Gastenboek
  • Mr.
  • jongste piloot ???
  • GROETJES
  • hoi
  • Groetjes

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Archief per week
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 26/09-02/10 2005
    Zoeken in blog

    Inhoud blog
  • OO-GEM over Leuven - Phillipssite
  • YAK inbound St. Hubert...
  • Mijn beginperiode anno 1976 plusminus...
  • Werken in omstandigheden met weinig licht ...
  • No comment...........
    Blog als favoriet !
    Sabena

    15-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jesse's Karikatuur van Patrick
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.M.O.P. en Piloot ....P. Degroof
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Brussels tower .....
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Mijn hoed af voor de mensen die hierin werken ......

    Soms vragen we een " crossing clearance " voor EBBR als we vanuit Grimbergen vertrekken ...We houden dan zélf ook wel rekening met de drukte ( als je zélf werkt met vertrekuren/aankomsten en dat jarenlang weet je ongeveer wel wanneer het kan zonder al te veel poespas ...)

    Toch moet ik zeggen dat zij iedere keer weer voor 100 % proberen te voldoen aan ons verzoek...

    Voor zover ik weet is daar nooit een probleem mee geweest en iedereen wil dat zo houden ...

    Thxs again Folks !   ( Het is altijd een ongelofelijke ervaring !  )

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tankwagen ...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze tank is gebruikt om brandstof die nog in de tanks zat na een vlucht ( verplicht ! ) uit de vleugels en internal tanks te halen en op te slaan wanneer het vliegtuig  "in onderhoud" moest gaan.

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.groundpower voor een B-737
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een " ellendig manneke" .....
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik kreeg de taak om hem op te leiden tot M.O.P....

    Ik heb het graag gedaan, hij leerde vlot en het was prettig werken met hem ...

    Hij werkte ook nog eens aan wagens en ik kocht,- tot mijn tevredenheid,- van hem een BMW...

    Hij hield wel van een grap en zo kwam hij aan zijn naam...nadat ik beet was genomen ....

    Of hij " geintegreerd was " ?

    Wel, hij werkte bij ons, ging met ons eten...inplaats van ergens apart een kliekje te vormen ...hij sprak Nederlands, maar ook Frans en Arabisch ...

    Je hoefde je woorden niet te wikken en te wegen ...dat deed hij evenmin ....

    Ik heb NOOIT iemand gezien die zich vijandig heeft opgesteld tegenover hem ....integendeel ! Met hem werken was en plezier ...


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Michel Van Den Borre en Bart Van Overbeke -B767
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.onze 707 ....
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Voor zijn tijd een prachtontwerp / lijn ......

    Vergelijk je de hedendaagse grote Boeings ermee...dan is hij nog steeds mooier .....en dat na 50 jaar ....!

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De convair ...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De A-310....
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A-340 over Frozen Canada
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Onze Jumo met een F-16
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A-340 boven St. Hubert
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A330 vanuit een Airbus
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DC-10 naast een B-707
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boeing 737 van SLR
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A-330 - Sabena
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Christian Baudry
    Wie " Het leven zoals het is " gezien heeft zal zich het Sabenavliegtuig herinneren dat terug moest keren met een ontplofte motor ....

    Hij was de Captain van dat vliegtuig ...Ik had hem een paar minuten voorzien nog gesproken en zijn vliegtuig naar de taxilijn geduwd ...

    Hij vliegt eveneens de YAK-52 in Temploux samen met Jacques Bodart en Pierre Tassin.

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen


    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs