Foto
Over mijzelf
Ik ben Poppe alain, en gebruik soms ook wel de schuilnaam schildpad.
Ik ben een man en woon in oostende (belgie) en mijn beroep is militair.
Ik ben geboren op 10/08/1962 en ben nu dus 61 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: lopen.
Mijn favorieten
  • bereken uw eigen route
  • MARATHON

    1998 antwerp marathon 3.20.49

    1999 rotterdam marathon 3.23.26

    1999 middelkerke marathon 3.24.26

    2000 parijs marathon 3.37.17

    2000 torhout marathon 3.18.13

    2005 kustmarathon       3.09.52


    2006 echternach marathon 3.04.38

    2008 lanzarote marathon 3:13:08

    2009 parijs marathon  3:13:18

    2011 marathon berlijn 2:59:24
    BESTTIJDEN
    marathon 2.59.24

    1/2 marathon 1.22.31

    10 km 37.32
    schildpad

    23-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nieuwe loop de frikandelleloop
    vanmiddag gaan lopen naar het hazegrasloop (bijgenaamd frikandelleloop :-)
    het weer zat goed,lekker warm niet veel wind
    toch het parcour was veranderd en de eerste bocht naar beneden had ik een beetje schrik voor een opstopping
    zodus redelijk snel vertrekken en dan tempo minderen na de bocht
    gestart aan 3,20min/km zodus uit de grote meute weg
    eenmaal de eerste bocht genomen het tempo een beetje minderen en we zien wel
    na 2 km waren mijn concurenten nog niet bij mij
    het eerste groepje kon ik niet volgen ,dan ik als enkeling en dan een man of 10 op 100 meter achter mij
    de 10 man achter mij allemaal gasten die mijn tempo aankunnen zodus had ik besloten om aan 95 % te blijven lopen
    en als de mannen erbij kwamen hun tempo te volgen
    nu voor het kort te maken ik heb aan 95 % blijven lopen en ze kwamen maar niet dichter
    ik tegoed of de anderen teveel naar elkaar kijken wie zal het zeggen of te warm
    dan de volledige wedstrijd aan mijn 95 % blijven lopen en een mooie 16 plaats in het algemeen
    en een 3 plaats in mijn cat uit de wacht gesleept
    rita de 6,5 km uitgelopen en geen last meer aan de voet,eindelijk verlost zou ik zeggen
    ze kan er weer aan beginnen ;-)
    voor mijn derde plaats nog een goede fles wijn gehad die ik de 1 mei zal soldaat maken met francis :-)
    de rest van de prijzen voor elk een frikandel en elk een braadworst en een bon voor een consumatie
    en een zalje met flesje water en een snoepje
    daarvoor doe we het he :-(((
    maandag nog een loopje in ichtegem van een lang weekend gesproken
    ps dank aan ingrid die mij op tijd en stond een flesje water toestak


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (4)

    25-04-2011
    ...
    ...knappe wedststrijd van beiden. proficiat.

    25-04-2011 om 21:06 geschreven door natalie


    24-04-2011
    goe bezig
    sterk gelopen van je.... ik kon niet naderen op je alhoewel ik ook sterk bezig was...
    Maar wat die wordt en die frisse pint betreft... geen bonnen ervoor gekregen en ik was niet de enige 

    24-04-2011 om 00:14 geschreven door dirk luypaert


    Schildpadloop
    Ferm gelopen hé, allebei!
    Rita's problemen van de baan, goed zo!
    Alain, 16de OA en 3de, "podium" dus: proficiat! ... en dat aan 95%Cool

    Maandag Ichtegem zie ik jullie wellicht weer!
    'k Hoop nog méé te kunnen Rolling Eyes ,
    Skiën is gelukt zonder brokken, maar dat zal als training waarschijnlijk niet volstaan.

    Er mag tegen maandag van mij gerust een graad of tien vanaf . Dat zal ook nodig zijn om je te kunnen volgen, neem ik aan.

    Groeten en tot maandag!
    Martin

    24-04-2011 om 00:13 geschreven door Martin


    23-04-2011
    hazegrasloop
    Je liep sterk en zag je lopen in de 2de ronde aan de overkant van de grote lac in het bosje, dit jaar kan ik dat niet dichtlopen 400 meter. mss later ;-)

    23-04-2011 om 22:53 geschreven door Clint




    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.



    Welkom op mijn blog!
    Gastenboek
  • uitslag berlijn
  • berlijn
  • marathon berlijn
  • vraagje
  • gevonden

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs