Inhoud blog
  • Dylan & Cole Sprouse studeren af
  • Bella Thorne is blond!
  • Hilary Duff neemt zoontje mee naar Disneyland
  • Video van de dag: Nathan Sykes
  • Update
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Startpagina !
    Laatste commentaren
  • Dank u (idooltje28)
        op
  • Sorry!!!!! (idooltje28)
        op Amanda Bynes = Gek?!
  • Ideetje?! (idooltje28)
        op Amanda Bynes = Gek?!
  • Gastenboek
  • Ben is op bezoek geweest. (I like it)
  • jouw blog
  • groeten uit overmere
  • Groetjes uit wetteren,
  • goede morgen

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Categorieën
  • Amanda Bynes (3)
  • Ariana Grande (2)
  • Ashley Argota (1)
  • Ashley Tisdale (2)
  • Bella Thorne (1)
  • Beyoncé (1)
  • Big Time Rush (3)
  • Bridget Mendler (0)
  • Chris Brown (0)
  • Christina Aguilera (1)
  • Cody Simpson (1)
  • Conor Maynard (0)
  • Daniella Monet (0)
  • Debby Ryan (0)
  • Demi Lovato (1)
  • Emma Stone (0)
  • Emma Watson (1)
  • Hilary Duff (1)
  • Jennette McCurdy (1)
  • Jennifer Lawrence (0)
  • Jessie J (0)
  • Jonas Brothers (0)
  • Justin Bieber (8)
  • Katy Perry (1)
  • Keke Palmer (0)
  • Kendall Jenner (0)
  • Kim Kardashian (4)
  • Kristen Stewart (1)
  • Kylie Jenner (0)
  • Lindsay Lohan (1)
  • Liz Gillies (1)
  • Max Schneider (1)
  • Miley Cyrus (4)
  • Miranda Cosgrove (0)
  • Noah Munck (0)
  • One Direction (1)
  • Paris Jackson (1)
  • Rihanna (2)
  • Robert Pattinson (0)
  • Selena Gomez (8)
  • Taylor Lautner (0)
  • Taylor Swift (0)
  • Vanessa Hudgens (0)
  • Victoria Justice (4)
  • YoungHollywood (4)
  • YoungHollywood dagelijkse terugblik (0)
  • Zac Efron (1)
  • Zendaya Coleman (0)
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    YoungHollywood
    Young Hollywood Celebrity nieuws en roddels
    17-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Celeb van de dag: Selena Gomez
    Klik op de afbeelding om de link te volgen 'Als ik niet bekend was geworden, dan was ik nu ongetwijfeld een tienermoeder geweest met twee kinderen.'

    - Selena Gomez, die blij is dat ze niet langer in Texas woont.

    17-02-2013 om 18:53 geschreven door YoungHollywood  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Justin Bieber nog steeds niet over breuk
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Terwijl Selena Gomez het goed maakt in Parijs met haat twee BFF's Vanessa Hudgens en Ashley Benson. Is Justin nog steeds niet over de breuk. Naar verluidt stalkt hij haar en doet hij alles om haar weer terug te krijgen. Nu probeert hij haar jaloers te maken, een bron onthult:

    'Justin probeert haar gewoon jaloers te maken. Maar wat hij ook doet, het kan Selena niet meer schelen. Ze wilt hem zelfs niet eens zien. Hij heeft haar zelfs uitgenodigd om hem te vergezellen tijdens zijn tour en zelfs om met hem op vakantie te gaan, maar ze zei al 100 keer nee. Ze wilt niet meer verder gaan met hem en wilt door het leven verder gaan als zijn vriendin.'

    Het klinkt niet of er nog een kans bestaat voor 'Jelena'. Wel is het interessant om nu al te denken wie Justin volgende 'girlfriend' zal zijn. Heb je suggesties van sterren waar Justin samen mee moet zijn? Antwoorden mag altijd in onze gastenboek!

    17-02-2013 om 18:14 geschreven door YoungHollywood  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Demi Lovato over haar nieuwe single 'Heart Attack'
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Demi Lovato vertelt dat haar aanstaande single "Heart Attack" over verliefd worden gaat. Demi onthult dat het liedje over zichzelf is omdat ze het schreef omdat ze vroeger doodsbang was om verliefd te worden. Heel raar denken wij...Maar, we zijn toch benieuwd!

    "Heart Attack" zal in Amerika in première op 4 maart 2013. Heb je Demi "Heart Attack" preview video al gezien? Klik anders eens op de link hieronder!

    Bijlagen:
    http://www.youtube.com/watch?v=OYk6QOehWag   

    17-02-2013 om 17:59 geschreven door YoungHollywood  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    16-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tussen Adele en Chris Brown is alles oké
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze foto zorgde voor veel ophef nadat diverse media speculeerde dat Britse zangeres Adele, Chris Brown uitschold tijdens de 2013 Grammy Awards omdat hij niet zoals de menigte een applaus gaf aan Frank Ocean, die naar huis ging met de award voor Best Urban Contemporary Album (Brown werd ook voor de award genomineerd.) Ocean en Brown hebben al een tijdje ruzie...

    Maar op haar Twitter account maakt Adele duidelijk dat ze geen drama met Brown had tijdens de awards, na deze foto opdook waarin ze eruit zag de R&B zanger te berispen. 

    @OfficialAdele
    'Chris Brown en ik geven elkaar complimenten op die foto!'

    Brown antwoordde toen:
    'Genoegen u te ontmoeten @OfficialAdele. Ik hoorde uw woorden en dat is alles. Dank u vor het spreken van de waarheid. CB.'

    Het is dus 'oké' tussen Adele en Chris Brown. 

    16-02-2013 om 22:52 geschreven door YoungHollywood  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kim Kardashian scheiding nabij
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Kim Kardashian scheiding's drama loopt op z'n einde...

    Een Los Angeles rechter oordeelde vrijdag dat haar zaak met haar ex Kris Humphries zo snel mogelijk voor de rechter moet komen, op de beschikbare datum 6 mei. 

    Humphries had al geprobeerd om de procedure uit te stellen tot juni, maar rond die tijd gaat de realityster bevallen van haar eerste kind met rapper Kanye West

    Leuk weetje: Gisteren vertrok Kim naar Nigeria om een concert te organiseren met R&B-zanger Darey Art Alade. 'Op weg naar Nigeria! Kan niet wachten!', schreef Kardashian op haar Twitter voor haar vlucht.

    16-02-2013 om 22:35 geschreven door YoungHollywood  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beyoncé deelt baby Blue Ivy's eerste blik
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dit is het moment waar we allemaal op hebben gewacht!

    Queen B - Beyoncé bijnaam - deelde gisteren een schattige foto van Blue Ivy op haar Facebook. Op de foto is Blue Ivy's hele gezicht te zien - die bijna altijd bedekt wordt. 

    Sinds de geboorte van de peuter, is Beyoncé onafscheidelijk van haar dochter. In haar aankomende documentaire, Life Is But a Dream, opent de 31 jarige over haar moederschap en de verwerking van haar miskraam voordat baby Blue kwam. 

    'Mijn leven is een reis.', aldus Beyoncé. 'Ik moest door mijn miskraam, maar ik kreeg steun van alle mensen rondom mij.'


    16-02-2013 om 22:23 geschreven door YoungHollywood  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rihanna krijgt een pot marihuana voor Valentijn
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De weg naar Rihanna's hart...is door haar longen...want de popster kreeg wel een heel raar cadeautje voor Valentijnsdag.
    Namelijk, een pot gevuld met marihuana. Op haar Instagram plaatste ze een foto van de plant met daarbij geschreven:

    'Roses are green! Somebody knows how to make me happy. (Vertaald) Rozen zijn groen! Iemand weet me gelukkig te maken.'

    De vraag die iedereen zich stelt is...Van wie kreeg ze dat? Van Chris Brown weten we dat hij een hele voorraad Californisch onkruid heeft, dus hij is al verdachte...

    16-02-2013 om 22:10 geschreven door YoungHollywood  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Big Time Rush opent over school, daten en vrienden
    Klik op de afbeelding om de link te volgen In een interview met het magazine Parade openen Kendall Schmidt, James Maslow, Carlos Pena en Logan Henderson ook wel bekend als het viertal Big Time Rush over hun muziek, de beroemdheid balanceren met het persoonlijk leven, hoe zo opgroeiden en waarom hun fans zo veel voor hun betekenen. Wij zetten wat highlights van het interview op een rijtje. 

    Daten, relaties & persoonlijk leven
    James: 'Ik wil heel graag mijn leven delen met mijn fans omdat ik weet dat ze dat willen, maar als het gaat over mijn persoonlijk leven en familierelaties, voel ik niet de behoefte om dat te delen. We hebben soms wat privacy nodig. Want er zomaar over praten kan een relatie ruïneren...'

    Logan: '...Als het soms iets persoonlijk is, wil ik er gewoon niet over praten. Een fan vroeg me eens over mijn laatste breuk, daar praat ik niet graag over. Ik zei gewoon: 'Het is al lang uit, zo veel betekende die relatie niet voor mij.' Ik dacht dat ze er meer over ging vragen, maar dat deed ze niet. Dat was goed...'

    Carlos: '...Onze fans zijn de beste fans in de hele wereld, maar soms moeten ze gewoon niet alles over ons weten.'

    Kendall: '...Open spreken over mijn privacy, is niet echt mijn ding. Sommige dingen hou ik gewoon echt geheim.'

    Schoolervaringen en inspiraties
    Carlos: '...School was saai, maar mijn ouders motiveerde me om verder te doen. Mijn ouders komen uit de Dominicaanse Republiek en na hun schooltijd verhuisde ze naar Missouri. Dat deden ze door hard te werken. Met een beetje leren, kom je wel ver...'

    Kendall: '...Ik was niet zoals de rest. Ik had thuis les en het schoolbal en al die andere dingen interesseerde me niet. Ik ging niet eens naar het schoolbal. Ik moest mezelf motiveren om verder te doen met school. Als ik dat niet deed was ik waarschijnlijk niet geslaagd...'

    James: '...Ik heb een aantal fantastische leerkrachten gehad die mijn leven positief beïnvloedde, en ik ben dankbaar voor hen. Maar een van de krachtigste motivatie die ik heb gehad was van een specifieke leraar die me eigenlijk vertelde dat ik het nooit zal halen. Ik was altijd competitief en wou altijd de leiding hebben. Mensen die me vertelden dat ik het nooit zal halen maakte me twee keer sterker, ze maakten me groter en beter...'

    Logan: '...De middelbare school was echt geen plek voor mij, ik voelde me vaak alleen. Ik was een beetje de clown van de klas, dus ik had nooit echt problemen. Ik had moeite met het vinden van wat ik later wou doen en wat ik echt wilde. Dus, ik verhuisde op mijn 18 naar LA en het was een soort van 'ik ga gewoon doen'. Nu ben ik hier, waar ik precies moet zijn.'


    16-02-2013 om 21:35 geschreven door YoungHollywood  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vanessa Hudgens, Selena Gomez en Ashley Benson: Spring Breakers Parijs dinner!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Selena Gomez, Ashley Benson en Vanessa Hudgens zijn allemaal in Parijs om dit weekend voor de promotie van de film "Spring Breakers". Deze film zal in maart in de bioscopen verschijnen. 

    In Spring Breakers belanden vier college meisjes in de gevangenis na een overval van een restaurant om hun 'Spring Break' vakantie (Vertaling: voorjaarsvakantie, lente vakantie) te financieren. Ze komen vrij door een drugs- en wapenhandelaar die hun wat vuil werk laat doen.

    'Bonjour Paris. Spring Break is hier!', deelde Selena Gomez, samen met wat foto's van zichzelf en haar co-sterren.

    16-02-2013 om 00:00 geschreven door YoungHollywood  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Amanda Bynes heeft hulp nodig
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Een familielid spreekt open over Amanda Bynes' neerwaartse spiraal.

    'Ze moet stoppen met rijden en drinken.', vertelt Ronald Bynes, haar oom. 'Ze heeft hulp nodig.'

    Maar blijkbaar zal ze die hulp van haar ouders niet krijgen, ze heeft trouwens problemen met haar ouders.

    'Haar vader wilt niet praten en als we het over haar hebben verandert hij vaak van onderwerp. Ze zijn erg boos om haar problemen.'

    'Ze dronk nooit zo veel als tevoren. De politie probeert steeds haar rijbewijs af te pakken maar zelf dat zal haar van achter het stuur krijgen.'

    'Voor dit, was dit niet haar persoonlijkheid. Ze was een clean meisje. Ze werd opgevoed in een goede familie. Ze zit in een slechte situatie.'

    (Op de foto: Amanda Bynes in betere tijden. Wat is er toch gebeurd?)

    14-02-2013 om 21:36 geschreven door YoungHollywood  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Happy Valentine's Day!

    14-02-2013 om 21:23 geschreven door YoungHollywood  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Selena Gomez samen met vriend Justin Bieber?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Huh? Vorige week stond toch te lezen dat Selena Gomez al een nieuw lief heeft? Dat bleek dus een roddel te zijn...

    Selena Gomez en Alfredo Flores leerden elkaar kennen via Justin. Alfredo is één van Justin's beste vrienden en Selena kan ook zeer goed met hem omgaan...

    Nu Selena en Justin geen koppel meer zijn spreekt ze nog steeds af met Alfredo. Het is niet de eerste keer dat geruchten over de twee de ronde doen, maar de twee willen voorlopig bevestigen of ontkennen. 

    14-02-2013 om 21:17 geschreven door YoungHollywood  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Genomineerden voor 2013 Kids' Choice Award
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Nickelodeon heeft meer genomineerden bekend gemaakt voor verschillende prijzen. Voor favoriete tv-acteur zijn hier de genomineerden:

    - Jake T. Austin (Wizard Of Waverly Place)
    - Lucas Cruikshank (Marvin Marvin)
    - Ross Lynch (Austin&Ally)
    - Carlos Pena (Big Time Rush)

    Wie denk je dat de prijs wint? Reageer!

    14-02-2013 om 21:13 geschreven door YoungHollywood  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Miranda Cosgrove en Victoria Justice genomineerd voor 2013 Nickelodeon Kids Choice Award voor favoriete tv-actrice
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Nickelodeon sterren Miranda Cosgrove en Victoria Justice zijn genomineerd voor de 2013 Nickelodeon Kids' Choice Award voor favoriete tv-actrice. Andere genomineerden zijn:

    Miranda Cosgrove (iCarly)
    Selena Gomez (Wizard Of Waverly Place)
    Victoria Justice (Victorious)
    Bridget Mendler (Good Luck Charlie)

    Welke actrice denk jij de prijs naar huis te mogen meenemen? Reageer!

    14-02-2013 om 21:05 geschreven door YoungHollywood  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ke$ha drinkt haar eigen urine
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ke$ha's broer volgde haar de afgelopen 2,5 jaar met een camera en legde zo veel mogelijke memorabele momenten van de zangeres vast.  Het resultaat daarvan zal in een documentaire over Ke$sha gegoten worden. 

    'Hij heeft alles gefilmd wat iedereen wilt zien en sommige dingen die je helemaal niet wil zien.', vertelt de 25 jarige zangeres. 'Zo zie je mij dudes kussen, springen uit een gebouw en een vliegtuig, zwemmen met haaien, mijn eigen urine drinken...'

    Op dat laatste ging ze nog iets dieper in. 'Iemand had me ooit gezegd, dat het gezond was om je eigen urine te drinken, dus had ik een bekertje gevuld. Toen iemand anders dat vlug wou stelen, heb ik het vlug naar binnen gekapt.'

    'Het smaakte echt vies, dus sindsdien doe ik dat niet meer.', besloot ze. 

    De documentaire zal in april in Amerika verschijnen.

    14-02-2013 om 17:16 geschreven door YoungHollywood  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Demi Lovato met versierd gebroken been op rode loper
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Demi Lovato gleed eerder deze week uit over een gladde vloer en brak haar been. Maar dat houdt de zangeres niet tegen om fun te hebben.

    Gewapend met twee krukken en een gipsverband versierd met studs, ging ze naar een fashion event in Los Angelels. 

    Wie zegt er dat je niet fashionable kan zijn als je in het gips zit?

    14-02-2013 om 17:04 geschreven door YoungHollywood  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)


    Archief per week
  • 18/05-24/05 2015
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Welkom op mijn blog!



    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs