Inhoud blog
  • bus of trein
  • biobrandstof nauwelijks invloed op voedselprijzen
  • met de fiets door leuven
    Zoeken in blog

    Startpagina !
    dieterblikt

    10-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bus of trein

    De lijn heeft onlangs een studie gevraagt om zo een overzigt te hebben van hoe de mobiliteitsvraag zal zijn in 2012 in Leuven. De heropleving van de vaartkom, de toenemende bedrijvigheid in arendberg en de nog vele andere projecten die nu nog in de stijgers staan zullen in de niet zo verre toekomst mogelijk een grote wijzeging in de mobiliteit hier in Leuven kunnen veroorzaken. De mogelijkheid dat de Lijn overweegt is een " lightrail" of te wel in schoon nederlands een tram hier in Leuven. Dit was één van de punten van de partij "groen!" in haar programma had bij de laatste gemeentraads verkiezingen. Oude studie's hebben echter dit altijd een te duur en niet rendabel project gevonden. Sommige opteren zelfs een sneltram tussen Leuven en Brussel om toch een rendabel project te hebben. Als n-va er hier in Leuven ben ik niet direkt zo wild van dit project en namelijk om de volgende redenen ;

    * Een lijn tussen brussel en Leuven zal alleen de verfransing in Vlaams-Brabant doen toenemen en dit namelijk ten nadelen van De vlamingen en de Leuvenaars, We kunnen deze imigranten al zijn niet overtuigen zich aan te passen laat staan de vloedgolf die der dan zal komen .

    * De leuvense n-va had in haar programma van de gemeenteraads verkiezingen het brugse model aangeduid als de beste oplossing voor de Leuvenaars namelijk de grote bussen in een centraal punt net aan de rand van de stad laten samenkomen ( zoals het station) en met kleibne en mobielere pendelbusjes binnen de stad of de buurt van het station te laten rijden ( elektrische busjes zouden natuurlijk het beste te zijn wegens het minimale lawaai hinder).

    * De vorige plannen van het verleden duide al aan dat dit project niet rendabel is voor een stad als Leuven , het gemakklelijk om de Lijn dit te laten doen maar vergeet niet het is een bedrijf van de Vlaamse regering en dus besteden ze ons belastingsgeld van ieder vlaming in dit soort project. Wij van de n-va zijn op zich niet echt tegen dit soort openbaar vervoer maar der zijn volgens ons nog betere oplossingen dan dit en pakken goedkoper.

    Ik kan net als jullie maar hopen dat die studie een aantal problemen die al vandaag der zijn en eventuele verbeteringen de reiziger en andere bestuurders op de openbare weg ten goede zal komen .

    10-08-2008 om 19:42 geschreven door dieterblikt  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Het minst wat ge kunt zeggen is dat het spannende zoniet historscie momenten zijn in de belgische politiek. De laatste tijd kunt ge geen krant lezen of de tv aanzetten of ze spreken der over. wat de uitkomst zal zijn is voor iedereen een raadsel en wie of wat het zo moeilijk maakt wordt niet altijd gezegt in de media. De journalisten weten soms verrekt meer dan ze laten uitschijnen want hoewel ze neutraal moeten zijn zijn het ook maar mensen en die hebben altijd op of over iets een mening.
    We kunnen misschien over de zomer tot nu hebben en zeggen als het te slecht is " het is de schuld het klimaat"  maar dat zeggen we ook als het te warm is. Weet ge wat , die politiekers dat ze der niet uitkomen, het is niet de schuld van de n-va of van de vlaamse politiekers op federaal niveau , het is gewoon de schuld van de klimaats opwarming/ verandering. Want immers als der iets verkeerd gaat geef gewoon de schuld op iemand die zich niet kan verdedigen want dit immers de gemakkelijkste weg. ik zal net als de meeste mensen moeten wachte hoe deze kermis op federaal niveau zal aflopen, de verontrustende meningen van onze partijmensen zijn spijtig genoeg niet altijd positief, ze zijn soms wel verrast van hoe ver de cd&v met ons mee wil gaan waar door we nog steeds hoop hebben op een goede afloop.Maar laten we immers positief zijn, de zon komt weer door de wolken na weken lang vrij betrokken weer en de zomer kan echt beginnen. laten we hopen dat die malijse in brussel ook rap opgelost is en dat we de 31ste weten of we onze plakborstels weer mogen bovenhalen of niet.

    24-07-2008 om 09:34 geschreven door dieterblikt  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Net zoals vele leuvenaars heb ik ook het vlaamsbelang blaadje in mijn brievenbus gekregen. Ik zou toch zeker op één artikel willen reageren namlijk het atikel " containerparken wordt een dure grap". Ik volg zelf wat deze materie net als onze vertegenwoordiger van n-va hier in de milieu raad Lieven Vanpouck op. Ten eerste het klopt dat de vuilzakken duurder zijn geworden de laatste jaren en nu kost een grote bnruine vuilzak 2 Euro net zoals de andere prijzen zijn gestegen van de ander types vuilzakken. Het verwerken van een vuilzak is via ingewikkelde berekeningen uitgekomen op 2.10 euro verwerkings kosten. Dus de stad of beter de milieuafdeling moet nog steeds in princiepe geld bijleggen vioor het verwerken van deze zakken. Als de stad wilt gaan van de vervuiler betaald staan wij als n-va daar achter. Mensen die minder afval veroorzaken moeten toch ook niet mee betalen voor grotere vervuilers. Ten tweede leuven is een studentenstad en daar zijn jaarlijks toch een 30.000 studenten in Leuven tenopzichte van 92.000 leuvenaars. Die studenten veroorzaken ook vuil en de leuvenaar moet toch principeel niet voor die kosten opdraaien en hierdoor is volgens mij ook verantwoord om die prijs op te drijven tot 2 euro. Maar om terug te keren naar de containerparken hier in Leuven.. Leuven wtelde de laatse jaren vast dat het probleem afvaltoeristen steeds groter werd en men is van uitgegaan dat een kleine vergoeding daarvoor de beste oplossing was. In zekere zin kan ik ze nog volgen hierin omdat de meeste van de omliggende gemeentes dit ook hebben en men zou zo dit probleem toch sterk kunnen verminderen. Uit het artikel van vlaamsbelang moet ik vast stellen dat ik zogezegd ieder keer dat ik naar het containerpark ga moet betalen. Dit klopt echter niet want ieder inwoner hier in Leuven Heeft recht om drie keer gratis naar het containerpark te gaan, Het bengen van elektronische apparatuuren en andere toestellen waar een recup bijdrage is men verplicht dit gratis aan te nemen.In de container parken wordt trouwens steenpuin goed voor 50% of et wel 4.979.265 kg het meest ingezameld na snoeihout en gras en dit is goed voor 2.558.820 kg. Dat zijn nu wel niet direkt de spullen die ge in u vuilzak zult steken .Ik persoonlijk vind wel dat de regel dat de mensen de eerste drie keer gratis hun deponering in de containerparken op te trekken naar twaal keer zodat iedereen op zijn minst als hijk dat wilt toch de kans heeft om één keer in de maand iets af te zetten zoals snoeihout en gras want aan u plantjes kunt ge moeilijk zeggen nu moet ge stoppen met groeien want anders de volgende keer moet ik betalen.ik zou de mensen die het artikel in het vlaamsbelang hebben geschreven de waarheid niet te verdraaien of anders voorstellen dat ze wel is. Ik zal niet ontkennen dat der soms problemen zijn maar de stad is op dit vlak nog nietzolang bezig om de problemen die hier hebben aan te pakken. Ik zal niet uitsluiten dat der in de toekomst nog aanpassingen aan het regelement kan of zullen proberen aan te passen. Milieu is op dit moment een grote hype maar we moeten nu niet direkt gaan denken op korte termijn maar ook aan de lange termijn , aan de toekomstige generaties en nu niet de pproblemen te negeren en dat onze kinderen de vuiligheid op te hoeven kuisen net wat we nu al moeten doen.

    29-06-2008 om 11:53 geschreven door dieterblikt  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.biobrandstof nauwelijks invloed op voedselprijzen
    Uit een recent onderzoek van het nederlandse Universiteit van Wageningen blijkt dat der een combinatie van verschillende factoren zijn die de recente hoge prijzen van voedsel  veroorzaken. Beperkte buffervoorraden, gestegenolieprijzen, slecht landbouwbeleid en het niet functioneren an markten. De nederlandse onderzoekers stellen vast dat der genoeg voedsel is in de wereld maar der wel een distributieprobleem is. de invloed van biobrandstofproductie is echter gering. Rijst is één van de vele produkten die in waarde gestegen zijn en niet gebruikt worden in de biobrandstofproduktie. Van de oliezaden- en graanprodukten worden maar echter 5% gebruikt voor de biobrandstof.Uit dit onderzoek voorspellen de onderzoekers wel dat op lange termijn als de productie van biobrandstof toeneemt der een zekere invloed zal zijn op de voedselprijzen.
    De oliemaatschappijen willen in nederland niet direkt openheid geven op welke basis ze de biobrandstof maken of uit wat ze gemaakt zijn. Sinds 2008 is der in nederland verplicht 3.25% biobrandstof te mengen ( dit is ook in belgie verplicht) . Hierdoor is het onmogelijk te controleren of de gewassen zoals palmolie- en sojaolie op een duurzame wijze zijn geteeld. de nietduurzame teelt van deze produkten heeft een invloed op de houtkap in tropischegebieden en voedselconcurrentie.door de onvoldoende informatie die de nederlandse staat aan de oliemaatschappijen heeft deze een onafhankelijke instituut namelijk het SGS een meting laten doen bij een zes pompstations. Uit dit onderzoek heeft men palmolie- en sojaolie bij een viertal oliemaatschappijen.Koolzaad is bij drie tankstations gevonden. Recent onderzoek van greanpeace bij een tiental pomstations over gans europa bracht een hogere percentage  bijgemengde sojaolie aan het licht. het is echter onduidelijk of palmolie in de biodiesel afkomstig is van gerecyclede kookolie zoals frituurvet. Kookzaadolie leid bovendien niet of nauwelijks tot vermindering van CO2-uitstoot. De bussen van de lijn rijden sinds kort nietmeer op biobrandstof om net deze redenen. Niet dat ik hem toejuig maar ik kan zeker de reden verstaan waarom. Spijtig genoeg zal men politiek enkele wetten op de oliemaatschappijen opdringen voor een grotere transparantie  op de aanmaak van biobrandstof . Enkele maanden geleden heeft nog Klm/air France een contract afgesloten met een onderzoekscentra in nederland op algen biobranstof te maken. theoritisch is het mogelijk maar praktisch is men nog niet zo ver. Algen heeft bijzonder veel positieve eigenschappen zoals het gemakkellijk kweken , men kan ze laten groeien overal in de wereld en ook bij ons zolang ze maar een halve meter onder waterstaan, het dagelijks oogsten( algen groeien heel snel) en ze vormen geen concurrentie op de voedingsprijzen van ons.We zullen wel nog een aantaljaren moeten wachten vooraleer we op biobrandstof op algen kunnen rijden.Ik kan hieralleen maar uit besluiten dat we in een overgangsfase zitten en dat het nog een aantal jaren met de problemen zullen zitten vooraleer de oplossing kan toegepast worden op grote schaal.En met de wijze woorden die ooit Andes Gandi ooit zei "der is genoeg voor iedereen, alleen hebzucht niet".

    22-06-2008 om 19:12 geschreven door dieterblikt  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.met de fiets door leuven
    De afgelopen dagen is het al eens op het nieuws geweest of heeft der iets in de krant van ge staan. De fietsers worden geveseerd in Leuven. Tobback wou gisteren zelf geen komentaar geven in terzake en hij is diegene die deze praktijk uiteindelijk heeft ingang gezet. der is zelfs al een student een petitie begonnen tegen de harde aanpak van de politie tegen wild fietsers. ik ben echter niet direkt geneigd om deze petitie te tekenen en ik zal uitleggen waarom. Regels en wettten zijn nodig in een samenleving want anders is der gaos. ik denk dat daar iedereen mee eens is en deze wetten zijn der om de zwakste op dat moment of de piekmoment beter en ordelijk te regelen. Daar zal ook niemand tegen zijn tot je zelf betrapt word op het overtreden van een wet en op betrapt word want dan vind iedereen dat zij niet zo erg over de schreef zijn gegaan. Net zoals een fietser door een wandelstraat zoals de Dieststraat.Dit echter dat der ordelijk en veilig kan gewinkelt kan worden. Nu ge kunt diskusieren  dat deze regel altijd van toepassing is ( en ik vind dit niet) .Door een schooljaar zitten der 30.000 studenten in Leuven en soms moeten deze jonge volwassenen echter opgewezen worden dat der soms wel bepaalde regels zijn waar iedereen zich aan moet houden zoals de verkeerswet  en ik bedoel de voorrang van rechts is toch de hoofdregel daar in en het kennen van bepaalde borden. Ik heb der niets op tegen dat bepaalde straten alleen voor voetgangers en fietsers zijn. der mogen misschien nog een paar bijkomen want der zijn nog soms smalle straten waar fietsers en een wagen elkaar moeten passeren  en dit niet in de meest direkte veiligste omstandigheden en dan is het beter de auto uit die straat te bannen . De Lombaart straat is der één van. daar kan onmogelijk een wagen en een fietser mekaar passeren.Ik ben namelijk samen met Luk Bellens( n-va gemeenteraadslid in Leuven) bezig om deze probleem straten in kaart te brengen en daar eventueel een advies op te geven . We zijn nog echter in volle voorbereiding en hopen dit binnen kort aan de bevioegde schepen voor te stellen..Als iemand mijn mening zou vragen dan vind ik dat de zwakste moet beschermd worden maar ook niet verpamperd, want niemand staat boven de wet of onder want in belgie is iedereen gelijk voor de wet( hoewel we soms anders aanvoelen). 

    18-06-2008 om 21:00 geschreven door dieterblikt  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verwelkoming
    hallo ,
    mijn naam is dieter en in woon in Leuven. Ik ben al een paar jaar aktief bij de likale afdeling van de n-va leuven. In het dagdagelijks leven verdien ik mijn kost als onderhoudstechnieker van verwarming en koelinstallaties. De reden dat ik deze blog begin is dat der veel gebeurt ( achter de schermen ) en dat der veel mensen weinig weten wat daar gebeurt. Als we één ding weten bij de n-va is dat ge moet argumenteren met feiten en niet met emoties want met emoties zal men weinig iets verwezelijken en soms kunnen de feiten onjuist overkomen maar dat wilt dan wel niet zeggen dat het niet juist is . Ik hoop dat jullie het interessant vinden mijn blog en ik zal proberen regelmatig de blog op te frissen.

     

    17-06-2008 om 17:59 geschreven door dieterblikt  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Proficiat!
    Proficiat!

    Uw blog is correct aangemaakt en u kan nu onmiddellijk starten! 

    U kan uw blog bekijken op http://www.bloggen.be/dieterblikt

    We hebben om te starten ook al een reeks extra's toegevoegd aan uw blog, zodat u dit zelf niet meer hoeft te doen.  Zo is er een archief, gastenboek, zoekfunctie, enz. toegevoegd geworden. U kan ze nu op uw blog zien langs de linker en rechter kant.

    U kan dit zelf helemaal aanpassen.  Surf naar http://www.bloggen.be/ en log vervolgens daar in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Klik vervolgens op 'personaliseer'.  Daar kan u zien welke functies reeds toegevoegd zijn, ze van volgorde wijzigen, aanpassen, ze verwijderen en nog een hele reeks andere mogelijkheden toevoegen.

    Om berichten toe te voegen, doet u dit als volgt.  Surf naar http://www.bloggen.be/  en log vervolgens in met uw gebruikersnaam en wachtwoord.  Druk vervolgens op 'Toevoegen'.  U kan nu de titel en het bericht ingeven.

    Om een bericht te verwijderen, zoals dit bericht (dit bericht hoeft hier niet op te blijven staan), klikt u in plaats van op 'Toevoegen' op 'Wijzigen'.  Vervolgens klikt u op de knop 'Verwijderen' die achter dit bericht staat (achter de titel 'Proficiat!').  Nog even bevestigen dat u dit bericht wenst te verwijderen en het bericht is verwijderd.  U kan dit op dezelfde manier in de toekomst berichten wijzigen of verwijderen.

    Er zijn nog een hele reeks extra mogelijkheden en functionaliteiten die u kan gebruiken voor uw blog. Log in op http://www.bloggen.be/ en geef uw gebruikersnaam en wachtwoord op.  Klik vervolgens op 'Instellingen'.  Daar kan u een hele reeks zaken aanpassen, extra functies toevoegen, enz.

    WAT IS CONCREET DE BEDOELING??
    De bedoeling is dat u op regelmatige basis een bericht toevoegt op uw blog. U kan hierin zetten wat u zelf wenst.
    - Bijvoorbeeld: u heeft een blog gemaakt voor gedichten. Dan kan u bvb. elke dag een gedicht toevoegen op uw blog. U geeft de titel in van het gedicht en daaronder in het bericht het gedicht zelf. Zo kunnen uw bezoekers dagelijks terugkomen om uw laatste nieuw gedicht te lezen. Indien u meerdere gedichten wenst toe te voegen op eenzelfde dag, voegt u deze toe als afzonderlijke berichten, dus niet in één bericht.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken over de actualiteit. Dan kan u bvb. dagelijks een bericht plaatsen met uw mening over iets uit de actualiteit. Bvb. over een bepaalde ramp, ongeval, uitspraak, voorval,... U geeft bvb. in de titel het onderwerp waarover u het gaat hebben en in het bericht plaatst u uw mening over dat onderwerp. Zo kan u bvb. meedelen dat de media voor de zoveelste keer het fout heeft, of waarom ze nu dat weer in de actualiteit brengen,... Of u kan ook meer diepgaande artikels plaatsen en meer informatie over een bepaald onderwerp opzoeken en dit op uw blog plaatsen. Indien u over meerdere zaken iets wil zeggen op die dag, plaatst u deze als afzonderlijke berichten, zo is dit het meest duidelijk voor uw bezoekers.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken als dagboek. Dagelijks maakt u een bericht aan met wat u er wenst in te plaatsen, zoals u anders in een dagboek zou plaatsen. Dit kan zijn over wat u vandaag hebt gedaan, wat u vandaag heeft gehoord, wat u van plan bent, enz. Maak een titel en typ het bericht. Zo kunnen bezoekers dagelijks naar uw blog komen om uw laatste nieuwe bericht te lezen en mee uw dagboek te lezen.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met plaatselijk nieuws. Met uw eigen blog kan u zo zelfs journalist zijn. U kan op uw blog het plaatselijk nieuws vertellen. Telkens u iets nieuw hebt, plaats u een bericht: u geeft een titel op en typt wat u weet over het nieuws. Dit kan zijn over een feest in de buurt, een verkeersongeval in de streek, een nieuwe baan die men gaat aanleggen, een nieuwe regeling, verkiezingen, een staking, een nieuwe winkel, enz. Afhankelijk van het nieuws plaatst u iedere keer een nieuw bericht. Indien u veel nieuws heeft, kan u zo dagelijks vele berichten plaatsen met wat u te weten bent gekomen over uw regio. Zorg ervoor dat u telkens een nieuw bericht ingeeft per onderwerp, en niet zaken samen plaatst. Indien u wat minder nieuws kan bijeen sprokkelen is uiteraard 1 bericht per dag of 2 berichten per week ook goed. Probeer op een regelmatige basis een berichtje te plaatsen, zo komen uw bezoekers telkens terug.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met een reisverslag. U kan een bericht aanmaken per dag van uw reis. Zo kan u in de titel opgeven over welke dag u het gaat hebben, en in het bericht plaatst u dan het verslag van die dag. Zo komen alle berichten onder elkaar te staan, netjes gescheiden per dag. U kan dus op éénzelfde dag meerdere berichten ingeven van uw reisverslag.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met tips op. Dan maakt u telkens u een tip heeft een nieuw bericht aan. In de titel zet u waarover uw tip zal gaan. In het bericht geeft u dan de hele tip in. Probeer zo op regelmatige basis nieuwe tips toe te voegen, zodat bezoekers telkens terug komen naar uw blog. Probeer bvb. 1 keer per dag, of 2 keer per week een nieuwe tip zo toe te voegen. Indien u heel enthousiast bent, kan u natuurlijk ook meerdere tips op een dag ingeven. Let er dan op dat het meest duidelijk is indien u pér tip een nieuw bericht aanmaakt. Zo kan u dus bvb. wel 20 berichten aanmaken op een dag indien u 20 tips heeft voor uw bezoekers.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken dat uw activiteiten weerspiegelt. U bent bvb. actief in een bedrijf, vereniging of organisatie en maakt elke dag wel eens iets mee. Dan kan je al deze belevenissen op uw blog plaatsen. Het komt dan neer op een soort van dagboek. Dan kan u dagelijks, of eventueel meerdere keren per dag, een bericht plaatsen op uw blog om uw belevenissen te vertellen. Geef een titel op dat zeer kort uw belevenis beschrijft en typ daarna alles in wat u maar wenst in het bericht. Zo kunnen bezoekers dagelijks of meermaals per dag terugkomen naar uw blog om uw laatste belevenissen te lezen.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken uw hobby. U kan dan op regelmatige basis, bvb. dagelijks, een bericht toevoegen op uw blog over uw hobby. Dit kan gaan dat u vandaag een nieuwe postzegel bij uw verzameling heeft, een nieuwe bierkaart, een grote vis heeft gevangen, enz. Vertel erover en misschien kan je er zelfs een foto bij plaatsen. Zo kunnen anderen die ook dezelfde hobby hebben dagelijks mee lezen. Als u bvb. zeer actief bent in uw hobby, kan u dagelijks uiteraard meerdere berichtjes plaatsen, met bvb. de laatste nieuwtjes. Zo trek je veel bezoekers aan.

    WAT ZIJN DIE "REACTIES"?
    Een bezoeker kan op een bericht van u een reactie plaatsen. Een bezoeker kan dus zelf géén bericht plaatsen op uw blog zelf, wel een reactie. Het verschil is dat de reactie niet komt op de beginpagina, maar enkel bij een bericht hoort. Het is dus zo dat een reactie enkel gaat over een reactie bij een bericht. Indien u bvb. een gedicht heeft geschreven, kan een reactie van een bezoeker zijn dat deze het heel mooi vond. Of bvb. indien u plaatselijk nieuws brengt, kan een reactie van een bezoeker zijn dat deze nog iets meer over de feiten weet (bvb. exacte uur van het ongeval, het juiste locatie van het evenement,...). Of bvb. indien uw blog een dagboek is, kan men reageren op het bericht van die dag, zo kan men meeleven met u, u een vraag stellen, enz. Deze functie kan u uitschakelen via "Instellingen" indien u dit niet graag heeft.

    WAT IS DE "WAARDERING"?
    Een bezoeker kan een bepaald bericht een waardering geven. Dit is om aan te geven of men dit bericht goed vindt of niet. Het kan bvb. gaan over een bericht, hoe goed men dat vond. Het kan ook gaan over een ander bericht, bvb. een tip, die men wel of niet bruikbaar vond. Deze functie kan u uitschakelen via "Instellingen" indien u dit niet graag heeft.


    Het Bloggen.be-team wenst u veel succes met uw gloednieuwe blog!

    Met vriendelijke groeten,
    Bloggen.be-team

    17-06-2008 om 17:43 geschreven door  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - ( Stemmen)
    27-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vaartkom leuven

    Het maken van een blog en het onderhouden is eenvoudig.  Hier wordt uitgelegd hoe u dit dient te doen.

    Als eerste dient u een blog aan te maken- dit kan sinds 2023 niet meer.

    Op die pagina dient u enkele gegevens in te geven. Dit duurt nog geen minuut om dit in te geven. Druk vervolgens op "Volgende pagina".

    Nu is uw blog bijna aangemaakt. Ga nu naar uw e-mail en wacht totdat u van Bloggen.be een e-mailtje heeft ontvangen.  In dat e-mailtje dient u op het unieke internetadres te klikken.

    Nu is uw blog aangemaakt.  Maar wat nu???!

    Lees dit in het volgende bericht hieronder!

    27-09-2005 om 16:32 geschreven door dieterblikt  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 04/08-10/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 26/09-02/10 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Gastenboek
  • Leuk campagnelied
  • Hallo

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs