Inhoud blog
  • heeft ze weer gedronken???
  • niet kunnen leren...
  • Ziek door mijn moeder???
  • Mails
  • Op een dinsdag
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Trouble Girl

    07-03-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.heeft ze weer gedronken???
    mijn moeder heeft onlangs nog eens gebeld naar mijn pa denkende dat het Dylan (mijn broer) was...

    toen mijn pa zei dat dat niet zo was wou ze hem niet geloven...
    de manier waarop ze dingen zei enzo, leek het voor ons zo dat ze weer eens gedronken had....

    Ook kan ze mijn pa ni afbetalen (geld da ze moet terug betalen aan hem voor mij en mijn broers voor het eten enzo...), maar ze kan wel een f*cking touchscreen gsm kopen... :O
    komaan.... 

    07-03-2013 om 18:15 geschreven door Thibri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.niet kunnen leren...
    door al die problemen kan ik niet eens leren!!
    mijn hoofd zit al veel te vol....

    Kan het niet gewoon even goed gaan??



    07-03-2013 om 18:10 geschreven door Thibri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ziek door mijn moeder???
    Ik voelde mij al een tijdje niet goed... Ik had altijd hoofdpijn. Later kreeg ik ook draaiiengen. Mijn pa dacht da het mijn bloedruk was dus lieten we het even zo maar de dag daarna en dit wzs de vrijdag voor de vakantie voelde ik mij echt niet goed op school!!! Mijn pa is mij van school komen halen en savonds zijn we naar de dokter gegaan!!! We dachten nog altijd dat het mijn bloeddruk was maar de dokter verduidelijkte dat het was door al die problemen die ik had...!!! Dat is toch echt ni normaal!!! Ik mag nu iets nemen van plantenextracten... Voor als ik mij nerveus begin te maken of ik niet kan slapen!! Maar het is NIET verlavend.... Het is allemaal moeilijk en ik weet dat er op de wereld nog mensen zijn met problemen maar ik ben ook maar iemand van 13 die dit allemaal meemaakt en grote beslissingen moet maken...

    18-02-2013 om 22:48 geschreven door Thibri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mails
    Later vroeg ze mij via fb wat er was misgegaan... Waarom we dachten dat ze gedronken had... Anders gezecht ik moest mij tegenover haar verantwoorden (verdedigen). Toen ik zei dat ze knock-out lag was haar reactie 'ik deed een dutje, heb je wel geprobeerd mij wakker te maken?' ja HALLO natuurlijk heb ik da geprobeert komaan zeg... Later kreeg ik nog mails van haar met verontschuldigingen, verwijten,... Ik ging kapot vanbinnen

    18-02-2013 om 22:42 geschreven door Thibri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op een dinsdag
    Ik was terug by haar en ik was ziek... Op een dinsdag kwam mijn broer langs en vond hij 2 flessen in de kast en hadden we kasticketten gevonden waar drank op stond... De dag erna zag mijn moedre er ni uit, ik kwam terug van school en ze ging op haar bed liggen later lag ze WEER knock- out in de zetel!! Ik vond nog 3 flessen! Ik heb direct mijn broer gebeld en ik was helemaal overstuur!!! Hij en zijn vriendin kwamen dan direct en hebben mij naar huis bij mijn papa gebracht! Ik was weer eens kapot en mijn hele wereld storte langzaam in...

    17-02-2013 om 22:58 geschreven door Thibri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Naar huis!
    Ze mocht naar huis!!! Ik ging 2 weken daar en 2 weken bij mijn papa. Gino zat ondertussen in de gevangenis... Maar hij was nog altyd haar 'alles'! Van zodra hy vre kwam zou hij bij ons komen wonen!!! Ik ging in Juli in maand bij haar, alé ja da was toch de bedoeling... Ik had ze weer betrapt op drinken en ben daar vertrokken... Na praten ben ik terug gegaan! Ik had ze daarna nog is betrapt! Maar heb er niks aan gdn!! In de vorige herfstvakantie heb ik haar weer betrapt en ben ik weer weggegaan (ondertss ging ik weer naar jac) daar hebben we dan een groot gesprek gehouden met mijn moeder by! Ik ging na een tijdje terug!

    17-02-2013 om 22:52 geschreven door Thibri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Instelling
    Ze begon het door te krijgen en op aanraden van de dokter ging ze naar een instelling... Ondertussen zijn we al een jaar verder, de dag VOOR valentijn vertelde ze aan mijn papa dat ze wou scheiden een paar dagen later zei ze het ook aan mijn broers, ik was ondertussen bij een vriendin en de dag daarna storte mijn wereld al een beetje in... Ze vzrtelde het aan mij!! Ik zette me er over! Ik was er klaar voor en BOEM het werd erger, ze was samen met Gino (iemand die by haar in de instelling zat!! Ook daar zette ik mij over! Ondertussen ging ik al een tijdje naar 'jac' om te kunnen praten...

    17-02-2013 om 22:44 geschreven door Thibri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het Begin!!
    Het begon allemaal 2-3 jaar geleden, in de maand februari! Mijn moeder was depressief en gestrest! Nadat ze dan ook werd ontslagen werd alles nog erger!! Ze zat nog vaker aan haar computer 'farm ville' te spelen en te drinken!! Ze zat aan haar computer tot 2-3u. De flessen wisky en wijn en al de rest vlogen de deur uit! Ze at nooit meer samen met ons ze ging alty boven voor de computer eten... Het was zo erg dat mijn vader ooit eens een week naar spanje was en mijn moeder was aan het eten begonnen en viel in slaap in de zetel, niet wakker te krijgen! Ik en mijn broer hebben dan in de kasten nog een paar lege flessen gevonden, mijn andere broer gebeld en na een tijdje ben ik die nacht nog by myn nonkel gaan slapen... Ik was kapot!

    17-02-2013 om 22:39 geschreven door Thibri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 04/03-10/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    E-mail mij

    heb je een vraag dat je wilt stellen? wil je advies geven? of wat dan ook.... Mail mij!!!!!!


    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben
    Ik ben een vrouw en woon in Vilvoorde (België) en mijn beroep is /////.
    Ik ben geboren op 12/04/1999 en ben nu dus 24 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: dans, toneel.


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs