Inhoud blog
  • lang geleden
  • schrik van mezelf
  • Kennismaking...
  • verdere uitleg ...
  • pffffff
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Yankee's leven als een leugen

    21-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eerste blog en situatieschets
    Hallo aangezien dit mijn eerste blog item is wil ik zeggen waar ik rond ga werken, en ik wil met deze blog mensen die ook deze problematiek hebben een hart onder de riem steken, en ja met het nodige werk aan mezelf verzekeren ze me dat je daarmee kan leren omgaan

    Situatieschets van vroeger

    Ik lieg over eigenlijk van alles en nog wat en niet denken aan de gevolgen, het doet er ook niet tegen wie, wanneer en waarom, ik doe het gewoon, en ik heb er eigenlijk op de moment zelf geen besef van.
    Tot op de moment dat ik verstrikt geraak in een web van leugens dat het uitkomt en dan nog zou ik straal hard ontkennen dat ik heb gelogen. dat terwijl ik met de neus op de feiten word gedrukt. Maar toegeven da doe ik niet. Waarom dat ik dit doe? Ik weet het niet! De leugen ontsnapt, ik vertel ze. En blijf ze steenvast herhalen tot ik denk dat de mensen ze geloven. Leugens over dat ik zoveel dingen kan, zoveel dingen heb, En al die dingen die ik heb wil ik maar al te graag verkopen aan de behoevenden. En daar zijn we dan al aan leugens die zowiezo uitkomen. En dat besef heb ik achteraf wel maar eerst zijn er nog de uitvluchten. er loopt altijd wel iets verkeerd waardoor ik de spullen niet kan leveren. En dit kan ik ook wel enkele weken volhouden. Maar opeens moet je de smoes verzinnen dat het nietmeer kan doorgaan. Maar dan hadden de mensen in kwestie het wel door. En zeker omdat die personen niet de enige gedupeerde waren in de nabijheid. En dan valt het op natuurlijk. Gevolg, een vlucht nieuwe school nieuwe vrienden... En ja daar begon ik natuurlijk opnieuw. Op mijn 16 jaar begon mijn interesse naar de vrouwen terugte komen. En tijdens mijn relaties in mijn jeugd loog ik ook over vanalles wat.

    volgende keer ga ik verder.
    Tot vlug

    21-06-2009 om 00:00 geschreven door Yankee  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Pathologisch liegen


    Archief per week
  • 11/01-17/01 2010
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    heiligerita
    www.bloggen.be/heilige
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Helina... Het Droomertje

  • Categorieën
  • Pathologisch liegen (6)


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs