dag allemaal,
Dit is mijn tweede blog. Ik wil het nu hebben over de ideeën die ik heb vermeld in mijn eerste blog.
Na het denken over hoe ik zou ik kunnen aanpakken en mijn gedachten de vrije loop te laten, heb ik gekozen voor mijn eerste idee met name het aanduiden van de verschillende differentiatiemomenten gedurende een les. Ik ben van plan om een tabel te maken met een tijdsaanduiding van 0 tot en met 60 minuten. Hierbij is er een interval van 5 minuten. Waardoor de persoon die de les volgt voldoende tijd heeft om alles goed te kunnen observeren. Naast de tijdsaanduiding moet er ook vermeld staan welke differentiaties zijn. De persoon die observeert moet dan om de 5 minuten een kruisje zetten bij de vorm van differentiatie die er is. Hiernaast is het ook de bedoeling dat de observator uitlegt hoe de leerkracht dit verwezenlijkt in de les.
ps. Ik ben nog steeds gemotiveerd en wil er zo snel aan beginnen.
Tot de volgende blog!!!
Met vriendelijke Groeten,
Sinan Yilmaz
|