Inhoud blog
  • time-out
  • istanboel
  • 3 x amerika op 1 muur
  • breivirus
  • eerste test
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Over mijzelf
    Ik ben marina
    Ik ben een vrouw en woon in moorsele () en mijn beroep is ambtenaar .
    Ik ben geboren op 15/04/1960 en ben nu dus 64 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    hallo, ik ben marina. ik quilt sinds een 10-tal jaar. ik ben gehuwd met luc (al 26 jaar!) en samen hebben wij 3 kinderen
    quiltmadam

    23-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het is een ziekte !
    maar toch een gezonde : ik eet namelijk niks op van de inhoud !

    afgelopen week was ik 4 dagen in nantes voor de beurs 'pour l'amour du fil' : nantes is een leuke stad en als je dat kan combineren met het beursbezoek, dan is het de verplaatsing meer dan waard ! beter dan sainte-marie-aux-mines waar er niks te doen is buiten de beurs en de tentoonstellingen ! in nantes kan je shoppen, terrasje doen, restaurantje meepikken, ....

    wat je in nantes ook vindt, zijn doosjes : in alle formaten ! mijn voorraad is dus weer deftig toegenomen ! drie verschillende winkels met blikken koekendozen kennen we ginder ondertussen al ! het ene, in hartvorm, is een verjaardagskadootje van conny !

    minder leuk aan mijn bezoekje aan nantes is mijn valpartij van vrijdagavond : ik viel pardoes op mijn knie, die nu helemaal blauw ziet ! maar om mijn val te breken stak ik mijn handen uit en zaterdagmorgen voelde ik het al : nekpijn, waarschijnlijk door de slag (zegt de dokter!). nu neem ik dus weer zware pijnstillers en als het niet betert, mag ik weer naar het ziekenhuis voor een paar epidurale ! hopelijk komt het niet zo ver !


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (2)

    26-04-2012
    erg
    Jammer van die valpartij, maar toch blijkbaar een leuke uitstap gemaakt.  Ik wens je een spoedig herstel en liefst zonder die epidurale.

    Christine

    26-04-2012 om 12:37 geschreven door christine


    23-04-2012
    Mooie aankopen

    Mooie doosjes heb je aangeschaft .

    Hopelijk je knie al beter en dat je nek voor geen problemen zorgt .

    23-04-2012 om 19:54 geschreven door Marijke




    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs