Inhoud blog
  • Finally, bijna naar huis :)
  • Dag 3 en 4: een WAUW effect gevend toonmoment
  • Halfweg... Whoop whoop
  • Dramastage Dworp dag 1
  • een fantastische stage
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Het leven zoals het is...
    de lerarenopleiding!
    When you really pay attention, everything is your teacher ...
    29-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Finally, bijna naar huis :)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Vandaag kregen we de kinderen van de Gemeenteschool in Dworp op bezoek. Elke groep gaf les aan zijn klas en evalueerde het lesje met de kinderen.

    Samen met mijn groep werkte ik rond een HAKA. Dat is een soort gevechtsdans.
    http://www.youtube.com/watch?v=ebZVMc0NKZs

    Eerst lieten we hen een totemnaam bedenken. Dit was voor de kinderen behoorlijk moeilijk. Waarschijnlijk omdat ze nog niet goed wisten wie wij waren, wat we gingen doen en ze zich nog niet volledig veilig voelen. Daarna ging het vlotter.
    Door vieuwpoint lieten we de kinderen zich concentreren. Verder werkten we rond het gevoel 'kwaad zijn'. Dit lukte de kinderen ook behoorlijk goed, alhoewel ze snel gingen lachen als ze de anderen bezig zagen.
    Vervolgens leerden we hen aan wat een HAKA was en mochten ze in groepjes een HAKA bedenken.
    Met de zelf bedachte HAKA mochten ze het dan tegen de andere groepjes opnemen en hen proberen zo bang mogelijk te maken.

    Enkel nog evalueren straks en dan...

    eindelijk naar huis.

    Algemeen kan ik zeggen dat ik veel bijgeleerd heb en de uitdaging aandurf om drama lessen te geven.
    De sessie's en theorie werd gegeven door de mensen van zZmogh vzw.
    Hieronder vind je de link naar hun website.
    http://www.zzmogh.be/

    Bedankt aan iedereen voor de leerrijke en toffe dramastage. Het was zeker de moeite om naar Dworp af te zakken.

    Ciao :)


    29-03-2013 om 13:03 geschreven door Wendy Eeckhout  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dag 3 en 4: een WAUW effect gevend toonmoment
    Gisteren kregen we de opdracht om in 1 dag een toonmoment in elkaar te flansen. Dit bestond uit verschillende delen:

    Deel 1: Het kiezen van een thema
    We kozen het thema 'Regels en afspraken'.

    Deel 2: Brainstorm rond het thema.
    We kregen een blad waar we elk 3 woorden moesten opschrijven die met het thema te maken hadden. Daarna gaven we dit door, en deden we net hetzelfde. We associeerden elk woord opnieuw met een ander woord. Dit drie keer. Daarna kozen we hieruit elk een woord dat op het bord kwam.
    We dachten na over hoe een affiche eruit kon zien en kregen 2 belangrijke vragen om over na te denken.
    1. Wat wil ik vertellen?
    2. Hoe wil ik dit vertellen?

    Deel 3: Brainstorm over de 2 belangrijke vragen.
    In kleine groepjes mochten we een scène uitwerken. Hierbij moesten de 2 vragen opgelost worden, en moesten we concreet bedenken hoe we het geheel konden aanpakken.
    Dit stelden we voor aan de hele groep.

    Deel 3: Een verhaal bedenken.
    We plakten stukjes uit scènes van elk groepje samen en kwamen tot een geheel dat in 2 groepen uitgewerkt kon worden.

    Deel 4: Toonmoment uitwerken.
    Elke groep werkte dus een stuk van het toonmoment uit. Groep 1 werkte de inleiding en het slot uit. Groep 2 werkte aan de kern van het stuk.
    We kregen ook tools waar we mee konden werken. bv Tempo/ritme.
    De groepen stelden de onderdelen aan elkaar voor, kregen feedback en werkten verder hiermee. De delen werden aan elkaar geplakt tot een spetterend geheel.

    Het verhaal:
    4 kinderen staan op en doorlopen een volledig ochtendritueel. Hierbij staan ze op, maken ze zich klaar en ontbijten. Daarna vertrekken ze naar school. 
    Op de strenge, saaie school worden bevelen uitgedeeld. 'Jullie moeten stil zijn, jullie moeten opletten, jullie moeten gehoorzamen'. Jenthe valt in slaap.
    In haar droom komt ze terecht op een school waar alles mag. De leerlingen spelen tikkertje, gooien met vliegtuigjes... De kinderen jagen Jenthe schrik aan en ze schiet wakker.  Ze komt terug in haar gewone klas.
    De juf zegt dat ze mogen lachen en plezier maken. Daar worden alle kinderen vrolijk van.

    Wat wilden we vertellen?
    We wilden de kinderen duidelijk maken dat regels nodig zijn om het leuk te houden.

    Hoe wilden we dit vertellen?
    Door gebruik van negatieve bevelen een saaie, strenge klassfeer op te roepen.
    Het ritme en tempo zat in hetgeen we deden. Bv ritme kloppen, ritme roepen.
    De negatieve bevelen zouden ervoor moeten zorgen dat de kinderen inzien dat regels effectief nodig zijn in onze leefwereld. Dat er zonder regels conflicten en vooral chaos zouden onstaan.

    Het toonmoment
    Deze voormiddag was het dan zover. We gingen ons moment voorstellen aan de rest van de groep. Overweldigd over hetgeen we presenteerden kregen we vooral positieve feedback.


    Nu nog een les voorbereiden voor de kinderen van het 6de leerjaar morgen. Ik ben benieuwd hoe ze hierop gaan reageren.
    (Met hierop, bedoel ik het toonmoment en de les drama die erop volgt :) )
    Maar eerst inpakken en mijn auto inladen voor we volledig van start kunnen gaan morgen :)

    Ciao ciao :)

    28-03-2013 om 13:37 geschreven door Wendy Eeckhout  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Halfweg... Whoop whoop
    Eindelijk halfweg...
    of toch niet???

    Eerst even over gisteren.
    In de voormiddag kregen we nog twee sessies te verwerken. Eentje rond reageren. Hier leerden we reageren op verschillende dingen, zoals een cadeau krijgen, personen met een probleem iets proberen te verkopen :)
    Interessant en vooral... plezant!

    Daarna gingen we werken met maskers. Belangrijk hierbij was het vergroten van gebaren. Door het masker was het namelijk niet mogelijk om gezichtsexpressie te gebruiken. Ik speelde een bedelaar, die daarna op sollicitatie moest en niet wist waarvoor hij solliciteerde :)
    hmmmmm :D

    In de namiddag kozen we onze eigen workshop. Ik ging een extra workshop volgen over 'ruimtes en emotie'. Wat uiteindelijk een workshop rond het installeren van een ruimte door enkele handelingen uit te voeren die in die ruimte horen. bv. haren wassen in een kapsalon, zwemmen in een zwembad...

    's Avonds was er een keuzeprogramma. Ik ging relaxeren bij mevr. De Praetere :) Wat op het eerste zicht grappig leek, bleek toch te werken. Relaxeren en masseren, een ideale combinatie om de dag af te ronden en te gaan slapen.

    Vandaag, dus woensdag, gaan we een toonmoment in elkaar flansen voor kinderen van de lagere school. Die komen vrijdag kijken en een sessie, door ons gegeven, volgen. Een leuke, inspannende uitdaging :)
    Ons thema: 'regels en afspraken'.
    Wat gaan we hiermee aanvangen??? Benieuwd??? Kom dan deze week nog eens piepen :p

    ciao :)

    27-03-2013 om 13:03 geschreven door Wendy Eeckhout  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dramastage Dworp dag 1
    Dag 1 begon al met een lang ritje tot ergens in de provincie Vlaams Brabant. We moeten namelijk een dramastage in Dworp afwerken.

    Deze voormiddag werd de groep in 4 groepen verdeeld. Dit via een spel. We moesten een fictieve boom optillen.
    Daarna deden we naamspelletjes om elkaar beter te leren kennen en wat in de sfeer te komen.

    In de namiddag stonden 2 workshops op het programma.
    Bij An ging het over het bewegen in de ruimte en je bewust zijn van wat er rond je gebeurde. Er was wel een sterke vereiste, concentratie :)
    Het was wel leuk om te zien en te merken dat we na een tijd op elkaar ingespeeld raakten.

    Bij Frederik gingen we verzinnen.
    We moesten woorden associëren, verkoper spelen van een bestaand 'nieuw' voorwerp.
    We leerden hoe we een verhaal konden opbouwen met verrassende wendingen. We maakten een mindmap rond een thema, gingen woorden zoeken en associëren. Daarna moesten we een verhaal schrijven en dit naar voor brengen. 

    Nu nog even tijd om te ontspannen en er morgen terug in te vliegen :)

    Tot morgen :)

    25-03-2013 om 20:02 geschreven door Wendy Eeckhout  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een fantastische stage
    Hallo iedereen

    Na enkele dagen wordt het even tijd om terug te denken aan de stage van vorige week.

    Ik liep stage in het derde leerjaar bij mevrouw Verthé en haar 19 ontdeugde, maar lieve kindertjes. Op maandag startte ik toch wel met een klein hartje, Wat zouden ze denken? Hoe zullen ze erop reageren wanneer ik vooraan sta en hun juf achteraan zit?

    Tijd om hierover te piekeren was er niet, want al vlug was het 8:30u. De bel gaat, de juf neemt de aanwezigheden op, enz... Maar dan kwam dat moment waarnaar ik zolang uitgekeken had, het voltijds lesgeven gedurende enkele dagen. De leerlingen waren wel erg verrast wanneer hun juf zei dat ze les zouden hebben van mij.

    Tijdens de werolessen ging het, zoals bij elke studen, over 'camouflage in de dierenwereld'. De leerlingen waren bij het horen van dit thema reuze enthousiast, want bij het thema hoorde natuurlijk een groot groepswerk. Een groepswerk, waarbij opgezocht moest worden, waarbij de leerlingen hun groepswerk en hun dier moesten voorstellen aan de anderen van de klas. Wat natuurlijk bij kinderen van die leeftijd te verwachten was, was dat hun fantasie de vrije loop ging. Zo kwamen onderandere de vragen 'worden lieveheersbeestjes dik als ze eitjes dragen?', 'kan een kameleon blauw worden?'...

    Wanneer het in de weroles gaat over het verkleden van dieren, mag het verkleden bij de mensen 'Carnaval' natuurlijk niet ontbreken. Vooral voor de leerlingen bleek het een hele leuke les te worden. Ik had namelijk een kwartet gemaakt waarin verschillende thema's uit het Carnavalsfeest aan bod kwamen. Zo konden de leerlingen terug in groepjes aan het werk, om het tegen de andere groepen op te nemen. Wanneer vier kaarten verzameld waren, kregen de leerlingen de kans om het onderwerp aan de klas voor te stellen. Enkel één thema werd door mij uit de doeken gedaan. Enkele leerlingen werden omgetoverd tot Prins Carnaval, Keizer Carnaval en Keizerin Carnaval. Naast deze drie personages verkozen we ook de 'Raad van Elf'.

    De andere lessen verliepen ook heel goed, behalve muziek. Dat was deels te wijten aan mijn stem die het aan het begeven was en het vertrouwen dat ontbrak om te zingen voor een groep.

    Op donderdag stond een wiskundeles gepland, waarin ik graag verwees naar de actualiteit in Kuurne. Namelijk Kuurne-Brussel-Kuurne dat op het programma van vele mensen bovenaan stond te preiken.
    Vrijdag stond het laatste lesje op het programma, beeld. Heel leuk als je weet dat de leerlingen hele leuke resultaten behaald hadden, door enkel met kleur en lijnen te werken.

    Jammer dat de stage zo snel voorbij was. Eigenlijk is er geen tijd om te treuren over de tijd die voorbij vliegt, want de volgende stage komt al door het kiertje van de deur kijken.

    groetjes
    Wendy

    27-02-2010 om 00:00 geschreven door Wendy Eeckhout  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    29-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gedichtendag en goed nieuws
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo iedereen,

    zoals jullie allemaal weten of meegemaakt hebben, was het eind december, begin januari studeer- en examentijd. Deze zijn ongeveer een week afgelopen en als laatste is de gedichtendag net voorbij.

    Even terugblikken naar gisteren, 28 januari 2010 = gedichtendag!!!
    Gisterenochtend zette ik de radio aan, onmiddellijk klonk een gedicht door de luidsprekers en ik kreeg onmiddellijk zin in wat op het programma stond, namelijk een heuse gedichtendagrondgang.
    De voorbereidingen startten woensdag morgen, wanneer wij alles konden klaarzetten in een precies verlaten school. De leerkrachten hadden een pedagogische studiedag, en de leerlingen moesten daarom niet naar school.
    Op donderdag morgen werd ik plots toch wat zenuwachtig, ik had nog nooit zo'n activiteit naar voor gebracht en het was al jaren geleden dat ik nog een gedicht voorgedragen had. Toch had ik er heel veel zin in!
    Om 9u werd de eerste klas opgehaald, onder begeleiding van de bakkers (want de gedichtendag draaide rond het thema 'De wakkere bakker') en mevrouw Patricia Naessens, onze interne coach.
    Na het tweede leerjaar kwamen de andere klassen van de lagere afdeling aan bod, behalve het derde leerjaar. Deze werden na de kleuterklassen geprogrammeerd.
    In de namiddag hadden we nog 3 kleuterklassen op het programma staan. We moesten immers naar de andere afdeling, waar de kinderen de 8 bakkers blij verwelkomden.
    Na het voordragen van mijn gedicht, de enthousiaste reactie van de kinderen vond ik de dag meer dan geslaagd EN voor herhaling vatbaar.

    Zoals ik eerder vermeldde zijn de examens al een goede week voorbij en vandaag was het tijd om even de resultaten door te nemen. Ik had al alle mogelijke scenario's doorlopen en ik werd toch was zenuwachtig. Om 16u45 keek ik uiteindelijk op Toledo en ik was heel verrast. Het zag er naar uit dat ik volledig geslaagd was en dat nog steeds ben, en daar ben ik heel trots op!

    Wendy

    29-01-2010 om 19:49 geschreven door Wendy Eeckhout  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    08-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.26 letters en een beetje fantasie
    Heb jij al eens nagedacht wat er gebeurt als je boek dichtklapt?
    Volgens mij ontwaken de letters, ze springen dan van de regels naast hun stomende kookpan.

    Kijk, de militaire letters.
    Ingerukt mars! A-B AB AB AB AB AB. Ter plaatse rust! Geef acht!
    Even de lettert controleren: A B C D E F G H I J K L M N O P R S T U V W X Y Z.
    Er ontbreekt er ééntje... Hé, wacht op mij. Sorry Alfabet.
    Maar dan ... ineens roept de wacht: "Het boek gaat open gaan!"
    "Militairen A tot Z, iedereen evacueren, iedereen terug op de regels."
    Zo is volgens mij het leven van de letters.

    door: Sven Mellaerts
    bron: www.vbs-erps-kwerps.be/zesdeklas/26letters.html

    08-01-2010 om 09:21 geschreven door Wendy Eeckhout  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.cultureel centrum Izegem
    Hallo iedereen,

    Sinds kort heeft Izegem zijn eigen cultureel centrum. Het gebouw kreeg de naam 'De Leest'.
    De Leest is zowel een cultuurhuis als een dienstencentrum. Het dienstencentrum is er vooral voor de senioren en het cultuurhuis is geschikt voor alle leeftijden.

    Het cultuurhuis wordt dit weekend officieel geopend met de tover-driedaagse. Tijdens deze drie dagen worden verschillende voorstellingen vertoond. Je kan gaan kijken naar een verhaal dat geschreven werd door Ianka Fleerackers. Het bekende verhaal 'Minoes' van Annie M.G. Schmidt komt ook naar het theater.
    Naast de theatervoorstellingen worden ook concerten gegeven, films vertoond en tentoonstellingen voorgesteld.

    Alle informatie en programmeringen vindt u op
    http://www.de-leest.be/


    groetjes
    Wendy

    27-12-2009 om 00:00 geschreven door Wendy Eeckhout  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een sneeuwerige creadag
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Samen met de leerlingen van de tweede graad heb ik vandaag een engeltje geknutseld. Hieronder zie je hoe mijn activiteit tijdens de creadag verlopen en onthaald is door de leerlingen van 3C en 4C.

    6:00u
    Mijn wekker loopt af. Met veel tegenzin om het warme plekje te verlaten stap ik uit bed om de creadag in te zetten. Wanneer ik in de huiskamer kom, zie ik dat de hele tuin bedekt is met een wit deken. Het belooft een creatieve dag te worden met veel sneeuwpret.

    7:00u.
    Ik vertrek gepakt en gezakt richting het station. Aangekomen in Kortrijk neem ik de bus naar Kuurne.

    8:00u
    Samen met juf Stefanie kom ik aan op school. Ik vertrek onmiddellijk richting de klas van 3C, waar mijn activiteit door zal gaan. De klas wordt volledig klaargezet, de samengestelde zakjes worden uitgehaald, de wol wordt uit de voorraadkamer gehaald en de cd wordt klaargezet. Samen met juf Barbara bekijk ik nog even het verloop van de activiteit, zodat ook zij weet wat we zullen knutselen.

    8:45u
    De eerste groep zit klaar om te beginnen. Er word begonnen met een klasgesprek over Kerstmis en er wordt naar eer kerstliedje geluisterd. De groep neemt een goede start met het knippen van het patroon, het overtekenen op de stof en het uitknippen van het kleedje. De volgende start verloopt niet zo vlot. De rijgsteek is voor de meeste leerlingen nieuw, en dan ook niet zo simpel. Met wat goede uitleg en een duidelijke demonstratie kunnen ze beginnen. Terwijl de ene leerling vlekkeloos mijn rijgsteek nadeed, gaat het bij de andere niet zo makkelijk.
    Wanneer de ene groep bezig is met het naaien van het kleed, kan de andere groep beginnen met het tekenen en knippen van de vleugels. Gekleurde A4'tjes worden dubbel gevouwen, de vleugels worden erop getekend en daarna uitgeknipt.
    Vervolgens gaan de leerlingen langs bij juf Barbara om de vleugels aan het kleed te bevestigen, waarna ze bij mij langs komen om het hoofd erop vast te zetten. Nadien worden de handjes aan de uiteinden van de mouw bevestigd.

    10:00u
    De eerste groep verlaat tevreden het lokaal om de speelplaats onveilig te maken. Ik werk de engeltjes af die niet klaar zijn.

    10:15u
    Groep twee komt het lokaal binnen. Het klasgesprek gaat van start. Wanneer ik deze keer vraag waaraan ze denken als ze Kerstmis horen, zegt een leerling spontaan 'samen zijn'. Verwondert over zijn antwoord ga ik verder met de activiteit.
    Deze keer gaat het rijgen van het kleed een stuk beter. Blijkbaar zijn er leerlingen die deze techniek al eens toegepast hadden. De vleugels zijn in een korte tijd klaar. Het hoofd en de armen worden aan het kleed bevestigd. Enkele leerlingen hebben het leuke idee om de eerste letter van hun naam uit te knippen en op het kleed te kleven.

    11:30u
    Groep twee verlaat het lokaal en trekt richting de speelplaats. Ik ga vlug langs in de keuken om te kijken of ik met iets kan helpen. Daar vertellen ze me dat ik nog wat toezicht mag houden op de speelplaats.
    Wanneer ik buiten kom, zetten de leerlingen net een sneeuwaanval in op meester Jan. Enkele leerlingen van de eerste graad krijgen mij in het vizier, en niet veel later spat de eerste sneeuwbal open op mijn jas. De tweede, derde en vierde volgen niet veel later.

    12:00u
    De meisjes mogen aan tafel. Op het menu staan frietjes met kalkoen en perziken. Smullen maar!!

    13:15u
    Groep drie komt uitgelaten het lokaal binnen en gaat zitten. De activiteit verloopt ditmaal weer heel vlot en enkele leerlingen komen met prachtige ideeën aanzetten. Iemand heeft het idee om haar engel haren te geven, zodat daar een oplossing moet voor gezocht worden.

    14:30u
    Alle engeltjes zijn klaar, het bord is afgewassen en de klas is opgeruimd. Alle leerlingen zetten koers richting de afsluitende films. In zaal 1 konden ze kijken naar 'De tovenaar van Oz', naar aanleiding van het schooltoneel. In zaal 2, bij vooral de leerlingen van de eerste graad, konden we kijken naar 'De 101 dalmatiërs'. Een film die bij enkele van de jonge kijkertjes wat schrik opwekte. Om hen gerust te stellen ging ik bij hen zitten. Juf Shirley en juf Hanne kwamen de klas binnen met enkele schalen vol zelfgebakken appelcakejes.

    16:00u
    De leerlingen verlaten met een gelukkig gezicht de school. Komt dit door de activiteiten, het feit dat ze naar huis mogen, dat de vakantie in aantocht is, of dat er sneeuw ligt. Misschien heeft dit wel met al deze factoren te maken.

    17:30u
    Eindelijk eens tijd om terug te blikken op deze drukke dag. Ik ben blij dat de activiteit zo vlot verlopen is en dat de leerlingen zich geamuseerd hebben.







    17-12-2009 om 00:00 geschreven door Wendy Eeckhout  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    13-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de sfeer van Kerst

    In VBS Sint-Pieter brak deze week echt de kerstsfeer los. De kinderen leerden kerstliedjes aan, er was een heuse kerstmarkt, er waren natuurlijk de kerstproeven voor het kerstrapport en volgende week donderdag is er de langverwachte creadag die ook in het teken van Kerstmis staat.

    Laten we beginnen bij het begin.

    De proeven waren al een tijdje aan de gang, en dan mochten wij, de studenten, voor wat plezier tussendoor zorgen. Ikzelf mocht de leerlingen van het vierde leerjaar wat entertainen met een liedje. De tekst leerden ze in een korte tijd aan en na het aanleren deden we leuke spelletjes met de tekst. Zo konden ze woorden en zinnen vervangen, lettend op de eindrijm en de woordkeuze. We zochtten muziekinstrumenten in de klas, waarmee we dan ons liedje wat gingen opvrolijken.
    Ook de eerste klas stond opgewekt te wachten om naar de turnles te gaan. Dit keer begon deze niet met een opwarming van juf Chris, maar van mij. Ik danste met de kinderen op een liedje van K3, zodat hun spieren vlug opgewarmd waren.

    Op vrijdag was het tijd voor de laatste proeven en was het Kerstmarkt. Een gezellige sfeer omringde de hele school, er waren spelletjes, cadeautjes, Glühwein, wafels en kerstfilms
    . In een korte tijd stond alles op de speelplaats klaar, stond de filmzaal klaar en konden we de eerste gasten plezieren. Terwijl de mama's, papa's, oma's en opa's de kerstmarkt bezochten, wat dronken en aten, konden de kinderen genieten van een viertal films. Zo speelden we o.a. Tangie, Ice Age 2, Jungle Book en Ratatouile. Allevier werden ze met open armen en veel gelach ontvangen. Niets beters dus om het weekend te beginnen. Al vlug was de tijd gekomen om op te ruimen. Na een 6-tal uur kon ik men een voldaan gevoel van blijdschap in mijn bed duiken.

    En dan rest er ons nog één activiteit, de Crea-dag. Deze gaat uitzonderlijk door op donderdag, omdat wij 'de studenten' ook een handje zouden kunnen helpen. Ik bereid momenteel een activiteit voor voor de tweede graad. Zij kunnen een engeltje knutselen uit papier en stof. Om helemaal in de sfeer te komen zal er op het einde van de dag naar een kerstfilm gekeken kunnen worden.

    13-12-2009 om 00:00 geschreven door Wendy Eeckhout  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Over mijzelf
    Ik ben Wendy Eeckhout
    Ik ben een vrouw en woon in Izegem (België) en mijn beroep is Studente lager onderwijs.
    Ik ben geboren op 15/05/1990 en ben nu dus 34 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs