Welkom op het blog van Bijoux, Maggy, Noa, Lineke & Ginny
Mijn favorieten
  • Belgian Cavalier Club
  • Vlaamse Fokkerijcommissie van de K.M.S.H.
  • Website van mijn dierenarts, Marieke Mestdagh
  • Website AcuVet.Pro, Griet Leroy
  • Website Lovely Magnolia's Rockefeller Rocco
  • Blog van Vera, Colours of Wales
  • Website Courtland Cavaliers
  • Website From Alder-Court
  • Blog van Stella, het zusje van Maggy
  • Cavalier in nood
    Inhoud blog
  • Er zijn er 6 jarig vandaag...
  • Happy 5th birthday!!
  • Noa, No'tje, No'teke... lieve poppemie...
  • Lineke... mijn lieve meisje...
  • Hieperdepiep hoera!!! Er zijn er 6 jarig vandaag...
  • Afscheid van een heel dapper meiske...
  • Happy birthday mijn lieve Lineke...
  • Birthday boys & girls...
  • Hieperdepiep piep...
  • De beste wensen voor 2022!! en... Maggy is 9 jaar!!
  • Dankjewel...
  • Hieperdepiep hoera!!! Er zijn er 6 jarig vandaag...
  • Birthday girl... Lineke!!
  • Er zijn er... 6 jarig!!
  • Hieperdepiep hoera...
  • Een blij en triest blogje tegelijkertijd...
  • Hieperdepiep hoera!!!
  • Fijne vakantie...
  • 3 op een rijtje... de blenheimkes...
  • 3 op een rijtje...
  • Fijne moederdag...
  • Zomaar een fotoverzameling van Noa haar “pupjes”,...
  • Er is er eentje jarig...
  • Afscheid...
  • "Lentekriebeltjes" en "Genieten" ondanks Corona...
  • Draag zorg voor mekaar...
  • "A New Life..."
  • Friemel, Pipa, Ginny, Ona, Imke en Kobe 3 jaar!!
  • Noa 6 jaar & Ginny 3 jaar...
  • Happy birthday, Maggy!!
  • Fijne Kerstdagen en een gezond, gelukkig 2020!!
  • De laatste maand van 2019...
  • Nieuw bij "Mijn favorieten": "Cavalier in Nood"
  • Happy 14th birthday, Tashi!!!
  • Nagenieten van top momenten...
    Over mijzelf
    Ik ben Timmerman Els
    Ik ben een vrouw en woon in Knesselare () en mijn beroep is housemanager.
    Ik ben geboren op 16/11/1970 en ben nu dus 53 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Mijn hobby = mijn passie... de Cavalier King Charles Spaniël.
    Maggy Colours of Wales geboren op 2 januari 2013
    Het eerste levensjaar van Maggy in een notendop.
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Courtland Playful Pauline geboren op 22 april 2016
    Het eerste levensjaar van "Lineke" in een notendop.
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Cavalier King Charles Spaniël
    “Lovely Magnolia's” Cavaliers
    Bijoux (R.I.P.) - Maggy Colours of Wales (R.I.P.) - Courtland Nobby Noa (R.I.P.) - Courtland Playful Pauline (R.I.P.) en Lovely Magnolia's Querida Ginny
    22-04-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Birthday girl... Lineke!!
    Er is er eentje jarig vandaag... en dat is ons Lineke... 5 jaartjes ook alweer! Lineke blijft mijn schaduw, mijn knuffelmieke... regelmatig geeft ze mij eens een duwtje met haar neusje om te laten weten "hey vrouwke, ik ben hier hoor"... ze geeft en krijgt toch zo graag een knuffel en geef Lineke eens ongelijk Wink Vandaag is het haar speciale dagje met een extra koekje, knuffel, verwennerij,... waarom niet, je bent niet elke dag jarig en het stralende middelpunt van een roedeltje van 4! "Happy birthday" Lineke... Geniet er maar van mijn lieve meisje, je verdient het dubbel en dik... xxx



    22-04-2021 om 00:00 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    25-01-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Er zijn er... 6 jarig!!
    Jawel, we hebben alweer een verjaardag te vieren... deze keer zijn de "pupjes" van Noa haar eerste nestje aan de beurt!! De jongens: Friemel en Kobe en de meisjes: Pipa, Ona, Imke en ons Ginny mogen vandaag 4 kaarsjes uit blazen... Vandaag is het jullie beurt om eens verwend te worden met een extra knuffel, koekje, wandeling,... 
    Ginny heeft zich gisteren zo geamuseerd met kleinzoontje Lou,  die 2 zullen nog de beste vriendjes worden dat is overduidelijk Smile voor Ginny kan haar verjaardag al niet meer stuk... en kleine Lou sluit deze "drukke" verjaardagsmaand af want op 29 januari mag hij zijn allereerste kaarsje uit blazen Very Happy ... 
    Maar eerst een dikke knuffel en een flinke lebber van mama Noa voor haar Friemel, Kobe, Pipa, Ona, Imke & Ginny, maak er een fijne dag van samen met jullie baasjes!! xxx



    25-01-2021 om 00:00 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    22-01-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hieperdepiep hoera...
    Vandaag is ons "No'tje" jarig... 7 kaarsjes om uit te blazen alweer maar Noa is zoals steeds de rust zelve... mijn stille rots in de branding tot ze echt iets wilt... dan laat Noa van zich horen en dat kan zowel voor nog maar eens een koekje zijn of toch maar eens naar buiten voor dat toch wel dringend geworden "boodschapje",... Noa is een schat van een hondje om in huis te hebben en zo te horen zijn al haar nakomelingen dat ook... de sloeber hangen ze allemaal wel eens uit Wink dat bewijst ook ons Ginny Smile  
    Een hele fijne verjaardag lieverd, hopelijk mogen er nog vele volgen... knuffel en zoen van ons allemaal!!



    22-01-2021 om 00:00 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    02-01-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een blij en triest blogje tegelijkertijd...
    Blij... omdat ons Maggy'tje vandaag 8 kaarsjes uitblazen mag... ook haar broertje Murphy, zusje Stella en sterretje Mielke vieren hun 8ste verjaardag vandaag... maar het is tegelijkertijd een intrieste dag want vandaag nemen we afscheid van ons lieve mama...
    Het afgelopen jaar heeft mama zo dapper gestreden tegen nierkanker, ondanks haar vecht - en levenslust heeft mama de strijd verloren op 27 december 2020...
    De laatste weken waren intens... veel van mijn tijd en energie ging naar mijn mama en papa toe, geen tijd dus om een kerstkaartje te ontwerpen en versturen zoals op andere jaren, nieuwjaarswensen krijg ik nauwelijks over mijn lippen, hoewel ik elk van jullie een gezond en hoopvol 2021 zou willen wensen... sorry daarvoor... maar waar ik geen spijt van heb en heel dankbaar voor ben, is de tijd die ik samen met mama nog beleefd heb... 
    Het afgelopen "Corona-jaar" heeft ons veel afgenomen... Voorzichtig als we waren, lieten we de knuffels achterwege, niet te dicht bij elkaar komen,... Ik hoop zo dat ik dit tijdens de laatste weken van mama haar leven heb kunnen goed maken... we kwamen letterlijk en figuurlijk heel dicht bij elkaar. Het was een harde maar toch ook een mooie tijd... ik kan vele mooie momenten in mijn rugzakje steken... Nu, nu doen ze mij nog teveel verdriet, maar ooit brengen ze vast een glimlach op mijn gezicht...
    Mama, uit ons leven ben je misschien verdwenen, maar in ons hart blijf je voorgoed... tot we elkaar terug zien want daar geloof ik steevast in... rust zacht, lieve mama... xxx



    02-01-2021 om 00:00 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    22-09-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hieperdepiep hoera!!!
    De "pupjes" van Noa (en Night Magic from Alder Court) zijn vandaag 2 jaar en dat vieren we met... een blogje!!
    Jawel, laat ons nog even dit blog gebruiken om verjaardagen te vieren,... kortom de hoogtepunten en misschien ook de dieptepunten van het leven te delen...
    22 september 2018 werden Luca, Nouga, Rocco, Roefke, Pistache en Rafke geboren... 3 blenheimkes en 3 tricolorkes en wat ben ik trots op hen!! Wat zien ze er 1 voor 1 goed en gelukkig uit en als je dan berichtjes krijgt van de baasjes dat ze hun hondje niet meer zouden kunnen missen, dat ze het zo goed doet op de hondenschool, dat ze zo lief zijn al dan niet met kapoenenstreken Wink,... dan maakt dat je als "fokker" van dit nestje echt blij!! 
    Vandaag staan er vast extra koekjes klaar en wie weet wel een kadootje hier en daar... Geniet met volle teugen van deze, wie weet wel laatste nazomerdag, samen met jullie lieverd... van mama Noa en ons krijgen Luca, Nouga, Rocco, Roefke, Pistache en Rafke 2 hele dikke virtuele knuffels, dikke proficiat met jullie 2de verjaardag!! xxx



    22-09-2020 om 00:00 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    03-07-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fijne vakantie...
    Het school/academiejaar zit erop... het minste wat je kan zeggen, is dat het een apart jaar is geworden... ik hoop dan ook dat iedereen het zo goed mogelijk heeft kunnen afsluiten... 
    Het startschot van de zomervakantie 2020 werd ondertussen gegeven... Geniet ervan met zijn allen... 
    Ook dit blog gaat met vakantie... ik heb nog geen idee wanneer het terug komt en of het blog wel terug komt... 
    Foto's, berichtjes, mailtjes,... blijven welkom van Noa'tje haar nakomelingen,... elke foto komt in hun persoonlijk fotomapje terecht, alles wordt gekoesterd wees daar maar zeker van!!
    "Draag goed zorg voor mekaar, jezelf... gebruik je gezond verstand,..." zodat we nooit of te nimmer zo'n "Lockdown" hoeven mee te maken... Vele groetjes en knuffels, Els en de meiskes xxx



    03-07-2020 om 19:28 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    25-06-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.3 op een rijtje... de blenheimkes...
    Bij het 2de nestje van Noa waren de kleurtjes netjes verdeeld: 3 tricolorkes/3 blenheimkes... 
    (in september worden Luca, Nouga, Roef, Rafke, Pistache en... Rocco alweer 2 jaar!!)
    In tegenstelling tot het eerste nestje waarbij ons Ginny het enige blenheim pupje was tussen al die tricolorkes Laughing
    Op de echo bij de dierenarts (niet mijn vaste DA daar zij geen echo heeft) waren er 4 maximum 5 vruchtjes te zien, zeker géén 6!! Een anekdote die ik niet gauw zal vergeten want er kwam écht wel een 6de pupje: "ons Rocco"!! Smile
    Wat was toekomstig baasje Marc blij toen ik hem liet weten dat er een blenheim reutje bij was!!
    De 3 tricolorkes zagen jullie al op een rijtje, nu zijn de blenheimkes aan de beurt...





    25-06-2020 om 11:48 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    23-05-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.3 op een rijtje...
    De afgelopen dagen kreeg ik fotootjes van de 3 tricolor jongens van Noa haar 2de nestje, het is leuk om ze eens op een rijtje te zien Smile Dankjewel aan de baasjes van:
    Rafke, Roef en Pistache... én papa Magic zet even de kroon op het tricolor rijtje...







    23-05-2020 om 21:47 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    10-05-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fijne moederdag...
    Het zijn en blijven rare tijden... maar ik hoop dat iedere mama op de 1 of andere manier toch een fijne dag heeft... 
    al dan niet omringd door de kinderen...
    Er wacht vast wel een verrassing, kadootje, een bloemetje,... en die knuffel en zoen... 
    die geven we later x1000 wanneer het terug kan/mag...
    Ik wens alvast ons lieve, dappere mama een fijne moederdag toe... 

    Ook ons Noa'tje mag vandaag "moederdag" vieren want ook zij is een mama en wat voor eentje!! Ik ben en blijf zo trots op jou, mijn lieve meisje en op jouw 12 mooie "pupjes" waarvan er 1tje bij ons kon blijven... een schat van een meiske, ons Ginny... zij maakte ons roedeltje compleet, dankjewel daarvoor lieve Noa!!



    10-05-2020 om 00:00 geschreven door Els


    >> Reageer (1)
    01-05-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zomaar een fotoverzameling van Noa haar “pupjes”,...
    "Between yesterday's mistakes & tomorrow's hope,
    there is a fantastic oppurtunity called:
    Today
    Live it! Love it!
    The day is yours!"

    ("Vrij vertaald: Tussen de fouten van gisteren en de hoop van morgen,
    ligt er een fantastische kans genaamd:
    Vandaag
    Leef! Hou ervan!
    De dag is van u!")



    01-05-2020 om 18:09 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    22-04-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Er is er eentje jarig...
    Diep beschaamd ben ik... enkele dagen terug dacht ik nog "binnenkort is ons Lineke jarig"... en nu was ik het vanmorgen toch wel vergeten zeker Rolling Eyes Ik heb het goed gemaakt hoor Wink maar ik was er toch wel even verlegen om!! 4 jaar is Lineke alweer... jammer genoeg geen foto's van haar nestgenootjes, je kan niet bij elk nestje bevoorrecht zijn de andere baasjes te kennen... de lieve snoet van ons Lineke te zien, maakt vast veel goed Smile Het zonnetje is van de partij, we gaan er samen met de andere meisjes een fijne dag van maken ondanks Corona die nog altijd ons leven bepaalt... gelukkig hebben de meisjes daar geen erg in en gaat hun leventje gewoon door! 
    Proficiat mijn lieve, lieve poppemie... een dikke knuffel, lekkers,... en jouw dag kan niet meer stuk!! 



    22-04-2020 om 11:56 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    18-04-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Afscheid...
    "Gringo"... "a Christmas Story" van ruim 4 jaar terug (zie archief blog: 25-12-2015)...
    Gringo en Joy, 2 cavaliertjes die gedumpt werden in het asiel van Roeselare door scheiding van hun baasjes...
    "Zusje" Joy die een stuk jonger was dan Gringo vond al gauw een nieuwe thuis... Gringo niet... 
    Gringo had een rugzakje vol met allerlei kwaaltjes...
    Week na week ging voorbij en mijn grootste wens was dat Gringo voor Kerst opnieuw een liefdevol mandje had...
    Desnoods ging ik hem zelf adopteren!! Tot er plots nog een gezin als een blok viel voor Gringo... Patsy (die ook een cavaliertje had van bij Vera "Colours of Wales) en haar gezin namen Gringo voor 2 weken mee op proef, tenslotte moest het klikken met hun andere cavje Milo... Gringo werd omgedoopt tot "Ringostar" van "The Beatles" afgekort "Ringo"... Na de 2 weken was de adoptie een feit, Ringo werd met rugzakje en alles wat er nog bij kwam, opgenomen in het gezin... Zij hoopten van hem nog een mooi, liefdevol jaar te geven... 1 jaar werd 2 jaar en meer dan dat, ondertussen moesten ze afscheid nemen van Milo... Ringo bleef dapper volhouden tot het voor zijn hartje te zwaar werd deze week en Patsy hem uit liefde heeft laten gaan... zo dankbaar dat ze de lieverd nog zoveel mooie jaren heeft kunnen geven, ondanks alles... Dankjewel Patsy & gezin omdat jullie deze jongen nog een kans gaven op een beter leven, dankzij jullie liefdevolle en goede zorgen heeft Ringo nog een mooie tijd gehad... "Run free" lieve, mooie Ringo... ga maar naar je vriendje Milo toe... Voor altijd een plekje in mijn hartje... "Until we meet again"...



    18-04-2020 om 17:21 geschreven door Els


    >> Reageer (1)
    29-03-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen."Lentekriebeltjes" en "Genieten" ondanks Corona...
    Ont-moeten,

    "Vandaag was een moeilijke dag," zei Pooh.
    Er was een pauze.
    "Wil je erover praten? vroeg Knorretje.
    "Nee," zei Pooh na een tijdje.
    "Nee, ik denk niet dat ik dat wil."
    "Dat is ok," zei Knorretje en hij ging naast zijn vriend zitten.

    "Wat doe je nu?" vroeg Pooh.
    "Niets eigenlijk," zei Knorretje.
    "Maar ik weet wat moeilijke dagen zijn en ik wil daar meestal
    ook niet over praten, op zo'n moeilijke dag.
    "Maar weet je," vervolgde Knorretje, 
    "Moeilijke dagen zijn zoveel makkelijker wanneer je weet
    dat er iemand voor je is. En ik zal er altijd zijn voor jou, Pooh."

    En Pooh zat daar zomaar wat te zitten, zijn heel moeilijke dag
    door zijn hoofd te malen, terwijl stevige, betrouwbare Knorretje
    naast hem zat, te bengelen met zijn korte beentjes... 
    En Pooh bedacht dat zijn beste vriend overschot van gelijk had!

    Met heel veel liefdevolle gedachten voor iedereen die een moeilijke dag heeft.
    Hopelijk is er altijd een "Knorretje" in de buurt...

    Tekst van internet, auteur onbekend...
    maar te mooi om niet te delen... zeker nu in deze "moeilijke dagen"...






    29-03-2020 om 16:52 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    22-03-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Draag zorg voor mekaar...
    "Blijf in uw kot!"... Hadden ze dit enkele maanden terug tegen ons gezegd, we hadden het nooit geloofd!! Het is geen science-fiction maar de harde realtiteit... Om onszelf maar vooral ook de mensen die we dolgraag zien te beschermen, moeten we écht "in ons kot" blijven!! Hallucinante taferelen in de winkels, nauwelijks verkeer,... het liefst van alles blijf ik dan ook thuis, in mijn "coconneke" samen met mijn meisjes die ik gelukkig wel nog knuffelen mag... want het gemis is groot, bij momenten zo groot dat er wel eens een traantje naar beneden rolt... maar gelukkig hebben we nog de telefoon en allerlei andere moderne middelen waarmee we in contact kunnen blijven met iedereen die we dolgraag zien...  Dankjewel aan de pupbaasjes van Noa'tje haar beide nestjes die met regelmaat blijven berichtjes en foto's doorsturen... elke foto, elk berichtje wordt gekoesterd en opgeslagen in hun individueel fotomapje! 
    Draag goed zorg voor mekaar en volg de opgelegde maatregelen van de overheid goed op zodat we het "Corona-virus" achter ons kunnen laten en eens te maar dankbaar van elkaars gezelschap kunnen genieten...



    22-03-2020 om 16:08 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    02-02-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen."A New Life..."
    Eindelijk... na maandenlang te moeten zwijgen, mag ik het luidop zeggen: het is een JONGEN!!
    De meisjes mogen het in koor vertellen, hun nieuwe "speelkameraadje" is: Geboren op woensdag 29 januari met een fraai gewichtje van 3,850kg, de meetlat wees 50,50cm aan en hij kreeg van mama & papa de mooie naam: Lou!
    Ik ben een trots "moeke" en samen met de meisjes kijk ik er heel erg naar uit om Lou te knuffelen, verzorgen,... wanneer hij bij ons is!! Welkom lieve jongen!! xxx



    02-02-2020 om 19:38 geschreven door Els


    >> Reageer (1)
    26-01-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Friemel, Pipa, Ginny, Ona, Imke en Kobe 3 jaar!!
    Dankjewel aan alle baasjes van Noa haar eerste nestje om foto's te blijven doorsturen!! We blijven er zo van genieten... of het nu van thuis in een knus mandje is, in de tuin, lekker ravotten met de kleinkindjes, aan zee, op reis,... Het is en blijft leuk om Noa haar pupperkes te kunnen blijven volgen... veraf of dichtbij, ze blijven allemaal in ons hartje zitten!!











    26-01-2020 om 17:09 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    25-01-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Noa 6 jaar & Ginny 3 jaar...
    Afgelopen woensdag werd Noa 6 jaar en vandaag is het de verjaardag van Ginny en haar zusjes & broertjes, zij mogen 3 kaarsjes uit blazen... eindelijk volwassen Wink of schuilt het "pupje" zijn voor altijd in hun hartje?!
    Hoewel het voor de meisjes elke dag feest is Wink worden ze op hun verjaardag nog eens extra verwend met lekkers, nog een knuffeltje meer, een verwenbeurtje,... Het is vast niet anders bij Ginny haar broertjes en zusjes Smile Noa & Ginny... nog geen dag heb ik er spijt van gehad, die 2 zijn zo top samen, de moeder-dochter band is er altijd gebleven, nog steeds draagt Noa zorg voor haar kleine meid, al is Ginny wel eens ontstuimig waardoor Noa verongelijkt naar mij kijkt, de liefde tussen de 2 is zo intens, zo mooi om te zien... Je merkt ook goed aan Ginny dat ze nooit alleen is geweest, steeds weer zoekt zij gezelschap wanneer ze een dutje wilt doen,... een heerlijk meisje waar we zoveel plezier aan beleven... Hopelijk mogen mama Noa en Ginny nog heel lang samen van hun hondenleventje genieten!!
    Een hele dikke proficiat ook aan Friemel, Ona, Pipa, Imke en Kobe met jullie 3de verjaardag, geniet maar van jullie dagje samen met jullie baasjes!! Dikke knuffel en zoen van jullie mama Noa, zusje Ginny en van ons natuurlijk Smile



    25-01-2020 om 00:00 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    02-01-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Happy birthday, Maggy!!
    Vandaag is het opnieuw feest want ons Maggy'tje blaast vandaag 7 kaarsjes uit!! 
    Een extra snackje kan vandaag geen kwaad Wink en een extra knuffel hier en daar, we geven het met zoveel plezier!! 
    Net zoals elk jaar kreeg ik ook nu weer foto's van zusje Stella (dankjewel Karin!!) en... 
    Murphy heeft er een "broertje" bij!! Een mooi roedeltje van 3: Kito, Murphy & "kleine" Spencer Smile de afgelopen weken/maanden mocht ik meegenieten van dit mooie 3-tal via foto's die Mieke mij doorstuurde en ik heb er een leuke collage van gemaakt voor Murphy's verjaardag want... vooral Murphy en Spencer zijn de dikste vrienden, Kito laat het jonge geweld een beetje aan zich voorbijgaan maar geniet eveneens van zijn "kleine broer"!! 
    Vorig jaar op 5 april is broertje Mielke veel te vroeg van zijn baasjes heen gegaan... toch wordt ook Mielke niet vergeten en krijgt ook hij als een fonkelend sterretje een plaatsje in dit verjaardagsblogje... 
    Hopelijk mogen Stella en Murphy nog heel veel verjaardagen vieren samen met hun baasjes... zo ook ons Maggy'tje... 
    Het blijven levende wezentjes en er komt wat geluk bij kijken ook... 
    Laat ons maar heel erg genieten van ons meiskes, elke dag weer... ook in 2020 Wink !!







    02-01-2020 om 00:00 geschreven door Els


    >> Reageer (1)
    23-12-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fijne Kerstdagen en een gezond, gelukkig 2020!!
    Maggy, Noa, Lineke & Ginny en wij natuurlijk ook Wink wensen alle bloglezers fijne Kerst - en Eindejaarsdagen toe...
    2020 staat op een kiertje... laat ons hopen dat het nieuwe jaar bol staat van leuke, schitterende momenten samen met familie, vrienden,... en niet te vergeten ons viervoeterkes!! 
    Een gezond, gelukkig 2020... mijn meisjes en ik wensen het jullie allemaal van harte toe!!!



    23-12-2019 om 21:28 geschreven door Els


    >> Reageer (0)
    13-12-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De laatste maand van 2019...
    December... De laatste maand van 2019 is alweer bijna halverwege... stilletjes aan kunnen we beginnen dromen van een nieuw jaar, laat ons hopen dat het alleen maar goede dingen voor iedereen in petto heeft... 
    voor nu nog even genieten van de kerstsfeer, het gezellig samen zijn, genieten van de mooie foto's, berichtjes en mailtjes die binnen komen van Noa haar "pupperkes",... De meisjes hebben genoten van de winterprik die er even was maar de regen en wind van de afgelopen dagen zijn we hier meer dan moe!! De handdoeken krijgen we hier nauwelijks op tijd droog tegen de volgende ronde buiten, vooral Noa en Lineke moet ik werkelijk soms met de poep naar buiten duwen wanneer ze door hebben dat het nog steeds aan het regenen is... "hondenweer" of niet, af en toe dienen de pootjes even goed gestrekt te worden en boodschapjes gedaan worden...





    13-12-2019 om 18:53 geschreven door Els


    >> Reageer (0)


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Archief per maand
  • 01-2024
  • 09-2023
  • 06-2023
  • 05-2023
  • 09-2022
  • 06-2022
  • 04-2022
  • 01-2022
  • 09-2021
  • 04-2021
  • 01-2021
  • 09-2020
  • 07-2020
  • 06-2020
  • 05-2020
  • 04-2020
  • 03-2020
  • 02-2020
  • 01-2020
  • 12-2019
  • 11-2019
  • 10-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 02-2019
  • 01-2019
  • 12-2018
  • 11-2018
  • 10-2018
  • 09-2018
  • 08-2018
  • 07-2018
  • 06-2018
  • 05-2018
  • 04-2018
  • 03-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013

    Foto

    Courtland Nobby Noa geboren op 22 januari 2014
    Het eerste levensjaar van
    Noa in een notendop.

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Bijoux...
    Geboren op
    17 mei 2002!
    R.I.P.
    11 september 2015

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

      Bijoux en pekineesje Bo

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

         Bijoux in de "Woef"
            "Golden Oldie"


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Lovely Magnolia's Querida Ginny geboren op 25 januari 2017
    Het eerste levensjaar van Ginny in een notendop.
    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs