triathlon blog Christophe
Foto

Foto


Zoeken in blog


Blog als favoriet !

24-11-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Woensdag 23 november : overgang

'k Zit in de overgang - allez in een overgangsweek bedoel ik. 't Was niet de bedoeling, maar ik merk gewoon - het is te druk, en morgen vertrekt mijn vrouw ook nog eens 4 dagen op reis (zonder de kids), dus 't zal er niet op verbeteren de rest van de week. Kortom, een beetje kalmer aan deze week.

BIKE 0:46:13; 19,3 km; gem HSL 109; max HSL 155

woon-werkverkeer met de racefiets.

Daarnaast bovendien opnieuw 22 km op de stadsfiets ( ook woon-werk)

CORE STABILITY 0:20:00

24-11-2011, 22:29 geschreven door christophe  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dinsdag : power

Deze ochtend had i keen afspraak met Bart van Fitality voor de initiatie van de volgende stap in mijn krachtprogramaa. Miljaare, giene kak! Dat gaat nogl astig worden, denk ik. ik moet vooral oefeningen met meer kilo's gewicht doen, maar slechts zeer kort (8 keer), daarna mag i k2 minuten die spieren niet onder druk zetten. Dergelijke oefeningen kort na elkaar herhalen betekent immers dat je volume kweekt (kleerkast toestanden) en da's niet de bedoeling natuurlijk. De bedoeling is kracht bij te kweken die ik kan gebruiken IN BEWEGING.

9u10 POWER TRAINING 1:10:00

's Avonds heb ik ALWEER de zwmetraining gemist omdat een vergadering op het werk uitliep. 't Is verdoemd zeg, die zwemtrainingen deze maand.

Voor de rest, heb ik vandaag alweer 25 kilometer op de fiets gezeten, 't was wel mijn stadsfiets

24-11-2011, 22:24 geschreven door christophe  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
21-11-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maandag 21 november : kort maar goed

BIKE 0:55:19; 25km; gem HSL 118; max HSL 146

's ochtends in den donker en tussen het verkeer aan 25 km/u naar het werk. 's middags met een korte omweg naar huis met daarin 2 keer 5 minuten goed doorgeven aan hartslag 137 - 145 (tussen 30 en 35 km/u)

15u30 RUN 0:33:39; 7km; 12,5 km/u; gem HSL 130; max HSL 147

Een loopje dat als vanzelf ging. Blijkbaar stond mijn radar goed ingesteld, want was een zeer gelijmkatige loop : eerste 3 km tussen 4:50 en 4:53; de 4e km aan 4:40 en dan 3 identieke kilometers (elk aan 4:44). 

21-11-2011, 22:35 geschreven door christophe  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
20-11-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zondag 20 november : fietsersbenen

14u BIKE 2:13:33; 60 km; 26,9 km/u; gem HSL 110; max HSL 159 (laatste stuk vals plat opgevlamd als een gek)

Een schone rit in een zonovergoten landschap. Geen grootse dingen, gewoon de pedalen rondtrappen op een klein verzet.

21u30 CORE STABILITY TRAINING 0:20:00

En .... de eerste inschrijving voor een wedstrijd in 2012 is een feit : 111 triatlon La Roche-en-Ardenne, een speciale wedstrijd op een zeer lastig parcours in de Ardennen : 1 km zwemmen, 100 km fietsen en 10 km lopen. Niet zo'n voordelige formule voor mij omdat het lopen relatief gezien kort is en het fietsen lang. maar dit past wel in mijn plan om dit jaar extra veel aandacht te besteden aan het fietsen. 
De wedstrijd gaat door op zondag 10 juni, de dag voor mijn verjaardag. IK kijk er nu al naar uit, want ik ben zot van d'Ardennen. 

20-11-2011, 23:20 geschreven door christophe  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zaterdag 19 november : oh god

Opgestaan met een vorm van alcoholintoxicatie die elke sportieve aspiratie voor vandaag nutteloos maakt. Rolling Eyes Dedoeme toch....

20-11-2011, 23:12 geschreven door christophe  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrijdag : no big thing

Niks tem leden vandaag - gans de dag les geven en met de koersfiets rustig woon-werkverkeer (twee keer in den donker)

BIKE 0:48:33; 19,3 km; 24 km/u; gem HSL 108; max HSL 135


20-11-2011, 23:10 geschreven door christophe  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Donderdag 17 november : power

9u POWER TRAINING 0:45:00

De oefeningen die een goeie week geleden nog zeer lastig waren, zijn nu bij de vierde sessie al zeer vlot verteerbaar. Verbazingwekkend hoe snel de pezen reageren op wat aangepaste krachttraining

18u RUN 0:35:25; 7 km; 11,9 km/u; gem HSL 125; max HSL 144

een zeer rustig avondloopje.  

20-11-2011, 23:09 geschreven door christophe  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
16-11-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Woensdag 16 november : ice fingers

14u30 BIKE 2:22:35; 63,62 km; 26,8 km/u; gem HSL 121; max 149

In deze langere fietstraining heb ik 6 keer een prik uitgedeeld van 4 minuten. Telkens op een paar seconden de hartslag opdrijven naar 137 - 145, en dat 4 minuten uithouden. Na een kwartiertje heb ik zo 2 sessies gedaan, en na één uur nog eens 4 (telkens met 4 minuten recup ertussen). Dat ging goed, maar bij de laatste prik voelde ik toch dat de benen hier en daar pijn begonnen te doen. Super gevoel : echt aan het trainen! de max!
Maar wat daarna volgde was heel wat minder : mijn kwetsbaarste punt begon op te steken - mijn vingerkootjes. Die hebben de eigenaardige eigenschap dat het niet onder de nul graden moet zijn om te bevriezen. Elke winter heb ik het vlagge - ik kan goed tegen de koude, behalve aan mijn vingers. Ik had vandaag een dubbele laag handschoenen aan, maar na 2 uur rijden was dat onvoldoende. Thuisgekomen begint dat dan te ontdooien, en da's eigenlijk het pijnlijkste.Shocked Soit, 't is een soort orakel die vingertop(pen) van mij, en ik kan jullie nu voorspellen : de winter is op komst Smile

21u30 CORE STABILITY 0:30:00


16-11-2011, 22:44 geschreven door christophe  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dinsdag 15 november : duurloop

15u20 RUN 0:52:41; 10,75 km; 12,2 km/u; gem HSL 125; max HSL 152

mooie duurloop met 2 keer een iets snellere kilometer: één aan 4:38 en één aan 4:31. Hartslagen blijven mooi onder controle. De basisconditie is toch redelijk goed heb ik de indruk. Het gevolg van al een paar jaar dagelijks trainen, denk ik dan

16-11-2011, 22:44 geschreven door christophe  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maandag 14 november : kracht
9u POWER TRAINING 0:50:00

in de fitnesszaal

15u BIKE 0:39:00; 15,5 km

simpel de benen gaan losrijden

16-11-2011, 22:44 geschreven door christophe  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
13-11-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zondag 13 november : goeie benen

11u15 RUN 0:52:10; 10,92 km; 12,6 km/u; gem HSL 138; max HSL 163

De bedoeling was gemiddeld 12 km/u te lopen (kilometers aan 5:00) en 2 keer een kilometer aan 4:40. Maar de benen waren goed (al waren de eerste 2 kilometers niet al te vlot), en zonder dat ik het besefte liep ik nog een derde keer een snellere kilometer.

km 4 in 4:29
km 7 in 4:27
km 9 in 4:35

15u POWER TRAINING 0:40:00

In de namiddag thuis nog eens het matje uitgerold en buik- en rugspieroefeningen gecombineerd met een paar versterkende oefeningen voor de schouderspieren.

't Was een goeie trainingsweek van een kleine 10 uur. IK heb het gevoel dat ik nu na 3 weken training opnieuw gelanceerd ben.


13-11-2011, 15:48 geschreven door christophe  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zaterdag 12 november : tussenstops

16u BIKE 2:16:32; 62,2 km; 27,3 km/u; gem HSL 116; max HSL 147 (35 hoogtemeters)

Fantastisch fietsweer in deze novembermaand. Dringend tijd om ook eens langer dan 2u op de fiets te zitten. Eerst naar Deinze (waar ik een kort bezoek bracht aan de nieuwe boekenwinkel annex koffiebar van Chris en Lies, Letters & Co. Daarna naar Zomergem, waar ik eventjes passeerde in café 't Oud Liefken, om dan terug te keren langs het smalle pad aan de Lieve in den pikkedonker. Bill Callahan en Feist op de iPod en tussen de velden op een onverlicht jaagpad: speciaal sfeertje. De snelheid zakt natuurlijk omdat je moet uitkijken voor mogelijke obstakels op de weg die je pas opmerkt als ze in het bereik van je LED lichtje verschijnen, minder dan 10 meter dus. En dan gestopt in Mariakerke, waar we uitgenodigd waren bij familie.

00u BIKE 0:35:00; 14 km; 24,8 km/u; gem HSL 113; max HSL 134

En dan 's nachts van Mariakerke naar huis opnieuw langs heel wat onverlichte stukken langs de Ringvaart.

76 kilometer op de fiets vandaag, en er enorm van genoten.

13-11-2011, 10:05 geschreven door christophe  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
11-11-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrijdag 11 november : slaan en zalven

11u30 BIKE 1:13:52; 34,40 km; 28 km/u; gem HSL 127; max HSL 162; 117 hoogtemeters

Vandaag op de fiets voor het eerst echt geprikt. Ik had een rit uitgekozen met veel vals plat in de omgeving van Moortsele en Gavere. Op elk vals plat heb ik de hartslag in de hoogte gejaagd. Aan mijn hartslagcurve kan je het mooi zien : twaalf keer 't gashendeltje open getrokken. De hartslag reageerde zeer alert op elke prik, ging vlot naar omhoog dus; en zakte ook makkelijk in de tussenstukken. Mooi pittig ritje.

16u RUN 0:32:30; 6,56 km; 12,1 km/u; gem HSL 125; max HSL 137

Na het geweld in de voormiddag op de fiets, heb ik mezelf in de namiddag getrakteerd op een rustig kort loopje. Niks forceren, gewoon een half uur de benen loslopen. Lekker frisjes buiten, een zacht muziekje in de iPod en de zon die door de half-kale bomen prikte : de herfst kan schoon zijn.

11-11-2011, 20:20 geschreven door christophe  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
10-11-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Donderdag 10 november

11u30 POWER TRAINING + BIKE

In de fitness vandaag 50 minuten power training gedaan en 25 minuten gefietst op de ergo trainer. Op de fiets tussen de 90 en 110 omwentelingen per minuut getrapt.

10-11-2011, 13:50 geschreven door christophe  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Woensdag 09 november : loopje
16u45 RUN 0:43:05; 8,56 km; 11,9 km/u (tempo 5:02); gem HSL 126; max HSL 141

een eenvoudig duurloopje in het park, vandaag.

10-11-2011, 13:48 geschreven door christophe  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
08-11-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dinsdag 08 november : power en vormspanning

10u POWER TRAINING 0:55:00

Vandaag power training in de zaal met het nieuwe schema van Bart. De eerste 2 weken moet ik de pezen versterken. Er zitten duidelijk veel meer oefeningen voor de benen in deze keer. Da's goed, want ik moet een sterkere fietser worden.

19u SWIM TRAINING 0:48:00; 1800m

En 's avonds na het werk en voor een lange avond verder werken, nog eens naar de Mr T zwemtraining gegaan. zoals altijd veel drills daar, en veel aandacht voor vormspanning (je buikspieren gebruiken dus).

08-11-2011, 23:35 geschreven door christophe  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vier dagen inactiviteit

Ik was ziek - 2 dagen in de touwen gehangen en dan 2 dagen mijn lichaam toegelaten om volledig te recupereren. Nu sta je jezelf dat nog toe, verder op het seizoen is dat al heel wat moeilijker.

08-11-2011, 23:31 geschreven door christophe  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
04-11-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrijdag 04 november : KONA 2015

Ik ben ziek vandaag, mottig, geen sjieke toebak weerd, .....

Uitgelezen moment om jullie iets meer te vertellen over Kona 2015, die droom. Wel, als je zo dag in dag uit met deze sport bezig bent, dan droom je natuurlijk heel veel. Eerst was de droom om een kwart triathlon te finishen, dan een halve, dan een Ironman worden, daarna werd het een snellere Ironman (onder de 11 uur). Al die dromen leken op 't eerste zicht quasi onhaalbaar, maar met toewijding en keihard trainen heb ik ze allemaal waar gemaakt. 

ZOT!!!!!
En nu is er zo een droom in mijn hersenpan geslopen, die misschien nog gekker is dan alle vorige. Zou ik mij ooit kunnen kwalificeren voor het Wereldkampioenschap in Kona, Hawaïi? Het antwoord van iedereen die iets kent van triatlon is zo klaar als een klontje : "Nee, dat lijkt me niet haalbaar." Wel,dat zou wel eens heel goed kunnen, maar wie niet probeert, komt het nooit te weten hé. Dus wil ik wel eens poging wagen.

Hoe kom je in Kona?
Er zijn in grote lijnen 4 manieren om in Kona te mogen deelnemen:
1. Meedoen aan een loterij en heel veel geluk hebben dat jouw naam er uit gekozen wordt (de weg van de gelukzakken)
2. Meedoen aan een e-bay veiling voor de laatste tickets en zeer veel geld neerleggen (de weg van de rijken)
3. Een deelname-ticket veroveren door aan 12 Ironman triathlons deelgenomen te hebben in je carrière (de weg van de atleten met eindeloos veel geduld)
OF....zoals het hoort in een wereldkampioenschap ......
4. Door bij de beste te zijn en je te kwalificeren.

Het is vanzelfsprekend die 4e weg waar ik van droom. In elke leeftijdscategorie worden er een aantal Qualification Slots uitgereikt na een Ironman-wedstrijd. Zo zijn er bijvoorbeeld 10 Slots te winnen in mijn leeftijdscategorie 40-44 jaar in Zurich. Dat wil zeggen dat de 10 beste finishers van die categorie in de Ironman van Zurich gekwalificeerd zijn. Is één van die 10 niet geïnteresseerd of al gekwalificeerd in een andere wedstrijd, dan gaat de Slot naar de 11e, enzoverder enzoverder tot alle 10 de slots uitgereikt zijn.

Hoe sta ik in mijn categorie?
In Zurich was ik in mijn categorie de 85e van 350 atleten. Da's dus nog een redelijke afstand verwijderd van de 10 eerste, me dunkt. Hoe veel trager was ik dan vergeleken met de laatste die zich nog kwalificeerde : ... uhum ... uhum .... 1u05 minuten. Slik..... Nu begrijpen jullie waarschijnlijk waarom die droom op zijn zachtst gezegd moeilijk te realiseren is. Onmogelijk! Onhaalbaar! Te gek om los te lopen! ZOOOOOOT! ...... Awel, en dan? 't Is een soort van luchtspiegeling daar ergens heel ver, en het motiveert me..... ook als ik het niet zou halen. En zeg nu zelf ....je kwalificeren voor een wereldkampioenschap in ....aloha .... Hawaïi, dat moet toch de max zijn hé?

The plan
Of ik een plan heb, zal je vragen. Niet gedetailleerd maar toch wel al een klein beetje. Kijk, één uur sneller worden dat zal niet makkelijk worden, maar sommigen zeggen dat ik zeker nog sneller kan dan die 10u56 in Zurich. In 2014 kom ik in de leeftijdscategorie 45-49, en daar gaat het al iets trager aan toe. Misschien heb ik met wat geluk daar voldoende aan een 10u, 10u05 of 10u10 als eindtijd. Nog altijd mijlenver af van mijn huidige niveau natuurlijk, maar ... wie weet.

Wacht even dus....ikzelf moet sneller worden, en ik moet sneller blijven terwijl mijn concurrenten de tand des tijds beginnen te voelen en trager worden (en ikzelf die tand des tijds dus niet zou mogen voelen). Makkie toch? Rolling Eyes

Soit, that's the plan. En hoe ga ik sneller worden? Fietsen fietsen fietsen fietsen.... ik ben een middelmatig tot zwakker zwemmer in het peloton, ik ben een beter fietser en een goede loper. De grote tijdswinst zit hem in het fietsen, niet alleen in tijdswinst maar ook in frisser van de fiets komen en dus nog beter mijn loopkwaliteiten kunnen uitspelen. Da's het plan.

In trapjes
Ik ga in trapjes werken. Dit seizoen ga ik enkel op de kortere afstanden deelnemen, en echt werken aan snelheid. In 2013 zou ik dan terug een volledige Iron Man willen doen, met de bedoeling toch rond 10u30 te kunnen eindigen. En dan maak ik een tussentijdse evaluatie of de droom ondertussen geëvolueerd is tot "iets dat misschien wel eens haalbaar zou kunnen zijn". En of ik echt wil doorgaan met KONA 2015...

Kans op slagen? Voorlopig heel gering.

Maar is er iets mooier dan dromen? Wink








04-11-2011, 19:09 geschreven door christophe  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
03-11-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Donderdag 03 november : drie uur

Drie uur getraind vandaag.

9u10 POWER TRAINING 1:00:00

Eén uur krachttraining in de fitness zaal

13u30 BIKE 2:03:02; 53,38 km; 26 km/u; gem HSL 105; max HSL 132

In grijs en vochtig weer woon-werkverkeer naar Berlare en terug.

Ik ben precies tegen een viruske aan het vechten. Keelpijn en niet echt een fris gevoel. Benieuwd of ik het pleit kan winnen.

03-11-2011, 22:19 geschreven door christophe  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
02-11-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Woensdag 02 november : balen

Een klinkklare baaldag vandaag : deze ochtend vertrokken met mijn kids naar Walibi. Nog geen 10 kilometer ver en auto begint raar geluid te maken. Even verder gewoon moeten stoppen en europ assistance bellen. 't Verdict is hard : motor kapot en gezien leeftijd van onze bolide heeft het geen enkele zin om een nieuwe motor te zoeken. Een streep door een superdag voor mijn kinderen en een dikke streep door onze rekening.

Awel, mijn looptraining was een schaars lichtpunt vandaag. Ik liep zeer relaxed en frisjes, en ondertussen liep ik te mijmeren over een leven waarin alles trager verloopt, en alles zich afspeelt rond de kerktoren.... kortom een leven zonder auto. Thuisgekomen bracht mijn vrouw me echter snel terug uit mijn dagdromen: een nieuwe 2de hands auto moet er gevonden worden. 

16u15 RUN 0:43:42; 9 km; 12,4 km/u; gem HSL 127; max HSL 143

de kilometertempo's:

1 : 5:00
2 : 4:54
3: 4:48
4: 5:02
5: 4:54
6: 4:42
7: 4:36
8: 4:56
9: 4:43
 

02-11-2011, 23:15 geschreven door christophe  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Foto

Inhoud blog
  • I'm back and I'm gone
  • Dinsdag 17 juli : après Italië
  • vrijdag 6 juli - maandag 16 juli : Italië
  • donderdag 28 juni - donderdag 05 juli
  • Maandag 25 - woensdag 27 juni : van alles een klein beetje

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Archief per week
  • 13/08-19/08 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs