Foto
Bedankt aan mijn sponsors CEP en B&B de verbogen parel
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto

Mijn pr's

5km (05/11/2011):18,10 (3,38min/km)

10 (9,9km): (25/06/2011): 38.OO (3.50min/km)

21,1km (11/10/2009): 01.27.27

42.195 (11/09/2011): 02:59:45

Mijn trainer Jos Wouters en de club
  • Vabco
  • Nog leuke loopblogjes!
  • Ruthje
  • Webloglopers unite!!
  • Katrien
  • Lies uit Leuven
  • Kaat loopt
  • Wim
  • Peggy
  • elastimam
  • Gert
  • Tinne en Dirk
    Nog enkele leuke blogs!
  • Tinneke
  • Jogginggirl
  • Sandy
  • Eugène
  • Tiny
  • Martine
  • Julie
  • Rinus
  • John
    En nog enkele loopblogjes
  • Stofke
  • Dromer van een marathon Geert Van Moer
  • Stefke
  • Betty Spencer
  • Frank Spencer
  • Eefje jogt
  • Chris Rogghe
  • Benny
  • Anita
  • Jan loopt
    Nog weblogloperkes!!
  • Dirk de Groof
  • Vic
  • Renate
  • Herman
  • Steve
  • Sandra
  • Hans
  • M@urice
  • Natalie Tijtgat
  • Bjorn
    Nog webloglopers!!
  • Cremke
  • Fré is running
  • hardloper Hans
  • Geert
  • runnergirl
  • Clint Lenaers
  • Bart Rosseel
  • Gerry
  • Bakkertje
  • Rudolf
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    episode_in_perfectie
    www.bloggen.be/episode
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Verhuist naar www.wendylenaert.weebly.com, kan hier geen tekst meer typen :( Groetjes Wendy
  • Verhuist
  • Wat een weekend!
  • cross Lommel.
  • Cross Tessenderlo
    Running Lady
    Marathonloopster
    08-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weekendje aan zee!

    Vrijdagvoormiddag was nog vrij druk, ik moest zien dat de kinderen helemaal klaar waren tegen 8u, ik zou dan vertrekken om voor een training en Herbert zou ze naar het school doen, we werden om 9u40 op school verwacht.  Hier paste precies de geplande training van 15km tegen 5min/km tussen, had geen zin in oponthoud dus heb de training gewoon langs het kanaal gedaan, 7,5km heel en dan kopke omdraaien om na 15km terug thuis te staan, vlug douchen en net op tijd opt school.  Daarna vlug boterhammetjes gesmeerd en dan was het tijd om ons naar het station te begeven, ons ontspannen weekendje kon beginnen!  Na een reisje van 3 uur kwamen we aan in de panne, vrij vlot ons hotel gevonden en vlug onze koffers in de kamer gaan dumpen, ik wou de zee zien ;).  Het was er vrij friskes, Herbert had zich een beetje te licht gekleed dus trokken we maar terug het centrum in om een pannenkoekje te gaan eten met een warme thee.  Persoonlijk vind ik de Panne echt geen gezellig stadje, zeker niet in deze periode van het jaar, het was er nogal vuil en verouderd, maar ja, ieder zijn gedacht hé.  Er was dan ook geen gezellig restaurantje te vinden , dus hebben we in de gb een slaatje gaan halen en dat samen met een frietje van de frituur verorbert.  Na een goede nachtrust kreeg ik de volgende woorden van Herbert te horen: "ik voel mij niet goed", het viel precies nog wel wat mee, dus gingen we rond 8u30 ontbijten, veel tijd kreeg ik echter niet, want hij voelde zich maar slechter en slechter worden, dus was het gauw wat boterhammen in mijn lijveke gooien en vlug terug naar boven.  Tja, zo kon ik mij wel in alle rust voorbereiden op mijn 32km loopje, had om 10u afgesproken met Francis, hij zou 16km meelopen en mij een mooi toerke leren kennen.  Stipt om 10u was hij daar en begonnen we eraan, hij voerde mij langs bospaadjes, oude bleken (hoogste duin van daar), en het toch wel prachtige strand ( met volle wind in de rug :D), nadat hij mij terug op pad had gezet begon ik aan de 14 km die ik alleen zou lopen, tot aan km 25 kon ik de weg goed terugvinden, maar daarna is er toch iets misgelopen.  Geen probleem, ik liep gewoon straatjes en en uit tot ik merkte dat ik in koksijde was en nog maar een 5km moest lopen, dus tijd om terug het strand op te lopen en te genieten van het windeke in de rug.  Op exact 32km kwam ik terug aan het hotel, het was een zalig loopje!  Herbert voelde zich nog steeds niet helemaal in orde, maar we vertrokken een uurtje later toch voor een korte wandeling en namen de bus naar Veurne, het leek mij daar gezellig en dat bleek ook zo te zijn.  Jammergenoeg heb ik haast niets anders kunnen zien dan het uitzicht van een café op de grote markt, Herbert kon niet meer stappen van de maagkrampen dus moesten we ons terugtrekken in een kaffeeke.  Nadat ik een vegetarische spaghetti naar binnen had gesmeten vertrokken we maar terug naar ons hotel.  Het werd dus een hele rustige avond, heel jammer, want we werden uitgenodigd door Francis om éne te gaan drinken en had daar echt wel zin in.  Onze bovenburen waren echter niet van plan om er een rustig avondje van te maken, het vooroordeel dat de Fransen "hete" mensen zijn klopt dus echt wel ;).  Zondag werd ik gewekt door een stralende zon, de benen voelden goed dus werd er niet getwijfeld, vlug nog even in de loopkleren geschoten en een 5km op het strand gaan lopen, echt zalig!!!  Herbert voelde zich al terug wat beter en dus kon er vandaag uitgebreid ontbeten worden.  Dan de valieskes terug vullen en op weg naar huis!!  Jammer dat Herbert ziek was, maar ik heb alleszins genoten van mijn loopjes aan de zee!

    Vandaag ook al terug de eerste training van de week gedaan, een tempoloopje van 10km, stilte voor de storm ;).

    Het was voor velen ook een heel sportief weekendje, de Oostende/Brugge lopers hebben dat schitterend gedaan, en wat een tijd ons Tinne gelopen heeft, heel knap ze!!

    Natuurlijk heb ik ook heel veel bewondering voor de Stein lopers, zomaar even 6u lopen is niet min hé!

    Heel veel groetjes!



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (18)

    12-03-2010
    andere omgeving
    aiaiai, niet zo fijn dat uw ventje ziek is geworden. Ik heb het nu ook zitten :-s Toch fijn dat jij genoten hebt van je loopjes aan zee. Het is altijd fijn om eens in een andere omgeving te lopen e.

    12-03-2010 om 12:20 geschreven door Carmen


    11-03-2010
    mooi
    Machtig mooi aan zee, vind ik nou ook altijd. Je hebt een mooi weekend gehad en behoorlijk wat kms gelopen, dat zit dus wel goed; alleen jammer van Herbert.

    11-03-2010 om 18:24 geschreven door ruud


    10-03-2010
    Zee
    Altijd lekker aan zee! En je hebt weer aardig wat km's gemaakt ook :)

    10-03-2010 om 22:33 geschreven door John


    ajaj
    De broer heeft het precies nog niet geleerd: altijd een extra trui meedoen! Zeker als het nog winter is in maart. Maar jij goed gelopen!  

    10-03-2010 om 10:25 geschreven door Delphine


    Prima
    Wat de kilometers betreft is dat allemaal goed verlopen aan zee, jammer voor die zieke.

    10-03-2010 om 09:44 geschreven door steven


    09-03-2010
    goed
    een lekker weekend en een mooie duurloop

    09-03-2010 om 22:41 geschreven door hans


    In Koksijde...
    ...bedwongen we den "Hoge Blekker"...

    Groetjes

    09-03-2010 om 22:29 geschreven door Francis


    frans
    Jeetje wat jammer dat Manlief ziekjes werd en heerlijk zo aan het strand rennen.
    Je kan een keer in Heemskerk komen rennen op het strand, ook mooi!.
    Mooie duurloop en lastig zulke hete fransen ;-).
    Groet Rinus.

    09-03-2010 om 21:53 geschreven door Rinus


    wat een trainingen efkes 32k lopen amai sjieke dinges

    09-03-2010 om 19:27 geschreven door Peter


    ...
    ...knappe duurloop heb je er van gemaakt Wendy, spijtig dat Herbert ziekjes was.

    09-03-2010 om 19:22 geschreven door natalie


    weekend

    je heb een leuk weekend gehad en dan ook nog tijd om te lopen. succes voor je marathon.

    groet hans
    www.hansdeloper.web-log.nl

    09-03-2010 om 19:18 geschreven door hans spieker


    goed loopweekend
    Ondanks dat je mannetje zich niet helemaal in orde voelde heb je er toch alleszins een leuk loopweekend van kunnen maken.

    09-03-2010 om 11:07 geschreven door Tiny


    balen he !
    Dat herbert ziek is geweest zal wel tegengevallen zijn .
    Maar jij hebt er toch en prachtig loopje opzitten . 
    Straks versnellingen  !! Dat zal weer wat anders zijn ??

    09-03-2010 om 10:57 geschreven door coach mario


    Leuk
    Leuk weekendje heb je achter de rug, jammer van het ziek zijn van Herbert. Ik zie wel dat jij ook van zo'n weekend 'trainingskampje' maakt. Het zal wel verfrissend zijn geweest om eens in een andere omgeving te lopen. Succes verder met het voorbereiden...

    09-03-2010 om 08:37 geschreven door Frans


    Trainen.
    De trainingen verlopen zoals het moet, de conditie gaat in stijgende lijn.
    Dat word hoogst waarschijnlijk een knappe marathon.

    09-03-2010 om 08:22 geschreven door Joggerke


    08-03-2010
    lezen doet lopen
    Gewoon door het te lezen krijg ik zin om mijn schoenen aan te trekken en zelf te vertrekken :(

    08-03-2010 om 23:20 geschreven door Michel


    niet serieus
    da's niet eerlijk hé ... ik moet hier elke dag hard werken terwijl mijn voornaamste concurrente voor de eindwindst in Utrecht op stage aan de zee kan gaan. Ach ja, 'k zal dan maar alleen het mannenklassement winnen hé!? ;-)))

    08-03-2010 om 22:03 geschreven door geert


    ...
    Ge hebt nen hele brave vent precies! Moest ik mijn loopgerief meepakken als we op weekend zijn... k zou nogal ne post pakken vrees k

    Enne... voor die Fransen: we hebben ook ooit last gehad van 'luidruchtige' bovenburen. De oplossing: zet een busje smeerolie aan hun deur (goed in t zicht). En als ze iets of wat snugger zijn hebben ze de hint wel gesnapt

    08-03-2010 om 21:20 geschreven door Bart




    Foto

    Kiekeboe! Ik ben Wendy Lenaert, 31 jaar, gehuwd en mama van 3 zoontjes. Sinds feb 2008 verslaafd aan het lopen, mijn favoriete afstanden zijn de halve en hele marathon.


    Archief per maand
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008

    Laatste commentaren
  • ULBJ (supra cubans)
        op Een beetje pech.
  • gefeliciteerd (Eugène)
        op Wat een weekend!
  • Proficiat Wendy. (Joggerke)
        op Wat een weekend!
  • wow! (Ronald)
        op Wat een weekend!
  • Ferm!! (nancy)
        op Wat een weekend!
  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs