We're going for distance
Over mijzelf
Ik ben Michael Andries
Ik ben een man en woon in Herselt (België) en mijn beroep is Monteur Bovenleiding.
Ik ben geboren op 19/08/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Lopen, wandelen, fietsen.


11/02: Trail des Bosses 25km
26/02: (W) Lennik 30km
04/03: (W) Stekene 30km
11/03: (W) Aarschot 30km
25/03: (W) Antwerpen 20km
01/04: (W) Scherpenheuvel 42km
07/04: (W) Kasterlee 30km
15/04: Spa-Olne 33km
07/05 => 18/05: Trekking La Palma
20/05: La Grimace du grand George 25km
02/06: (W) Gelrode 50km
15/07: Les Crêtes de l'eau Noire 30km
05/08: Trail de Val d' Heure 36km


PR's:

100km: 14:44
6uurloop: 79.7km
50km: 3:46:07
Marathon: 2:48:24
1/2 Marathon: 1:21:11
10 Mijl: 1:01:05
12km: 46:01
10km: 34:00
5km: 16:45


Lopende vrouwen
  • Julie
  • Ruth
  • Edith
  • Betty
  • Veerle
  • Katrien
  • Christine
  • Martine
  • Wendy
  • Jessica

    interessante links
  • Ultraned
  • vzw ultramarathon
  • IAU
  • Marathon & Ultracup
  • joggings.be
  • Deutsche Ultra Verein
  • Franse loopsite

  • 21-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.7 days after
    Een weekje na de feiten en ik zit er nog altijd mee in m'n hoofd. Troisdorf zal nog wel een tijdje blijven spelen, want heb niet direct een wedstrijd van een gelijkaardig kaliber in het vooruitzicht om me weer terug wat te bewijzen. Nu zit ik met een dubbel gevoel, maar ga er over ophouden. Ik begin immers wat te zagen. Tijd om verder te kijken.

    Nu een weekje later toch al terug wat getraind, ik was eigenlijk van plan een weekje rust te nemen. Door de slechte prestatie wilde ik me dat comfort echter niet gunnen. Drie dagen waren genoeg, dan begon de training terug. Voorzichtig begonnen en het liep eigenlijk vrij vlot terug. Komt dat nu doordat ik de dag na de 6uur een tweetal uurtjes heb meegereden tijdens een training van Carmen of is het toch een teken dat ik niet echt tot het uiterste ben gegaan. In ieder geval is het niet slecht dat ik nu sneller weer kan inpikken op een normaal schema en niet zo veel herstel moet inplannen. Woensdag was het nog wat zwaar aan de boven benen, donderdag ging het al vlotter maar naar het eind van het uur voelde ik m'n bovenbenen toch ook weer. Die trainingen haalde ik geen 12km/h, maar na een rustdagje op vrijdag ging het gisteren dan weer een stapje vlotter. Zodoende dat ik 16.3km afronde in 1u20min, lichtjes vermoeid op het einde, maar toch terug op m'n positieven komend. Vandaag dan een beetje straftraining gehad. Ik heb me gisterenavond immers nog eens aan een all-you-can-eat wokbuffet kunnen tegoed doen en heb mezelf niet kunnen inhouden. Weer véél te véél gegeten, surtout van het dessert. Dus vandaag een tempoloopje in plaats van een duurloop, 10min inlopen, 40minuutjes licht tempo (13.5km/h) en dan weer 10min uitlopen. Goed voor net geen 13km op een uurtje. Dan na de middag had ik met m'n neef afgesproken om een mountainbiketochtje te gaan maken. Zodoende komt hij ook nog eens van z'n luie r**t (sorry, Tommy, maar tis waar hé ....) Ik had een route uitgekozen in Hamme, eentje van 35km. Moet zeggen dat het een heel mooi rondje was, lekker afwisselend en toch nog uitgagend ook. Voor m'n neef was het wel wat te lang en had het 5km korter mogen zijn, maar hij heeft het toch maar mooi gedaan. Ikzelf voelde het op het einde toch ook aan m'n bovenbeentjes hoor!

    Bijgevoegd enkele foto's van Troisdorf















    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)

    Over mijzelf
    Ik ben Keersmaekers Carmen
    Ik ben een vrouw en woon in Herselt (België) en mijn beroep is Productiecoördinator Mivas.
    Ik ben geboren op 05/11/1985 en ben nu dus 38 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Lopen, wandelen, fietsen.

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Lopende mannen
  • Frank
  • Geert
  • Homer
  • Mario
  • Dirk
  • Jan
  • Geert
  • Wim
  • Franky
  • Patrick

    Nog lopende mannen
  • Rinus
  • Richard
  • Paul
  • Gerry
  • Bob
  • Henk
  • Koen SGEE
  • Marco

  • Trailrunners
  • Scott Jurek
  • Anton Krupicka
  • Kilian Jornet
  • Wouter Haemelinck
  • Leor Pantilat
  • Julien Rancon
  • Thierry Breuil
  • Goeff Roes
  • Ian Sharman


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs