Foto
Bedankt aan mijn sponsors CEP en B&B de verbogen parel
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto

Mijn pr's

5km (05/11/2011):18,10 (3,38min/km)

10 (9,9km): (25/06/2011): 38.OO (3.50min/km)

21,1km (11/10/2009): 01.27.27

42.195 (11/09/2011): 02:59:45

Mijn trainer Jos Wouters en de club
  • Vabco
  • Nog leuke loopblogjes!
  • Ruthje
  • Webloglopers unite!!
  • Katrien
  • Lies uit Leuven
  • Kaat loopt
  • Wim
  • Peggy
  • elastimam
  • Gert
  • Tinne en Dirk
    Nog enkele leuke blogs!
  • Tinneke
  • Jogginggirl
  • Sandy
  • Eugène
  • Tiny
  • Martine
  • Julie
  • Rinus
  • John
    En nog enkele loopblogjes
  • Stofke
  • Dromer van een marathon Geert Van Moer
  • Stefke
  • Betty Spencer
  • Frank Spencer
  • Eefje jogt
  • Chris Rogghe
  • Benny
  • Anita
  • Jan loopt
    Nog weblogloperkes!!
  • Dirk de Groof
  • Vic
  • Renate
  • Herman
  • Steve
  • Sandra
  • Hans
  • M@urice
  • Natalie Tijtgat
  • Bjorn
    Nog webloglopers!!
  • Cremke
  • Fré is running
  • hardloper Hans
  • Geert
  • runnergirl
  • Clint Lenaers
  • Bart Rosseel
  • Gerry
  • Bakkertje
  • Rudolf
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    koureurken
    www.bloggen.be/koureur
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Verhuist naar www.wendylenaert.weebly.com, kan hier geen tekst meer typen :( Groetjes Wendy
  • Verhuist
  • Wat een weekend!
  • cross Lommel.
  • Cross Tessenderlo
    Running Lady
    Marathonloopster
    21-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Leiemarathon, joehoe!!!

    Lag al van 2u te woelen in mijn bed, ben dan maar opgestaan om een beetje te bloggen ;-).

    Mijn verslagje!

    Al weken werd er mij ingeprent om de eerste helft zeker niet sneller te lopen dan 4.45min/km en daarna zouden we wel versnellen.  Met dit in mijn achterhoofd stapte ik gisteren bij Steffke in de auto om ons naar de start van de leiemarathon te Deinze te begeven.  Mooi op tijd aangekomen kwamen we al direct Gert en Mario tegen, we waren dus al compleet, nummer gaan halen en nog  met een boel bloggers gesproken, en dan was het tijd om plaats te nemen in het startvak.  Een beetje met een bang hartje toch hoor ;-).  Na 1 minuut stilte klonk het startschot, en we waren vertrokken, eerst een plaatselijke ronde van 5km om dan langs de Leie te lopen tot in Wevelgem, vanaf hier hadden we ook fietsbegeleiding en deze nam Gert voor zijn rekening, hij heeft dat echt schitterend gedaan, ik werd nogal in de watten gelegd hoor!!  Er pikte ook nog een dame bij ons aan, ook zij liep haar eerste marathon en deed dat schitterend, zij zou aankomen als derde vrouw in 3u19!!  Na de 10km werd het moeilijker voor mij om mij strikt aan de 4.45min/km te houden, en liepen we soms al eens rapper.  Gert heeft mij ook schitterend geholpen met elke km de snelheid te vermelden, zo moest ik zelf mijn garmin niet in't oog houden.  

    Aan km 20 stond de aflossing er, Mario dreef direct het tempo op, ik zat echt nog fris en kon het goed volhouden, hij gaf mij ook heel nuttige tips ivm met bruggen oplopen en drinken.  Na km 30 werd ik helemaal overgelaten en de zeer goede zorgen van Gert, ik denk dat ik toen nog wat versneld ben, maar heb heel de tijd geprobeerd om soepel te lopen en het liep echt nog goed!  Op km 35 nog steeds geen man met de hamer gezien, en ik kan het gevoel dat ik had op km40 echt niet beschrijven!  Ik ga hier de marathon uitlopen, joehoe!!!  Echt versnellen kon ik niet meer, maar toen ik Katrien en Anita op 41km zag staan heb ik toch nog een efforke gedaan, mega gelukkig zag ik de finish, in een laatste versnelling kon ik nog een man voorbijsteken, ik kwam over de finish in 3u15 en was ongelofelijk tevreden!!  De benen deden natuurlijk al pijn van km35, maar het kopke was nog fris hoor.  

    Heel erg bedankt aan Gert, Mario en Stefke voor de super begeleiding!!  Ook de andere bloggers zoals Fré, Betty Spencer, Frankie Leus, Cremke,...  hebben schitterend gelopen, een hele dikke proficiat!

    Na nog wat gepraat te hebben met Katrien, Anita, fam. Spencer, Cremke,...  was het tijd voor de prijsuitrijking, ik mocht als 2de dame bloemen en een envelopke in ontvangst nemen, daarna mocht ik nog eens op het podium omdat ik eerste in mijn cattegory geworden was.  

    Een hele geslaagde dag dus!

    Ik kijk al uit naar de volgende marathon, dit ligt mij wel, maar hij word zeker nog niet onderschat hoor, mijn stand is nu 1-0 tussen mij en de man met de hamer ;-).  

    Groetjes!!



















    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (40)

    29-09-2009
    het is laat dat ik het gezien heb,maar proficiat zeg!!!
    Amaai Wendy, dat noem ik nu eens een schitterend debuut marathon zie Wat een tijd.....Dat moet je nog doen Een dikke proficiat.

    29-09-2009 om 14:46 geschreven door patrick aerts


    27-09-2009
    proficiat!
    Proficiat met je marathondebuut, het ligt je precies echt wel aan je verslag te lezen ;)
    Op naar de volgende! :d
    x

    27-09-2009 om 11:06 geschreven door Leen


    25-09-2009
    WOW!!
    Wat een schitterende prestatie!! Echt hele diepe buiging! Prachtig zeg!! Heerlijk verhaal ook!

    25-09-2009 om 22:00 geschreven door Pieter de Boer


    Wooooooooooow
    Wat een onwijs mooie tijd zeg!!! Gefeliciteerd daarmee en als je zo doorgaat belooft dat nog wat voor de toekomst =D

    25-09-2009 om 13:44 geschreven door Léonie


    24-09-2009
    Nogmaals een dikke proficiat, een heel knappe prestatie Speedy

    24-09-2009 om 16:57 geschreven door Stofke


    23-09-2009
    super!!
    Wendy, dit is gewoon een ongelooflijke superprestatie!! Ik ben vol bewondering!
    Dikke proficiat!!
    Nancy

    23-09-2009 om 10:16 geschreven door nancy


    Chapeau!
    Knappe prestatie hoor, en las ik het goed dat dit je eerste marathon was ? Wow, en wat een tijd!

    Goe bezig ;) en succes met de toekomstige marathons!

    Fred

    23-09-2009 om 08:05 geschreven door Fred


    22-09-2009
    Vlakke marathon
    Felicitaties deed ik al op je facebook en hier . Maar is deze marathon wel vlak ?

    22-09-2009 om 22:17 geschreven door Clint


    Van harte!
    Je zette een puike prestatie neer. Je negatieve split wijst erop dat je zelfs nog stukken sneller kunt! Geniet volop na en laat die adrenaline maar gieren... Ook ik kan al twee nachten nauwelijks slapen. Sportieve groeten.

    22-09-2009 om 10:58 geschreven door sven


    PROFICIAT!!!!!!
    Ook hier op je blogje een dikke proficiat, wat heb je dat schitterend gedaan. Een fantastisch debuut; die eerste marathon blijft toch iets speciaals hoor, die vergeet je nooit meer!!!

    22-09-2009 om 06:25 geschreven door Spencerwoman


    21-09-2009
    Geniet ervan !!!
    Wat een prestatie zeg...3u15 op je eerste marathon.  Geniet ervan !!!

     

    21-09-2009 om 23:10 geschreven door peter


    goed
    leuk je verhaal.. rustig starten en dan versnellen... met een hele mooie begeleiding... ook leuk de foto's

    21-09-2009 om 22:10 geschreven door hans


    .
    Dat heb je schitterend gedaan Wendy!

    21-09-2009 om 22:04 geschreven door Homer


    Fantastisch
    Wat een geweldige prestatie...je eerste marathon in 3u15, je bent echt een "klasbak" :) Van harte gefeliciteerd, wedden dat je in de toekomst onder de 3 komt..?

    21-09-2009 om 20:38 geschreven door John


    je bent geweldig
    Nogmaals van harte Wendy!!! Je eerste marathon met een negatieve split! Onwijs goed gedaan... kijk nu al uit naar je tweede marathon verslag. Geniet heerlijk na!

    21-09-2009 om 19:50 geschreven door Ronald


    Leiemarathon
    Nogmaals een heel dikke proficiat met je superprestatie!!

    21-09-2009 om 18:33 geschreven door Koen


    Hamer
    De man met de hamer had een date met mij...
    Schitterend van jou, kga het blijven zeggen...schitterend schitterend schitterend...

    21-09-2009 om 15:09 geschreven door Francis


    amai
    een toptalent echt goed gelopen meid ik doe niet mee ik kan dat niet meer denk ik dan moet ik wat kilokes vermageren doe zo verder en nu veel rusten he

    21-09-2009 om 14:21 geschreven door gerry


    chapeau
    petje af voor deze super-prestatie.
    Geniet nu maar een tijdje van deze roes!

    21-09-2009 om 12:53 geschreven door gert


    hartelijk gefeliciteerd
    WOW! Wat een tijd!!! Super gedaan Wendy.
    PROFICIAT. Wat een power heb jij zeg.
    Eindhoven word voor jou ook een mooie prestatie. Een pr zit er vast wel voor je in, en dat met twee vingers in je neus, ha,ha,ha.
    groetjes

    21-09-2009 om 12:45 geschreven door Eugène


    Top !
    Je mag je gerust bij de top rekenen nu, na wat we gezien hebben zondag ,! Chapeau meisje het deed echt deugd je zo met een stralende glimlach naar de finisch te zien lopen ! DIKKE PROFICIAT en geniet lang ,heeeeel lang van je roze wolkje waarop je nu zit hihi ook proficiat aan de coach , hij heeft je mooi klaargestoomd !

    21-09-2009 om 12:35 geschreven door Katrien


    prachtig
    Wat een prachtig wedstrijd, heb jij gelopen. Sorry op de plaats waar ik ging staan was ik te laat. Wegens het podiumplaats van Ine

    21-09-2009 om 12:06 geschreven door anja


    superrrrrrrr !!!!!!!!!!!
    Je hebt dat heel prachtig gedaan Wendy,je mag supertevreden zijn.PROFICIAT!!!!

    21-09-2009 om 11:34 geschreven door anita


    nog maals , een knappe prestatie !!

    Je hebt het schitterend gedaan . Jij mag gerust zeggen dat je gisteren mijne dag gered hebt ! Ik stevende af een echt dipje . Ik werd er daarstraks door mijne baas op gewezen dat ik veel te weinig rust . Ik liep er vorige week bijna de hele week bij als ne zombie . Zaterdag morgen liet ik mijn tas koffie vallen omdat ik in slaap dutte ! Dit , en niks anders is de reden dat ik gisteren mentaal echt op was ! Ik kon mij niet motiveren om verder te lopen . Ik was moe , maar dit tempo is iets wat ik normaal tussen de soep en de patatten loop als het maar 20 km is . Nu wist ik na 10 km al dat ik mij volledig aan het opblazen was . Sorry , ik had je heel graag tot het einde met je meegelopen , maar blijkbaar was het niet nodig want je hebt het schitterend gedaan ! 

    Rust nu vooral  he . Die groen gekleurde dagen op je schema ...iedereen kent die he ! Het zijn rustdagen !! Het heeft geen zin om een lichaam te trainen dat nog moe is ( en dat moet ik nu just zeggen )) je doet meer afbraak dan opbouw ! Ook het bewijs gisteren persoonlijk geleverd !  
    Laat je niet overhalen door meer dan 2 marathons te lopen per jaar !  Je bent nog jong en moet je lichaam nog heel veel aansterken en dat doe je in de winterperiode ! De rest staat in je schema he !! En ook weer geen tijden laten aanmeten al heb ik tegen 1 iemand gezegd gisteren wat in mijn ogen jou doel is voor de volgende marathon . Maar die jaagt je niet op hoor ! Amai da was lang ! dus ge,noeg gezevert. is er iets , gewoon mailen he !!    

    21-09-2009 om 11:26 geschreven door coach mario


    Supertijd!
    Sjiek hoor. En het lijkt zo soepel te gaan. Geniet van je triomf. Binnen een marathon of 2 ga je ongetwijfeld voor 3u. Knap hoor! Diamantje!!!

    21-09-2009 om 11:16 geschreven door Wim (run4fun)


    heel knap, chapeau, je blijft de hoge verwachtingen steeds maar inlossen!

    21-09-2009 om 10:20 geschreven door Peter


    dikke proficiat!
    AMAAAAAAIIIIII ...

    debuteren in 3u15 ... da's nie niks. En meteen het podium op!!
    En op de foto's is nauwelijks een spoor van enige inspanning merkbaar (ok, de werkelijkheid is altijd een beetje anders, maar toch ...)
    Nu heb je een richttijd neergezet voor je volgende marathon, nummer 2 wordt helemaal te gek, daar ben ik zeker van.

    21-09-2009 om 10:17 geschreven door geert


    Proficiat met deze geweldige prestatie !! Zo gaaf dat je in deze snelle tijd kan debuteren. Dat belooft wat voor de toekomst ....

    21-09-2009 om 09:58 geschreven door Bjorn Paree


    Top!
    Nogmaals: een topprestatie die je hebt geleverd, en dat allemaal dankzij mario's schema's én een vat vol talent
    btw, leuke foto met mijn favoriete atlete ! ;-))

    21-09-2009 om 09:15 geschreven door Chris


    Knap!!

    Hoi Wendy, een mooi debuut en erg knap dat je het tweede deel sneller liep, dit kunnen alleen de echte marathonlopers!!

    Succes verder,

    Frans Pasmans, Bergeijk

    21-09-2009 om 09:09 geschreven door Frans Pasmans


    wow!
    superdikke proficiat met je prestatie Wendy, je bent echt een talent!! Je schrijft erover alsof je gewoon even een uitstapje naar de bakker deed ;-) zeker een bewijs dat je nog energie overhad, volgende keer ga jij naar de 3u peis ik   geniet nog maar lekker na van deze overwinning!!

    21-09-2009 om 08:44 geschreven door Ruthje


    SuperWendy!!
    Gefeliciteerd met je eerste marathon en wat voor 1!! Wat een geweldige tijd, je loopt te stralen op alle foto's. Geniet er nog heel lang van!!

    21-09-2009 om 08:39 geschreven door Claudia


    Schitterend!
    Waw, dat heb je weer knap gedaan.
    We zien je toch op de training met Nathalie hé (18/10). Uwen Herbert kan meekomen als babysit nu.....en wie weet breng ik ook mijn zoontje mee....

    21-09-2009 om 08:35 geschreven door Geert


    De overwinningsroes.
    De overwinningsroes, dan kan het slapen wat minder gaan.
    Een heel mooi ingedeelde marathon, sterk gelopen.
    Mentaal sterk en geloof in eigen kunnen, goede begeleiding.
    Dat beloofd voor de toekomst.

    21-09-2009 om 08:09 geschreven door joggerke


    super prestatie
    een dikke proficiat ! Al je inspanningen tijdens de trainingen hebben duidelijk resultaat opgebracht !

    21-09-2009 om 08:00 geschreven door wim


    Leiemarathon

    Ook via deze weg onze felicitaties voor je prachtige prestatie.
    Je zag er nog erg fris uit na een zware marathon.
    Je hebt nog een (ruime) progressiemarge op de marathon.

    Leuk dat je voor je debuut voor de Leiemarathon gekozen hebt.  Die eerste zal toch altijd een speciale blijven.

    En nu zalig genieten van die roes ...

    21-09-2009 om 07:27 geschreven door frank spencer


    Fantastisch
    Je hebt het super gedaan en een dikke proficiat met je tweede plaats en je mooie tijd. Je mag nu al uitkijken naar de top 200 van de marathonloopsters in Runners World. Ik vermoed dat je daar ook ver vooraan zal staanVery Happy

    21-09-2009 om 07:21 geschreven door Herman


    Proficiat
    Proficiat Wendy -  een schitterende prestatie die je hebt geleverd. Een podiumplaats meteen bij je marathondebuut, je moet het maar doen. En je zag er nog heel fris uit nadien ook! Chapeau! Nu lekker nagenieten, je hebt het verdiend.

    21-09-2009 om 06:47 geschreven door Julie


    Nogmaals proficiat
    Schitterende prestatie Wendy. Nu een periode van herstellen en rustig je training weer oppakken. Gun jezelf de tijd . Je kunt nog sneller.

    21-09-2009 om 06:34 geschreven door tiny


    Chapeau
    Dit heb je wel tot een héél goed einde gebracht hoor Wendy. Voor iemand die nog maar zo lang bezig is met lopen is dit wel héél bijzonder. Geniet van deze prestatie. Nen dikke proficiat hoor.
    Groetjes Natalie en Eddy

    21-09-2009 om 05:45 geschreven door natalie




    Foto

    Kiekeboe! Ik ben Wendy Lenaert, 31 jaar, gehuwd en mama van 3 zoontjes. Sinds feb 2008 verslaafd aan het lopen, mijn favoriete afstanden zijn de halve en hele marathon.


    Archief per maand
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008

    Laatste commentaren
  • ULBJ (supra cubans)
        op Een beetje pech.
  • gefeliciteerd (Eugène)
        op Wat een weekend!
  • Proficiat Wendy. (Joggerke)
        op Wat een weekend!
  • wow! (Ronald)
        op Wat een weekend!
  • Ferm!! (nancy)
        op Wat een weekend!
  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs