Over mijzelf
Ik ben Frank Suys
Ik ben een man en woon in Hingene (BEL) en mijn beroep is Trainer bij Pfizer.
Ik ben geboren op 11/11/1961 en ben nu dus 62 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Wielrennen, Reizen en vooral de combinatie van die twee !.
Overwinningen 2014: 25____________Totaal: 158 overwinningen
Overwinningen:
158: 22/10/14: Kew (AUS)
157: 15/10/14: Kew (AUS)
156: 28/09/14: Boom (PK)
155: 17/09/14: Alleur (CP)

154: 06/09/14: Ingelmunster
153: 31/08/14: Waarschoot
152: 24/08/14: Mettet (WK)

151: 22/08/14: Eindstand (A)
150: 21/08/14: Neuberg (A)
149: 20/08/14: Grafenberg (A)
148: 18/08/14: Lebing (A)
147: 16/08/14: Sebersdorf (A)
146: 15/08/14: Hartberg(A)
145: 14/08/14: Hartberg(A)
144: 07/08/14: Alleur (piste)
143: 02/08/14: Hensies
142: 20/07/14: Merelbeke
141: 19/07/14: Pommeroeul
140: 06/07/14: Doomkerke
139: 07/06/14: Lichtervelde
138: 05/06/14: Nieuwk.-Ws
137: 18/05/14: Jemeppe SS
136: 14/05/14: Alleur (piste)
135: 21/04/14: Oret
134: 23/03/14: Thulin

133: 25/08/13: Hamme
132: 24/08/13: Hengstdijk
131: 28/07/13: Lendelede
130: 09/05/13: Zwijndrecht
129: 21/10/12: Oosteeklo
128: 16/10/12: Heist-Goor
127: 13/10/12: Lotenhulle
126: 16/9/12: Ooigem
125: 01/9/12: Aalter-Brug
124: 30/8/12: Kalfort
123: 18/8/12: Lokeren
122: 09/8/12: Beveren
121: 03/8/12: Beveren
120: 29/7/12: Oosteeklo
119: 22/7/12: Merelbeke
118: 14/7/12: Kuurne
117: 09/7/12: Mendonk
116: 08/7/12: Destelbergen
115: 23/6/12: Mater (BK)
114: 17/6/12: Bredene
113: 02/6/12: Wintam
112: 27/5/12: Waasmunster
111: 17/5/12: Zwijndrecht
110: 13/5/12: Breendonk
109: 12/5/12: Poeke
108: 24/4/12: Beveren
1-107: www.bloggen.be/mister100/

Inhoud blog
  • Overzicht 2014
  • 2014:een nieuwe start !
  • Overzicht 2013
  • 22/09/2013: Zwijndrecht (VWF/E): val, 3 gebroken wervels !
  • 21/09/2013: Ettelgem (LFT/C): foto
    Wielrennen, 50+ (Mister 100 rides again ! )
    You get older, but you don’t have to get old.
    26-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.25/08/2013: Hamme : (WAOD-C): foto's


    Links de twee "Toeristen", rechts Van Oyen en ikzelf. (foto Rita Thienpondt, Thx !)


    Over de meet, alle twee zeker van onze zaak ... (Foto Monique Van Poucke, Thx !)


    En we kregen beiden gelijk (foto Rita Thienpondt, Thx !)

    26-08-2013 om 21:47 geschreven door SUFR  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.25/08/2013: Hamme : (WAOD-C): 1e
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Eindelijk ! Eindelijk nog eens dat goed gevoel gekend waarmee ik het volledige vorige seizoen rondreed. Goeie benen, aanvalslust, een sterke sprint. Het was er allemaal vandaag.
    Weinig renners. Slechts 10 "Toeristen" en 13 C-renners. Maar daarnaast ook een 20-tal "Hammenaars". En ik kan je zeggen, daar zaten gevaarlijke kerels tussen. Oké, iedereen moet leren een koers rijden. Maar een combinatie van ervaren renners en zo'n eendagsrenner creëert soms toch gevaarlijke situaties.
    1u en 5 rondjes. Dat is de afspraak bij een criterium/ Met rondjes van slechts 1.8 km, maar wel op zeer mooie wegen. Ik reed van voor naar achter en van achter naar voor zoals ik dat zelf wilde. En zo kwam het dat ik na 5 ronden in de aanval ging. Geen reactie ! Dan maar doorgaan. Met wat gelukt maakt zich een groepje los en zit ik mee. 3 ronden reed ik met een 20-tal seconden voorop. Verder uitlopen zat er niet echt in. Alleen rijden is immers niet mijn specialiteit (al zou ik dat wel eens graag leren ) Toen ik dan de volledige groep zag terugkomen tot op een 100m, zette ik me recht en liet me inlopen. En net op dat moment gingen 5 andere renners in de aanval. Daarbij mijn twee grootste concurrenten vandaag: Coupille en Van Oyen. Ook zij reden niet ver weg, maar het mocht zeker niet stilvallen of de vogels waren gaan vliegen. Toen ik terug bekomen was van mijn solo, zette ik me op kop van de groep en reed een deel van het gat dicht. Dit met de bedoeling dat andere renners de sprong naar de kopgroep zouden wagen en zo weer alles bij mekaar zou komen. 2x heb ik dat moeten doen en toen lukte het. Bijna één voor één reden renners naar voor tot een volledige hergroepering een feit was.
    Massaspurt dus. Ik kwam als vierde door de laatste bocht na twee "Toeristen" en net voor mij Danny Van Oyen. Dat was ideaal. Ik remonteerde Danny en dacht er vlot over te gaan, tot plots de streep vroeger opdook dan ik dacht. Met een laatste jump ging ik, voor mijn gevoel over Danny. Maar ook die stak de handen in de hoogte. Beide waren we zeker van onze zaak. De film van de aankomst werd erbij gehaald. De foto's van Rita Thienpondt werden bekeken, maar geen van beiden konden een winnaar aanduiden ! En dan is er maar één correcte beslissing mogelijk: ex-aequo ! Een beslissing waarmee we alle twee kunnen leven
    Uitslag: Cat. C
    1. Frank Suys @ Danny Van Oyen; 3. Marc Verslijs; 4. Ronald Coupille; 5. Filip Van Damme; 6. Geert Smet; 7. Geert Baecklandt; 8. Marc Van Overmeir; 9. Phil Delgouffe; 10. Geert Braeckman.

    26-08-2013 om 21:43 geschreven door SUFR  


    25-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.24/08/2013: Hengstdijk (NL) : (WAOD-C): foto's


    Het is altijd prettig om in Nederland te koersen. Mooi podium na de wedstrijd, bloemen voor de eerste drie. Klasse !


    En het werd een mooie dag voor BRCT. Ook Tim Van Camp (3e) haalde het podium in de T-reeks


    En in de volgende wedstrijd was het Alex Goossens die met zijn 2e plaats bij de B's voor een derde BRCT-podiumplaats zorgde.

    25-08-2013 om 09:43 geschreven door SUFR  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.24/08/2013: Hengstdijk (NL) : (WAOD-C): 1e
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Slechts 14 deelnemers in de C-reeks vanmiddag. Blijkbaar waren er veel afgeschrikt door de weersomstandigheden. En dat gecombineerd met de Nederlandse klinkers, kan een gevaarlijke combinatie zijn. Maar we hadden geluk. Het regende wel een beetje af en toe, maar de wegen bleven er grotendeels droog bij liggen.
    We starten samen met de Toeristen, waardoor er toch nog 30 renners aan de start stonden. Een ideaal aantal. Van bij de start trokken 2 T's in de aanval. En direct kwam er een tegenaanval van nog eens drie. Daarbij Ko Harms. Dat werd dus gevaarlijk. Ik zette me op kop van de groep en reed het gat terug dicht. Maar, wat zo dikwijls gebeurt dit jaar, ik had hiermee wat op de adem getrapt, en moest even bekomen. En vooraan zat men niet stil. Voor ik het besefte zag ik terug vier renners voorop rijden: drie T's en weer Ko Harms ! Bij de 3 T's zat ook onze ploegmaat Tim Van Camp. Dus eventjes de kat uit de boom kijken en zien wat er gebeurde. De vier bleven heel de tijd voor ons rijden, maar geraakte niet verder weg dan 15-20 seconden. En, héél uitzonderlijk, maar in de groep werd zelfs samen gewerkt om de vier terug bij te benen. Met momenten werd er zelfs mooi rondgedraaid.
    Nog 5 rondjes. We waren weer iets dichter gekomen toen 2 T's in de tegenaanval gingen. Ik twijfelde niet en ging mee. Toen ik even omkeek zag ik dat het in de groep stilviel. Dat was onze kans. We draaiden mooi rond, maar toch duurde het nog meer dan 2 ronden voor we eindelijk vooraan konden aansluiten.
    Met 7 gingen we naar de streep. Het enige waar ik moest op letten was dat Harms me niet verraste. De aankomstzone was vrij spectaculair. In de laatste 300 zaten eigenlijk nog 5 bochtjes. Bij de eerste was het dus zaak om op kop te draaien. Ik slaagde daarin, maar Ko zat in mijn wiel. Maar toen ik door de laatste draai doorwas en even omkeek, had ik enkele lengten voorsprong. De handen konden omhoog. De derde zege is een feit !
    Uitslag:
    1. Frank Suys; 2. Ko Harms; 3. Geert Braeckman; 4. Frank Gommers; 5. Dirk Mathijs; 6. Filip Van Damme; 7. Ronny Cosijn; 8. Dirk Vermincksel; 9. Serge Meyvis; 10. Ronald Gort.

    25-08-2013 om 09:39 geschreven door SUFR  


    20-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.20/08/2013:Wervik : (WBV-Masters C): 3e
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Tja, ik weet het, het wordt eentonig hé ! 3e in Heusden, 3e in Emelgem, en nu 3e in Wervik. Altijd maar 3e, maar die 3e overwinning ? Waar blijft die ?
    Vandaag had ik echt een heel goed gevoel, dat heb ik dit jaar nog niet veel gehad. En daarom trok ik direct mee in de aanval. In de tweede ronde waren we even met 8 weg, en er werd goed doorgetrokken, maar toch kwamen ze terug. Even later, weer weg, met zeven en weer zat er iets in. Maar ook nu kwam uiteindelijk de gehele groep terug. Effe uitblazen ... en dat had ik nu juist niet moeten doen ! Zeventien (!!!) renners reden weg en omdat het juist in het smalle gedeelte gebeurde en ik niet vooraan zat was er geen doorkomen aan. In een mum van tijd reden ze 30" bijeen, even later zelfs al een minuut. Samen met Peter Ballet probeerde ik nog iets op te zetten, maar op dat moment heb je altijd van die klojo's met de "mijne ploegmaat zit erbij"-uitleg. Zeventien renners, gast ! Iedereen "zijne ploegmaat zit erbij" !! Zo'n gasten die voor een truitje en een broek hun eigen koers niet meer mogen/willen rijden, daar krijg ik 't sch... van hé.  Evil or Very Mad En hoeveelste is uwen ploegmaat nu ? 5e ? 10e ? Dan hebde gij nen dikke kus verdient ! Razz
    Dan zat er alleen nog een sprintje om de ereplaatsen bij de Masters C in. Ik had in onze groep eens rondgekeken en miste 3 nummers. Eéntje zag ik even later aan de kant staan, er konden dus maximum twee C-Masters mee zijn. Dus kon ik nog sprinten voor mijn "favoriete" derde plaats Laughing
    Ballet ging van ver aan. Lust (de kerel die ik hierboven NIET lust Wink ) zat in zijn wiel maar raakte daar niet uit. Ik ging aan op 200m van de streep. Enkel een "Master A" kon me nog voorbij. De derde plaats was dus weer een feit !
    Uitslag:
    1
    PRUVOOST Patrick 56,1 km in 1H22´00"
    2 PANIS Andre op 40"
    3 SUYS Frank op 1´17" 
    4 DECAESTECKER Patrick
    5 BALLET Peter
    6 LUST Denis
    7 VAN EYNDT Jozef
    8 MORTIER Luc  
    9 VANDEBUERIE Mario
    10 VAN EYNDT Patrick 

    20-08-2013 om 20:07 geschreven door SUFR  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.17/08/2013: Emelgem : (LFT-C): 3e
    Klik op de afbeelding om de link te volgen En wéér derde ! Da's al de negende keer dit jaar !
    Over de koers zelf valt niet veel te vertellen. Parcours dat zeker een "onvoldoende" krijgt. Vooral de aankomststrook, levensgevaarlijk ! En als ze dan ook nog gelosten laten rijden en we die in de laatste 100m dubbelen, dan ben je al blij dat je recht blijft. Ik zat ook iets te ver op die smalle wegen en bij het eerste beste maneuver moest ik in de remmen. Toen dit nog een tweede keer gebeurde, was het helemaal over. 3e kon nog net
    Uitslag: Categorie C:
    1. Mario Lammens, 2. Nico Hellebuyck, 3. Frank Suys, 4 . Xavier Vansevenant, 5. Marnic De Waele, 6. Luc Ameye, 7. Stefan Dewitte (DV), 8. Bart Proot (DV). Opgaves: Filip Vanclooster (DV), Mark Vanhoutte (DV), Jos De Mulder (DV), Rik Vesschemoet.

    20-08-2013 om 19:43 geschreven door SUFR  


    16-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.15/08/2013: Heuden : WAOD-C): 4e (3e in BK); foto's


    De spurt voor de derde podiumplaats (foto Rita Thienpondt, Thx !!)


    Het podium van het BK


    Getroost door de AB-ploegmaats: Alex Goossens en Kris Bolsens. Wat zit er in de doos ?
    (foto Rita Thienpondt, Thx ! )


    Deze trofee, omdat de bloemen op waren Toch mooi, niet ?

    16-08-2013 om 20:20 geschreven door SUFR  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.15/08/2013: Heuden : WAOD-C): 4e (3e in BK)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Wat me vorige week in Turijn net niet lukte, lukte nu wel: op het podium. Maar vorige week had ik daar reuze gelukkig mee geweest. Vandaag, op een BK, telt eigenlijk alleen de eerste plaats.
    Een koers gereden zoals al bijna het hele seizoen. Goed rijden, kunnen aanvallen, maar geen tweede of derde aanval kunnen plaatsen. En dan weet je dat om mee te raken in een ontsnapping je wat geluk moet hebben. Je kan dan maar beter rekenen op waar je wél sterk in bent, de eindspurt. Als er dan geen wegraken natuurlijk.
    Enkele keren ben ik toch mee geglipt in een ontsnapping, maar m'n enige echte "cartouch" heb ik halfwedstrijd verschoten. Een keiharde aanval op de grote molen beneden aan de viaduct en dan doortrekken tot boven. Geen slechte poging. Met 5 namen we 100m voorsprong, maar al snel zie je dat wegraken hier moeilijk zou zijn. Ver droeg de aanval niet, het volledige peloton kwam terug.
    En dan de voorlaatste ronde reden de betere renners dan toch nog weg. Van Speybroeck, Ballet en Harms. Meteen weet je dat dit de beslissing is. En er nog naartoe rijden ? Nee, niet goed genoeg daarvoor .
    Het enige wat er toen nog inzat was een podiumplaatske veroveren. Harms is nml een "Noorderbuur" en kwam hiervoor dus niet in aanmerking. Vanop 300m voor de aankomst ging ik buitenkant bocht aan, recht naar de kop. 50m verder hoorde ik een gerammel achter mij. 3 renners waren ten val gekomen. Blijkbaar was er iemand die kost wat kost naar mijn wiel wou gaan en geen rekening hield met de renners naast zich ! Ik slaagde erin zonder veel moeite de sprint te winnen. Tweede podium op een kampioenschap. 16e Top-3 plaats dit jaar. Duidelijk het jaar van "net-niet"
    Uitslag: 42 deelnemers,
    1. Peter Ballet; 2. Geert Van Speybroeck; 3. Ko Harms; 4. Frank Suys; 5. Kurt Leuntjens; 6. Danny Van Oyen; 7. Peter Kerckaert; 8. Hilair Heye; 9. Robert Standaert; 10. Wim De Coninck; 25. Peter Peleman

    16-08-2013 om 20:16 geschreven door SUFR  


    13-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.08/08/2013: WMG Torino : Wegwedstrijd: Volledige uitslag
    Klik op de afbeelding om de link te volgen WORLD MASTERS GAMES, Torino 2013
    Results 50+ (70 participants)






    1. Giovanni Lattani (Italy)
    2. Ferruccio Vesschetti (Italy) op 20"
    3. Roberto Mattei (Italy)
    4. Frank Suys (Belgium)
    5. Axel Sinke (Germany)
    6. Artur Splawski (Poland)
    7. Ubirajara Lahud (Brasil)
    8. Franciszek Harbacewicz (Poland)
    9. Miroslav Dobrovolny (Slovakia)
    10. Raymond Jarratt (Australia)

    11. Aigars Zvingulis (Latvia); 12. Patrick Marcucci (Australia); 13. Josef Ottino (Austria); 14. Roberto Dardi (Italy); 15. Wojciech Bartolewski (Poland); 16. Volodymyr Vasylkovskyi (Ukraine); 17. Roberto Girotto (Italy); 18. Gunvaldis Vesmins (Latvia); 19. Mark Stein (United States); 20. Josef Dolezel (Czech Republic); 21. Nigel Kimber (Australia); 22. Alessandro Panelli (Italy); 23. Angelo D'Oria (Italy); 24. Viacheslav Goryachev (Russian Federation); 25. Maurizio Piacenza (Italy); 26. Stefano Panepinto (Italy); 27. Bob Hawboldt (Canada); 28. Igor Tarasyuk (Ukraine) op 26"; 29. Janis Bruzunskis (Latvia); 30. X  op 27"; 31. Alessandro Mandatori (Italy) op 30"; 32. Crampe Michel (France); 33. Zbigniew Szkoluda (Poland) ; 34. Ladislav Dobrovolny (Slovakia) op 34"; 35. Maurizio Parodi (Italy) op 39"; 36. Tiziano Pavan (Italy) op 42"; 37. X op 1'06"; 38. Pete Eising (New Zealand) op 1'21"; 39. Susumu Aria (Japan)  op 3'10"; 40. Mykhola Sobolev (Ukraine) op 3'29"; 41. Oleksandr Momot (Ukraine) op 3'38"; 42. Patrick Walsh (Australia) op 8'16"; 43. Giorgio Amerio (Italy) ; 44. Gianni Alessio (Italy) op 9'53"; 45. Boil Louis (France) op 13'34"
    DNF: C. Bernard (United States); D. Boe (Australia); F. Bonzano (Italy); D. Bramhall (United Kingdom); A. Chessa (Italy); M. Couture (Canada); G. Giancarlo (Italy); G. Gilli (Italy); S. Imprie (New Zealand); Z. Jureckis (Latvia); T. Lange (Germany); R. Montovan (Italy); A. Manzi (Italy); D. Marins (Brazil); R. Monticon (Italy); M. Sgarbi (Italy); V. Timofyeye (Ukraine); A. Waghmare (India); B. Waghmare (India); R. Bastianini (Italy); F. Cavallini (Italy); J. Irvine (Australia); V. Markulch (Ukraine); P. Mevio (Italy); F Terzoni (Italy).

    13-08-2013 om 20:05 geschreven door SUFR  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.11/08/2013: Overpelt : (WBV-masters C): foto's en film




    Met ploegmaat Dirk Vermincksel aan de start ...


    en samen in de groep.

    foto's en film: Berlinda De Cleen. (Thx !)

    13-08-2013 om 20:05 geschreven door SUFR  


    11-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.11/08/2013: Overpelt : (WBV-masters C): 2e
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Derde wedstrijd die ik dit jaar betwist bij Wielerbond Vlaanderen, derde maal een podiumplaats, derde maal dezelfde winnaar: Luc Van Roy.
    Twee dagen na de terugtocht uit Torino trok ik met ploegmaat Dirk Vermincksel naar Overpelt. Zoals steeds rijden bij WBV alle reeksen samen, van 18 jaar tot ... oude knarren zoals ik , er waren er tien vandaag )  Niet simpel, maar wel ideale trainingen. Hoge snelheden, veel kilometers (76) weinig stilvallen. De omloop van vandaag was vrij zwaar te noemen. 19 rondjes van 4 km, met telkens twee viaducten. Vooral de tweede was een kuitenbijter. Een bocht van 180° en dan omhoog. En dat op slechts een 400m van de meet. Ik vond het in het begin vrij gevaarlijk met de vele slingerbochten en besloot na twee ronden om me achteraan te zetten. Maar ook daar werd het al snel gevaarlijk. Eén na één vielen er renners van tussen en moesten kleine gaatjes worden gedicht. Dan maar weer opschuiven ! Vooraan bleef het lang samen, tot 5 renners konden wegrijden. Niemand van de Masters C, dus geen probleem. In de groep viel het wat stil en niemand reed nog weg. Wij, C's gingen dus sprinten voor de overwinning. Ik wist dat ik Van Roy in't oog moest houden. Net voor de klim zat ik rond tiende positie van de groep maar in zijn wiel. Maar toen schoof Luc langs rechts naar voor en was ik zijn wiel kwijt. Ik ging nog naar links enkele renners voorbij, maar net voor de laatste bocht kwam er nog een renner langs de binnenkant. Zo kon ik niet met volle snelheid door de bocht.Van Roy dan nog te remonteren was allang niet meer mogelijk. Maar de tweede plaats in mijn reeks kon ik nog wel vasthouden.
    Uitslag:
    1 VAN ROY Luc
    2 SUYS Frank
    3 VERWIMP Luc
    4 PANIS Andre
    5 VANGENECHTEN Freddy
    6 DEGEEST Roland
    7 DE BEER Johan
    DNF JORISSEN Edoard
    DNF SLEURS Dominique
    DNF VAN EYNDT Patrick

    11-08-2013 om 21:44 geschreven door SUFR  


    08-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.08/08/2013: WMG Torino : Wegwedstrijd: 4e ! film van de sprint om 2e plaats



    Even dacht ik brons te behalen, maar er bleek er eentje weg te zijn

    08-08-2013 om 22:02 geschreven door SUFR  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.08/08/2013: WMG Torino : Wegwedstrijd: 4e !
    Blijdschap, ontgoocheling, tevredenheid, maar vooral fier ! 4e plaats op de World Master Games, in een deelnemersveld van 64 renners, als eerste niet-Italiaan !
    Na 8 dagen van minimum 32° zag het er deze morgen niet goed uit. Slechts een goeie 20° en duidelijk regen op komst. En ja hoor, even later begon het er uit te vallen. Amaai, wat ging dat worden ! De afdaling van de Monte dei Cappuccini ! Ging nog erger worden dan de beklimming. Toen we om 11u, twee uur voor de start aan het parcours aankwamen, viel de regen met bakken uit de hemel ! Maar die regen had deze keer iets leuks in petto. Aangezien ook de rest van de dag regen werd voorspeld, werd beslist om de Cappuccini uit het parcours te schrappen wegens te gevaarlijk ! Een wijze beslissing en zeker eentje die in mijn voordeel speelde ! Er waren nog wel 3 hellingen in het parcours, maar die kon ik allemaal wel aan ! Ik zag terug de kans op een medaille stijgen.
    De eerste ronde heb ik bijna volledig met mijn hoofd naar beneden gereden. Ik wou deze keer geen enkele rooster raken ! Gelukkig maar want vandaag hadden anderen minder geluk. Minstens twee renners zag ik hetzelfde voorhebben dan ik in het criterium.
    De tweede ronde kwam ik vooraan en besloot op eens aan te vallen. Ik had speciaal mijn teamkledij aangetrokken om minder op te vallen dan met de teamtrui van de nationale Belgische ploeg. Maar direct zaten twee renners in mijn wiel. Het was duidelijk dat zij probeerden alles samen te houden voor hun sprinters. oa voor de Pool die deze week het criterium had gewonnen. Niet meer aanvallen en vooraan blijven, dat was de boodschap.
    Bij het ingaan van de laatste ronde reden 8 renners voorop, maar ook deze aanval werd teniet gedaan. Dat ging dus een massaspurt worden !
    Maar blijkbaar is er dan toch nog een renner weggeraakt. Waar ? Hoe ? Ik zou het echt niet weten en met mij ook nog andere renners blijkt.
    Ik ging er dus vanuit te sprinten voor de eerste plaats. Twee renners hield ik in het oog. De Italiaan Vesschetti, winnaar van het Sprinttornooi, en de Pool Harbacewic, de winnaar van het Criterium. In de laatste bocht werden we even naar buiten gedrongen, maar daarna had ik vrije doorgang. Vanuit zevende-achtste positie sprintte ik naar voor om als derde over de meet te komen. Brons ? Even was ik overtuigd van wel, tot ik te weten kwam dat er toch nog eentje weg was . Vierde dus, meest ondankbare plaats, net buiten de medailles
    Mag ik daar fier over zijn ? 64 renners van over de hele wereld. En een vierde plaats behalen, als eerste niet-Italiaan. Vesschetti werd uiteindelijk tweede. Harbacewic werd achtste. En Dardi, ook al winnaar van twee maal goud en eenmaal zilver, slechts 14e.
    Ik sluit met een zeer goed gevoel deze World Master Games af. Geen medaille, net niet. Maar met het gevoel dat ik er wel eentje verdient heb. Net niet in de wegrit, kansen niet kunnen verdedigen in het Criterium. En veel bijgeleerd op de Wielerbaan.
    Ik weet het, het is nog vroeg om dat nu al te beslissen, maar bij leven en welzijn mogen ze mij verwachten binnen 4 jaar in Nieuw-Zeeland !
    Auckland 2017, next stap in the Everlasting Passion !!




    Regen, een ganse voormiddag, maar voor één keer was ik daar blij om. De zwaarste klim werd uit het parcours geschrapt !


    De uitslag. 64 deelnemers, 45 aangekomen. Enkel geklopt door 3 Italianen !


    Als je dit één keer hebt meegemaakt, wil je er ook de volgende keer bijzijn. ook al is het aan de andere kant van de wereld !

    08-08-2013 om 16:55 geschreven door SUFR  


    07-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.05/08/2013: WMG Torino : Criterium: plat na 5 km !!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Is de ontgoocheling al ooit zo groot geweest na een wedstrijd ? Nee, daar ben ik zeker van ! Soms win je, en dan is de vreugde groot, soms verlies je en dan kan je ontgoocheld zijn, afhankelijk van hoe dat verlies er is gekomen. Maar Uw kansen niet kunnen verdedigen door pech, en nooit zullen weten waar je was uitgekomen, dat knaagt lang na.
    Ik wist op voorhand dat het criterium dé wedstrijd was waar ik meest kans maakte om hier met een medaille naar huis te gaan. Slechts 30 km, licht heuvelachtig, maar met een prachtige aankomst die de laatste 500m lichtjes opliep. Zeer vergelijkbaar mer de wedstrijd in Lendelede die ik vorige zondag nog won. 90 renners aan de start, maar wel drie reeksen samen: 40+, 45+ en 50+. Enige opdracht, vooraan rijden, meespringen als het echt nodig was, en vooral rekenen op m'n sprint. De wegen zijn hier "redelijk" te noemen, maar toch veel putjes en vooral roosters die niet gelijk liggen met het wegniveau. En op het einde van de eerste ronde raakte ik in zo'n rooster en kreeg een lichte klop op het achterwiel ! Even paniek, toch niet "doorgetoekt" ? Nee, alles leek in orde. Tot ik één kilometer verder voelde dat het niet meer in orde was. Ik zat met een leegloper .... Je vloekt en tiert, maar dat helpt natuurlijk niet. Met lede ogen zie je de rest wegrijden, terwijl je daar zielig en alleen aan de kant staat. Twee jaar al keek ik uit naar deze wedstrijd, en na 8 minuten is het over en uit !
    Wat als ? ... Een vraag die je nooit kan beantwoorden. Je kan alleen naar de feiten kijken. Afrijden hadden ze me hier NOOIT gedaan. 2 renners waren weggereden ( een 40+ en 45+) en hadden bijna een minuut voorsprong, dus hard kan er niet gereden zijn. En de rest, nog een 40-tal, bleef samen voor een massaspurt. De eersten in mijn reeks werden 3e, 7e en 10e. Dat wil zeggen dat ik met een plaats bij de eerste zeven in die spurt, mee op het podium had gestaan. Lijkt me meer dan haalbaar, maar ja, dat zullen we nooit weten hé. Wat als ? ....

    07-08-2013 om 12:02 geschreven door SUFR  


    03-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.02/08/2013: WMG Torino : Sprint 200m en 500m TT: filmpjes


    Filmpjes van de 500m TT en de 200m sprint

    03-08-2013 om 20:41 geschreven door SUFR  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.03/08/2013: WMG Torino : Sprint (200m kwalificatie) : 9e
    9e plaats op ... 9 deelnemers ! Als ze dat op voorhand zouden vertellen, je kwam gewoon niet aan de start . En toch ...
    Als 2 mindere deelnemers al op voorhand forfait geven, als je een tijd rijd van 13"061 op de 200m (da's toch 55,13 km/u !), én als je slechts op 5/100ste van de zevende, en één/honderdste (1/100e !!! ) van de achtste eindigt, dan moet je wel tevreden zijn. Ook als je dan eens met de tegenstanders spreekt. De Fransman waar ik gisteren over sprak (110 km, droog aan de haak !) doet als wintertraining aan powerliften, tot 200 kg !!. En de andere Fransman, regerend Frans kampioen, is een kleurling met dijen waar menig bodybuilder rotjaloers zou op zijn. En hij was slechts 46/100e sneller dan ik. En ik ... ik reed daar mijn eerste 200m ever !
    En dat het een enorme sterke reeks was blijkt uit de resultaten van de 55+-ers. Daar zou ik zelfde de derde tijd hebben gereden. En die drie jaar verschil, zou dat zo veel zijn ?
    Zonder volle wielen, zonder speciale sprintfiets, zonder aeropak, zonder aerodynamische helm, ... en vooral zonder specifieke sprinttraining. Ik heb dus zeker nog progressiemarge. Om al plannen te maken voor binnen 4 jaar (de volgende WMG in ... Nieuw-Zeeland) is het nog te vroeg, maar mét speciale fiets, mét volle wielen, mét aeropak en vooral mét sprintvoorbereiding in de winter en in de zomer op een echte wielerbaan ... dan wil ik nog wel eens zien hoever ik nog kan komen ! En als het dan niet lukt, is er nog altijd (bij leven, welzijn en een goeie gezondheid ) Japan, in 2021
    Tot daar het baanwielrennen, want voor morgen geef ik forfait voor de achtervolging. Kans op een medaille heb ik toch niet. Dus beter morgen het parcours van het criterium verkennen en proberen om daar mijn slag te slaan. Maandag is dit criterium, en dan donderdag nog een loodzware wegrit.




    Losrijden om 9u 's mogens, bij 32° !


    Het podium was te hoog gegrepen voor mij !


    De jury !


    Onderaan op de uitslag en toch zéér tevreden !

    03-08-2013 om 17:25 geschreven door SUFR  


    02-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.02/08/2013: WMG Torino : 500m TT: 8e
    8e plaats van 11 deelnemers, en toch dik tevreden ! In de eerste plaats omdat de wereldtoppers aan de start verschenen (één Wereldkampioen, 2 oud-wereldkampioenen een Italiaan en een Franse Kampioen ! En in de tweede plaats omdat dit bijna niet te vergelijken is met gewone wegwedstrijden. Zo stond er bvb een fransman aan de start en mijn eerste reactie was " ik wordt hier toch al niet laatste !" . Die kerel kwam precies juist van aan de toog: groot, zwaar en een buikje om U tegen te zeggen ! Wel, die gast werd derde ! Ik ben er 100% zeker van dat die nooit een WAOD-koers zou kunnen uitrijden.
    Een uur voor de start was ik al aan het losrijden op de rollen. Eerst zeer losjes, daarna wat zwaarder. Het laatste half uur werden rondjes gedraaid op de piste, en dat aan een toch vrij hoog tempo. Waarom ? Vooral omdat ik ook de anderen dit zag doen. Ik was immers het bleuke ! Mijn eerste wedstrijd op een Wielerbaan En toen was het tijd. Ik mocht als derde laatste van start gaan. De eerste tijd die ik hoorde: 35"98 !!!! De Italiaanse kampioen had tegen een snelheid van 50,03km/u gereden, en dat met staande start ! En ik had in Elewijt een 39,8 gereden ... Daarna volgde nog snelle tijden, maar ook eentje boven de 40". Oké, dat moest kunnen. Toen was het mij beurt. De start was goed, maar de eerste bocht had ik het gevoel iets te voorzichtig te zijn geweest. En dan in de beugel voor bocht 2 en naar de finish toe. Had ik de juiste versnelling ? of toch een tandje te klein ? Ik weet het niet. Over de finish hoorde ik direct mijn tijd (in't Italiaans . nove e trenta, sei cento e quaranta tre !: 39"643. Of toch ook een gemiddelde van 45,5 km/u. 3 renners deden minder goed, Een 8ste plaats dus. Ik moet daar, als bleuke, zeer tevreden mee zijn.
    Morgen de sprint. Enkel de eerste 4 uit de kwalificatie gaan door. Ik vrees dus dat het enkel die kwalificatie zal worden: 200m alles geven ! Ik ga een tandje groter steken morgen. Wat heb ik immers te verliezen ?



    In het rennerskwartier: 35° !!!


    Nog even wat schaduw opzoeken vóór de start.


    Alles gééveuu !


    Na de aankomst, 10 minuutjes bekomen


    De volledige uitslag.

    02-08-2013 om 19:48 geschreven door SUFR  


    01-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.01/08/2013: WMG Torino : dag 2
    "Practice"-day op de wielerbaan vandaag. Maar wat moet je trainen ? Sprintjes trekken aan volle snelheid, zoals de Nederlandse Carolien, een échte sprintster (zoals ze zelf zegt: "1000m is al een hele afstand voor mij" ) ? Of alleen maar het "baangevoel" krijgen. Ik heb voor het laatste gekozen. De juiste afstanden rijden, naar beneden duiken in de bochten op de juiste lijn, enz. Maar alles rustig, schrik om mijn benen pijn te toen. Ze voelen momenteel zeer soepel en gerecupereerd, en ik wil dat zo houden. Morgen moet ik ze pas pijn doen.
    De piste zelf is wat vergelijkbaar met de baan van Elewijt, waar ik de laatste tijd ben gaan trainen. Alleen zijn de bochten wat steiler, maar de baan is even hobbelig. Supersnelle tijden kan je hier, denk ik, niet verwachten.
    De inschrijving voor de 3 disciplines was ook nog een belevenis. Er blijken zeer weinig Italianen te zijn die een beetje Engels kennen. En probeer dan maar te vragen of we een chip nodig hebben om op de fiets te hangen. Nee, was het antwoord na 10 minuten .
    Alle reeksen samen zullen 118 renners de start nemen. En bij die 118 is ... één Belg !
    In mijn 50+-reeks zijn we uiteindelijk met 17, maar wat een internationaal gezelschap ! Even opsommen:
    Bramhall Martyn, UK
    Bruno Mery, France
    Couture Marc, Canada
    Dardi Roberto, Italy
    Sioul Dominique, France
    Gilli Giovanni, Italy
    Harbacewicz Franciszek, Poland
    Makeev Vladimir, Russia
    Manzi Angelo, Italy
    Marins Dos Reis Jr, Geraldo, Brasil
    Piacenza Maurizio, Italy
    Norovskiy Pavel, Russia
    Panepinto Stefano, Italy
    Stein Marc, USA
    Suys Frank, Belgium
    Szkoluda Zbigniew, Poland
    Veschetti Ferruccio, Italy

    Ik heb daar al wat body's en fietskes bekeken, amaai !! Mijn eerste gedacht is dat ik met een top-10 plaats tevreden zal mogen zijn. Maar ja, ik tast hier volledig in het duister wat mijn mogelijkheden zijn. We zien morgen wel ! Ciao !!



    Zonsopgang van op onze kamer


    Een zicht op de Wielerbaan vanop het middenplein


    Velodromo P. Francone


    De baan aan het uittesten, niet teveel aandoen, want het was warm, zéér warm !


    Hoog in de bocht


    Als enige Belg aan de start ! Hopelijk kan ik de eer hoog houden

    01-08-2013 om 19:28 geschreven door SUFR  


    31-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.31/07/2013: WMG Torino : dag 1
    Gisterenavond, na een tripje van 12u30, aangekomen in ons Hotel. En vandaag voor het eerst naar het "GameCenter" geweest voor de nodige administratie. Fotootje nemen, paspoort aanmaken, medische testen afgeven, het hoort er allemaal bij. En dan mag je je "Welcom Bag" gaan afhalen: Een mooi rugzakje, volledig gevuld met T-shirt, petje, informatie, tot zelfs koffie, rijst en andere levensnoodzakelijke voeding . Daarna naar de "Cycling" -stand om de nodige info op te vragen over het Criterium (maandag) en de wegrit ( volgende week donderdag). En al snel bleek dat dat niet van de poes zal worden. In het criterium zullen 97 renners starten (wel 3 reeksen samen, 40+, 45+ en 50+) over 7 ronden of 30 km. Een rustige start mogen we al zeker vergeten ! De wegwedstrijd wordt nog zwaardere kost. 67.5 km, weer de 3 reeksen samen en ... 167 deelnemers ! Maar lang zullen die niet samen blijven. Elk van de 6 ronden een klim van 600m  met een gemiddeld stijgingspercentage van 9% en een max van ... 14 % !! (remmen dichtknijpen om niet achteruit te bollen, zou Planckaert zeggen )
    Dan zijn we daarna nog maar naar de Wielerbaan gaan kijken om daar misschien wat moed te scheppen. Het aantal deelnemers daar (sprint, 500m en achtervolging) ligt wel wat lager, een 20-tal. Maar het feit dat ze uit 13 verschillende landen komen, doet me vermoeden dat de meeste meer "specialist" zullen zijn dan ik.  Morgen, training op de Wielerbaan. Het juiste verzet kiezen, de ideale lijn bepalen, ... En dan vrijdag de eerste proef: 500 mm TT !


    M'n Manager is er klaar voor !


    enkele zichten op het Game Center








    De leuze van de World Master Games: "Everlasting Passion" !


    De "Welcom Bag", een goed gevulde rugzak !


    Volledig in tenue


    De deelnemer en zijn Manager

    31-07-2013 om 16:12 geschreven door SUFR  


    29-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.28/07/2013: Lendelede : (WAOD-C): 1e
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Eindelijk, een tweede overwinning !
    Lendelede was nieuw voor mij. Een zéér mooie omloop. Goed 2 km lang, met een lichte klim van 400m naar de aankomst toe, even bergaf en nog zo'n hellingkje van een 200m. Constant op en af dus. En al zou je het zo niet zeggen, maar dit is geen omloop waarop je zomaar kan ontsnappen. De snelheid van het peloton ligt immers altijd vrij hoog in zo'n afdaling, waardoor een kleine voorsprong direct teniet gedaan wordt. Ik vond deze omloop vooral ideaal als een laatste intervaltraining alvorens naar Turijn te vertrekken. En hoe rij je best op interval ? juist, door achteraan te zitten. Telkens de spurtjes bergop en dan mee glijden in de afdalingen.
    Ik heb dus, zonder blozen , gans de wedstrijd zo goed als laatste gehangen. Hield wel goed in het oog wat vooraan gebeurde, maar het viel mij op dat elke ontsnapping zonder er echt achter te rijden, tot mislukken gedoemd was. Zelfs bij het ingaan van de laatste ronde (nog 2 km ! ) hing ik nog laatst. We waren met een 30-tal (Toeristen en C samen). Het werd dus tijd om op te schuiven. Op 400m van de meet had ik nog 4 C-renners voor mij. Nog 400m bergop sprinten in één lange bocht. Ik zat aan de binnenkant en ging één na één renners voorbij. Op 100m van de meet had ik de laatste C (Watteny) te pakken, waardoor ik met een nog vrij grote voorsprong als eerste C over de meet ging. Slecht 100m kop gedaan in heel de wedstrijd, maar doet Cavendish dat ook niet zo ?
    Net op tijd nog een mooie opsteker vóór de trip naar Turijn voor de World Master Games. De conditie is redelijk goed, de sprint is in orde. Grote vraag is wat de concurrentie ginder waard is Shocked
    Uitslag, Cat. C, 16 deelnemers:
    1. Frank Suys; 2. Patrick Watteny; 3. Ko Harms; 4. Dirk Mattys; 5. Hilair Heye; 6. Marc Couckuyt; 7. Wim Lagae; 8. Robert Standaert; 9. Filip Van Damme; 10. Siegfried Vanoverberghe

    29-07-2013 om 16:50 geschreven door SUFR  




    Foto

    Mijn favorieten
  • WEBCHAIN CTT
  • WAOD
  • VWF
  • LWU
  • Amicale
  • TTC
  • VWV
  • Polderrenners
  • Mister 100

    Uitslagen 2014
    29/10: Kew (AUS): /
    22/10: Kew (AUS): 1e
    15/10: Kew (AUS): 1e

    14/10: Sandown: / (DSQ)
    12/10: St. Kilda (AUS): 4e
    08/10: Kew (AUS): 2e
    07/10: Sandown (AUS): 3e
    28/09: Boom (PK): 1e

    27/09: Ettelgem: 3e
    21/09: Moerbeke (BNL): 4e
    20/09: Blaton: 16e
    18/09: Alleur (CP): 1e

    17/09: Alleur: 2e
    14/09: SP Leeuw: plat
    13/09: Escanaffles: 11e
    10/09: Rochefort (p): 2e
    07/09: Zwijndrecht: 6e
    07/09: Zwijndrecht: plat
    06/09: Ingelmunster: 1e
    31/08: Waarschoot: 1e

    28/08: Kalfort: 6e
    27/08: Kalfort: 5e
    24/08: Mettet (WK !): 1e
    22/08: WRSW (eindst.):1e
    22/08: Roth, tijdr. (A):4e
    21/08: Neuberg (A): 1e
    20/08: Grafendorf (A): 1e
    19/08: Pöllauberg (A): 2e
    18/08: Lebing (A): 1e
    16/08: Sebersdorf (A): 1e

    15/08: Hartberg (A): 1e
    14/08: Hartberg (A): 1e
    09/08: Beveren: 3e
    07/08: Alleur (piste): 1e
    02/08: Hensies: 1e

    01/08: Beveren: 7e
    30/07: St. Laureins: /
    28/07: Bazel: 5e
    26/07: Bornem-Weert: 6e
    26/07: Temse (BNL): 5e
    20/07: Merelbeke: 1e
    19/07: Pommeroeul: 1e
    13/07: Thieusies: 4e
    12/07: Hengstdijk: 25e
    06/07: Doomkerke: 1e

    02/07: Wachtebeke: 9e
    29/06: Nazareth (BK): 4e
    28/06: Temse: /
    21/06: Ettelgem: /
    19/06: Vrasene: 11e
    15/06: Beveren: 3e
    14/06: Brugelette (BK): 4e
    08/06: Grandmetz: /
    07/06: Lichtervelde: 1e
    05/06: Nieuwkerken-Ws: 1e

    31/05: Wintam: 2e
    29/05: Manage: 3e
    25/05: Roeselare: 2e
    24/05: Herentals: 7e
    18/05: Jemeppe S/S: 1e

    17/05: Mont-St. Aubert: 4e
    14/05: Alleur (piste) 1e
    13/05: Beveren: 9e
    11/05: Breendonk: 4e
    09/05: Beveren: 8e
    04/05: Doomkerke: 2e
    03/05: Desteldonk (EK): 2e
    01/05: Bernissart: 2e
    27/04: Malderen: 5e
    26/04: Biesmerée: 3e
    21/04: Oret: 1e

    19/04: Lotenhulle: 6e
    17/04: Meerdonk: 20e
    13/04: Leuze-Eghezée: 2e
    12/04: Buggenhout: 3e
    05/04: Aalter-Bellem: 2e
    30/03: Ecaussinnes: 7e
    29/03: Beveren: 3e
    23/03: Thulin: 1e

    22/03: St. Amands: 3e
    16/03: Puurs: 4e
    15/03: Beveren: 14e
    09/03: Bazel: 4e
    08/03: Bazel: 3e
    02/03: Buggenhout: 5e
    01/03: Hensies: 3e
    23/02: Ville Pommeroeul: 7e


    Uitslagen 2013:
    22/09: Zwijndrecht: val :-(
    21/09: Ettelgem: 2e
    19/09: Landegem: 13e
    16/09: Lembeke: /
    15/09: Woubrechtegem:7e
    12/09; Nieuwkerken: 6e
    29/08: Kalfort (c): 31e
    29/08: Kalfort: 3e
    28/08: Kalfort: 5e
    25/08: Hamme 1e
    24/08: Hengstdijk (NL) 1e

    20/08: Wervik: 3e
    17/08: Emelgem: 3e
    15/08: Heusden: 4e
             (3e in BK)
    11/08: Overpelt: 2e
    08/08: WMG, wegrit: 4e
    05/08: WMG, Criterium: plat !
    03/08: WMG, 200m Spr.: 9e
    02/08: WMG, 500m TT: 8e
    28/07: Lendelede: 1e

    26/07: Lommel: 2e
    24/07: Laarne: 4e
    21/07: Merelbeke: 6e
    15/07: Mendonk: 2e
    13/07: Wijnegem: 5e
    10/07: Arendonk: 3e
    07/07: St. Gillis-Ws: 22e
    06/07: Ettelgem (BK): 3e
    03/07: St. Gillis Waas: /
    30/06: Oudegem: 11e
    28/06: Wachtebeke: 3e
    24/06: Beveren: 3e
    20/06: Vrasene: 2e
    16/06: Nazareth: 6e
    15/06: Tiegem: 2e
    08/06: Eksaarde (BNL): 5e
    07/06: Bornem Derny: 17e
    04/06: Kruibeke: 30e
    02/06: Malderen: /
    01/06: Jabbeke: 4e
    26/05: Waasmunster: 11e
    25/05: Oosteeklo: /
    19/05: Stekene: 10e
    18/05:Lichtervelde: 3e
    12/05: Moen: 11e
    11/05: Assenede: 6e
    09/05: Zwijndrecht: 1e

    05/05: Woubrechtegem: 6e
    04/05: Breendonk: /
    01/05: Desteldonk (EK): 26e
    27/04: Keerbergen: 2e
    26/04: Beveren: 3e
    20/04: Vurste: 10e
    18/04: Meerdonk: 21e
    13/04: Leffinge: 7e
    30/03: Beveren: 7e
    16/03: Beveren: 3e
    10/03: Buggenhout: 6e
    09/03: Aalst: 5e
    03/03: Breendonk: 7e
    02/03: Breendonk: 5e

    Uitslagen 2012:
    21/10: Oosteeklo: 1e
    16/10: Heist-Goor: 1e

    14/10: Lochristi: 2e
    13/10: Lotenhulle: 1e
    07/10: Merelbeke: 2e
    06/10: Breendonk: 3e
    30/09: Westrozebeke: 3e
    29/09: Wichelen: 5e
    22/09: Bornem: 12e
    20/09: Landegem: 2e
    16/09: Ooigem: 1e

    15/09: Stasegem: 4e
    09/09: Bornem (derny): 3e
    09/09: Bornem (derny): 2e
    08/09: Welden: /
    07/09: Nieuwkerken-Ws: 8e
    02/09: Dikkelvenne: 5e
    01/09: Aalter-Brug: 1e
    30/08: Kalfort: 1e

    29/08: Kalfort: 8e (3e PK)
    27/08: Hamme: 2e
    26/08: Markegem: 3e
    20/08: Haasdonk: 9e
    18/08: Lokeren: 1e
    15/08: Melsen: /
    12/08: Oosteeklo (BK): 28e
    11/08: Hijfte: 5e
    09/08: Beveren (KVW): 1e
    05/08: Moorsel (WK): 32e
    03/08: Beveren: 1e
    30/07: Baal: /
    29/07: Oosteeklo: 1e
    22/07: Merelbeke: 1e

    21/07: Desteldonk: /
    15/07: Temse: 8e
    14/07: Kuurne: 1e
    09/07: Mendonk: 1e
    08/07: Destelbergen: 1e

    05/07: Vrasene: 3e
    04/07: St. Gillis Waas: 4e
    01/07: Temse: 4e
    30/06: St. Lievens Esse: 9e
    25/06: Lochristi: 3e
    23/06: Mater: 1e BK !!!
    22/06: Wachtebeke: plat
    17/06: Bredene: 1e
    12/06: Kruibeke: 17e
    10/06: Zwijndrecht: 2e
    09/06: Aalst: 11e
    02/06: Wintam: 1e
    31/05: Prosperpolder: 3e
    27/05: Waasmunster: 1e
    26/05: Lichtervelde: 9e
    20/05: Doomkerke: /
    19/05: Aalst: 9e
    17/05: Zwijndrecht: 1e
    13/05: Breendonk: 1e
    12/05: Poeke: 1e

    06/05: Nevele: 2e
    05/05: Oostrozebeke: 5e
    03/05: Beveren: 11e
    30/04: Gavere: /
    29/04: Hofstade: 3e
    24/04: Beveren: 1e
    22/04: Heusden:8e
    21/04: Hijfte: 4e
    15/04: Burst: 7e
    14/04: Buggenhout: 6e
    12/04: Temse-Velle: 6e
    08/04: Oosteeklo: 10e
    07/04: Bellem: 10e
    05/04: Meerdonk: 60e
    30/03: Beveren: 9e
    25/03: Zandvoorde: 13e
    18/03: Puurs: 9e
    17/03: St. Amands: 12e
    11/03: Massemen: /
    10/03: Nieuwerkerken: 9e
    04/03: Hofstade: 6e
    26/02: Malderen: 11e


    Archief per week
  • 01/12-07/12 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 21/11-27/11 2011

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs