We're going for distance
Over mijzelf
Ik ben Michael Andries
Ik ben een man en woon in Herselt (België) en mijn beroep is Monteur Bovenleiding.
Ik ben geboren op 19/08/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Lopen, wandelen, fietsen.


11/02: Trail des Bosses 25km
26/02: (W) Lennik 30km
04/03: (W) Stekene 30km
11/03: (W) Aarschot 30km
25/03: (W) Antwerpen 20km
01/04: (W) Scherpenheuvel 42km
07/04: (W) Kasterlee 30km
15/04: Spa-Olne 33km
07/05 => 18/05: Trekking La Palma
20/05: La Grimace du grand George 25km
02/06: (W) Gelrode 50km
15/07: Les Crêtes de l'eau Noire 30km
05/08: Trail de Val d' Heure 36km


PR's:

100km: 14:44
6uurloop: 79.7km
50km: 3:46:07
Marathon: 2:48:24
1/2 Marathon: 1:21:11
10 Mijl: 1:01:05
12km: 46:01
10km: 34:00
5km: 16:45


Lopende vrouwen
  • Julie
  • Ruth
  • Edith
  • Betty
  • Veerle
  • Katrien
  • Christine
  • Martine
  • Wendy
  • Jessica

    interessante links
  • Ultraned
  • vzw ultramarathon
  • IAU
  • Marathon & Ultracup
  • joggings.be
  • Deutsche Ultra Verein
  • Franse loopsite

  • 05-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gembloux
    Er is weer een weekje gepasseerd en we hebben weer heel wat kilometers achter de rug. Deze week weer wat meer hoogtemeters proberen te lopen, dat met uitstapje naar Molenstede en een toertje over de MTB-route. Alles liep verrassend vlot deze week, ik haalde vrijwel moeiteloos een meer dan degelijk tempo.



    Vandaag ben ik dan weer erop uit getrokken voor m'n lange duurloop. Deze keer eens een stukje verder, Cortil-Noirmont nabij Gembloux en niet zo ver van Namen. Natuurlijk had ik voor de langste afstand gekozen, de 50km. Het was echter wel wat korter, 48.1km namelijk, wat dus betekende dat ik nog een lusje zou moeten uitlopen. Het weer was toch net iets slechter dan dat ik had gehoopt, ik had gehoopt af en toe het zonnetje eens te zien. Ik was tijdig op post, om bij het opkomen van het zonnetje, direct te kunnen vertrekken. Ik was terplaatse om 7u  en daarvoor was ik om 4u45 opgestaan. Zonder enige moeite, toch een heel ander motivatie dan dat je je bed uit moet voor het werk.



    De tocht zelf dan. In het begin was het wel een beetje frisjes, ik had enkel een kort shortje, een thermisch onderlijfje en een dun fietstruitje aan. De handschoenen had ik uitgelaten, maar de buf was natuurlijk wel aanwezig. Het parcours begon wat saai met veel beton en stukken tussen de velden. Na zo'n 15 à 20km begon het dan wel interessanter te worden. Er kwam meer reliëf in en af en toe een stukje langs het water. De bossen in en uit en mooie oude gebouwen. Uitschieter was natuurlijk de abdij van Villers-la-ville. Super mooi en zo weg gepikt uit een middeleeuws tafereel. Het eten en drinken liep ook goed onderweg, 1.8 liter gedronken en 8 porties vast eten. Het tempo was iets lager dan vorige week, maar dat was de bedoeling. Ik wou iets vlakker lopen, zonder terugval op het einde. De hellingen waren vrij goed beloopbaar, niet al te stijl buiten een paar misschien. Op het eind kwam de wind dan weer meer opzetten op de velden en dat voelde ik dan weer wel. Bergop en tegenwind, da's niet voor te lachen. Allé soit, aangekomen na 4u07 en dan nog een toertje gedaan tot ik de beoogde 4u20 volgedaan. 52.4km genoten......

    Ik hoop dat ik volgende week dezelfde benen heb, of misschien wel iets beter op de trail des bosses.



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)

    Over mijzelf
    Ik ben Keersmaekers Carmen
    Ik ben een vrouw en woon in Herselt (België) en mijn beroep is Productiecoördinator Mivas.
    Ik ben geboren op 05/11/1985 en ben nu dus 38 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Lopen, wandelen, fietsen.

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Lopende mannen
  • Frank
  • Geert
  • Homer
  • Mario
  • Dirk
  • Jan
  • Geert
  • Wim
  • Franky
  • Patrick

    Nog lopende mannen
  • Rinus
  • Richard
  • Paul
  • Gerry
  • Bob
  • Henk
  • Koen SGEE
  • Marco

  • Trailrunners
  • Scott Jurek
  • Anton Krupicka
  • Kilian Jornet
  • Wouter Haemelinck
  • Leor Pantilat
  • Julien Rancon
  • Thierry Breuil
  • Goeff Roes
  • Ian Sharman


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs