We're going for distance
Over mijzelf
Ik ben Michael Andries
Ik ben een man en woon in Herselt (België) en mijn beroep is Monteur Bovenleiding.
Ik ben geboren op 19/08/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Lopen, wandelen, fietsen.


11/02: Trail des Bosses 25km
26/02: (W) Lennik 30km
04/03: (W) Stekene 30km
11/03: (W) Aarschot 30km
25/03: (W) Antwerpen 20km
01/04: (W) Scherpenheuvel 42km
07/04: (W) Kasterlee 30km
15/04: Spa-Olne 33km
07/05 => 18/05: Trekking La Palma
20/05: La Grimace du grand George 25km
02/06: (W) Gelrode 50km
15/07: Les Crêtes de l'eau Noire 30km
05/08: Trail de Val d' Heure 36km


PR's:

100km: 14:44
6uurloop: 79.7km
50km: 3:46:07
Marathon: 2:48:24
1/2 Marathon: 1:21:11
10 Mijl: 1:01:05
12km: 46:01
10km: 34:00
5km: 16:45


Lopende vrouwen
  • Julie
  • Ruth
  • Edith
  • Betty
  • Veerle
  • Katrien
  • Christine
  • Martine
  • Wendy
  • Jessica

    interessante links
  • Ultraned
  • vzw ultramarathon
  • IAU
  • Marathon & Ultracup
  • joggings.be
  • Deutsche Ultra Verein
  • Franse loopsite

  • 09-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kappellekesjogging te Ramsel
    Ik kon het toch niet laten, normaal was het niet de bedoeling om een wedstrijdje te lopen. De benen voelde echter goed en ik had er danig zin in. Het weer viel gezien de omstandigheden ook nog mee dus waarom niet. Het was een beetje overtrokken, maar nog steeds zeer warm. Dit was in ieder geval beter dan wanneer dat de zon vrij spel gehad zou hebben. Ik was vrij vroeg ter plaatse en al snel bleek dat de omkomst niet massaal zou zijn. Des te beter voor mij want de winnaar zou een reisje Alpe d'Huez mee naar huis kunnen nemen. Niet dat ik daarvoor gekomen was, maar dat speelt toch mee in het achterhoofd. Na wat twijfelen besliste ik dan noch om te starten in bloot bovenlichaam, nummer dus op het broekje gespeld. Op de borst had wat pijnlijk geweest. De zon scheen toch niet te fel, dus schrik om te verbranden moest ik niet hebben. De race dan. De start liep niet echt super enthousiast, vrij behouden eigenlijk. Al snel vormde zich een klein groepje van een zestal snelle mannen, waaronder ik. Bij de opwarming had ik het parcours al verkent en na de startstrook en het gedeelte door de wei kwam een verhard stuk weg. Daar volgde ik de rest goed, maar kwam het tempo er pas echt goed in. Eerste kilometer in 3.10, super snel.... proberen volhouden dus. Toch voelde dit niet echt aan alsof ik op de limiet zat. Bij het ingaan van het bos, het moeilijke gedeelte, nam ik even de kop over. Ik wou er zeker van zijn dat ik een goed zicht had op waar ik m'n voeten moest zetten. In het bos lag het er heel verradelijk bij namelijk, zelfs gevaarlijk te noemen. Het duurde echter niet lang voor Gino van Steenbergen, die de 10km liep, overnam en dus was ik m'n zicht snel kwijt. Doordat ik niet al te veel risico wou nemen moest ik dan een gaatje laten vallen en kwam Nick Renders me voorbiij. Hij pikte vlotjes bij Gino aan en ik bleef op zo'n 10m hangen. Bij het uitkomen van het bos kreeg ik dan weer een lichte bries op kop en probeerde ik de meters naar de kop goed te maken. Het parcours liep hier wat makkelijker. Toch kwam ik niet echt snel dichterbij, dat sloeg een beetje tegen. Na een klein kilometerje doorduwen kon ik dan toch even profiteren van het kopwerk van die twee sterke mannen. Het duurde echter niet lang voor we terug het bos indoken en ik terug meters moest laten. Het was moeilijk om tempo te houden na zo'n snelle eerste helft, achter mij volgde Sus Renders nog en ik wist niet welke afstand hij gekozen had. Het omkijken kon dus beginnen, ik kreeg hem er niet af. Bij het uitgaan van het bos bleek ik dan niet zo ver achter te liggen op Gino en maakte ik van hem een doel. Beter om vooruit te kijken dan altijd maar te vrezen voor je plek. Ik kwam stilletjes dichter tot op 5m misschien en dan was de finish er al. Zo'n 20 à 30 meter voor me was Nick al de meet gepasseerd. De 5.35km in 18:05 afgelegd 17,75km/h, wederom sneller dan de vorige keer. Wel ondanks de hitte niet enorm afgezien en toch weer een PR gevestigd. Nu duimen voor volgend weekend, ik ben redelijk in vorm alleen het gewicht zou nog een kilootje minder kunnen. Ik hoop op een top-3 plaats in Birkenfeld, maar wordt natuurlijk afwachten hoe sterk de concurrentie zal zijn. Makkelijk belooft het in ieder geval niet te worden.



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (1)

    10-07-2010
    proficiat
    alweer een prachtprestatie neergezet
    ik probeer onder de 20 minuten te geraken op een vlakke 5 km
    en dat zal al niet gemakkelijk zijn

    10-07-2010, 00:40 geschreven door Kris Andries


    Over mijzelf
    Ik ben Keersmaekers Carmen
    Ik ben een vrouw en woon in Herselt (België) en mijn beroep is Productiecoördinator Mivas.
    Ik ben geboren op 05/11/1985 en ben nu dus 38 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Lopen, wandelen, fietsen.

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Lopende mannen
  • Frank
  • Geert
  • Homer
  • Mario
  • Dirk
  • Jan
  • Geert
  • Wim
  • Franky
  • Patrick

    Nog lopende mannen
  • Rinus
  • Richard
  • Paul
  • Gerry
  • Bob
  • Henk
  • Koen SGEE
  • Marco

  • Trailrunners
  • Scott Jurek
  • Anton Krupicka
  • Kilian Jornet
  • Wouter Haemelinck
  • Leor Pantilat
  • Julien Rancon
  • Thierry Breuil
  • Goeff Roes
  • Ian Sharman


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs