Inhoud blog
  • Dag 4
  • Dag 3
  • Dag 2
  • Dag 2
  • Dag 1
    sportklassen_gbshaasrode

    21-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dag 3
    Goede avond iedereen,

    Woensdag zit er al weer op.  Wat gaat het hier veel te snel!
    Vandaag was het weerom een drukke dag.
    Trampoline, muurklimmen en speleologie stonden in de voormiddag op het programma. 
    De kinderen die zich gisteren aan het muurklimmen hadden gewaagd, mochten vandaag de trampoline onveilig maken en andersom.
    Speleologie was er voor iedereen.  Hierover waren de meningen zoals elk jaar verdeeld.  De ene vindt dit super, de andere kan er niet snel genoeg uit!

    Na een heerlijk middagmaal gingen de kinderen richting het bos.
    De juffen hadden telefoon gekregen met de melding dat er een moord gebeurd was op school.
    Aan de kinderen om speurneus te spelen.  In het bos hingen alle tips die de leerlingen moesten zoeken. Ze moesten zoeken waar de moord gepleegd was, wie de moord gepleegd had en wat het moordmapen was.
    En ja hoor, de moord is opgelost!

    Na het bosspel gingen we eten en douchen om dan aan een sportquiz te beginnen.
    Deze toffe dag werd afgesloten met het heksenverhaal van Roald Dahl.

    Wij willen nog niet naar huis, maar we missen Fien en juf Karlien enorm!

    Tot morgen,

    De juffen en de kids van het vierde.







    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs