Foto
Over mijzelf
Ik ben Poppe alain, en gebruik soms ook wel de schuilnaam schildpad.
Ik ben een man en woon in oostende (belgie) en mijn beroep is militair.
Ik ben geboren op 10/08/1962 en ben nu dus 61 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: lopen.
Mijn favorieten
  • bereken uw eigen route
  • MARATHON

    1998 antwerp marathon 3.20.49

    1999 rotterdam marathon 3.23.26

    1999 middelkerke marathon 3.24.26

    2000 parijs marathon 3.37.17

    2000 torhout marathon 3.18.13

    2005 kustmarathon       3.09.52


    2006 echternach marathon 3.04.38

    2008 lanzarote marathon 3:13:08

    2009 parijs marathon  3:13:18

    2011 marathon berlijn 2:59:24
    BESTTIJDEN
    marathon 2.59.24

    1/2 marathon 1.22.31

    10 km 37.32
    schildpad

    23-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BLIKSEM INGESLAGEN
    wat een titel maar het is gebeurd
    vandaag met rita naar de doker geweest
    de voet was het probleen
    na wat foto s te hebben genomen sloeg de bliksem in
    rita moet geopereerd worden op 19 november:-(
    dit wil zeggen zeker 5 a 6 maand  niet lopen :-?
    zo mag ze al haar marathondebuut vaarwel zeggen:-x
    eerst operatie,2 weken er niet op steunen,dan nog 4 weken krukken
    dan 2 weken later de eerste keer normale schoenen aan
    wat een ontgoocheling:oops::cry:
    na zoveel trainingsarbeid en een goede plateau gelegd te hebben om volgend jaar een marathon te lopen
    zal ze in mei weer mogen beginnen van nul
    van een tegenslag gesproken
    we zullen een nieuwe sport moeten uitvinden waar we ons voeten niet moeten gebruiken :-):roll::wink::?::idea::idea::idea:
    nu kunnen we elkaar troosten
    grtz van een werkloze trainer
    poppetje


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (6)

    28-10-2009
    Het houd niet op
    Man, man, man!! Het houd niet op bij jullie! Van pech gesproken.
    Eerst jij, met de achillespees en blijkbaar nog altijd geen verbetering.
    En nu Rita! Ongelofelijk! 6 maanden out.
    Moest ik op één of andere manier kunnen helpen, directe mundo, maar het enige wat ik kan doen, is jullie veel sterkte en een spoedig herstel toewensen!
    Hou jullie goed en tot een volgende!

    28-10-2009 om 14:48 geschreven door Jurgen Wyllie


    26-10-2009
    pfff
    op loopgebied hebben jullie dit jaar toch al veel meegemaakt ! Nu Rita voor een lange tijd out ! Kop op hé. Blijf positief denken en dan zal de tijd rap voorbij gaan !
    groetjes
    Maureen & Wim

    26-10-2009 om 08:59 geschreven door wim


    25-10-2009
    sterkte...
    ...en hopelijk een vlug herstel...

    25-10-2009 om 20:26 geschreven door natalie


    Dikke duimpies vo achille en kleine teen
    Hoi olifantjes,


    Oei oei, wat gebeurt er toch met jullie hé !? Jan had gisteren al je blog gelezen en 't mij verteld en ik met open mond (van verbazing hé!) ! Nu zelf op je blogje en ben al de hele tijd aan 't zoeken naar leuke sport waarbij de voetjes niet moeten gebruikt worden, maar 't is nie zo gemakkelijk wi ! 'k Wou dak jullie wonderdrankje kon geven. Rita, meisje, je stond er supergoed voor hé, laatste maanden heel flink getraind (tja kan ook nie anders hé met zo'n personal trainer en atleet !), je marathon, die komt er zeker nog hoor, ook al moet 't nu vreselijk moeilijk zijn om beetje positief te denken hé. Jullie geraken er zeker door hé en 2010 kan nie anders dan positief zijn hé, zowel voor achille als voor kleine teen. Ik, wij duim(en) alvast met heel ons lijf wi en mij bij hangt er daar toch wel wa vlees aan hé ! Het allerallerbeste, hou jullie heel erg kloek, weet dat we aan jullie denken en tot heel binnenkort op je blog hoor poppetje !
    Dikken zoen om alle leed beetje te verzachten,
    Liefs,
    Ann

    25-10-2009 om 00:13 geschreven door aprilvis


    24-10-2009
    blijvende tegenslag
    amaai het blijft maar tegenslaan bij jullie,hopelijk keert het eens in positieve zin en kunnen jullie misschien al van begin 2010 terug opbouwen.Alvast een spoedig herslel.

    24-10-2009 om 10:59 geschreven door Johanbeton


    23-10-2009
    slecht nieuws
    Veel sterkte en spoedig herstel ... voor beiden!

    23-10-2009 om 21:06 geschreven door Koen




    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.



    Welkom op mijn blog!
    Gastenboek
  • uitslag berlijn
  • berlijn
  • marathon berlijn
  • vraagje
  • gevonden

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs