Inhoud blog
  • wy 2
  • wy
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    lotte_stephanie
    lotte&stephanie wy zyn voor amtyd
    wy
    16-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wy 2

    friends
    de eerste keer dat dat we elkaar zagen was geweldig!!
    dan bleek dat we by elkaar in de klas zaten
    echt fun.
    dan gingen we vaker met elkaar om
    één week d""rna ging je met my mee me de fiets, (luna,tine,joke ook)
    daardoor werd onze band ng hechter!!
    en doordat we naast elkaar zaten,
    moesten we ons klasgenootje voorstellen ik jou
    zo ben ik zowat alles over ùù tewete gekome!!
    dan moeste we voor W&T een spreekbeurd houden over de fiets,
    natuurlyk ging ik met jou het werd fantastisch!!
    'kwam by ùù thuis daa werkje makee,
    eerst was da gewoon dikke LOL trappe maar dan zyn we SERIUIS gaan werke
    dan als we klaar ware zyn we FOTO'S voo onze netlog gn make
    daarna bn je met my nr AQUA TOPIA geweest,
    daa was echt zaliiiiiig daarnaa iet gaan eten in 't geleeg (frituur) FUN

    DIT WAS ONGEVEER 1/4 WA WEBBE MEEGEMAAKT SAME

    nu zijn we onafscheidelyk
    stephanie 'kzie je dood graag


    16-12-2009 om 18:16 geschreven door vrienden  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    15-12-2009 om 18:08 geschreven door vrienden  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wy

    stephanie,
    ik wil je even zeggen
    hoeveel ik om je geef
    dat is dus megaaa véél
    als jy er niet meer bent;
    ben ik er ook niet meer helemaal

    meisjeeeuuuuuuuh;;'kziejedoodgraag

    15-12-2009 om 16:54 geschreven door vrienden  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)


    Archief per week
  • 14/12-20/12 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek
  • knap gedaan

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !




    welkom by de mooiiste vrienschap ever

    Rondvraag / Poll
    hoe mooi vind jy onze vriendschap
    mooi
    geweldig
    lang durig
    bwaa vald wel mee
    ik vind er nix aan
    Bekijk resultaat



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs