Foto
Foto






 

Foto
Foto
Foto
Foto





Foto
Foto
Foto
Foto
Foto









Ik ben Viva,
49 jaar jong, gehuwd,
wonend in het Hageland.
Werkend als zaakvoerder.
Mijn hobby's:
Fotografie en beeldbewerking,
lezen, film, bloggen,
uitjes met vrienden ...
Maar vooral:
Dréke, Caress en Morriske.









Foto
Foto
Caress
Mijn Blauwe Britse Korthaar



Foto's april 2008



Maandag, 28 april 2008












Maandag 21 april 2008




















Maandag, 7 april 2008.

Vandaag werd Caressje gesteriliseerd. Rustig als altijd zat ze in haar mandje naast me in de auto. Toen de dierenarts haar overnam zag bleef ze even kalm, weinig kan haar uit het lood slaan . Deze middag was het dan zover en tegen drie uur ben ik haar gaan ophalen. Ze had geen kik gegeven, had zich rustig laten in slaap doen met een spuitje en de operatie was perfect verlopen. Drie draadjes mogen er binnen 8-10 dagen weer uit. In de namiddag heeft ze geslapen maar nu is ze alweer aan het spelen met haar muisjes en met Dré. Ze zal spoedig weer de oude zijn!




De schone slaapster ...




Caressje vandaag, precies een half jaar jong!
Toch nog wat groggy van de verdoving ...



04-04-2008

Caressje wordt "vrouw".
De eerste maal krols!








01-04-2008





Caress gefopt op 1 april




Tussen al de Agatha Christie boeken vond Caress er eentje die haar aandacht trok ...




































































































































































































































Blog tegen de wet? Klik hier.
Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs