Inhoud blog
  • Blind en naëf
  • Verdwijnen
  • Schijn
  • Gebroken
  • Leeg
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Mijn mix van gevoelens

    30-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn mix van gevoelens
    Hierbij wil ik enkele teksten die ik al enige tijd geleden geschreven heb, hierop plaatsen.
    Het gaat over allerhande gevoelens... Liefde, haat, geluk, verdriet...

    30-04-2013 om 21:35 geschreven door Snoopy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blind en naëf

    Je had me hemel en aarde beloofd,
    ik was zo gelukkig.
    Maar, 3 jaar later begon je mij
    te beliegen en te bedriegn.
    Eerst kon ik het niet geloven,
    ik was blind en naëf,
    want jij was m'n hartendief!
    Bij nader inzien
    moest ik het wel geloven,
    want ik had het gezien
    met m'n eigen ogen...
    Toen heb ik van m'n hart
    een steen gemaakt,
    en je laten gaan,
    naar jouw ander bestaan.

    30-04-2013 om 22:13 geschreven door Snoopy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Liefde-Hart-Ziel-Verdriet-Haat-Angst...
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verdwijnen

    Soms wil ik verdwijnen,
    ver weg van alles en
    iedereen om me heen.
    Verdwijnen van alle zorgen...
    Een stil leven,
    zo ver mogelijk weg,
    waar niemand me vinden kan.
    Even m'n hoofd
    volledig leeg maken,
    zorgen vrij.
    Eenzame momenten,
    die me goed zouden doen,
    zonder te hoeven nadenken...
    Zo'n leven lijkt me fijn,
    ook al zou het maar voor even zijn.

    30-04-2013 om 22:00 geschreven door Snoopy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schijn

    Een lachend gezicht,
    een lieve knipoog,
    een schouderklopje,
    hier en daar...
    Wat is er allemaal van waar?
    Is het echt, of is het schijn?
    Het moet 1 van beide zijn.
    Gevoel kan je niet zien,
    want schijn is niet
    zoals zonneschijn.
    Schijn kan bedriegen,
    evenveel als liegen.

    30-04-2013 om 21:57 geschreven door Snoopy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gebroken

    Ik voel me gebroken,
    alles is kapot,
    niets hoeft er nog voor mij,
    het wordt me allemaal teveel.
    Komt er ooit een dag,
    dat ik niet gebroken,
    maar gelukkig zal zijn?
    Ik blijf hopen en dromen,
    terwijl ik wacht
    op die mooie dag!

    30-04-2013 om 21:54 geschreven door Snoopy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leeg

    Diep vanbinnen voel ik me leeg,
    zo leeg dat het pijn doet!
    Er is maar 1 iemand die de leegte kan vullen,
    maar die persoon is uit m'n leven...
    Toch blijf ik hopen,
    hopen dat die persoon terug die leegte,
    dat ellendig gevoel,
    kan vullen!

    30-04-2013 om 21:52 geschreven door Snoopy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Regen

    Regen hier, regen daar,
    regen overal waar ik ga of sta.
    Het regent tranen van geluk,
    het regent tranen van verdriet...
    Bij mij regent het tranen van verdriet,
    omdat die ene persoon
    mij in de steek liet!

    30-04-2013 om 21:50 geschreven door Snoopy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verdriet

    Hier zit ik dan,
    eenzaam en alleen,
    treurend om iemand,
    iemand waarvan ik hou,
    starend naar die mooie foto,
    denkend aan die lieve stem,
    hopend dat ik die nog lang horen mag!
    Wetend dat het een moeijlijke tijd wordt,
    staar ik door het raam,
    kijk naar de mensen op straat,
    mensen die lachen...
    Zal ik ooit weer kunnen lachen?

    30-04-2013 om 21:45 geschreven door Snoopy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 29/04-05/05 2013

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs