Inhoud blog
  • Heartbreakers, smilemakers.
  • Over seks en een dopje draaien
    Zoeken in blog

    Archief per maand
  • 05-2010
    KARMA IS A TRIP
    A trip that takes your whole life
    16-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Over seks en een dopje draaien
    Oke, soms zit je met je beste friend op de online wereld, makkelijker genaamd MSN in een krankzinnig gesprek. Je voelt je op een of andere manier helemaal knettergek, en bent in een bui die je 'miauw' noemt. Die best friend begrijpt voor geen meter wat er met jou aan de hand is en stelt je een serieuze vraag. Je geeft alleen maar vage, maar grappige antwoorden waardoor je beste friend 'xd' zegt. Omdat jij in die vage bui zit, antwoord je: 'De x is voor seks. De d is voor dopje draaien!'. Je beste friend is niet de slimste ter wereld, en antwoord met 'xd' waardoor jij nog harder gaat lachen. Uiteindelijk vraagt hij aan je: "Hoezo dopje draaien?". En jij antwoord heel simpel, alsof het dood gewoon is 'oh als je aan de eikel draait komt er toch iets uit?'.
    Oké, dat is mij dus overkomen. Ik zat in een knettergekke bui, niet wetend hoe het kwam en zei dit tegen mijn beste friend. Nu komt het vaak terug, en als iemand anders 'xd' zegt, moet ik altijd denken aan seks, en een dopje draaien. Ik kan er niks aan doen, het is gewoon zo! Heb jij ooit zoiets doms gezegd, maar dat heel stiekem erg grappig is?

    16-05-2010 om 19:46 geschreven door kendumpedbarbieforme  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Tags:seks, sex, dopje, xd, grappig, humor, internet, msn, praten, beste, vriend, leuk, lol


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto

    Blog als favoriet !

    Archief per week
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs