Inhoud blog
  • TVR 350i en TVR 280i
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    TVR Wedges

    08-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TVR 350i en TVR 280i
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hier start het TVR verhaal.
    De eerste, TVR 350i Drop Head werd ongeveer zes weken geleden aangekocht in Engeland. Hij was mechanisch helemaal in orde gezet volgens de verkoper. Het interieur moet nog wel opgefrist worden, de kap is eigenlijk aan vernieuwing toe en hij moet herspoten worden.
    De tweede, TVR 280i Fixed Head CoupƩ +2, kwam er onlangs bij. Dit is een zeldzaam exemplaar uit een productie van slechts 49 stuks, waarvan nu de tweede in Belgiƫ.
    De 350i werd zowat direct ingeschreven als "Oldtimer", kwestie van direct te kunnen bollen in afwachting van het aangevraagd gelijkvormigheidsattest.
    De 280i moet nog even wachten voodat hij naar de keuring kan. Er hapert nog wat teveel aan om er gerust mee te kunnen vertrekken.

    Ondertussen heeft de 350i er een 1000-tal kilometers opzitten, waarna de eerste gebreken al wat boven kwamen. (het blijven Engelse auto's)
    Alhoewel hij mechanisch 'overhauled' was, heb ik ondertussen al vervangen: alternator, startmotor en ruitenwisserarm, die zot draaide.


    08-09-2010 om 18:51 geschreven door Willy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)


    Archief per week
  • 06/09-12/09 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs