Foto
Bedankt aan mijn sponsors CEP en B&B de verbogen parel
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto

Mijn pr's

5km (05/11/2011):18,10 (3,38min/km)

10 (9,9km): (25/06/2011): 38.OO (3.50min/km)

21,1km (11/10/2009): 01.27.27

42.195 (11/09/2011): 02:59:45

Mijn trainer Jos Wouters en de club
  • Vabco
  • Nog leuke loopblogjes!
  • Ruthje
  • Webloglopers unite!!
  • Katrien
  • Lies uit Leuven
  • Kaat loopt
  • Wim
  • Peggy
  • elastimam
  • Gert
  • Tinne en Dirk
    Nog enkele leuke blogs!
  • Tinneke
  • Jogginggirl
  • Sandy
  • Eugène
  • Tiny
  • Martine
  • Julie
  • Rinus
  • John
    En nog enkele loopblogjes
  • Stofke
  • Dromer van een marathon Geert Van Moer
  • Stefke
  • Betty Spencer
  • Frank Spencer
  • Eefje jogt
  • Chris Rogghe
  • Benny
  • Anita
  • Jan loopt
    Nog weblogloperkes!!
  • Dirk de Groof
  • Vic
  • Renate
  • Herman
  • Steve
  • Sandra
  • Hans
  • M@urice
  • Natalie Tijtgat
  • Bjorn
    Nog webloglopers!!
  • Cremke
  • Fré is running
  • hardloper Hans
  • Geert
  • runnergirl
  • Clint Lenaers
  • Bart Rosseel
  • Gerry
  • Bakkertje
  • Rudolf
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    broedereverard
    www.bloggen.be/broeder
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Verhuist naar www.wendylenaert.weebly.com, kan hier geen tekst meer typen :( Groetjes Wendy
  • Verhuist
  • Wat een weekend!
  • cross Lommel.
  • Cross Tessenderlo
    Running Lady
    Marathonloopster
    30-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1/2 marathon Olen!
    Na een onrustig nachtje was het dan eindelijk de dag die ik al een tijdje geleden had gereserveerd om te mogen uitslapen, pas om 9u45 verscheen ik beneden!  Na het ontbijt opt gemakske de sporttas maken en mezelf klaarmaken, nog even gezorgd voor een stevige maaltijd (frietjes met stoofvlees, ikke een boterham met choko;-)) voor mijn kroost en babysitter van dienst (schoonzusje Carmen was de gelukkige), stapte ik op mijn fietsje richting brug van Balen, daar had ik namelijk afgesproken met Benny.  Ik was daar al om 13u45 dus kon nog even op mijn gemakske int zonneke zitten en genieten van de zalige muziek dat uit mijn ipodje kwam.  Zo rond 14u telefoon, het was Benny, "Wendy waar ben jij?", ikke: "Aan de brug", Benny "In Gompel?", Ikke: "Oeps".  Ik stond dus aan de verkeerde brug, gelukkig vond Benny het niet zo erg en enkele minuten later konden we dan vertrekken richting Olen.  Het gesprek onderweg ging natuurlijk voornamelijk over lopen.  Benny ging op zijn gevoel lopen want hij had nogal last van een verkoudheid, hij moest zeker onder de 1u32min lopen als goede voorbereiding om de marathon in Bonn.  Ik had een tijd van 1u30 in mijn kopke steken, maar we zouden wel zien.  Aangekomen, ben ik vlug uit de auto gesprongen om ons in te schrijven, en is Benny de auto gaan parkeren, na bevestiging van ons borstnummer was het al tijd om naar het startvak te gaan.
    Het startschot werd gegeven en we konden vertrekken.  De wedstrijd bestond dus uit 5 toeren van zo'n 4.2km, de eerste km's liepen heel vlot, maar dan had je zo'n lang stuk met wind pal op kop, dat was wel serieus doortrekken.  Mijn taktiek was dan ook om in de eerste km's zo snel mogelijk te gaan zodat ik het in de winderige stukken een beetje kon permiteren om wat trager te lopen.  De eerste drie toeren liep ik helemaal alleen, de 4de toer kan ik aanklampen bij een man, maar die wou mij er altijd aflopen, ik heb hem dan in de 5de toer maar achtergelaten ;-) (ok dat deed wel deugd) en ben dan met een vriendelijkere loper aangekomen in 1u29min38sec.  Had onderweg al heel dikwijls te horen gekregen dat ik eerste vrouw was, en dat bleek ook echt zo te zijn!  Leuk meegenomen natuurlijk!  Benny en Bakkertje hadden ook een prachtige tijd neergezet, allebei een stukje voor mij.  Na een douchke nog iets gaan drinken, en dan was het tijd voor de prijsuitrijking, ik had al tegen Benny gezegd dat ik niet op een podium wou gaan staan, en gelukkig was dat ook niet het geval!  Ik moest gewoon even naar voor wandelen voor bloemetjes en een beker van Olen (die met die drie oren) te gaan halen, dat ging nog net ;-).  Daarna gezellig terug naar huis, het was een heel leuk namiddagje, Benny is aant trainen om in Bonn de marathon te lopen in 3u15min, ik ben er alvast van overtuigd dat hem dat gaat lukken, ik duim dus dat er voor de rest niets meer misloopt maar de vorm is er alleszins.
    Ik ben dus wel tevreden met mijn tijd, al had Mario 1u28 geschat maar dat zat er toch echt niet in.
    Deze avond moeten er nog een heleboel blogjes bijgelezen worden, maar ik heb tijd, moet van Mario de benen 3 dagen stilhouden en ga dat zeker doen.  Oorspronkelijk waren het 5 dagen, maar heb er al 2 kunnen afpitsen :-).
    Allemaal bedankt voor het meeleven via Facebook en de blog, ben nu eenmaal een onzeker zenuwpeeske en dat zal altijd zo blijven vrees ik :-D!

    Groetjes
    Wendy


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (25)

    02-04-2009
    mooie prestatie
    Hey Wendy
    Mooie prestatie hoor, de 1/2 marathon binnen 1:30!! En die 1:28 van Mario, ik weet ook zeker dat je dat gaat doen. En 1e vrouw zijn, da's toch zeker ook mooi, nu nog maar vast aan het idee gaan wennen dat je echt eens op een podium gehuldigd gaat worden, dat is onmisbaar, dat gaat gebeuren!! En daar mag je dan ook van genieten!!
    Succes met je voorbereiding op Antwerpen; 10EM in 67 minuten??

    02-04-2009 om 22:14 geschreven door ruud verhoef


    Beetje laat.........

    maar toch nog van harte gefeliciteerd met je 1ste plaats, mooie tijd gelopen. Enja was achter jou gefinished, top zeg!!

    02-04-2009 om 10:19 geschreven door Claudia


    01-04-2009
    1°
    Prachtige tijd, en een prachtige uitslag. Aangezien je geen plaats meer kan opschuiven zal je toch moeten proberen dat minuutje er af te doen.

    01-04-2009 om 23:22 geschreven door cremke


    Proficiat...
    met je prestatie!!!!
    1st vrouw en je voorgenomen tijd gehaald.

    cisse en fie

    01-04-2009 om 10:08 geschreven door Cisse en Fie


    wow

    Wat lees ik hier allemaal ? Proficiat Wendy met je eerste plaats hé ! Schitterend !! En zeggen dat ik nog naast u heb gelopen ... ha ha ha... Je bent gewoonweg supper !!

    01-04-2009 om 00:01 geschreven door Dirk De Groof


    31-03-2009
    tof
    Wat een super snelle vrouw ben jij. vanharte met je 1e plek. Echt geweldig van je. geniet ervan

    31-03-2009 om 22:11 geschreven door hans


    dikke proficiat!

    Proficiat met je 1ste plaats!!
    Niet zo bescheiden, fantastisch resultaat, super gelopen, dus
    op dat podium klimmen!!
    Nog veel loopplezier in 't zonneke!
    Groetjes,
    Nancy

    31-03-2009 om 19:43 geschreven door nancy


    Nogmaals proficiat.
    Nogmaal proficiat Wendy, met je schitterende tijd en overwinning.

    31-03-2009 om 14:22 geschreven door joggerke


    Fantastisch
    Prachtige wedstrijd gelopen en proficiat met je overwinning. Een prachtige tijd heb je gelopen, en dan nog met zo'n wind. Niet echt galant van die man om er je altijd te willen aflopen. Fijn dat je hem achtergelaten hebt.

    31-03-2009 om 13:17 geschreven door Herman


    prachtig
    zie je wel dat je het kan, een dikke proficiat met je overwinning en je prachtige tijd

    31-03-2009 om 07:14 geschreven door anja


    zenuwen
    Die heeft iedereen hoor , de één gaat daar makkelijker mee om dan de ander . Ze horen der bij , je mag het nooit te makkelijk opnemen of dan loopt het misschien mis . Je hebt een prima tijd neergezet , ik lees dat je nogal veel alleen liep . Dit betekent dat er nog vanaf kan van je tijd . Maar je behaalt een eerste plaats , dat is toch zoveel mooier vind ik zelf , dat heeft toch veel voldoening toch ? Voor je marathon zie ik 3h15 als mogelijks doel , al kan het daar misschien gans de wedstrijd tegen wind zijn . Geniet van de overwinning . En die dagen rust , dat moet je zelf een beetje aanvoelen , eens loslopen na een wedstrijd kan géén kwaad . Geniet van je overwinning , je loopt momenteel op wolkjes , proficiat !!!!

    31-03-2009 om 06:47 geschreven door roadrunnerke


    zenuwen
    weeral een prestatie om trots op te zijn, Wendy! Volgens mij zit zelfs een deel van je kracht in de zenuwen vooraf ...

    31-03-2009 om 01:54 geschreven door geert


    30-03-2009
    knap zenne !!
    Knappe prestatie zenne....en ik denk dat er nog vele "eerste" plaatsen voor jou zullen weggelegd zijn...
    Ben je er echt zeker van dat je drie volle dagen gaat kunen stilzitten...

    30-03-2009 om 23:39 geschreven door peter


    WOW
    GEFELICITEERD!!!!!WOW wat een tijd en natuurlijk prachtig die eerste plek.
    Dat gaat wat worden zeg en wat ben je snel!.
    Geniet ervan.
    Groet Rinus.

    30-03-2009 om 23:03 geschreven door Rinus


    Nogmaals
    Een heel knappe tijd, hoor! En je inschatting was niet slecht (1.30), de tijd van Mario komt vast nog wel bij je.

    30-03-2009 om 21:53 geschreven door John


    ja hallo mooie prestatie hoor!
    proficiat met je eerste plaats, wat een snelheid zeg, chapeau zulle!

    30-03-2009 om 21:30 geschreven door Peter


    Hieperdepieppppppppppp
    Golden Girl , dikke proficiat !! je bent super ! xxx

    30-03-2009 om 20:51 geschreven door Katrien


    Olen
    Schitterend gelopen, Wendy.
    Binnenkort moet je iedere keer naar één of ander podium, want met jouw snelheid ga je de ereplaatsen opstapelen.
    Proficiat !

    30-03-2009 om 18:45 geschreven door frank spencer


    PROFICIAT

    Ook van mijnentwege een dikke proficiat,we zijn bijna naamgenoten ,en zenuwen heb ik ook nog steeds,en ik loop al zo lang, soms kunnen er bijna dingen mislopen,dat hebben we ook nog eens gemeen maar jij krijgt toch alles voor mekaar

    groetje en zo blijven doorgaan
    de volgende keer drinken we er eentje

    30-03-2009 om 17:41 geschreven door marc lenaerts


    podium vrees ??
    Bij de leie marathon ga je toch niet anders kunnen dan op dat podium te gaan staan . Al moet ik je er zelf opzetten !! En liefst nog op het hoogste schavotje !
    Klein mannen moeten ze altijd iets hoger zetten ! (Kon het niet laten . )
    nogmaals profficiat met je prestatie.

    30-03-2009 om 16:32 geschreven door coach mario


    Ruilen ...
    willen we met jou Wendy . Ik geef je mijn rust en stalen zenuwen ..... jij geeft me je benen !   Ik zou nogal vliegen .
    Dus een bevestiging van je eerdere exploten , rustig verder bouwen is de boodschap . Je coach zorgt wel voor een passend schema . Proficiat met de prestatie .

    30-03-2009 om 15:48 geschreven door Kristien & Ivan


    Mooi zo!!!
    Straffen toebak! Super resultaat, mooi gelijkmatig gelopen. Topper!

    30-03-2009 om 15:32 geschreven door Wim


    Speedy doet het weer
    Hier sie daar sie, Speedy doet het weer en dan nog eerste vrouw, amai das straf. Proficiat met een beresterke prestatie. Nu nog die angst voor podiums te beklimmen overwinnen want dit jaar ga je er niet onderuit kunnen...

    30-03-2009 om 13:31 geschreven door Stofke


    bewondering
    Een zenuwpeeske ja als je dat eenmaal bent zal dat niet veel anders meer worden. Maar... als je met dit gehalte aan zenuwen dit voor elkaar krijgt dan zal't wel meevallen. Je gaat daar goed mee om.

    30-03-2009 om 13:28 geschreven door tiny


    mooie tijd
    Een hele mooie tijd, moet zelf hard werken om deze tijd te evenaren, proficiat met de 1e plek.

    30-03-2009 om 13:25 geschreven door Harry




    Foto

    Kiekeboe! Ik ben Wendy Lenaert, 31 jaar, gehuwd en mama van 3 zoontjes. Sinds feb 2008 verslaafd aan het lopen, mijn favoriete afstanden zijn de halve en hele marathon.


    Archief per maand
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008

    Laatste commentaren
  • ULBJ (supra cubans)
        op Een beetje pech.
  • gefeliciteerd (Eugène)
        op Wat een weekend!
  • Proficiat Wendy. (Joggerke)
        op Wat een weekend!
  • wow! (Ronald)
        op Wat een weekend!
  • Ferm!! (nancy)
        op Wat een weekend!
  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs