Vandaag is het uiteraard de start van de Olympische Spelen, dat zal iedereen wel geweten hebben. Het sportgedeelte is natuurlijk spannend om te bekijken maar ik let ook wel wat op naar de reclame die gevoerd wordt, op welke manier, wat de hoofdsponsors zijn. Natuurlijk is er altijd wel de strijd van sportmerken om de hoofdsponsor te zijn van de Olympische Spelen, heb je 2 grote sponsors, dan is er natuurlijk een hevige strijd aan de gang, zoals ook gebeurd tussen Adidas en Nike.
Heb daarnet al even naar het internetnieuws openingsceremonie van de Olympische Spelen gezien en moet zeggen, men kan wel stijlvol naar de openingsceremonie gaan. Kijk nu naar het Britse Olympische team, voor de gelegenheid volledig in Lee Cooper gestoken. Voor een openingsceremonie zou je al iets echt chique mogen verwachten, maar het is nog vrij casual gehouden - gelukkig want met in de 30° zou te opgekleed niet makkelijk zijn.
Natuurlijk komt het ook mooi uit aangezien het jeansmerk vandaag ook 100 jaar bestaat. Ik vind het wel leuk dat een merk zoals Lee Cooper zo een inspanningen levert. Zo blijken ze ook samen te werken met tal van bekende designers en artiesten om unieke stukken te maken die geveild zullen worden ten voordele van het goede doel (Rode Kruis en Designers Against Aids). Geef toe, je moet het maar doen.