Over mijzelf
Ik ben Wieteke
Ik ben een vrouw en woon in Lommel (België) en mijn beroep is ..
Ik ben geboren op 11/04/1981 en ben nu dus 42 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: voetbal, hardlopen, fitness, muziek, internet....

Persoonlijke Records
5 km: 19'40"
10 km: 47'03" (1x)
14 km: 1.02'56"
10 mijl: /
20 km: 1.43'18"
1/2 marathon: /
Marathon: /

Gelopen wedstrijden
* Grensloop Lommel
* Lenteloop Lommel
* 20 km door Brussel
* Stratenloop Leopoldsburg
* Nacht van de Euregio Neerpelt
* The Classic Tessenderlo
* Dwars door Hasselt
* Stratenloop St. Huibrechts Lille
Foto
Inhoud blog
  • Voetbal, mijn oude en nieuwe passie
  • Finse piste in de sneeuw
  • Finse piste
  • Idem loopje
  • Sneeuwloopje
  • Toertje door de straat
  • Hoge hartslag
  • Finse piste
  • Dag coach
  • Nog eens een loopje
  • Voetballen
  • I'm back
  • Hard tempo
  • Trage duurloop
  • 2x3800m
  • Duurloop stevig tempo
  • Duurloop 11 km
  • 4x 200-400-600m
  • Snelheidstraining 12x400m
  • Bijna wedstrijdtempo
  • Rustige training
  • Interval duurloop
  • Stevige duurloop
  • Eigen tempo
  • Niet genoeg
    Zoeken in blog

    Foto
    Laatste commentaren
  • moe maar voldaan (Patrick Aerts)
        op Finse piste
  • .. (Wendy)
        op Finse piste
  • Goed op weg!! (Frans)
        op Finse piste
  • gewoonte (tiny)
        op Idem loopje
  • boven water (Peter Meijlaers)
        op Sneeuwloopje
  • TERUG VAN WEGGEWEEST (patrick aerts)
        op Toertje door de straat
  • Straat! (Wendy)
        op Toertje door de straat
  • regelmaat. (tiny)
        op Toertje door de straat
  • hartslag (danny)
        op Toertje door de straat
  • .. (Wendy)
        op Hoge hartslag
  • @tiny (Runnergirl)
        op Hoge hartslag
  • Te snel gelopen? (tiny)
        op Hoge hartslag
  • gelijk! (tiny)
        op Finse piste
  • sterkte (Tiny)
        op Dag coach
  • .. (Ronald)
        op Dag coach
  • Foto
    Runnergirl
    Sport, mijn passie
    22-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoge hartslag
    Gisterenavond een kort loopje gedaan op de Finse piste van 5 km. Het was er druk. Ik heb veel lopers gezien. De piste was op sommige plaatsen nog afgeschermd met plastic, dit vanwege de GP veldrijden van afgelopen zondag. De hartslag was gemiddeld 175, weer zo hoog. Hopelijk gaat die na een tijdje wat naar beneden. Ik hou het voorlopig op de kortere afstanden. Tot de volgende...



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (3)

    23-09-2009
    ..
    Die hartslag zal wel vlug zakken hoor!!  Succes nog met de trainingen!

    23-09-2009 om 19:32 geschreven door Wendy


    @tiny

    @tiny: ik heb er zo'n 31 min over gedaan, dus dat is zeker niet te snel toch?

    23-09-2009 om 18:34 geschreven door Runnergirl


    Te snel gelopen?
    Hoeveel tijd liep je op die 5 km?

    23-09-2009 om 18:03 geschreven door tiny





    Archief per maand
  • 02-2011
  • 01-2010
  • 09-2009
  • 07-2009
  • 04-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 11-2006
  • 10-2006
  • 09-2006
  • 08-2006
  • 07-2006
  • 06-2006
  • 05-2006
  • 04-2006
  • 03-2006
  • 02-2006
  • 01-2006

    Foto

    Gastenboek
  • achillespees ontsteking
  • looptips voor Jan en alleman
  • hallo,goedenavond
  • ontmoeting donderdag 9/10
  • dag Wieteke

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Eigen quote over hardlopen
    Ik loop om een evenwicht te vinden tussen lichaam en geest, waarbij ik mijn voeten gebruik om met mijn hoofd een overwinning te behalen

    Mijn favorieten
  • Joggings.be
  • Running.be
  • Runnersweb.nl
  • Snelheid & tussentijden
  • Limburg running
  • Joggings in Vlaanderen
  • 20 km door Brussel
  • Marathon van Eindhoven
  • SACN
  • Sportsites.be

    Foto

    Blogs van andere lopers
  • Dirk
  • Frankie Leus
  • Rudi Smeets
  • Francis Coucke
  • Geert Van Moer
  • Vince Vantyghem
  • Carmen
  • Julie
  • Maarten Smeets

    Nog meer blogs
  • Wesley Van de Gaer
  • Gino Lauwen
  • Johan Bergmans
  • Ron
  • Renzo Vanhoorelbeke
  • Patrick Aerts
  • Wendy Lenaert
  • Dirk De Groof
  • Geert Gitaar

    Nog blogs
  • Katrien Rogiers
  • Ronald
  • Rinus
  • Philippe
  • Yves
  • Laurens
  • Natalie Tijtgat
  • Lies Deruddere
  • Myriam Van Vooren

    Nog loopblogs
  • Tien Raijmakers
  • Kristof van Nevel
  • Frank Spencer

  • Topsport
  • Coach Paul VDB
  • Rik Ceulemans
  • Nathalie De Vos
  • Veerle Dejaeghere
  • Anja Smolders
  • Pieter Desmet
  • Krijn van Koolwijk

  • Foto



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs