Foto
Bedankt aan mijn sponsors CEP en B&B de verbogen parel
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto

Mijn pr's

5km (05/11/2011):18,10 (3,38min/km)

10 (9,9km): (25/06/2011): 38.OO (3.50min/km)

21,1km (11/10/2009): 01.27.27

42.195 (11/09/2011): 02:59:45

Mijn trainer Jos Wouters en de club
  • Vabco
  • Nog leuke loopblogjes!
  • Ruthje
  • Webloglopers unite!!
  • Katrien
  • Lies uit Leuven
  • Kaat loopt
  • Wim
  • Peggy
  • elastimam
  • Gert
  • Tinne en Dirk
    Nog enkele leuke blogs!
  • Tinneke
  • Jogginggirl
  • Sandy
  • Eugène
  • Tiny
  • Martine
  • Julie
  • Rinus
  • John
    En nog enkele loopblogjes
  • Stofke
  • Dromer van een marathon Geert Van Moer
  • Stefke
  • Betty Spencer
  • Frank Spencer
  • Eefje jogt
  • Chris Rogghe
  • Benny
  • Anita
  • Jan loopt
    Nog weblogloperkes!!
  • Dirk de Groof
  • Vic
  • Renate
  • Herman
  • Steve
  • Sandra
  • Hans
  • M@urice
  • Natalie Tijtgat
  • Bjorn
    Nog webloglopers!!
  • Cremke
  • Fré is running
  • hardloper Hans
  • Geert
  • runnergirl
  • Clint Lenaers
  • Bart Rosseel
  • Gerry
  • Bakkertje
  • Rudolf
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    qkoorts
    www.bloggen.be/qkoorts
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Verhuist naar www.wendylenaert.weebly.com, kan hier geen tekst meer typen :( Groetjes Wendy
  • Verhuist
  • Wat een weekend!
  • cross Lommel.
  • Cross Tessenderlo
    Running Lady
    Marathonloopster
    28-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zaterdag 28 november.

    Het is weeral een tijdje geleden, maar we hebben deze week toch goed getraind hoor!  Vooral donderdag was pittig, 8x1km tegen 4min stond op mijn schema, pfff en dat met zoveel wind!  Maar we hebben toch goed ons best gedaan, de snelste was 4.01min en de traagste was 4.05min, vooral die laatste was afzien, zo moeten vechten tegen de wind vraagt veel energie en op het laatste waren de benen dan ook leeg, maar ik was toch tevreden hoor.  Verder voel ik mij de laatste tijd ook zo onzeker, waarschijnlijk door die blessure, heb het gevoel dat ik niet meer zo diep kan gaan op training als vroeger, daarom dacht ik erover na om naar een atletiekclub te gaan, maar ik wil natuurlijk mijn schema's met Mario niet opgeven en ook mijn vrijheid wou ik niet kwijt.  Hier in Mol is een prima atletiekclub maar jammergenoeg is het daar echt wel de bedoeling dat je de club volgt, hun opgelegde wedstrijden loopt en hun trainingen volgt en daar heb ik nu echt geen zin in, is ook heel moeilijk te combineren met mijn gezin.  Dus moet ik gewoon terug wat harder worden, ik denk dat een wedstrijdje lopen daar zeker mee zal helpen, eens zien hoever we nu staan.  Daarom zal ik volgende week starten aan de blauwe kei cross hier in Mol, een wedstrijdje van 6km, ik hoop dat de benen er klaar voor zijn.  Verder heb ik ook de hulp ingeroepen van Mario, dinsdag gaan we eens samen een fartlek training doen, ik kijk er al naar uit, al zal het afzien worden denk ik ;-).  Vandaag ben ik naar mijn schoonouders in Geel gelopen, zo'n 16km, en het ging echt heel goed, zelfs met de wind die constant draaide, ik moest maar 10km tegen 5min lopen en de rest opt gemakske, maar het liep zo soepel dat ik precies niet meer kon vertragen, de 16km liep ik net tegen 5min/km en de hartslag zat op 161 bpm wat voor mij vrij laag is.  De conditie zit dus zeker niet slecht, ben echt eens benieuwd naar zaterdag, en eerlijk gezegd zijn de kriebeltjes nu al een beetje aanwezig :-D.



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (15)

    01-12-2009
    onzeker?
    Volgens mij hoef jij helemaal niet zo onzeker te zijn; je bent prima in vorm. Dat zo'n intervalletje eens een keer wat minder gaat, doet daar niets aan af. Met zo veel wind is het nou eenmaal altijd wat zwaarder. Zelf heb ik dat trouwens al 25 jaar ervaren, dat het 's winters minder snel lijkt te gaan. Je hoeft je dus nergens zorgen om te maken. Hoe dat de fartlek vandaag samen met Mario?
    Succes lavast met je cross; je zult zien dat je gaat "vliegen"
    groet, Ruud

    01-12-2009 om 21:33 geschreven door ruud


    goed hé
    Amai, het gaat toch weer de goede kant op hé. Weer een stevige training achter de rug. Ja en wat een club betreft, zeer moeilijk te combineren met gezin en  werk en kinderen niet te vergeten.

    01-12-2009 om 09:58 geschreven door steven


    Wedstrijdje
    Eerst en vooral , iedereen twijfelt al eens, maar daar komen de sterkste altijd beter uit. Weet vooral wat je kan en niet wat je niet kan. Zelfvertrouwen is zo belangrijk!!! Een club bied voordelen maar ook enkele verplichtingen. Maar met jou persoonlijke trainer zit je heel goed, dat hebben jullie al bewezen. Soms is het wel leuker om niet te veel alleen te moeten trainen. Ik doe ook meestal mijn zware trainingen op de atletiekclub (ac Lierse). Je gaat zeker goed lopen as Zondag, succes alvast. Go Fot It.

    Ps. Benicasim is ook schitterend voor ganse famillies, ook voor kindjes zeker in de paasvakantie, veel animatie , afgesloten tuin met zwembaden en veel speelmogelijkheden en amper 150m van het strand en de zee!!!!

    01-12-2009 om 09:23 geschreven door kurt jurgens


    30-11-2009
    Genieten
    Een moeilijk periode en je komt er sterker uit, echt.
    Volg je gevoel en na een sterke periode is er altijd een dalletje, maar daar kom je uit.
    Volg de raad van Mario en vooral genieten.
    Groet Rinus.
    www.rinusrunning.nl

    30-11-2009 om 23:37 geschreven door Rinus


    onzeker
    Ja , ik ken da onzeker gevoel. Toch uw eigen gevoel volgen en als je nergens aan vasthangt kies je wanneer je gaat. maar een club heeft ook wel voordelen zeker in de winter. maar je bent goed bezig ze!

    30-11-2009 om 22:17 geschreven door Carmen


    amai
    ja je hebt weeral goed getraind ik heb ook contact opgenomen met mario en na mijn kwestuur train ik ook met hem en wat die club betreft idd daar heb je verplichtingen ik het tot 2 jaar terug ook bij een club gelopen en je was niet vrij meer waar je gaat lopen enz.....nu loop ik bij de knoet en daar doe je wat je wil en het is een toffe bende heb ook zo mac leren kennen marcoloopt.be

    30-11-2009 om 18:48 geschreven door joggertje68


    Moeilijke keuze...
    maar zoals Marc zegt: je bent bij een club verzekerd altijd en overal. Wij zijn verzekerd op onze trainingen buiten clubverband en dat zal bij andere clubs ook wel zo zijn. Onze club is wel een recreatieve club met ook heel veel extrasportieve activiteiten, heel leuk om gelijkgestemden te leren kennen. Een bijkomend voordeel is dat je met mensen van hetzelfde niveau of zelfs iets beter aan de slag kunt en niet te vergeten je krijgt bijkomend advies van de trainers ivm looptechniek, blessures,.. en allerlei handige tips. De kunst is een club te vinden die niet te veraf is en die aan al je verwachtingen voldoet zodat je in samenspraak met je coach (als ik het goed voorheb is Mario toch ook bij VABCO Mol) goede afspraken kan maken. De lopers verplichten om bepaalde wedstrijden mee te doen vind ik wel een beknotting van je vrijheid maar ongetwijfeld kunnen daar ook afspraken over gemaakt worden.

    30-11-2009 om 14:05 geschreven door Spencerwoman


    CLUB
    Heb vroeger ook met een club getraind,maar hun uren lagen nogal laat op de avond ,voor mij niet ideaal dus
    het voordeel is wel dat je verzekerd bent,toch ook wel hééél belangrijk
    je leert weer nieuwe mensen kennen,je krijgt een Val nummer waar' je goedkooop aan veldlopen kunt meedoen ,en ook op andere wedstrijden krijg je soms korting
    ik kan me toch niet inbeeelden dat je alles verplicht bent mee te doen
    in elk geval ,succes met je beslissing en je moet er vanuit gaan dat het normaal is dat je nu een lichte terugval kent ,je kunt geen hééél jaar top zijn ,nu rustig aan en in de zomer terug vollen bak

    groetjes
    de bakker

    30-11-2009 om 08:38 geschreven door marc lenaerts


    29-11-2009
    Succes...
    ...zondag met je wedstrijd in Mol...de trainingen gaan goed dus...

    29-11-2009 om 20:44 geschreven door natalie


    Club
    een club kan je niet verplichten aan alle activiteiten deel te nemen. Andere combinaties zijn ook mogelijk, ik ben daar een voorbeeld van. Ik ben bij een club, heb een trainer van een andere club en ik loop waar en wanneer ik wil. Neem maar een kijkje www.petrasliepers.skynetblogs.be 
    Dus denk er nog is over na.

    29-11-2009 om 20:30 geschreven door Petra


    Wind
    Lekker he, met die wind hardlopen ;) Maar je maakt mooi je kilometers.

    29-11-2009 om 16:28 geschreven door John


    waar
    dat is waar bij een club ben je gebonden aan de trainingen die ze daar geven... ook nog de wedstrijden moeten lopen die zij uitkiezen... dat hebben we hier gelukkig niet.. vrijheid is belangrijk

    29-11-2009 om 13:53 geschreven door hans


    Niet kunnen ...
    ... vertragen? Hoe doe je dat? Bij mij gaat dat meestal vanzelfs
    Ja dat is typisch aan een jogger/"lange afstandsloper" die staan nogal op hun eigen. En 'genieten' van hun 'vrijheid' maar trainen daarom zeker niet minder hard.

    29-11-2009 om 11:52 geschreven door danny


    sterk!
    Niet wanhopen Wendy. Ben er van overtuigd dat je steeds sterker wordt. t'zal wel lastig kiezen zijn. Vrijheid mag zwaar wegen.

    29-11-2009 om 07:22 geschreven door tiny


    Club.
    Ja Wendy, een atletiekclub geeft voor en na-delen.
    Ik ben aangesloten, maar train alleen, al een jaar of vijf.
    Voordeel zijn b.v. op de piste interval trainen met atleten van je niveau,
    of nog ietje beter, waarje, je kunt aan optrekken.
    Het grote nadeel is de vrijheid die je verliest, zeker als je jezelf kan blijven motiveren.
    Succes zondag in de blauwe kleicross.

    29-11-2009 om 06:28 geschreven door Joggerke




    Foto

    Kiekeboe! Ik ben Wendy Lenaert, 31 jaar, gehuwd en mama van 3 zoontjes. Sinds feb 2008 verslaafd aan het lopen, mijn favoriete afstanden zijn de halve en hele marathon.


    Archief per maand
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008

    Laatste commentaren
  • ULBJ (supra cubans)
        op Een beetje pech.
  • gefeliciteerd (Eugène)
        op Wat een weekend!
  • Proficiat Wendy. (Joggerke)
        op Wat een weekend!
  • wow! (Ronald)
        op Wat een weekend!
  • Ferm!! (nancy)
        op Wat een weekend!
  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs