Vorige week vroeg ik prijsofferten op voor de turn-around van één van de klanten van de cruiseafdeling. Deze moeten natuurlijk ook opgevolgd worden. Weinig bedrijven reageerden op de aanvragen en op een herinneringsmail, dus contacteerde ik nog enkele andere bedrijven. Daar kwamen al wat meer reacties op. Sommige bedrijven hadden nog vragen bij de offerte, andere moest ik nogmaals contacteren om meer details te weten over de prijs.
Deze week vertrok opnieuw een groep naar Antalya. Hiervoor bereidde ik opnieuw een aantal zaken voor die standaard behoren tot een incentivereis bij De Buck Incentives. Bagagelabels personaliseren, enveloppen met plannetjes samenstellen en personaliseren,
Het klinkt weinig werk, maar uiteindelijk kruipen er toch een aantal uurtjes werk hierin.
Zoals elke week waren er ook een aantal cruises voor te bereiden. Dit verloopt ondertussen reeds als een geoliede machine, waardoor ik nog weinig problemen hierbij ondervind.
Ook de facturatie loopt alsmaar vlotter en vlotter. Wanneer een cruisecall is afgelopen, volg ik deze op, door de volgende dag alle facturen die we verwachten in het excell-bestand in te voegen. Wanneer dit een kleine cruise is, of één uit Nederland valt alles wel nog mee. De moeilijkheid ligt eerder bij de cruises die in België doorgaan. Hiervoor werkt De Buck Incentives samen met verscillende busmaatschappijen, die dikwijls andere modellen van bussen verhuren. Ook moet ik opletten met de verschillende tours die zij verzorgen (vb. halve dagen, volle dagen, verschillende steden), waardoor het noodzakelijk is om hier geconcentreerd te blijven. Om zeker te zijn dat alles juist is, controleer ik elke facturatie één of twee keer, wat blijkbaar van tijd tot tijd noodzakelijk is om foutloos te kunnen werken.
Op vlak van incentives was het deze week rustig, waardoor het voor mij ook een rustig weekje was. Toch kon ik de gaatjes opvullen met telefoontjes voor anderen.
|