Foto
Over mijzelf
Ik ben Poppe alain, en gebruik soms ook wel de schuilnaam schildpad.
Ik ben een man en woon in oostende (belgie) en mijn beroep is militair.
Ik ben geboren op 10/08/1962 en ben nu dus 61 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: lopen.
Mijn favorieten
  • bereken uw eigen route
  • MARATHON

    1998 antwerp marathon 3.20.49

    1999 rotterdam marathon 3.23.26

    1999 middelkerke marathon 3.24.26

    2000 parijs marathon 3.37.17

    2000 torhout marathon 3.18.13

    2005 kustmarathon       3.09.52


    2006 echternach marathon 3.04.38

    2008 lanzarote marathon 3:13:08

    2009 parijs marathon  3:13:18

    2011 marathon berlijn 2:59:24
    BESTTIJDEN
    marathon 2.59.24

    1/2 marathon 1.22.31

    10 km 37.32
    schildpad

    01-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.heet van de naald
    het nieuw puntensysteem van het o.l.c van 2010 staat online
    heb dit eens nagekeken
    vind het een raar systeem
    wie haalt hier het meeste voordeel uit
    kan men nog voordien rekenen hoeveel punten je voorstaat enz enz
    graag eens jullie gedacht daarover
    grtz poppetje


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (1)

    12-12-2009
    nieuwe strategie
    'k Reageer misschien een beetje laat op de nieuwe puntentelling maar ik moest eerst m'n strategie uitwerken.
    Zoals je weet loop ik nu ook in jouw categorie, nl de H3-tjes.
    Gelieve mij te informeren welke wedstrijd je niet meeloopt volgend jaar.
    M'n plan is dan de volgende. Ik contacteer dan alle bejaardenhuizen in de regio om gratis deel te nemen aan de
    wedstrijd waar jij niet  bij bent('t zal mij dan wel geld kosten maar ik heb het er 'misschien" voor over)
    Als ik dan bvb 1000 deelnemers heb en ik kom dan als 200e aan dan heb ik wel 800 punten in de pocket.
    Dat kan jij dan gedurende het jaar niet meer ophalen.
    Het is eigenlijk een simpele theorie maar het kan toch rendabel zijn.

    grtjs & tot vanmiddag,
    Peter

    12-12-2009 om 10:24 geschreven door Peter Vermeersch




    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.



    Welkom op mijn blog!
    Gastenboek
  • uitslag berlijn
  • berlijn
  • marathon berlijn
  • vraagje
  • gevonden

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs