• Dag 5
  • Dag 4
  • Dag 3
  • Dag 2
  • Dag 1

• bloggen.be
  • Fotosite De Negensprong
  • Zeeklassen De Negensprong 2013
    Volg hier al hun verhalen
    21-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dag 5

Het is afgelopen.

Vanmorgen was het voor velen raar wakker worden. Geen ochtendgym deze keer, maar toch was er genoeg beweging op de gang. Bijna iedereen werd namelijk wakker met een rode streep op zijn gezicht. Wie hiervan de dader is, is tot op heden nog niet bekend. Na enkele spannende momenten keerde de rust terug. De leerlingen kleedden zich snel aan om aan het ontbijt te beginnen. Na het ontbijt was er nog even tijd om de laatste restjes van de kamer te halen en de valies in te laden. Rond de klok van half 11 trokken we voor de laatste keer de deur achter ons dicht. Ons verblijf in Excelsior zit erop en het was zeker en vast de moeite. De zeeklassen zat er echter niet op, want een bezoek aan Tyne Cot Cemetry moest nog gebeuren. Dit militair kerkhof is het grootste kerkhof van Wereldoorlog I in Europa en was indrukwekkend om te zien. Minstens even indrukwekkend was de gids van vandaag. Deze gids was niemand minder dan juf Annemie. Na het bezoek aan Tyne Cot repten we ons richting Bellewaerde. Eerst picknickten we samen, waarna de kinderen aan de slag gingen in het pretpark. Alle leerlingen keerden om half 5 moe maar tevreden terug richting  de bus. De busreis verliep heel vlot. Het weerzien met de ouders was voor vele kinderen heel leuk en voor vele ouders heel emotioneel.

Als begeleiders hebben we enorm genoten van deze zeeklassen, hopelijk was het bij de kinderen ook zo. Geniet nu maar van je weekend en van de rust zodat we de laatste week van je carrière op de lagere school op een topmanier kunnen afsluiten.

21-06-2013 om 21:58 geschreven door 6de Leerjaar De Negensprong

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dag 4

Dag 4 zit erop, het einde is (jammer genoeg) in zicht!

Op dag 4 zag de ochtend er net hetzelfde uit als anders. Om 8 uur liep de wekker af en was het verzamelen geblazen om te starten met de ochtendgym. Deze ochtendgym werd niet gegeven door de juffen, maar door een meester: Matthijs was de opwarmer van de dag. Na een leuke opwarmer, waarvoor Matthijs zeker een pluim verdient, was het weer aanschuiven aan het ontbijt. Tijdens het ontbijt werden de jarigen van deze week even in de spotlight gezet. Ze kregen een kroon van ballonnen van de hotelbaas Fred. Deze kroon was ongeveer een meter hoog en voor meester Scott werd het zo een moeilijke taak om nog door de deuren te kunnen wandelen. Na het ontbijt vertrokken we met z’n allen richting het Visserijmuseum. Daar werd de groep vervolledigd door meester Guy. In het Visserijmuseum gingen de kinderen in kleine groepjes aan de slag. Ze leerden er het leven van een visser kennen. Daarnaast vonden ze ook uitleg over de materialen die gebruikt werden tijdens het vissen, de vissen die in onze Noordzee leven en als laatste de vissen in het echt. De kinderen werkten in dit museum allemaal super goed en zo konden we perfect op schema terug naar het hotel fietsen. In het hotel wachtte een warme maaltijd op ons die door iedereen op gejuich onthaald werd: frietjes! Na de frietjes stond er een ontspannende namiddag op het programma. Een kar met allerlei materiaal werd ingeladen om naar het strand te vertrekken. Op het strand kregen we schitterend weer. De kinderen hebben gevist, zandkastelen gemaakt, gevoetbald, getennist,… Na een tweetal uurtjes ontspanning, maakten de garnaalvissers hun opwachting. Ze haalden voor ons naast verse garnalen ook tong, pietermannen, tarbot, krabben,… uit het water.   De garnalen  werden vakkundig gesorteerd en de rest mochten de kinderen terug in zee gooien. Dit vonden ze geweldig om te doen. Als toetje mochten de durvers ook nog eens zelf mee gaan vissen. De garnaalvissers waren trouwens zeer blij want nu wij er waren, was het reuze weer. En ook de kinderen waren zeer blij want de meesten vonden dit de leukste activiteit van de zeeklassen. Na het garnaalvissen werd er op het strand nog een spelletje touwtrekken gespeeld en het mag gezegd worden: de meisjes waren duidelijk het sterke geslacht. Na dit touwtrekken vertrokken we terug richting hotel waar alle garnalen gekookt op ons lagen te wachten. De kinderen kregen eerst uitleg over het pellen van de garnalen, waarna ze het zelf mochten proberen. De garnaalvangst van 3kg werd niet helemaal door de kinderen gepeld omdat dit toch wel een serieuze vangst was. Na de garnaalvangst scheurden de meeste kinderen van de honger. Daarom waren de tosti’s een welgekomen avondmaal. Na het avondmaal werden Fred en zijn keukenploeg in de bloemetjes gezet voor hun geleverde werk: elke dag een geweldig ontbijt, een heerlijke maaltijd en een lekkere picknick. Na het avondmaal kregen de kinderen even de tijd om hun koffers in te laden (om zo morgen geen tijd te verliezen) en zich om te kleden in ware discostijl. De kinderen kregen eerst de foto’s van de hele week te zien. Deze werden op applaus onthaald en ook de nodige AAA’s, OOO’s en OOEEHH’s werden uitgesproken. Na het bekijken van de foto’s was het tijd voor de discofuif. Er werd gedanst, gedronken en gelachen en zo werd de laatste avond op zeeklassen op een leuke manier afgesloten.

Misschien nog even het vermelden waard: Meester Guy was zo blij dat hij ons gezien heeft en vond het daarom niet erg dat de terugreis ongeveer 4 uur duurde. Slaap lekker allemaal en hopelijk krijgt onze laatste dag ook nog mooi weer en een mooi verloop!

21-06-2013 om 01:45 geschreven door 6de Leerjaar De Negensprong

20-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dag 3

Ook dag 3 hebben we tot een goed einde gebracht!

Vanmorgen werd de muziek om half 8 al opgezet. De meeste kinderen moesten nu nog wakker worden na een super stille nacht. De ochtendgym werd ingezet met een gepimpte versie van het nummer ‘Bella Italia’ (dit werd ‘Bella Sint-Idesbald). Na deze opwarming hebben we ons snel omgekleed om dan aan ons ontbijt te beginnen. Na het ontbijt trokken we allemaal ons fluovestje aan om met de fiets te vertrekken richting Nieuwpoort. Die fietstocht, nog onder een stralend zonnetje, verliep vlot en zo kwamen we netjes volgens plan aan in Nieuwpoort. Na een wandeling langs de vismijn, een bezoekje aan het Albert I monument en de ganzenpoot; gingen we aan boord van Yserstar. Het weer was ondertussen een beetje omgedraaid en de regen viel met bakken uit de lucht. Gelukkig konden wij droog genieten van onze (wederom) lekker picknick. Na een tochtje van een klein uurtje kwamen we aan bij de Dodengang. Hier kregen we eerst een korte uitleg van een gids omtrent het ontstaan van de Eerste Wereldoorlog. Daarna wandelden we doorheen de Dodengang en hier kregen de kinderen een knap beeld over het leven in de loopgraven. Na het bezoek aan de Dodengang bracht de boot ons naar de Ijzertoren. Met de lift vlogen we naar 70 meter hoogte en dit in slechts 10 seconden. Sommige kinderen kregen zelfs een gek gevoel in hun buik. Bovenaan de Ijzertoren mochten de durvers zonder hoogtevrees zelfs nog een kijkje gaan nemen op het dak. Hier kregen ze een schitterend uitzicht over de hele streek. Daarna daalden we beetje bij beetje af naar beneden en op elke verdieping kregen we een beetje uitleg van de gids. Het moet gezegd worden dat de gids zeer veel moeite deed om de juf(fen) te paaien. Na het bezoek aan de Ijzertoren was het zonnetje weer van de partij waardoor we op het dek konden genieten van de terugreis naar Nieuwpoort. Sommige deden zelfs een kleurtje op. Toen we in Nieuwpoort aankwamen, gingen we naar onze fietsen en maakten we de terugreis naar Koksijde. Om half 8 kwamen we aan in het hotel. De fietsen gingen aan de kant en de kinderen gingen recht naar de eetzaal. Daar kregen we spaghetti bolognaise voorgeschoteld. De kinderen smulden naar hartenlust omdat ze wisten dat er nog een zware avond op hen stond te wachten. Na het eten moesten de kinderen zich namelijk gaan verkleden als piraten. Net wanneer we wilden vertrekken, begon het te regen. Hierdoor moesten we onze groepsfoto binnen maken. Na de groepsfoto vertrokken we naar de duinen en eens we aangekomen waren in de duinen was het gestopt met regenen. Zo konden we het piratenspel afwerken zonder een druppeltje regen. De kinderen gaven tijdens het piratenspel het beste van zichzelf en ook tijdens de bijhorende fotosessie gaven de kinderen het beste van zichzelf (bekijk zeker de foto’s op de fotosite). Na het piratenspel speelden we ook nog het sluipspel. Dit spel vonden de kinderen enorm leuk bij een invallende duisternis en het moet gezegd worden; de oplossingen werden zeer snel gevonden. Dag drie zit er zo helemaal op. De kinderen liggen al rustig op de kamer en slapen al (bijna) allemaal. Wij nog niet….wij gaan nog even de verjaardag van meester Scott vieren…

Toch nog even dit: Een dikke pluim voor de kinderen vandaag! Zij hebben enorm goed hun best gedaan en zijn zeer braaf geweest. Groetjes en slaap lekker!

20-06-2013 om 01:35 geschreven door 6de Leerjaar De Negensprong

19-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dag 2

Dit was dan dag 2.

De afgelopen nacht was een woelige nacht. Pff… ;-).
    Voor  sommigen was het dan ook vroeg dag toen de wekker om 8.00 uur afliep. Snel opstaan was de boodschap want er werd direct aan een stevige opwarming gedaan. De moedigsten konden gaan joggen met juf Marleen, juf Brigitte en meester Scott. De anderen deden het muzikaler met een opwarming op muziek. Het liedje was alvast toepasselijk voor de rest van de dag (Mooi weer vandaag!!). Na onze ochtendgymnastiek was het tijd voor een rijkelijk ontbijt. Daarna werden nog snel de tanden gepoetst want om 9.30 uur werden we opgehaald door het toeristisch treintje. Via een kleine omweg (waarbij bewezen werd dat ook vrouwen de weg WEL kunnen onthouden) kwamen we rond de klok van 10 aan bij De Nachtegaal in De Panne. Hier werd de groep in twee gesplitst. De ene groep kreeg een gegidste wandeling doorheen het reservaat. Hierbij kregen zij wat uitleg over de verschillende soorten duinen. De andere groep ging binnen aan de slag. Zij gingen op onderzoek naar alles wat zich in de zee afspeelde. Na een uurtje wisselden we van groepen. De leerlingen hebben genoten van deze rondleiding en kregen van de gidsen een compliment vanwege hun gedrag. (wij blij natuurlijk! ;-)  ) Daarna werd er in een lekker middagzonnetje een vers klaargemaakte picknick genuttigd. Na een uurtje te snuisteren in de wondere wereld van de Noordzee, reden we richting kust met het treintje. Hier konden de kinderen genieten van een beetje rust in de speeltuin of zich volledig uitleven en nog eens echt kind zijn. Daarna mochten de kinderen ‘racen’ met de go-carts op de dijk. Bij thuiskomst hebben we de fietsen uit de containers gehaald en getest, gelukkig waren er geen mankementen. Daarna volgde het avondeten waarbij ons puree met vissticks en spinazie werd voorgeschoteld. Nog snel even de post uitdelen bleek een utopie; er zijn enkele mama’s en papa’s die denken dat de kinderen hier geen eten krijgen en daarom een voedselnoodpakket opsturen ;-). Na het avondeten volgde een grote triomf voor de leerkrachten; we wonnen namelijk het één tegen allen spel. De meeste kinderen deden heel erg hun best om alle opdrachten binnen de tijd af te werken, maar HEEELLLAAAASSS pindakaas . Dit was dag twee van de zeeklassen. Hopelijk is het weer morgen ook zo goed en kunnen we met onze fietsen genieten van het zonnetje. Groetjes en tot morgen! Slaap lekker!  (Proberen wij ook te doen…)

19-06-2013 om 00:34 geschreven door 6de Leerjaar De Negensprong

18-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dag 1

Dag 1 zit erop.

Vanmorgen vol goede moed en onder een stralend zonnetje zijn we om iets over 9 vertrokken richting Koksijde. De heenreis verliep vrij vlot zonder al te veel file. Het zonnetje verdween onderweg even, maar eens in Koksijde aangekomen, konden we terug genieten van de zon. Wanneer we aankwamen, werd eerst nog snel de bus leeggemaakt alvorens we onze beentjes onder tafel konden steken voor een eerste warme maaltijd: kip met rijst en lekkere groentjes. Na deze maaltijd vlogen we er direct in met onze eerste activiteit. Een fotozoektocht doorheen Sint-Idesbald bracht ons langs enkele dingen die we moesten zien.  We aten ons vieruurtje op met uitzicht op de zee en wandelden daarna terug richting hotel.  Zij die dat wensten, mochten onder begeleiding even naar de winkel voor nog wat extra drinken,…  daarna konden ze kaartjes kopen en deze schrijven om naar huis te sturen.  Fred en zijn team stonden opnieuw klaar om ons te voorzien van een lekkere maaltijd: hot-dogs of broodje kaas.  De eerste avondactiviteit was voetballen op het strand.  We verdeelden de jongens in ploegjes en ook de meisjes speelden een wedstrijd.  Het was heerlijk op het strand.  De kinderen genoten er van !  Terug aan het hotel was het de hoogste tijd om ons ‘op te tutten’ voor een avondje casino.  Ze hadden allemaal hun best gedaan en zagen er stuk voor stuk stralend uit.  Na het “trap-moment” wandelden we samen naar de tramhalte om met de kusttram naar het casino te gaan.  Maar wat was dat? Brigitte was toch wel het geld vergeten zeker? Dan maar terug naar ons hotel.  Daar werden we verwelkomt met een heerlijk glaasje bubbels. (Kidibul) en plots gingen daar de deuren van “ons casino Royal” open.  Na een woordje uitleg over de gang van zaken, vlogen ze er allemaal in.  Er werd gegokt dat het een lieve lust was.  Om 23.45u werd het casino gesloten.   Iedereen naar boven, de jongens op de eerste etage, de meisjes op de tweede etage.  Wassen, plassen, tanden poetsen en… naar bed.  Het was een superleuke eerste dag.  Hopelijk wordt het ook een fijne nacht?  De begeleiders staan in verbinding met mekaar door een walkie talkie en we kregen zonet een boodschap van boven dat ‘de kippen op stok zitten’, op verdieping één zitten nu ook ‘ de hanen op stok’.  Nu nog wachten op de stilte…..

Nogmaals de link voor de foto's: http://nl.fotoalbum.eu/vbsdenegensprong

18-06-2013 om 00:59 geschreven door 6de Leerjaar De Negensprong

11-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Test
    Beste ouders, broers, zussen, ...

Vanaf maandag kan je op deze blog elke avond een kort verslag vinden over de afgelopen dag.
    Daarnaast zal er ook een link te vinden zijn naar de foto's van die dag.
    Elke dag kan je dus hier volgen wat de kinderen allemaal hebben gedaan.

Veel leesplezier en laat zeker een reactie achter.

11-06-2013 om 13:39 geschreven door 6de Leerjaar De Negensprong

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Proficiat!
    Proficiat!

Uw blog is correct aangemaakt en u kan nu onmiddellijk starten!

U kan uw blog bekijken op http://www.bloggen.be/zeeklassenpoppel2013

We hebben om te starten ook al een reeks extra's toegevoegd aan uw blog, zodat u dit zelf niet meer hoeft te doen.  Zo is er een archief, gastenboek, zoekfunctie, enz. toegevoegd geworden. U kan ze nu op uw blog zien langs de linker en rechter kant.

U kan dit zelf helemaal aanpassen.  Surf naar http://www.bloggen.be/ en log vervolgens daar in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Klik vervolgens op 'personaliseer'.  Daar kan u zien welke functies reeds toegevoegd zijn, ze van volgorde wijzigen, aanpassen, ze verwijderen en nog een hele reeks andere mogelijkheden toevoegen.

Om berichten toe te voegen, doet u dit als volgt.  Surf naar http://www.bloggen.be/  en log vervolgens in met uw gebruikersnaam en wachtwoord.  Druk vervolgens op 'Toevoegen'.  U kan nu de titel en het bericht ingeven.

Om een bericht te verwijderen, zoals dit bericht (dit bericht hoeft hier niet op te blijven staan), klikt u in plaats van op 'Toevoegen' op 'Wijzigen'.  Vervolgens klikt u op de knop 'Verwijderen' die achter dit bericht staat (achter de titel 'Proficiat!').  Nog even bevestigen dat u dit bericht wenst te verwijderen en het bericht is verwijderd.  U kan dit op dezelfde manier in de toekomst berichten wijzigen of verwijderen.

Er zijn nog een hele reeks extra mogelijkheden en functionaliteiten die u kan gebruiken voor uw blog. Log in op http://www.bloggen.be/ en geef uw gebruikersnaam en wachtwoord op.  Klik vervolgens op 'Instellingen'.  Daar kan u een hele reeks zaken aanpassen, extra functies toevoegen, enz.

WAT IS CONCREET DE BEDOELING??
    De bedoeling is dat u op regelmatige basis een bericht toevoegt op uw blog. U kan hierin zetten wat u zelf wenst.
    - Bijvoorbeeld: u heeft een blog gemaakt voor gedichten. Dan kan u bvb. elke dag een gedicht toevoegen op uw blog. U geeft de titel in van het gedicht en daaronder in het bericht het gedicht zelf. Zo kunnen uw bezoekers dagelijks terugkomen om uw laatste nieuw gedicht te lezen. Indien u meerdere gedichten wenst toe te voegen op eenzelfde dag, voegt u deze toe als afzonderlijke berichten, dus niet in één bericht.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken over de actualiteit. Dan kan u bvb. dagelijks een bericht plaatsen met uw mening over iets uit de actualiteit. Bvb. over een bepaalde ramp, ongeval, uitspraak, voorval,... U geeft bvb. in de titel het onderwerp waarover u het gaat hebben en in het bericht plaatst u uw mening over dat onderwerp. Zo kan u bvb. meedelen dat de media voor de zoveelste keer het fout heeft, of waarom ze nu dat weer in de actualiteit brengen,... Of u kan ook meer diepgaande artikels plaatsen en meer informatie over een bepaald onderwerp opzoeken en dit op uw blog plaatsen. Indien u over meerdere zaken iets wil zeggen op die dag, plaatst u deze als afzonderlijke berichten, zo is dit het meest duidelijk voor uw bezoekers.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken als dagboek. Dagelijks maakt u een bericht aan met wat u er wenst in te plaatsen, zoals u anders in een dagboek zou plaatsen. Dit kan zijn over wat u vandaag hebt gedaan, wat u vandaag heeft gehoord, wat u van plan bent, enz. Maak een titel en typ het bericht. Zo kunnen bezoekers dagelijks naar uw blog komen om uw laatste nieuwe bericht te lezen en mee uw dagboek te lezen.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met plaatselijk nieuws. Met uw eigen blog kan u zo zelfs journalist zijn. U kan op uw blog het plaatselijk nieuws vertellen. Telkens u iets nieuw hebt, plaats u een bericht: u geeft een titel op en typt wat u weet over het nieuws. Dit kan zijn over een feest in de buurt, een verkeersongeval in de streek, een nieuwe baan die men gaat aanleggen, een nieuwe regeling, verkiezingen, een staking, een nieuwe winkel, enz. Afhankelijk van het nieuws plaatst u iedere keer een nieuw bericht. Indien u veel nieuws heeft, kan u zo dagelijks vele berichten plaatsen met wat u te weten bent gekomen over uw regio. Zorg ervoor dat u telkens een nieuw bericht ingeeft per onderwerp, en niet zaken samen plaatst. Indien u wat minder nieuws kan bijeen sprokkelen is uiteraard 1 bericht per dag of 2 berichten per week ook goed. Probeer op een regelmatige basis een berichtje te plaatsen, zo komen uw bezoekers telkens terug.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met een reisverslag. U kan een bericht aanmaken per dag van uw reis. Zo kan u in de titel opgeven over welke dag u het gaat hebben, en in het bericht plaatst u dan het verslag van die dag. Zo komen alle berichten onder elkaar te staan, netjes gescheiden per dag. U kan dus op éénzelfde dag meerdere berichten ingeven van uw reisverslag.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met tips op. Dan maakt u telkens u een tip heeft een nieuw bericht aan. In de titel zet u waarover uw tip zal gaan. In het bericht geeft u dan de hele tip in. Probeer zo op regelmatige basis nieuwe tips toe te voegen, zodat bezoekers telkens terug komen naar uw blog. Probeer bvb. 1 keer per dag, of 2 keer per week een nieuwe tip zo toe te voegen. Indien u heel enthousiast bent, kan u natuurlijk ook meerdere tips op een dag ingeven. Let er dan op dat het meest duidelijk is indien u pér tip een nieuw bericht aanmaakt. Zo kan u dus bvb. wel 20 berichten aanmaken op een dag indien u 20 tips heeft voor uw bezoekers.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken dat uw activiteiten weerspiegelt. U bent bvb. actief in een bedrijf, vereniging of organisatie en maakt elke dag wel eens iets mee. Dan kan je al deze belevenissen op uw blog plaatsen. Het komt dan neer op een soort van dagboek. Dan kan u dagelijks, of eventueel meerdere keren per dag, een bericht plaatsen op uw blog om uw belevenissen te vertellen. Geef een titel op dat zeer kort uw belevenis beschrijft en typ daarna alles in wat u maar wenst in het bericht. Zo kunnen bezoekers dagelijks of meermaals per dag terugkomen naar uw blog om uw laatste belevenissen te lezen.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken uw hobby. U kan dan op regelmatige basis, bvb. dagelijks, een bericht toevoegen op uw blog over uw hobby. Dit kan gaan dat u vandaag een nieuwe postzegel bij uw verzameling heeft, een nieuwe bierkaart, een grote vis heeft gevangen, enz. Vertel erover en misschien kan je er zelfs een foto bij plaatsen. Zo kunnen anderen die ook dezelfde hobby hebben dagelijks mee lezen. Als u bvb. zeer actief bent in uw hobby, kan u dagelijks uiteraard meerdere berichtjes plaatsen, met bvb. de laatste nieuwtjes. Zo trek je veel bezoekers aan.

WAT ZIJN DIE "REACTIES"?
    Een bezoeker kan op een bericht van u een reactie plaatsen. Een bezoeker kan dus zelf géén bericht plaatsen op uw blog zelf, wel een reactie. Het verschil is dat de reactie niet komt op de beginpagina, maar enkel bij een bericht hoort. Het is dus zo dat een reactie enkel gaat over een reactie bij een bericht. Indien u bvb. een gedicht heeft geschreven, kan een reactie van een bezoeker zijn dat deze het heel mooi vond. Of bvb. indien u plaatselijk nieuws brengt, kan een reactie van een bezoeker zijn dat deze nog iets meer over de feiten weet (bvb. exacte uur van het ongeval, het juiste locatie van het evenement,...). Of bvb. indien uw blog een dagboek is, kan men reageren op het bericht van die dag, zo kan men meeleven met u, u een vraag stellen, enz. Deze functie kan u uitschakelen via "Instellingen" indien u dit niet graag heeft.

WAT IS DE "WAARDERING"?
    Een bezoeker kan een bepaald bericht een waardering geven. Dit is om aan te geven of men dit bericht goed vindt of niet. Het kan bvb. gaan over een bericht, hoe goed men dat vond. Het kan ook gaan over een ander bericht, bvb. een tip, die men wel of niet bruikbaar vond. Deze functie kan u uitschakelen via "Instellingen" indien u dit niet graag heeft.

Het Bloggen.be-team wenst u veel succes met uw gloednieuwe blog!

Met vriendelijke groeten,
    Bloggen.be-team

11-06-2013 om 13:33 geschreven door

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - ( Stemmen)