Management tips voor de Belgische KMO

16-04-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat brengt de toekomst voor de verkoopprofessionelen?
Klanten geven hun vertrouwen aan de verkoper die het verdient.

Lees het volledige artikel door hier te klikken

16-04-2009 om 11:09 geschreven door uman_management_opleiding  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Tags:verkopen, verkoop, sales
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uw klant tevreden houden als leverancier
Wanneer is een klant tevreden over zijn leverancier? Of anders uitgedrukt, wat is in de ogen van een klant een goede leverancier? Om deze vraag te beantwoorden, moeten we eigenlijk nog een stapje verdergaan.

Lees het volledige artikel door hier te klikken

16-04-2009 om 11:06 geschreven door uman_management_opleiding  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


Inhoud blog
  • Wat brengt de toekomst voor de verkoopprofessionelen?
  • Uw klant tevreden houden als leverancier
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Archief per week
  • 13/04-19/04 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs