Inhoud blog
  • 26 november 2008
  • 22 november 2008
  • 20 novermber 2008
  • 19 november 2008
    Over mijzelf
    Ik ben Van Looveren An, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Schildpad.
    Ik ben een vrouw en woon in Antwerpen (Belgiƫ) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 15/07/1984 en ben nu dus 39 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: babysitten, 3D kaarten, handwerk.
    Ik ben getrouwd. Heb graag sociale contacten Ga graag met kinderen om
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    dagboek van Nanneke

    26-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.26 november 2008
    Hoi allemaal
    tis toch lang geleden he?veel te lang
    hoe gaat het met jullie
    met mij gaat alles trager door de pijn van dat ongeval.Heb daarom niet veel op mijn pc kunnen werken.
    vandaag ben ik weer met Ossinou naar de jazzballet gegaan maar nu heb ik terwijl zei danste alleen op stap geweest. Ben naar ECI geweest en daarna nog eens in de Zeeman en Blokker gaan kijken of er koopjes te doen waren.
    Bij ECI heb ik trouw mijn 3D kaarten gaan halen en mijn dvd van CSI. Heb daar ook nog een agenda gekocht van Winny de Pooh
    Ik hou heel veel van kindertekeningen en van kinderspeelgoed.
    Vandaag was mijn man wat futloos hij heeft een hele dag in bed gelegen tot ik terug was van Ossinou.
    Morgen gaan wij naar centrum de wijk eten de soep komt van Housinne het is de lekkerste linzesoep die ik ooit gegeten heb.
    Zal morgen vertellen wat er als hoofdgerecht en nagerecht was. Dit weet ik echter nog niet.
    Ik ga jullie nu laten want verrek van de pijn in mijne rug maar dat komt door mijn nek.
    Ik zie jullie morgen zeker terug.
    veel liefs en nogmaals sorry voor het veel te lang geleden

    groetjes




    26-11-2008 om 18:46 geschreven door schildpad  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.22 november 2008

    Hoi allemaal,

    Sorry dat ik gisteren niets geschreven heb maar ik moest naar de kliniek ben namelijk gevallen met de fiets toen ik Ossinou naar het zwembad 'de arena' bracht.
    In de kliniek heb ik foto's laten nemen van mijn rechter knie en mijn nek. Er was niets gebroken maar heb er wel veel pijn aan.
    Ik loop met een nekverband en een steunverband rond mijn knie. Heb vandaag dus niets gedaan dan alleen maar gerust.
    Dus veel schrijven heb ik vandaag niet.
    Ik hoop dat ik morgen meer te schrijven heb.
    Groeten;

    22-11-2008 om 17:53 geschreven door schildpad  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.20 novermber 2008
    Hoi allemaal,

    Ben vandaag wat ziekjes maar toch ga ik schrijven wat ik vandaag gedaan en meegemaakt heb.
    Vanmorgen om 7.45u ben ik opgstaan omdat ik om 9.30 u verwacht werd bij de vdab op de Keyserlei.
    Heb me gewassen, aangekleed en gegeten (cornflaks met melk). Reeds om 8.42u heb ik de bus 21 richting Astrid plein (Antwerpen Centraal) genomen. En was dat nooit mij overkomt wel mijne huissleutel vergeten mee te nemen maar gelukkig was mijne man Bert thuis.
    Toen op het Astrid plein geariveerd te zijn ben ik nog 200 meter ongeveer gewandeld tot aan het gebouw van de vdab in de Keyserlei.
    Na geariveerd te zijn nam ik de lift ik dacht ik moet op het eerste verdiep zijn. Maar daar zeiden ze het is op het vierde verdiep dus ik de lift weer genomen naar het vierde verdiep daar zeiden ze me de infosessie is op het zevende verdiep.Dus ik weer de lift genomen naar het zevende verdiep.
    En ja hoor op het zevende verdiep stonden al menssen maar ik was zoals hun wel 10 minuten te vroeg.
    Was wel heel zenuwachtig en achteraf bekijken zenuwachtig geweest te zijn voor niets.
    We krijgen een hele uitleg over de buitenschoolse kinderopvang. Saai met soms wel wat intressante informatie.Daarna kregen we papieren die we moesten invullen. Om 11 uur had ik een geprek met de begeleidster maar dat viel allemaal goed mee en mag in februari naar de volgende selectie proef komen om daarna als alles goed loopt in maart te kunnen beginnen aan een opleiding van 3 maand in Berchem.
    Toen het gesprek afgelopen was heb ik direct naar Bert gebeld en gezegd dat alles goed verlopen was en daarna terug bus 21 genomen naar huis.
    Ik belde aan de deur zodat Bert de deur kon openen en ben daarna recht in bed gekropen was echt niet zo best.
    Om 14.10u. ben ik samen met Bert en onze hond Nevada naar het ziekenfonds geweest op papiertjes van de dokter binnen te brengen.
    Daarna heb ik naar Carina (van bond van jonge en grote gezinnen) gebeld wegens dat ik niet kon gaan babysitten deze avond omdat ik ziek ben en of ze niet iemand anders kon vinden in mijn plaats en ben toen direct daarna in bed gekropen en er pas uitgekomen toen Bert moest vertrekken naar zijn school.
    En ja nu zit ik hier he!!!!!! Ziekjes.
    Maar ik ga jullie nu laten en ga verder wat rusten.
    Ik zie jullie morgen wel terug.
    Doei



    20-11-2008 om 19:02 geschreven door schildpad  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.19 november 2008
    Hoi allemaal,

    Ik ben vandaag na lange tijd eindelijk inglogd.
    Had van vele menssen gehoord dat dat heel leuk en leerrijk is. Dus ik wil gewoon proberen om het zo goed mogelijk te maken.
    Ik heb het over het thema 'dagboek'
    Dus ik ga jullie dagelijks vertellen wat ik meegemaakt heb.
    Vandaag ben ik dus gaan babysitten op Ossinou. Ben met haar naar de jazzballet geweest. Ik heb terwijl zei danstte met Sare een opvoedster iets gaan drinken.
    Om 17.10u ben ik met mijn man Bert Vereecken naar de bibliotheek geweest en samen iets kleins gaan eten.
    Nu ben ik thuis en ga ik even aan mijn blog verder werken. Ga om 20u. Familie zien en daarna ga ik even verder in mijn boek '100 procent Timboektoe' lezen.
    Alle ik ga jullie nu laten
    Ik zie jullie morgenavond terug voor het verdere verloop van mijn dagboek

    doei

    19-11-2008 om 19:42 geschreven door schildpad  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)


    Archief per week
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek
  • Hallo
  • www.bloggen.be/havva_site

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • duidelijker (An)
        op 19 november 2008

  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs