet want jah, anders weet iedereen da al... Maar we zijn er dus aan begonnen en twas wel leuk om zien hoe zoiets zich opbouwt en al, ma twas ook effe slikken da we da nog allemaal moesten doen voor dat de stoet uittrekt natuurlijk! tzal mooi zijn, prachtig zelfs, maar amai amai... Kom, het was twee uur en dan naar huis, dringend wa slapen voor de dag nadien...

    WANT, zaterdag weer allen op post vanaf half elf in onze werkplaats... allen? awel jah, nie allen, ma toch hebben we door den dag bijna iedereen gezien die het toch wel e beke belangrijk vond dat zijn kostuum past op zijn of haar lijfken...  de meeste die dan weer niet geweest zijn hadden e goe excuus of zullen deze week voor de laatste fitting aan huis komen... (hoe proffessioneel!)

    We zijn dan ook kunnen beginnen met de laatste spurt om het kostuum klaar te krijgen... en we zijn er van overtuigd, mits een paar aanpassingen dat het zal lukken! dat het mooi zal zijn, dat we zullen fier zijn van er al die tijd en moeite te hebben ingestoken, dat we zullen lachen en alle moeilijke momenten zullen vergeten, dat we melig zullen doen (net als ik nu bv...), dat we zullen hopen op een ...... (ben nogal bijgelovig, dus durf het niet uit te spreken)...

    Wat zal ik blij zijn als dit voorbij is, als mijn zaterdag weer van mij en mijn strijkplank is, dat ons huizeke weer properkes ligt... en da ik nog es naar vitaya kan kijken! hihi

    Maar first things first... we zijn immers het sterke ras en we gaan ervoor, de laatste loodjes wegen effectief het zwaarst! maar wij ook, dus da compenseert... lolz

    12-02-2007 om 11:59 geschreven door KIMmeke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 09/02-15/02 2009
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 25/06-01/07 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !


    KOM GERUST KIJKEN NAAR DE STOET OP ZONDAG 10 FEBRUARI 2008 VANAF 15.00U DOORHEEN VERSCHILLENDE STRATEN IN LEDE!!!

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Stoffen voor onze carnavalgroep
  • patronen voor de kostuums
  • zjareg
  • schiefregtoever
  • facebook


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs