Vandaag hebben we een proef uitgevoerd in groep. We moesten onze groep opsplitsen om het sneller vooruit te laten gaan. Twee personen van elke tafel moesten de tempratuur meten van een ijzeren beker en van een plastieke beker en dan bekijken welke van de twee het snelst daalt. De andere twee moesten de vragen oplossen in het bundeltje met behulp van de ipad.Zoals iedere week worden de taken verdeeld: organisator, verslaggever, materiaalmeester en reseacher. Iedereen vloog erin. Eerst kwam de leerkracht lang met kokend water om de voorwerpen die we hadden gekregen te vullen. We moesten alle tempraturen meten en noteren om de 2 minuten waardoor we op het einde van de les een grafiek kregen. Dat was het eindresultaat van de les.
Vandaag hebben we een proef uitgevoerd in groep. We moesten onze groep opsplitsen om het sneller vooruit te laten gaan. Twee personen van elke tafel moesten de tempratuur meten van een ijzeren beker en van een plastieke beker en dan bekijken welke van de twee het snelst daalt. De andere twee moesten de vragen oplossen in het bundeltje met behulp van de ipad.Zoals iedere week worden de taken verdeeld: organisator, verslaggever, materiaalmeester en reseacher. Iedereen vloog erin. Eerst kwam de leerkracht lang met kokend water om de voorwerpen die we hadden gekregen te vullen. We moesten alle tempraturen meten en noteren om de 2 minuten waardoor we op het einde van de les een grafiek kregen. Dat was het eindresultaat van de les.