Foto
Categorieën
  • 1 Thuis (1)
  • 1.1 Budget (9)
  • 1.2 Interieur (4)
  • 1.3 Creatief (4)
  • 1.4 Cadeau ideeën (9)
  • 2 Kids (4)
  • 2.1 Creatief met Kids (1)
  • 3 Carrière (2)
  • 4 Op pad (3)
  • Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    BizzyB
    Op bezoek bij een vriendin
    03-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Even uitblazen? Aanmoedigingspremies voor tijdskrediet

    Het is echt verbazend hoeveel HR diensten je alle wettelijke info zullen geven over tijdskrediet wanneer je ouderschapsverlof aanvraagt zonder de aanmoedigingspremies te vermelden.  

    Zonder twijfel raakt je RVA uitkering binnen de korste keren in orde. Vergeet echter niet ook je aanmoedigingspremie aan te vragen!

    Ouderschapsverlof is een vorm van Zorgkrediet en voor deze vorm van tijdskrediet kom je waarschijnlijk in aanmerking voor een aanmoedigingspremie van de Vlaamse Overheid.  Het gaat hier in 2010-2011 toch al snel over 159 Euro netto per maand fulltime tijdskrediet.

    Op de volgende site vind je alle nodige info:
    https://www.werk.be/wn/aanmoedigingspremies/prive-sector/zorgkrediet.htm?SMSESSION=NO

    03-03-2011 om 00:00 geschreven door BizzyB  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:3 Carrière
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Loopbaanbegeleiding ook iets voor jou?

    Een paar jaar terug was ik toe aan een nieuwe uitdaging in mijn carrière, maar ik wist niet zeker wat ik precies wou gaan doen.  Na wat opzoekwerk heb ik toen besloten om loopbaanbegeleiding te volgen en daar heb ik geen seconde spijt van gehad.

    Loopbaanbegeleiding wordt aangeboden door verschillende bedrijven en ook door de vdab.  Voor het volgen van een loopbaanbegeleidingstraject kun je beroep doen op opleidingscheques.

    Een begeleider gaat samen met jou na waar je staat in je carrière, hoe je daar gekomen bent, wat belangrijk is voor jou, je sterke eigenschappen, ...  Zij helpen om duidelijkheid te scheppen zodat je sterker in je schoenen staat en ze kunnen je ook actief helpen voorbereiden voor de sollicitatiegesprekken.

    Voor mij persoonlijk was het een interessante oefening, waarna ik begonnen ben aan een nieuwe fase in mijn loopbaan.  Ik zou het iedereen die een verandering van job overweegt aanraden.

    Ik kon terecht bij Kompas in Leuven:
    http://www.loopbaankompas.be/

    03-03-2011 om 00:00 geschreven door BizzyB  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:3 Carrière


    Foto

    Archief per week
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011

    E-mail mij

    Een link die niet meer werkt, een leuke tip toevoegen, een foutje gespot, ... Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Ik krijg graag jouw feedback! Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek!


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs