Snel dieet met Gezonde Gewoontes
Inhoud blog
  • Snel dieet met Gezonde Gewoontes

    Zoeken in blog


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    27-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Snel dieet met Gezonde Gewoontes
    Één populair dieetprogramma tegenwoordig is het Slanke snel Plan van het Dieet. Het is een programma dat een zeer eenvoudige reeks stappen volgt die van de verpersoonlijking van uw maaltijdopname begint. Het doel van dit is calorieopname te verminderen door de gegeten gedeelten te controleren terwijl het proberen om een goede voeding te verstrekken, ook. Een typisch plan is hoofdzakelijk bestaat uit Slanke Snelle Maaltijd samen met een regelmatige maar zinnige maaltijd en verscheidene gezonde snacks. De slanke Snel dieet maaltijd is gewoonlijk voedzame bars of schokken. Het slanke Snelle Plan van het Dieet is samengesteld uit vier delen: Vervang, combineer, dineer en Snack. Vervang betekent etend een ontbijt dat van uw gebruikelijke degenen verschillend is. De voorgestelde maaltijd van het ontbijt is de Slanke snel Schok van Royale van de Chocolade van Optima Rijke, de Slanke Snelle Bar van de Maaltijd Granola van de Chocoladeschilfer van Optima Taaie, de Slanke Snelle Schok van de Vanille van Optima Franse of de Slanke Snelle Bar van de Maaltijd van de Kaastaart van de Aardbei van Optima. Elk van deze bevat een evenwichtige voeding van een regelmatige maaltijd en 2-5 gram van dieetvezel. Combineer een deel van het Slanke Snelle Plan van het Dieet impliceert het mengen van Slanke Snelle dieetmaaltijd aan die voedsel datvan u geniet. Merk op dat slechts 200 calorieën van uw favoriet voedsel aan een Slank Snel product kunnen worden toegevoegd. Een voorbeeld van deze maaltijd is de Slanke snel dieet Schok van Optima plus de helft van een sandwich van Turkije.

    Het derde deel van het Slanke Snelle Plan van het Dieet, enerzijds, is gebaseerd bij het eten van zinnige maaltijd. Het plan omvat een Gids van de Grootte van het Gedeelte die u zal helpen welk te eten voedsel beslissen. Ideaal gezien, zou een zinnige maaltijd ½ moeten zijn een plaat van groenten, magere bron ¼ van proteïne, en ¼ geheel korrelzetmeel. Een dessert kan zijn het dienen van een fruit of een salade. Alles bij elkaar, zou deze maaltijd minstens 500 hoeveelheden calorieën moeten bevatten. Het snackdeel is samengesteld uit gedeelten calorie-gecontroleerd gezond voedsel. Het slanke Snelle Plan van het snel dieet stelt vruchten en groenten zoals een appel, de helft van een banaan, halve kop druiven of kleine kop van fruitsalade voor. Één van dit gezonde voedsel moet met snacks zoals een Slanke Snelle bar van Optima, 1 minizak lichte popcorn, een Slanke Snelle bar van de Muffin van Optima of een ons pretzels worden gegeten.

    27-02-2012, 16:54 geschreven door sneldieet1  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Archief per week
  • 27/02-04/03 2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Bloggen.be, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!