Foto

Over mezelf:
Rode Kruis:
® Hulpdienst 
® Simuleren
Roeien
Gedichten
Muziek:
®
®Queen
®The Cranberries
®Enya
®Greenday
®en nog veel meer

Inhoud blog
  • Stof
  • Schaamteloos Broos
  • 5 weken later
  • Fin de carrière
  • Witte Pasen?
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Mijn favoriete links
  • bloggen.be
  • Gedichten Freaks
  • Marina's blog
  • Zwarte Schaduw's Weblog
  • Boudaatjes Weblog
  • Rikki's private universe
  • Jelters group
  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    jomeli
    www.bloggen.be/jomeli
    Blog als favoriet !
    Gedichten
    Vogatoro's plek

    Egoïsme is een grote begoocheling,
    het levert ten slotte niets anders op dan teleurstelling, leemte of verborgen wanhoop
    J. Henry Dunand

    23-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rust?
    Een mens zou zich soms es afvragen waarom hij in godsnaam bij het Rode Kruis is gegaan, en niet bij  laat  ons zeggen bij "Kant  Klos Club de  lustigge Klossers" of bij vinkenzetter vereniging "De Flierenfluiters" (dit is niet bedoeld als afbreuk naar Kantklossen of vinkenzetten). Net als zovele vrijwilligers offer ik graag eens een weekendje op voor het RK, da's zeker, dat was dit weekend zeker niet alles.

    Het begon allemaal toen op zaterdag ochtend rond 0745 toen we ons bed uitrolden om naar de cursus EHBO te gaan, om het lokaal los te maken voor de cursisten, en een handje toe te steken bij het simuleren. Het lokaal bleek al open te zijn toen ondergetekende aankwam. Geen probleem, we hadden toch nog werk te doen, en dat kon even goed daar gedaan worden. Tijdens de cursus heb ik 2 hersenschuddingen (jawel er zit daar wel degelijk iets) en 5 keer een ontwrichte schouder opgelopen toen de (vrouwelijke) cursisten de "stabiele zijlig" op mij mochten oefenen. Na dit goed en wel overleefd te hebben was het tijd om naar huis te gaan. In de namiddag was er in Oordeghem de "Randé Voe", Dé terugkomdag voor alle monitoren van de sociale hulpverlening. Dit jaar geen voetbal met petanque ballen, of laurentiatjes, maar evenwel wat zere spieren na een middag volleyballen. Enkele foto's met uitleg:

    Farid aan de opslag

    Amber en Ivan "aan elkaar gebonden

    Een prachtige actie die ik jullie niet wou onthouden

    Ik als een blok aan Marijkes been (zoals je kan zien, in opperste concentratie)

    Kate heeft die move gewoon van mij gepikt

    3 op 1 rij

    De indianendans, let vooral op de ellegantie van de dansers

    en terug ...

    Super Hero van Spat en Wat man (Katrien, verbeter me als ik fout zit)

    Niets zo verfrissend als een koele douche na het sporten

    Wet T-shirt Contest?

    De 2 leading ladies van de vakantiekampen: Leen en Emelie also known as Jessy en Fanny van de club red

    De rups, met "Den John" als staart

    andere beer, mijn mascotte van die dag

    Vanochtend om 0645 konden we ons bed uit om in Borsbeek te gaan simuleren voor een cursus Interventie (ook van het RK). Lekker wondjes maken, weglopen van je hulpverlener en andere. Best wel leuk. De komende dagen in het klaslokaal wat bijkomen van de geleverde inspanningen.

    Groetjes,
    Vogatoro




    23-09-2007 om 00:00 geschreven door Vogatoro  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (6 Stemmen)


    Mijn ellebogen zijn niet om te duwen,
    maar om te omarmen

    Archief per maand
  • 06-2010
  • 11-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 09-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 11-2006
  • 10-2006
  • 09-2006
  • 08-2006
  • 07-2006

    Foto

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !


    Foto

    Babbelbox
  • hallo
  • leuke blog
  • HAha Bart
  • hallo
  • veel blogplezier

    Druk op de knop, en laat een babbel achter;)


    Laatste commentaren
  • hallo (Erna)
        op Eindelijk winter
  • thx (sabine)
        op Rendé Vou
  • {TITEL_VRIJE_ZONE}


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs