wielrenner Sam Houfflyn
nieuwjes, weetjes en andere gegevens
Inhoud blog
  • Zwevegem 10 de plaats
  • 66 tigste paats te Koewacht
  • 5de plaats te Ottergem
  • Deerlijk => memorial Ronny Derie
  • home
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    01-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zwevegem 10 de plaats

    Vandaag reed ik in Zwevegem aan de Kreupel. Het was een golvend parcour en er waren niet veel deelnemers! Ideaal om een goeie plaats te behalen.

    Maar helaas, de benen hadden geen zin om te werken vandaag.

    Ik moest de ganse koers toekijken. De laatste ronde heb ik toch nog even geprobeerd met 3 andere renners maar ze hebben ons terug genomen de laatste rechte lijn, en ik kon niet meer vooraan inpikken.

    En heb dan nog de 8 ste gesprint.

    ( Jens Vandenbogaerden die voorop was met Frederick Laguage won de wedstrijd)

    =>  ook Gilles de Rycke ging 2 ronden in de aanval met Steven Hoedt maar zij werden terug gegrepen door het peleton.


    1.   VANDENBOGAERDE Jens BODYSOL- LOTTO CYCLING TEAM MENEN VZW 01:36:00
    2.   LAGAGE Frederique KSV DEERLIJK GAVERZICHT VZW :04
    3.   VAN LERBERGHE Bert KON. BALEN B.C. V.Z.W. 2:34
    4.   DERYCKE Gilles KON. BALEN B.C. V.Z.W.
    5.   OVAERE Jonas KSV DEERLIJK GAVERZICHT VZW
    6.   MAERTENS Elias TIELTSE RENNERSCLUB
    7.   DEPYPERE Dylan KSV DEERLIJK GAVERZICHT VZW
    8.   CARETTE Florent -
    9.   MICHELS Geoffrey KSV DEERLIJK GAVERZICHT VZW
    10.   HOUFFLYN Sam KSV DEERLIJK GAVERZICHT VZW
    11.   VANDENDRIESSCHE Alexandro CYCLING TEAM WERVIK
    12.   DECONINCK Kenny KSV DEERLIJK GAVERZICHT VZW
    13.   GHISTELINCK Paco NO LIMIT TEAM VZW ZWEVEGEM
    14.   VANMAERCKE Joy C.T.- DJ.MATIC-KORTRIJK
    15.   ANDRE JORDAN VELO SPORT BURY
    16.   NAESSENS Seppe NO LIMIT TEAM VZW ZWEVEGEM
    17.   MAES Alexander KSV DEERLIJK GAVERZICHT VZW
    18.   HOEDT Steven KSV DEERLIJK GAVERZICHT VZW 3:08
    19.   MANDERICK Torben KSV DEERLIJK GAVERZICHT VZW 5:23
    20.   MOLLEN Bram CYCLING TEAM WERVIK
    21.   HOLLEBEKE Michael CYCLING TEAM WERVIK
    22.   VANNESTE Wout KSV DEERLIJK GAVERZICHT VZW
    23.   REMMERIE Arthur NO LIMIT TEAM VZW ZWEVEGEM
    24.   VANDORPE Ybe CYCLING TEAM WERVIK
    25.   POLLET Yorrim KVC DE ZEEMEEUW OOSTENDE
    26.   VANDEMEULEBROUCKE Till KSV DEERLIJK GAVERZICHT VZW
    27.   SIX Jens JONGE RENNERS ROESELARE
    28.   SINNAEVE Arno KVC DE ZEEMEEUW OOSTENDE
    29.   SEYNHAEVE Aaron KSV DEERLIJK GAVERZICHT VZW
    30.   DEBAERE Kevin KSV DEERLIJK GAVERZICHT VZW
    31.   VERPLANCKE Kenny KVC DE ZEEMEEUW OOSTENDE


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    01-05-2008, 00:00 geschreven door sam houfflyn  
    Over mijzelf
    Ik ben Sam Houfflyn
    Ik ben een man en woon in Deerlijk (Belgiƫ) en mijn beroep is school.
    Ik ben geboren op 02/10/1992 en ben nu dus 31 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: wielrennen,muziek, .....
    E-mail mij !

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Blog als favoriet !
    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Archief per week
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    valkyrie
    www.bloggen.be/valkyri

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs