Inhoud blog
  • wat als je je verveelt
  • happy songs
  • welkom
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Gastenboek

    Foto
    Be Happy
    word terug happy
    05-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.welkom
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    hey even over mij ...


    ik ben een meisje ven 14 

    ik ben 1 m 57 en ik groei niet meer 

    mijn rechter been is langer dan mijn linker

    ik heb dyslectie 

    en ik heb platvoeten 

    maar dat maakt niet uit 

    ik wil dat iedereen weer wat gelukkiger wordt

    dus op deze blog komen een heleboel tips 

    en ook wat happy songs

    heb je een probleem ?

    laat het mij dan weten 

    en ik zal proberen je te helpen 

    x

    05-08-2009 om 16:47 geschreven door Anneke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    Archief per week
  • 03/08-09/08 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Rondvraag / Poll
    wat is het ergste
    een gebroken hart
    anorexia
    overgewicht
    gescheiden ouders
    jaar over doen
    klein zijn
    groot zijn
    geen vrienden hebben
    single zijn
    Bekijk resultaat


    forum

    denken jullie dat dit gaat werken




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs