We're going for distance
Over mijzelf
Ik ben Michael Andries
Ik ben een man en woon in Herselt (België) en mijn beroep is Monteur Bovenleiding.
Ik ben geboren op 19/08/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Lopen, wandelen, fietsen.


11/02: Trail des Bosses 25km
26/02: (W) Lennik 30km
04/03: (W) Stekene 30km
11/03: (W) Aarschot 30km
25/03: (W) Antwerpen 20km
01/04: (W) Scherpenheuvel 42km
07/04: (W) Kasterlee 30km
15/04: Spa-Olne 33km
07/05 => 18/05: Trekking La Palma
20/05: La Grimace du grand George 25km
02/06: (W) Gelrode 50km
15/07: Les Crêtes de l'eau Noire 30km
05/08: Trail de Val d' Heure 36km


PR's:

100km: 14:44
6uurloop: 79.7km
50km: 3:46:07
Marathon: 2:48:24
1/2 Marathon: 1:21:11
10 Mijl: 1:01:05
12km: 46:01
10km: 34:00
5km: 16:45


Lopende vrouwen
  • Julie
  • Ruth
  • Edith
  • Betty
  • Veerle
  • Katrien
  • Christine
  • Martine
  • Wendy
  • Jessica

    interessante links
  • Ultraned
  • vzw ultramarathon
  • IAU
  • Marathon & Ultracup
  • joggings.be
  • Deutsche Ultra Verein
  • Franse loopsite

  • 03-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Herstart
    Nu alweer een klein weekje terug aan het trainen, en voor lopig gaat het goed. Hout vasthouden dat het zo blijft, want meestal als je wat te enthousiast begint te worden dan krijg je weer die terugval. Deze week toch al goed vooruit geraakt, maar de snelheid is toch iets minder dan dat ik in gedachten had. Voor de blessure wou ik een weekgemiddelde halen van 12km/h, dat zal nu maar op een 11,5km/h uitkomen. We zullen het maar stilletjes aan opdrijven of ik zit binnen een goeie week weer met de gebakken peren. De wedstrijd van maandag die ik gepland had heb ik geschrapt uit m'n schema, dat zou iets te vroeg komen na de blessure. Misschien dat ik het erop waag om volgende vrijdag een 5km ga lopen in Gijmel, op vrijdag avond. We zien wel, ik zou echter voor Antwerpen nog wel eens een korte wedstrijd gedaan willen hebben. Gewoon om dat gevoel wat terug te krijgen, want het verschil tussen een ultra en die korte baanwedstrijdjes is toch groot. Niet dat ik de finish niet zou halen, maar gewoon dat ik geen feeling meer zou hebben met het echte snel lopen. Op trainingen lukt het eigenlijk niet zo goed om op een vast tempo snel te blijven lopen. Vanaf 15km/h wordt het heel wisselvallig, normaal was ik echt goed in een vast tempo houden. Zal nog even terug moeten trainen zeker? De werken thuis vlotten ook nog altijd vrij goed. Dit weekend gaat weer enorm productief worden, het is de bedoeling dat alle plaatmateriaal tegen de muren komt tegen dinsdag. Eerst moeten we wel nog de muurstructuren zetten, isoleren, elektriciteit, enz. Het zal doorzetten worden..... Als het een bevredigend resultaat geeft zal ik zeker nog eens een paar foto's posten. Morgen gaat Carmen ook haar langste duurloop doen in haar voorbereiding op Antwerpen. Ze trekt naar Hoboken om daar een 30km-wandeling te gaan afhaspelen. Hou de blog de komende dagen in het oog voor haar verslagje. Ik denk dat ze gaat knallen tijdens haar marathon, zo goed dat ze traint!



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (1)

    04-04-2010
    :)
    En ik mag getuige zijn van die bloedvorm, ik kijk er al naar uit zenne!   Veel succes nog met de werken hé, post maar vlug nog ééns een fotoke ben zo benieuwd!

    04-04-2010, 16:23 geschreven door Wendy


    Over mijzelf
    Ik ben Keersmaekers Carmen
    Ik ben een vrouw en woon in Herselt (België) en mijn beroep is Productiecoördinator Mivas.
    Ik ben geboren op 05/11/1985 en ben nu dus 38 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Lopen, wandelen, fietsen.

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Lopende mannen
  • Frank
  • Geert
  • Homer
  • Mario
  • Dirk
  • Jan
  • Geert
  • Wim
  • Franky
  • Patrick

    Nog lopende mannen
  • Rinus
  • Richard
  • Paul
  • Gerry
  • Bob
  • Henk
  • Koen SGEE
  • Marco

  • Trailrunners
  • Scott Jurek
  • Anton Krupicka
  • Kilian Jornet
  • Wouter Haemelinck
  • Leor Pantilat
  • Julien Rancon
  • Thierry Breuil
  • Goeff Roes
  • Ian Sharman


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs